Nightmare

fuck hvor kunne jeg godt bruge en smøg

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: fuck hvor kunne jeg godt bruge en smøg

Indlæg  Wolfy on Ons maj 02, 2012 8:46 am

"hold op med at stirrer på mig" sage Honey udtilfreds til Bitter. han bestilte hvd han skulle have.

Kevin bestillet sig en øl

Jake skulle lige beslutte sig en extar gang men kom frem til en sodvand faxa kondi.
menu korte blev bladret igennem en gang mere men der var ikke mere han skulle have
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Felix on Tors maj 03, 2012 8:07 pm

Bitter lænte sig ind og hviskede til Jake "skal du ikke have en kage? det ligner dig ikke" og så grinte han lidt.. Han ignorerede bare Honeys spydige kommentar.... Han havde slet ikke set sin kusine på nuværende tidspunkt og sad bare lænet godt tilbage i stolen som en anden mafia boss og kiggede en smule ondt imod Kevin. Han var ikke klar over hvordan han skulle få Honey væk fra ham, men væk ville han have ham!!
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre maj 04, 2012 5:45 am

Da Aneliya gik ind gennem døren, hørte man tydeligt den ringene lyd der kom fra klokken, der fortalte at der nu kom der en ny kunde. Hun fjernede høretelefonerne fra sine ører og kiggede sig om efter et frit bord. Det var ved det tilfælde at hun lagde mærke til at begge hendes fætre sad ved et bord sammen med Jake og en fyr hun ikke kendte. Aneliya fik med det samme en følelse af at han var en skidt fyr og på den måde som Bitter kiggede på ham, gjorde kun følelsen stærkere. Hun gik hen imod dem og da hun nåede derhen lagde hun sine arme omkring Bitter "Hey" kom det smilende fra hende. Hun var glad for at se sine fætre, da det alligevel havde været et lille stykke tid siden de sidst havde set hinanden. Da hun kunne se at de var ved at bestille bad hun hurtigt om et kold glas cola.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre maj 04, 2012 11:03 am

"i den varme her??" Jake så ligt på Bitter og der efter hev han slik posen op af lommen
"jeg tror at jeg får religt af sukker" Han skubbet til bitter i en god mening.
"men jeg får nok brug for et stykke kage afligevel" Han nåde lige at bestille en kage ingen tjernen gik.
Han hilste høftligt på Bitter og honeys kusine som altid.

Kevin nikke bare til den nyankommene og tog om Honeys liv. "Kommer du forbi iaften forresten?" spurte han meget tæt på Honeys ører.

Honey måtte rømme sig "Nej detsvære jeg skal lave en opgave til min far som han skal have imorgen" Eftersom Honey ikke
rigtig passe sin skole var han begyndte at få privat undervisning eller bare mere opgaver han bare skulle lave til bestemmet tidspunt.
"hey kusine" Mumlet han
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 04, 2012 8:20 pm

Bitter fik et chok da hans kusine lagde armene om ham, og skulle til at reagere da han hørte hendes stemme så lod han hende gøre det "Hey Aneliya" han tog ikke blikket et sekund fra Honey og Kevin imens, han drejede kun hovedet for at smile til Jake over han ville have en kage alligevel. Han kendte ham nu alligevel lidt..
Han sad lidt og overvejede hvad han skulle gøre og kiggede så på Honey "hey Honey.. Kan du huske det vi snakkede om?" han sendte ham et roligt blik, han ønskede ikke de andre vidste hvad det handlede om. Det var en samtale imellem dem.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons maj 09, 2012 10:52 pm

Aneliya satte sig ned på stolen ved siden af Bitter. Hun nikkede til Jake da han hilste på hende, men hun havde lige som Bitter blikket på Honey og den fremmede. Hun brød sig ikke helt om den måde Honey blev spurgt på, så derfor greb hun muligheden som Honey var kommet med uden at være klar over det. "Nååh ja, det er rigtig. Det var den opgave du gerne ville have min hjælp til ikke?! Hvad tid skal jeg komme forbi så?" Aneliya sendte ham et venligt smil. Hun vidste godt at han ikke havde bedt om hendes hjælp, men hun var ligeglad. Bare så længe han ikke hang ud med den fremmede, så var hun tilfreds.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Søn maj 20, 2012 5:25 am

snakke om? Honey så forvirret på Bitter han kunne ikke huske hvad han menet og derefter så han på sin kusine med et løftede øjenbryn.
"bare fordi du gerne ville besøg mig behøvs du alsår ikke at bruge dårlig undskyldninger" han sukke og mærkede at Kevin slap ham så han kunne læne sig rigtig ind til stolen.

Jake hjælp tjeren med at sætte tingene på bordet da han endelig kom med det de have bestilt.

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn maj 20, 2012 8:01 am

Bitter nikkede høfligt til tjeneren da han gik fra bordet igen og kiggede på sin kusine kort... Det var rart hun kunne fornemme noget var galt.. Han lagde forsigtigt hånden på Jakes skulder og lænede sig ind og hviskede til ham uden de andre kunne hører det "du behøver ikke blive hvis du skal noget, du ska ikke få problemer pga mig" han smilte til ham og tog en ske og begyndte at spise sin egen kage.. "Aneliya har ret Honey.. I havde snakket om en opgave der var ret vigtig.. ville være dumt ikke at få det lavet"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Man maj 21, 2012 6:44 am

"oh fuck min dansk opgave om mafians gamle tid!!" slog det lige Honey pluslig. han have glemt alt om den opgave fordi den spilenhed ikke have sagt ham noget som helst overhovdet. men ja deres far var jo begynde at spørger efter den.

Jake kigge undrene på Bitter. hvorfor skulle han gå

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre jun 08, 2012 6:09 am

"Jeg lyver skam ikke kære fætter" kom det smilende fra Aneliya, da han beskyldte hende for at komme med en dårlig undskyldning.

Hun nikkede lige så høfligt som Bitter til tjeneren. Hun var glad for at Bitter hjalp hende med Honey. Da Aneliya hørte Honeys udbrud smilede hun et lidt smørret smil "Nååh så nu kan du godt huske det." kom det drillende fra hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre jun 08, 2012 9:36 am

Bitter tog en smøg op af pakken og satte den i munden.. Han havde vildt lyst til at tænde den, men der var rygning forbudt så han gjorde det ikke.. Han kiggede på Jake og smilte kært til ham inden han kiggede på Honey igen.. Han ignorerede bevidste Honeys 'ven'.. "Honey, hvornår har du sidst snakket med far?" han kiggede spørgende på ham, han var lidt urolig om han havde opdaget det med Jake, eller Honeys mærker... Hvis han opdagede noget af det ville det gå galt
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør jun 09, 2012 8:04 pm

Honey rullede med øjnene hvor efter han flygte dem hen til Bitter.
"jeg har ikke set ham siden igår nat og han have fortravlt til at hvie fat i mig"

Kevin smillet bare

Jake fik øje på Bitters smøg og igen føglte han en tran til at probbe noget imunden så han spist videre på
sin kage. pokkes ryge tran forsvinder den dog aldri. han fik et chok da hans mobil ringede i hans lomme.
Hånd fiske ned efter den. åh gud nu dem igen. hans x-svider forældre.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 16, 2012 11:40 pm

Aneliya kiggede kort ud af øjenkrogen hen på Jake og så ham tage sin mobil op af lommen. Hun vendte dog hurtigt sin fulde opmærksomhed mod Honey og den fremmed igen. "Vi er vidst ikke blevet præsenteret for hinanden. Jeg hedder Aneliya og jeg er Honeys og Bitters kusine." Hun smilte et falsk smil som bestemt ikke nåede hendes øjne og rækte sin hånd hen mod den fremmede.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons okt 17, 2012 12:53 am

Bitter skulle til at sige noget da han hørte Jakes mobil. Han kiggede på ham ud af øjenkrogen og læste ham med det samme. Han ville dog ikke sige noget imens alle de andre var der.. Han kiggede på Honey igen... Men han sagde ikke noget længe. Han vidste godt at med Honey hjalp det ikke at ville tvinge ham til noget. Han lænede sig godt tilbage.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 17, 2012 12:58 am

"jeg må heler tag den her" Smillet jake skævt og tog den imens han gik udenfor for at snakke i telefon

Honey rullede med øjnene igen.

Kevin ryste bare på og smillet igen
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre okt 19, 2012 1:58 am

Aneliya lagde mærke til at den fremmede hverken sagde sit navn eller gav hende hånden. Hun tog langsomt sin hånd til sig igen og det falske smil forsvandt også lige så langsomt. Et andet udtryk kom frem i hendes ansigt, et hun sjældent viste til folk. Det var ikke just noget venligt udtryk og hun begyndte at nedstirre den fremmed. Hun ville være sikker på at den fremmed vidste at han var faldet meget langt ned i hendes agtelse.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn okt 21, 2012 6:06 am

Bitter kiggede efter Jake da han gik... Han valgte dog at blive siddende.. Ingen grund til at blande sig der... Han kiggede på sin kusine og kunne se hun var gal.. Så han lagde en rolig hånd på hendes arm og smilede til hende "det her er en af Honeys venner." han brød sig ikke selv om det, men heller ik den side han vidste sin kusine have... Han kiggede derefter over på Kevin og så på Honey... Han håbede lidt Honey fattede budskabet
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 23, 2012 5:17 am

Kevin gad dem helt ærligt ikke den her grubbe han kunne ikke se nogen grund til at gør kendskab med dem han kigge på Honey.
"Tror du ikke at vi sku kom vider i livet og gå"

Honey så på Kevin og så ned. han føglet sig........Udsikker...var det det de kaldet den føglse hvor maven var urolig. ikke som han var dårlig for den føglde kendte han udmærket.
Men han viste ikke helt hvem han skulle se på. han budte nok svare Kevin hurtigst muligt men hvad skulle han svare.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 23, 2012 6:21 am

Aneliya kiggede kort på Bitter, da hun mærkede hans hånd på sig. "I see..." kom det fra hende og det vrede udtryk begyndte langsomt at forsvinde, hun havde dog en meget god fornemmelse af at fyren bestemt ikke var nogen ven af Honey. Da hun hørte hvad det var Honeys 'ven' sagde var det lige før at hendes vrede kom igen, men hun beherskede sig og fik fundet et smil frem. "Desværre, men tror at det er en bedre idé at Honey kommer med mig, så han kan få lavet sin opgave" hun sendte "vennen" et sødt smil og havde samtidig lag sin ene hånd omkring Honeys ene håndled. Hendes greb var fast, men hun havde sørget for at det ikke så ud som om det var.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 23, 2012 6:51 am

Bitter kiggede lidt rundt.. Hvis det stod til ham havde han smadret fyren her og nu.. han vidste udemærket godt hvem han var, men... han havde lovet Jake.. han bandede lidt over det i hovedet og kiggede så op på Kevin "Jeg enig med min kusine... Honey bør lave den opgave ellers får han problemer med vores far.. Jeg går ikke ud fra du ønsker det.."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 23, 2012 7:48 am

"være sød at gå Kevin" Honey så kort på Kevin og væk igen.

Kevin fnyste. "okay ses" Kevin gik bare ud af døren noget vider (kevin er væk og ude)
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre okt 26, 2012 9:04 am

Aneliya smilte et selvtilfreds smil, da Kevin gik sin vej. Nu var hendes næste mission så bare at få ham til at holde sig langt væk fra Honey. Måske hun skulle finde på en masse påskud for at være sammen med Honey de næste par dage. Hun tog en tår af sin cola og man kunne tydeligt se at hun allerede var i gang med at ligge planer.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør okt 27, 2012 10:12 am

Bitter kiggede direkte på Honey.. Han løftede et øjenbryn.. Han var ikke i tvivl om hans bror vidste hvad han syntes om det. De havde allerede snakket om det... han ville dog ik sige noget.. Det var op til Honey selv.. "Det lidt tid siden jeg har set dig Honey... Alt er som det skal være?" han regnede med Honey vidste hvad han mente
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn okt 28, 2012 2:46 am

honey begyndet at lege med severitjetten (?) han viste at han ikke have holdt hvad han lovede med at holde sig væk fra Kevin.
han så ikke op ppå nogen af dem. drak bare af sin kakao og sage ikke noget.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre dec 07, 2012 10:14 am

"Honey, det er meget uhøfligt ikke at svare når man bliver stillet et spørgsmål." lød det fraværende fra Aneliya.Hun var optaget af at lægge en masse planer for hvordan hun kunne få Honey til at holde sig fra Kevin og havde derfor ikke rigtigt hørt efter hvad Bitter havde sagt, men hun havde hørt spørgsmålstegnet.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen