Nightmare


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Nightmare
Nightmare
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Steve Love

3 deltagere

Go down

Steve Love Empty Steve Love

Indlæg  Lemming Fre Okt 08, 2010 8:19 am

Navn: Steve
Alder: 18
Køn: Mand
Vane(r): har det med at snarke Engelsk midt i en setning og komme med film linende replikker. at drikke sig fuld og dukke op på forkerte steder.
Personlighed: Steve er hans ejen unikke Hip Hop Skater Type og Totally Easy going selvom han til sjældne tider kan blive Maget seriøs.
Steve er altid halvt hypper og har det nemt med at omgås andre fol selvom di er sure eller bliver let ireteret har han det med at forblive "rolig" og fortsette med sin Hip-hop still
selv om mange finder der forvirende og ireterende i starten.
Sexualitet: Strait
Forhold/Status: Steve er Single men har altid en Date på kalendern og ender normalt vis altid at komme forsent fordi der sker noget på vejen der til
Stil: Hip Hop alternativ Skater~ man ved aldig helt vad han kommer i, men man har aldrig set ham uden kasket på.
Historie: Steve har lenger tid boet i Danmark, ved enlig ikke helt vad han arbejter som men tilsyneladende betaler det ganske godt og giver ham masser fritid
Steve er Freja's Fetter, Freja og Steve har kendt hinanden lenge da Freja flere gange har været over hos Steve når der var problemer i hindes familie.
selvom hun aldrig har været serlig imponeret over Steves Hip-hop ting og sjælent taler pent til ham, har han altid været en person hun kunne stole på,
og er godt klar over når hun går over strejen.
Andet:

//Første billede af Steve ^^'' laver et pænere når jeg har skaffet mig en god kasket og en til at hjælpe med kameraet
Steve Love Steveu


Sidst rettet af Lemming Søn Okt 10, 2010 6:49 am, rettet 1 gang
Lemming
Lemming

Antal indlæg : 21
Join date : 08/10/10
Age : 34

Tilbage til toppen Go down

Steve Love Empty Sv: Steve Love

Indlæg  Felix Fre Okt 08, 2010 10:20 am

Frejas fætter Very Happy

Han virker awesome.. glæder mig til at se ham.. Very Happy
Felix
Felix

Antal indlæg : 657
Join date : 01/09/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Steve Love Empty Sv: Steve Love

Indlæg  Wolter Fre Okt 08, 2010 10:54 am

Jeg glæder mig endnu mere!! xD *pege* fordi jeg VED hvem du er XDDD
Wolter
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 463
Join date : 02/08/10
Age : 29
Geografisk sted : Jylland

https://nightmare.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Steve Love Empty Sv: Steve Love

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum