Nightmare


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Nightmare
Nightmare
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Twinkel star.

2 deltagere

Go down

Twinkel star. Empty Twinkel star.

Indlæg  Oi kawai Tors Feb 03, 2011 1:42 am

Navn: Twinkel J. Star (omtales Twinkel)
Alder: 17 år.
Køn: Dreng.
Vane(r): Vil altid have at alle har det godt, da han bliver depri hvis andre er triste osv.
Personlighed: På overfladen er han altid glad og grinende, men når han er helt alene om natten, sætter han sig i et hjørne med en pude og græder indvendigt. Han er venlig mod alle, selv dem der gør nar ad ham, fordi han vil altid have at alle har det godt. Når han syntes der er for mange ting at tage stilling til, og han allerhelst bare ville havde det hele til at forsvinde ruller han sig en tur på sine slidte rulleskøjter, købt i en rødkors. Også er hanmeget feminin.
Sexualitet: bieseksuel.
Forhold/Status: singel.
Stil: Går for det meste med bar mave ellers en tyk uldtrøje også strammebukser i grå, sort eller ternet. Hans hår er sort, og skal sidde helt perfekt. Han fodtøj, slidte rulleskøjter eller sorte converse. evt nitter, eller en lang halskæde.
Historie: Twinkel star voksede op i england med hans mor og far, i starten var alt idyl, Twinkel var altid glad og ivrig efter at lære nye ting. Twinkel star´s onkel boede i Danmark og han besøgte ham hver sommer, og lærte derfor en smule dansk hen af vejen. Men da Twinkel star var tretten og han var cyklende på vej hjem fra sin næreste ven Jokay, hørte han larm fra huset, hans forældre skulle forestille at være alene hjemme og ingen af dem var højrystede eller lignende. Han stillede langsomt sin cykel, og gik hen mod døren.
Han fornæmmede at noget var galt og tog derfor sin telefon op ad lommen og trykkede nummeret ind på sin farmor - han vidste ikke hvem han elelrs skulle ringe til, politiet? Men han havde glemt deres numer, god timing. Han gik langsomt ind ad døren, lukkede den, åbnede døren ind til stuen og sivnede, han trykkede på kald op knappen og tabte så sin mobil.
Hans forældre lå slagtet på gulvet, deres tøj var slimet ind i klistret blod og pistolskud lå på gulvet. Twinkel star kiggede langsomt rundt og hans øjne fandt en hætteklædt dame, der stod med åben mund. Hun hviskede, "Jeg vidste ikke de havde børn... undskyld", twinkel kunne se hun græd, twinkel star blev stående i døren mens damen flygtede med en pistol sigtende på twinkel star, men hun kunne ikke få sig selv til at skyde ham. Twinkel´s farmor havde hørt det hele og tilkaldt hjælp. Twinkel star blev en uge efter sendt med fly hjem til sin onkel, hvor han hurtigt blev venner med en pige hvis mor døde i en bilulykke kaldt Luna moon, og efter et år efter lagde han hans mor og far det bag sig og ville bare nyde alting imens de var der, men indeni gnavede det stadig i ham.
Andet: Intet billed endnu D:

Oi kawai

Antal indlæg : 13
Join date : 03/02/11
Age : 27

Tilbage til toppen Go down

Twinkel star. Empty Sv: Twinkel star.

Indlæg  Wolter Tors Feb 03, 2011 7:22 am

aww.. :C Hvor er det synd for ham!! ó.o

Jeg håber at du blir rigtig meget aktiv på denne awesome hjemmeside! Very Happy høhø..
og jeg håber på at du cosplayere ham! xD Ellers tvinger jeg dig bare Razz
Wolter
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 463
Join date : 02/08/10
Age : 29
Geografisk sted : Jylland

https://nightmare.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Twinkel star. Empty Sv: Twinkel star.

Indlæg  Oi kawai Tors Feb 03, 2011 8:36 am

First; I will!
I hope tooh'.- twinkel star cosplay here i come 8D'
.. ... skal nok cosplaye ham, fordi jeg fucker germe vil og fordi du skræmmer mig lidt - fordi du har sagdt du vil spære mig inde i et bur? xDDDD

Oi kawai

Antal indlæg : 13
Join date : 03/02/11
Age : 27

Tilbage til toppen Go down

Twinkel star. Empty Sv: Twinkel star.

Indlæg  Wolter Fre Feb 04, 2011 1:13 am

awesome!!! Jeg glæder mig til at se ham!! Very Happy


ohohoh.. I'll spærre dig inde i et bur! òwo Du kan bo i det bur Shin bor i! 8D
Wolter
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 463
Join date : 02/08/10
Age : 29
Geografisk sted : Jylland

https://nightmare.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Twinkel star. Empty Sv: Twinkel star.

Indlæg  Oi kawai Fre Feb 04, 2011 3:11 am

det er vel bedere end at være spærret inde i et bur alene? xDD


... i hope D:

Oi kawai

Antal indlæg : 13
Join date : 03/02/11
Age : 27

Tilbage til toppen Go down

Twinkel star. Empty Sv: Twinkel star.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum