Nightmare

Hjemme hos Jake

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

Hjemme hos Jake

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 7:27 am

Bitter slog øjnene op og kiggede op i loftet. Var han faldet i søvn? han kiggede ned på sig selv som stadig var påklædt.. Ja han måtte være faldet i søvn. Han havde ligget og set film med Jake.. Han måtte have været mere træt end han troede det var ikke meningen han ville falde i søvn.. Han sukkede og lagde en hånd over øjnene da han prøvede og slappe af. Han kunne mærke trangen til en smøg presse men han orkede virkelig ikke rykke sig endnu. Han overvejede om Jake lå ved siden af ham eller allerede var stået op. Det måtte være hen af formiddagen at dømme på solen. Han orkede ikke kigge så han blev liggende som han lå.
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Hjemme hos Jake

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 7:32 am

Jake sad henne ved skrive bordet som han have rykket ind i soveværslet. Da han så at der var lives tegn fra Bitter smille han drillene og smed en bog på maven af Bitter for at drille. "god dag sove tryne. har man sovet godt?"
han lukkede mappen som han arbejde med og rejste sig fra stolen.
"kaffe? te? varm kakao??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 7:35 am

bitter var slet ik forberedt på bogen og satte sig op imens han gav et hiv efter vejret og hostede lidt. Han åbnede øjnene og kiggede op på Jake "Godmorgen... Frisk som altid ser jeg.." han kørte en hånd igennem sit hår og kiggede på Jake der straks kom op at stå.. "kaffe..... tror jeg ville have godt af at vågne lidt.." han havde slet ik planlagt og sove her, og så halvdelen af dagen.. Han måtte have været udmattet..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 7:39 am

"kaffe det bliver" Jake gik ud af døren.
Ligt sener kom han tilbage med en kop til Bitter.
han satter sig på kanten af sengen for at give bitter koppen.
"nogen planer for idag??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 7:44 am

Bitter tog imod koppen og tog en tår.. Han kiggede ned i den "næææ.. ikke ligefrem" han havde egentlig noget han ville, men det var ikke noget der var så nemt.. Han trak vejret dybt. Han var nødt til og tage sig sammen, det kunne jo ikke blive ved sådan her... Han kiggede op på Jake med et smil "tak... det smager dejligt.. hvad med dig? skal du noget i dag?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 7:46 am

Jake kiggede imod sit skrive border da han tængte sig om at der var mere.
"Nææ jeg har fået lavet det jeg skulle imens du sov" han smillet og rykkede på skulderne.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 7:50 am

Bitter drak en tår mere og trak vejeret roligt "Hvad er klokken? har jeg sovet hele dagen væk?" Han smilede lidt "det var ikke meningen.. ked af jeg bare kommer brasende ind i dit hjem"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 7:51 am

"jeg har jo sagt at du kan rende som du vil" Jake rejste sig op igen for at nå sin mobil på bordet.
"den er ca 13"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 7:56 am

Bitter stillede sin kop på natbordet og lod sig selv falde bagover.. "Jeg troede det kun var formiddag, sov endnu længere end jeg troede" han lukkede øjnene og slappede af lidt.. "Jake, der noget jeg nødt til og snakke med dig om" han kunne mærke han rystede lidt og blev lidt irriteret på sig selv over det
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 8:00 am

Jake føglet sig pluslig navøs "hva så??"
Han satte sig selv op af væggen i sengen.
Han prøve at kigge på bitter med et normalt udtryk men føglet han have svært ved at holde det.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 8:09 am

Bitter lå længe uden at sige noget, han overvejede sine ord nøje.. Han ville helst ikke sige noget forkert... "jeg har tænkt længe, og jeg burde have snakket med dig om det noget før, men af en grund var det ikke så nemt. Jeg egentlig ikke sikker på hvorfor...." han satte sig langsomt uden at sige mere. Han følte sig selv tøve
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 8:16 am

en hel mas tanker om at han have gjort noget forkert måske eller om Bitter var blevet træt af ham
eller om deres aldre måske var blevet et problem. Jake vaglet at kigge på senge tæppet for enden af sengen.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 8:19 am

Bitter kiggede kort op på Jake og så hans blik, han kiggede lidt på ham og trak så vejret dybt... "Jake det kan ikke blive ved sådan her... Det duer ikke... Jeg..." han kiggede væk og følte sig selv snuble over ordene så han holdt en pause og imens han kiggede ned i gulvet fortsatte han "Jeg blevet utrolig glad for dig, og hvis du ikke har det på samme måde, så... så kan jeg ikke holde ud at se dig" han fortrød sig ordvalg og kiggede hurtigt op på Jake og rykkede tættere på ham.. "Det jeg mener er, jeg.. Jeg vil gerne være sammen med dig, kun dig... Vil gerne have du er min og jeg dig.." han følte en trang til at løbe væk. Han havde aldrig åbnet sig for nogen på den måde og det skræmte ham mere end at have en pistol for panden men han blev siddende og kiggede på Jake og afventede
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 8:22 am

han ville af med mig var det første Jake fik det til i hans hovde men så gik det op for ham hvad Bitter sage og han mærket hvordan hans hjerte tog sig et marton løb og hans ansigt blev varmt. "Jeg jeg jeg kan osse godt lid dig" forhelve er jeg fem år eller hvad
"jeg mener" Han kiggede endelig på Bitter "vissss du kan holde mig ud....."
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 8:28 am

Bitter blev nervøs over hvordan Jake ville reagere og så hans kinder der blev små røde.. Han havde set det før. Han hørte kort efter hvad Jake sagde og mærkede hans hjerte hamre i hans bryst, så meget han var nervøs for om det ville hoppe ud.... Han smilte bare over hans sidste kommentar "Hvis jeg ikke kunne holde dig ud, ville jeg ikke havde siddet her nu... Så var jeg smuttet for længst." Han rykkede sig hen ved siden af Jake og lagde en hånd på hans kind og så på ham med blide øjne
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 8:30 am

Jake udbryd et stille grin af dumhed "hhehe ja det have du nok" Han så på ham og bed sig i underlæben.
"såå be-betyder det at vi er....et par nu??" Han så på bitter "Alsår vis du er okay med det!!!"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 8:32 am

Han kunne ikke lade være og smile og grine lidt over han havde været så nervøs.. Jake var åbenbart lige så nervøs som ham.. Han lod sin holde falde fra hans kind og tog fat i en af Jakes hænder med den "Det handler vist mere om du vil have sønnen af mafia bossen som ikke er 18 endnu" han kiggede på ham med et drilsk smil
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 8:55 am

"pfft man skal jo afprøve ting og sager engang imellem have jeg hørt"
Han smillet dumt og lave en grim masse for godt øjeblik. han klemte Bitters hænder et lille klem.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 8:57 am

Bitter smilede lidt over Jakes kommentar.. han mærkede ham klemme sin hånd og gengældte det... Han lænede sig frem og fangede Jakes læber i et blidt kys.. Bagefter tog han kaffen med sin tomme hånd og tog en tår "Nu har jeg ikke noget jeg skal i dag" han kiggede på jake ud af øjenkrogen med et smil på læberne
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 9:13 am

Jake så på Bitter der begyndte at drikke sin kaffe. jake lænte sig frem og kysset Bitter på kinden og smillet.
han føglet sig godt tilfreds lige nu. Han føglet sig virkelig glad. Han smillet glad.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 9:14 am

Bitter lagde hurtigt mærke til Jakes humør og det smittede.. Han smilede og kiggede på ham "Skal vi ikke lave noget sammen i dag, nu vi begge har tid?" han så spørgende på ham og drak det sidste af sin kaffe... "Du sagde du ikke havde planer gjorde du ik?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 9:43 am

"nop jeg har ikke nogen planer" Han så på Bitter. "hvad kunne du tænke dig at lave?? du falder i søvn til film så det må være noget andte" sage han drillene.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 10:00 am

Bitter kiggede flabet på Jake.. "Måske det bare fordi det en kedelig film, men ellers.. så må du jo holde mig vågen!" han lænede sig lidt hen imod ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 16, 2012 10:09 am

jake begyndte at kilde Bitter efter havet fjernte koppen i sikkerhed.
"tja så kan jeg holde dig vågne på den her måde og detsuden var det dig som have vaglt filmen"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 16, 2012 11:26 pm

Bitter krampede hurtigt sammen da Jake kildede ham og han tog hurtigt fat i Jakes hænder og fik dem ned og ligge så han lå øverst. Han holdt hans hænder fast på hver sin siden af hans hoved ned imod sengen.. Han lænede sig ned over ham og holdt sin mund tæt ved hans øre.. "Og hvad har du så tænkt dig at gøre nu?" han smilede lidt flabet selvom Jake ikke kunne se det
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen