Nightmare

Regnvejret (28 sep 2010)

Go down

Regnvejret (28 sep 2010)

Indlæg  Felix on Tirs sep 28, 2010 9:56 am

Freja kravlede rundt på tagene, hun hoppede mellem dem, kiggede på menneskerne nede på gaden. Hun tænkte tilbage, tænkte på den dag på cafeen og på de mennesker hun havde mødt. Evangeline den søde stille pige, Billy som virkede skræmt og alligevel glad, Matt som var noget helt for sig selv hun havde aldrig mødt en som ham før. Og så var der Jake.. Han havde budt dem på kakao og kage. Hun tog sig til maven, den rumlede som altid med tanke på mad, hun kunne spise hele tiden hvis det stod til hende. Hun måtte hellere finde noget mad, så hun skiftede retning mod markedet. Hendes blonde hår slaskede mod hovedet, det havde regnet hele dagen, så hun var godt gennemblødt.
Inden hun nåede at registrere noget, gled hendes fod, og hun faldt. Hun havde mistet koncentrationen. Hun landede hårdt på jorden imellem 2 huse. Hun var øm i hele ryggen, og hendes fod gjorde ondt, hvor det typisk hende at lave noget så dumt. Hun tog sig til hovedet, ja det gjorde også lidt ondt. Hun kiggede på sine hænder, der var sår på dem efter hun havde prøvet og holde fast i væggen, tåbeligt egentlig. Det sved. Hun have også slået hul på sine bukser, og hun kunne se hun blødte lidt fra knæet. Hun prøvede at sætte sig op, men det gjorde ondt og hun udbrød højt "Av for helvede da!". Hun opgav og blev liggende og nød regnen som kølede de ømme hænder.
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Regnvejret (28 sep 2010)

Indlæg  Wolter on Tors sep 30, 2010 12:55 am

"Jeg synes at du altid kommer oppe fra" lød Evangeline's glade stemme. Lidt fra Freja. Hun havde set Freja oppe på tagene, et stykker fra og løbet som en gal, for at komme i nærheden af hende. Hun smilte glad, og virkede ikke bekymret. Hun gik nærmere Freja. Hendes våde lyserøde dryppede en smule. Hun var ikke gemmenblødt som Freja, langt fra, hun havde prøvet at løbe i læg. Evangeline stod nu helt henne ved Freja. "Gør det meget ondt?" spurgte hun med lav stemme, nu bekymret. Hun satte sig på hug og så på sårene. "av.." sagde hun lavt, mest til sig selv.

Sidst rettet af Wolter Tors sep 30, 2010 9:10 am, rettet 1 gang
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Felix on Tors sep 30, 2010 4:53 am

Freja kiggede på pigen med det lyserøde hår, ingen tvivl om hvem det var..
Hun smilte forsigtigt til hende "Ja, jeg har det bedst der, føler mig fri.. Føler ikke nogen kan nå mig, og så jeg fri for at få opmærksomhed, men virkede vist ikke helt i dag.."... Hun tog sig forsigtigt til hovedet, det gjorde lidt ondt, hun havde kvalme nu.. "Det gør lidt ondt ja.. Men jeg har prøvet værrer... Hvad laver du ude i det her vejr?". Hun blev liggende på jorden og kiggede op på Evangeline.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tors sep 30, 2010 9:12 am

Evangeline så sig lidt om. "Du blir forkølet hvis du blir der" mumlede hun. Hun smilte så til Freja. "Jeg var ude på eventyr, de mest spændene ting sker når det regner" sagde hun og smilte stort. Hun havde tydeligvis fundet et eventyr, ved at finde Freja.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Tors sep 30, 2010 9:18 am

"Eventyr?" Freja kiggede på Evangeline... Hun vidste ikke helt hvad hun mente... Eventyr var ikke noget hun kendte til, var det ikke noget hvor alt var guld og grønne skove? Hvor alle levede lykkeligt til deres dages ende.. "Jeg kan ikke rigtig komme op...", hun tog sig til hovedet... Hun prøvede at rejse sig, og støttede sig op af muren ved siden af hende, et lyn oplyste himlen... Kvalmen steg op i Freja da hun rejste sig op og hun skyndte sig hen i et hjørne og kastede op... "Hun tørrede sig om munden med ærmet fra hendes gennemblødte bluse".. Hun kunne se den også var gået i stykker... "Typisk....", hun sukkede lidt og lænede sig op med muren, og prøvede at tænde en smøg. Den var gennemblødt, så hun smed den fra sig...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tors sep 30, 2010 8:27 pm

Evangeline så efter Freja, langsomt rettede hun sig op, hoppede rundt i vandpytterne, drejede om sig selv og endte henne ved Freja. Hun grinte lidt. "Regnvejr er så smukt" sagde hun lavt. Hun smilte til Freja, et glad og varmt smil. "Jeg er glad for at jeg fandt dig" hun ignorrede opkasten.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Tors sep 30, 2010 8:30 pm

Freja kiggede på Evangeline, hun så så glad ud, så fredfyldt.. Hun forstod hende virkelig ikke, men hun følte sig heller ikke truet af hende. Da Evangeline sagde hun var glad for at finde hende, gik hun i stå.. Hvorfor var hun glad for at finde hende? Hun gik nærmest i et forsvars stadie, var klar til at forsvarer sig selv hvis det var nødvendigt... Hun drejede sig mod Evangeline "Hvorfor var det godt??" Hun kiggede undrende på Evangeline, hun var en pige hun ikke kunne forstå og finde ud af, som om hun levede i sin egen lille bobbel, og ikke så alle de ting som skete udenfor rigtigt.. Freja mærkede et stik af misundelse, men skubbede det hurtigt væk..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tors sep 30, 2010 9:35 pm

Evangeline stoppede med at smile, hendes varme smil på hendes læber, blev et lille undrene 0. Hun så op imod himlen, lagde hovedet lidt på skrå. Blinkede og smilte så igen. "Fordi jeg er glad for dig." Hun lagde sin hånd på sit bryst. Hjertet. "Jeg kan mærke det herinde." Hun pegede på sit ansigt. "Når jeg ser dig, så smiler jeg, fordi jeg er glad for dig." Hun pegede på Freja. "Lige som jeg kan se på dine øjne at du er glad for mig." Hun holdt op med at pege, lod sin arm glid ned langs siden. Snurrede rundt om sig selv, og små grinte. Så stod hun igen stille. Hun mindes hvor meget hun elskede at snurre rundt, se verden blive sløret og forsvinde. Men efter hun havde fundet venner. Billy. Var hun lidt holdt op. Hun var blevet mere stille og rolig, efter at havde mødt ham. Hun smilte lidt over minderne.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Tors sep 30, 2010 9:53 pm

Freja kiggede på Evangeline, lagde mærke til hver en bevægelse.. Glad for hende.. Det gav ikke mening. Det havde hun ikke prøvet nogen var før, ingen kunne være glad for hende... "Du kan ikke være glad for mig... Det der ingen der kan.. Det har jeg altid fået at vide, og sådan er det bare!". Hun gik forbi Evangeline, men stoppede op ude på fortorvet og stod stille....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tors sep 30, 2010 10:53 pm

Evangeline gik stille og rolig efter hende. "Men jeg er glad for dig, sådan er dét bare" sagde hun tænkene, og smilene. Hun ville ikke diskutere, men hun brød sig ikke om at Freja afviste hendes kærlighed til hende. Hun havde måske kun lige mødt Freja, men hun var blevet glad for hende. Som hun var blevet glad for Matt og hans bror Jake, oh gid hun snart mødte dem igen. Hun smilte til Freja. "Hvem har dog blindt dig ind, at ingen kan være glad for dig? Det er da noget sluder!"
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Fre okt 01, 2010 5:14 am

Freja blev stående uden at vende sig om.. Hun havde knyttet sine knoer, og hovedet var vendt ned mod jorden.. Over dem fløj lynene hen over himlen, og regnen silede stadig ned, hendes lyse hår hang slasket mod hovedet, og hendes tøj var tungt... "Det umuligt at holde af mig.. Sådan er det bare, jeg dømt til ensomhed..." Hun stod stille, kunne ikke helt finde ud af om hun skulle gå, eller hvad hun skulle..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn okt 03, 2010 8:13 pm

Freja vendt sig mod Evangeline... "Hvad laver du også udenfor nu? Det sent....."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Søn okt 03, 2010 10:39 pm

Evangeline stod lidt og så imod himlen. "Det er så smukt." gentog hun. Hun så på Freja. Smilte. Et varmt smil. Det var ikke nær så varmt og godhjertet som Matt, men det var tæt på. Evangeline havde set smerte, set nogen dø, og hun hadede nogen, hun var ikke nær så lykkelig og glad som f.eks Matt. Hun var osse forelsket, men havde ikke modet til at sige noget. Hun var ret ynkelige, hvis hun selv skulle sige det.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Man okt 04, 2010 2:57 am

Freja kiggede op på himlen... "Det er det vel....".. Hun sukkede og stak hånden i lommen efter sine smøger... Men der var ikke nogen, typisk hun måtte have tabt dem.. Hun trak opgivende på sine skuldre, og kiggede på Evangeline... "Tror du ikke vi skal finde et tørt sted inden vi bliver syge?".. Hun kunne godt lide Evangeline, hun var så rolig...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons okt 06, 2010 8:48 am

Freja sukkede opgivede... Hun havde haft ret.... Evangeline virkede ikke interesseret i at snakke med hende, så hun skyndte sig at gå sin vej så hurtigt hun kunne... (Freja er ude)
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen