Nightmare

fuck hvor kunne jeg godt bruge en smøg

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Go down

fuck hvor kunne jeg godt bruge en smøg

Indlæg  Wolfy on Man apr 23, 2012 8:05 am

Honey sad på kant fliserne af fortovet. han lege plat eller krone med sig selv.
hvor lang tid kan det dog tag. Bitter have godt nok forbudt ham at se Kevin men en uge efter have Kevin
sendt en sms som der fik Honey til at besøg ham igen.
nu var der gået to uger og de var ude og handle eller Kvin skulle lige have nogle bajer. Honey rakket tung ved tanken bajer.
han syns det smagte a H til og han hadet at kysse Kevin når han lige have drukket sådan en.

Jake var virkelig smøg tranene så det sage spar to men han ville stoppe. han rode i lommen efter endnu et stykke slik kun for at
opdage at han have ædt en hel pose på 10 minutter. måske skulle han prøve med noget at drikke. en sodvand kunne være rart.
Varmt i verjt ja sommeren var virkelig på vej. han så en velkendt person sidde ned.
"h-honey??"

Honey rejset sig hurtigt op da han fik et chok over at se Jake her. Han så sig omgrin for at tjekke om der kom andre der kendte ham.
"h-hvad!?" han svare ligt irretet tone men os ligt navøs.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: fuck hvor kunne jeg godt bruge en smøg

Indlæg  Felix on Tirs apr 24, 2012 10:45 am

Bitter kom gående ned af gaden med en smøg i munden.. Han havde begge hænder i lommerne i bukserne.. Han gik og tænkte over alle de ting der var sket, og så ledte han efter Honey.. Han var bekymret for ham... Han havde godt nok sagt han ikke måtte se hans kæreste, men han vidste jo godt Honey ikke lyttede til ham. han vidste ikke hvordan han skulle håndtere det hele.. det var alt for forvirrende.. det var nemmere bare at smadre folk, men han havde jo halvt lovet Jake at få styr på sit liv.. han sukkede opgivende og tog hånden op til smøgen for at puste røgen ud... Det var der han fik øje på Jakes ryg og han gik hen imod ham, han lagde ikke mærke til Honey da han stod gemt bag Jake. "Hvad laver du ude nu Jake? burde du ik arbejde?" han gik så øje på Honey og spærrede øjnene op "Honey.. jeg har ledt efter dig.. hvor har du været?" han lagde bekymret en hånd på Honeys skulder
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 24, 2012 5:08 pm

Honey fik øje på sin bror da han var nået til hen. "jeg er bare ude og gå med en der......" han skulle lige finde på et navn.
"med mads" fast slog han.

Jake rykkede på skurldene. "jeg er åbenbart syg idag" han har haft mødt op på arbejde men cheffen have sendt ham hjem igen.

Kevun var på vej ud og lod mærke til at Honey have pjeget på ham og kaldt ham for mads.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 24, 2012 7:37 pm

Bitter kiggede på Honey.. Han troede ikke på hvad han sagde, og da han så vedkommende kæmpede han en kamp med sig selv for ikke at farer i flæsket på den såkaldte Mads.. Jakes tilstede værelse gjorde dog han kunne kontrollere sig selv og han lænede sig ned og hviskede Honey i øret "Du burde vide du ikke kan lyve for mig Honey.... Er det ham?" han rejste sig så op igen og ned stirrede den nye person lidt inden han vendte sig imod Jake, og lagde en hånd på hans pande... "Du har ikke feber... Hvad fejler du?" han smilte varmt og bekymret til ham, og da han vidste Jake ville stoppe med at ryge tog han sig smøg ud af munden og smed den på jorden og trådte på den...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 25, 2012 5:58 am

Honey sage ikke noget til det bitter sage. "Kom mads vi må helere se at komme vider"

kevin smillet bare. "jeg elsker bare den måde du siger mads på" han så små drillene på honey.

Jake rykkede på skulderne. "ingen ider. de sendte mig bare hjem" han gabte og rode igen i lommen efter noget han have glemt han ikke have mere af
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 25, 2012 6:11 am

Bitter kiggede på Honey og den anden fyr, han brød sig bestemt ikke om det, og han var godt klar over vedkommende ikke hed mads, men han følte heller ikke han kunne gøre noget, så han prøvede at finde en anden måde.. "Hvorfor så travlt? Må jeg ikke engang møde din ven?" han sendte Honey et provokerende smil...
Han rakte ned i lommen og tog en pose vingummi op, han vidste ikke hvorfor, men han rakte den til Jake.. "her måske hjælper det"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 25, 2012 6:43 am

Jake tog med glæde imod posen med vigumirer.

Honey vent sig og kiggede på Bitter "øhm vi skal nød....noget"

Kevin fik lyst til at se hvor længe han kunne prokkeder bitter eftersom han godt kunne se at person have regne ud hvem han var.
han lade stille ud med at begynde at give honey et lille klap bag imens han smillet tilfreda over honeys lille hop.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 25, 2012 9:48 am

Bitter knyttede sine hænder og gik et skridt frem, men stoppede sig selv og med et grin på læben kiggede han på Honey.... "Årh kom nu lillebror" han tog fat i hans arm og trak ham ind i et kram og holdt ham fast... "Jeg giver en kop kakao..." han smilte til ham og holdt stadig fast.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 25, 2012 9:54 am

Jake kiggede ligt frem og tilbage på kevin og bitter. han kunne næsten føgle en sort auru om dem begge.

"okay så en kop" det lykkes honey at komme ud af Bitters kram. ahn kendte nive stederne.
kevin var ikke længe om at gribe om honey da han var kommet ud af brorens greb.
han gav Honey en ordenlig snaver imens han kiggede probekerne på Bitter. Honey daske til kevin flere gange for at få ham til at holde op.

Honey inde luften tungt og lette da han endelig kom fri fra Kevin. han ryste hovdet engang og rømmet sig.
han lappe snart en eller anden vis det bliver ved på den her måde "hvad har du gang i!!??"
men da han så kevins blik klappet han hurtigt i
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 25, 2012 9:58 am

Bitter forsøgte at holde sig i ro,han mærkede raseriet boble i ham.. Han havde intet imod hans bror havde en kæreste, men en der slog ham, han kunne ikke klarer tanken... Han greb Jakes hånd for at berolige sig selv og kiggede så på cafeen der var på den anden side af gaden... "der er en cafe der, hvad med vi går derover?" han sendte dem et falsk smil, og rykkede lidt tilbage for at gøre plads til dem... Som fik Jake og bitter til at gå bagerst... "Du går med ik?" han kiggede en smule bedende på Jake, men uden de andre så det.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 25, 2012 11:45 pm

Jake kunne godt fornemme at den var helt galt da bitter tog hans hånd og da han kigge bedene på ham.
"selvføglig" rør det ud munden på ham. han have godt nok love hans mor at han måske kom et kig forbi idag men
en dag fra eller til kunne da gør lige meget. "jeg har hørt at det skulle være et godt sted"

Honey mærke kevin tag sin hånd sit liv. Honey ville helst ikke gå sådan men han føglet ikke at han have noget valg.
"jeg behøvs ikke støtte til at gå" prøvede han afligevel at fyr af men mærket at kevin nev ham.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 2:04 am

Bitter kiggede på Honey og Kevin, men drejede så sit hoved og kiggede på Jake og lænede sig ind og hviskede ham i øret "Undskyld.. Men.. jeg næsten 100 på han IKKE hedder Mads.... Jeg får måske brug for din hjælp" han kyssede ham på kinden for at skjule det for de andre og gik derefter hen imod cafen.. Han holdt døren for Jake så han kunne gå ind først.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 26, 2012 2:17 am

"vi kan ikke blive så længe!!" honey så på sin bror med blikket der sage. jeg ved du er ude på noget.

Kevin smillet bare og havet fundte et borg "aww kom nu her er elles så hyggeligt og detsuden har vi ikke travlt lille skat"
han så drillene på honey

Jake nikke bare og trådet ind af døren. "sååå mads??....hvad laver du så til hverdag??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 6:54 am

Bitter fulgte efter Jake og satte sig ned ved siden af ham og vinkede en tjener over.. "I bestiller bare hvad i vil have.. jeg giver.." han greb selv et menukort og begyndte at kiggede efter noget inden at tjeneren kom over til dem..

Han kiggede på 'mads' og sendte ham et provokerende smil.. "Nååh mads.. hvor kender du min lillebror fra?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 26, 2012 7:00 am

"som dog vi overfader mig med spørgsmål" han smillet bare men det var ikke bare et smil Honey have set det mange gange før.
Honey gled ligt ned ad stolen og gemt sig menu korte.

"Jeg er ved at uddannde mig som tømre og jeg var så heldig at din lillebror var i byen samme aften som mig" Han åbne sin jakke og lade den på stolen. "kan du slet ikke huske mig??" Han sendt bitter et smil "har i stadig problemmer med dørene binder??"

Jake kigge i et kort imens han hvile hovdet i sin hånd som var støtttet til bordret.

"JEG SKAL BARE HAVE EN LILLE KAKAO!!!" Honey prøve at få dem til at stoppe deres spørgs mål snak.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 7:52 am

Bitter holdt hele tiden øje med Honey ud af øjenkrogen.... Men fjernede ikke sit blik fra kevin... "Joo de binder stadig, men det er nok den der elendige tømmer vi havde der skulle lave det" han sendte ham endnu et provokerende smil og kiggede så på Honey.. "Vil du ikke ha en kage?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 26, 2012 7:59 am

"nej jeg skal ikke have kage" Honey rejste sig fra bordt "jeg skal pis og skram ham nu ikke væk!!!"
han gik med hurtigt skridt ud mod kunde toilette.

"he man skal jo strate et sted" Kevin lænte sig bare tilbage is tolen. tilfreds over at Honey sage nej til kage.

Jake gumlet bare på det slik han have fået
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 8:17 am

Bitter kiggede efter Honey og da han var gået lænte han sig ind over bordet og tog fat i blusen på Kevin og trak ham ind til sig "Hør her MADS...... Jeg er udemærket godt klar over det ikke er hvad du hedder, og hvis du ved hvad der bedst for dig selv, så lægger du ikke en hånd på min bror igen!" han talte i en skarp tone og mafia siden i ham havde taget over på nuværende tidspunkt. Han var den beskyttende storebror.. Han stirrede ham direkte i øjnene og gav så slip på ham og satte sig på sin plads igen..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 26, 2012 8:25 am

kevin smillet bare af bitter. han viste godt at det ville blive sådan.
"ik min skyld at din lillebror render og lyver for dig" Han blinket til Bitter.

Jake lade en arm på Bitters skuldre.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 8:12 pm

Bitter slappede lidt mere af, men han var stadig gal.. "Lyver? han var gul og blå... " han trak vejret dybt og lagde sin egen hånd på Jakes... Han kiggede stadig bare koldt på Kevin..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 26, 2012 8:15 pm

"tja han har jo ikke rigtig fortalt dig om mig vel. ikke da vi kom sammen og stadig gør" Kevin smillet tilfreds. han hygge sig. han viste at honey ville ende med at gå med ham hjem lige meget hvad. han have gjort den lille mafiaen dreng svag.

Jake banket ibordet "Hør jeg tror du skal passe på hvor du træder nu herrer Kevin"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 8:18 pm

Bitter blev en smule overrasket over Jakes udbrud.. Han havde aldrig set ham sådan, men han kunne nu meget godt llide det.. han smilte lidt over det men fokuserede så igen på Kevin... "Jeg ligeglad hvad du render og tror, men virkeligheden er noget andet.. Jeg har givet dig en advarsel nu, vær du glad for du fik den!" han lagde armene over kors og tog sit typiske mafia boss udtryk på
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 26, 2012 8:28 pm

"jaja" svar Kevin bare ligeglad. smillet imod Honey da han så at han kom tilbage.

"der var kø der ude" Sukkede Honey og satte sig ned igen hvor han fik plante et kys på sin ene kind af Kevin.

Jake tog sig til hovdet og køret pandehårt væk.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 9:54 pm

Bitter bestilte hvad han ville have, og kiggede på de andre "Hvis i skal have noget, skal i bestille det nu" han smilte så godt han kunne, selvom raseriet i ham boblede. Han havde mest lyst til at smadre Kevin her og nu, men han vidste også godt hvilke komplikationer det ville give for Jake så han lod være... I stedet kiggede han bare på Honey.. han sagde ikke noget kiggede bare på ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 26, 2012 9:59 pm

Aneliya havde gået rund i byen og nydt det gode vejr. Hun var glad for at det endelig var begyndt at blive varmere i vejret, så hun kunne begynde at gå lidt mere sommerligt klædt på. Hun havde taget en blomstrede kjole på sammen med et par sorte leggings, en fin lysegrå jakke og for en gangs skyld havde hun ikke en taske på sig, men havde nøjes med kun at tage sin pung og sin mobil samt høretelefoner med sig. Hun havde også kun mascara på og håret havde hun sat op i en hestehale. Hun havde bundet et tørklæde omkring så man ikke kunne se elastikken. Hun havde også taget et par solbriller på, da hun syntes at solen var en smule skarp.

Aneliya gik og nynnede med på musikken i hendes ører. Hun var nået hen til brugsen og stod lidt, og overvejede om hun skulle gå ind for at købe noget at drikke, men hun havde ikke ligefrem lyst til at rende rundt med en flaske i hånden. Hun kiggede sig derefter om efter et bedre alternativ og fik derfor øje på caféen på den anden side af gaden. Hun gik over mod den.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen