Nightmare

dumme ideot

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

dumme ideot

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 7:29 am

Honey sad i sofaen og vente på at kevin kom ud fra badværlset. han ville for engangs skyld bare gerne hjem nu. Kevin have aldri været så voldsom før som idag. Han kigge på blodt der lå på gulvet. det var fra hans egen næse. Honey holdte hånden for næsen for at han ikke skulle komme til at plette mere blod rundt i lejligheden. Han have osse fået en gevaldig hovdepine og han kunne næsten ikke gå men det gjorder osse ondt når han sad ned. aldri have han oplevet mere skræmmene sex.

Kevin kom ind til ham igen og smed en vådkuld i hovdet på ham "undskyld lille skatter men du ved jo bliver sur når du svare mig igen og enda kommer en time forsendt" Han smille sit kærlige falske smil.
og satte sig ved siden af Honey. kysse ham på kinden.

Honey tog bare kluden og holdt den for sin næse. han svare ham ikke kun lige ind til ham mærket et ordenlig slag på lårt
"undskyld jeg skal prøve at styrer mig næste gang" Han føglet sig ren faktis bange eller det må sådan her det følgs at være bange.
Han have lige frem lyst til at være ved sin bror lige nu.

Kevin puffe til Honey "nu begynder du vel ikke at tude din svans" han grinte hånligt, men da han så Honey´s udtryk skifte han hurtigt
personlighed til den kærlig fyr. den flaske side af ham. "åhh undskyld skat" Kysse ham blidt på panden igen.
"det er mig det er et fjols ikke og jeg undskylder mange gange og jeg ville aldri gøre det igen" Han nusse Honey i hårt.
"så alt er okay igen ik skat"

Honey fald altid for det nr "jo det er okay" han rejset sig fra sofaen "Jeg skal hjem nu jeg har nogle opgaver"
Kevin vinke og smille bare til ham med et lille nik og ud løb honey. Honey stoppet med at løbe da han var noget ud på gaden.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: dumme ideot

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 8:27 am

for første gang ønske Honey at hans bror Bitter have fuglt efter ham men så ikke afligevel. Han holdt stdig kluden ved næsen og så sig om.

Det var endelig lykkes Honey at komme hjem. han daskee bare ind på sit værsle og smed sig på sengen opgivene og ømmene
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:08 am

Bitter kom hjem, det havde været en lang dag.. Han hørte Honey på sit værelse og åbnede døren ind til værelset "Hey Honey, hvor har du været henne??" Han stoppede og kiggede på kluden han holdt for næsen der var blod på.. Han gik hen til ham og tog fat i hans arm og trak kluden væk fra hans ansigt og kiggede på ham "hvem har gjort det?"
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:10 am

"av forsatan" udbryd han da Bitter tog fat i ham. han var stadig temlig øm i hele kroppen.
Han dreje hovdet væk "i-ikke nogen. jeg gik ind i en dør" han rakte tung af sin egen løgn.
"hvor har du været henne hele dagen??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:12 am

Han slap hans hånd og kiggede på ham... "Hvornår lærer du du ikke kan lyve for mig.. vi har begge været i det her miljø så længe nu vi godt kan se forskel på om man har fået tæsk eller er gået ind i en dør...." han kiggede strengt på ham og lod bare være med at svarer på det andet spørgsmål der kom..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:15 am

hulk hulk. Honey vist ikke helt hvor det kom fra med der løb pluslig et vandfald af af hans øjne.
"okay så jeg har fået bank............" Han holdt kulden for næsen igen. snøfte ligt iden. og så på sin bror.
"har vi nogle smertestillene af en art. noget der slår hårdt"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:17 am

Bitter kiggede overrasket på sin bror, aldrig havde han set ham græde, og han gik nærmest i panik og satte sig ned ved siden af ham og lagde armene om ham.. "Honey.. Nu fortæller du mig hvad det sket.." han holdt om ham så blidt som muligt... Da han spurgte om pillerne kiggede Bitter på ham "Jeg henter nogen.. vent lidt.. "han gik ud i køkkenet og fandt et æble og nogle piller og et glas vand og gik så tilbage på værelset og lukkede døren bag sig.. "Her spis lige noget først.." han gav ham æblet og satte sig igen ned ved siden af ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:19 am

han sad bare med kulden for næsen og så Bitter gik ud. det brave og knage om han skulle fortælle det. et eller andte rage det ham en skid men var han jo blevet temlig bange for kevin og...men han kunne godt lid ham.
da Bitter kom ingen igen skulle han til at tage imod æblet men miste appetiten da han hørte sin mobil ringe. han så på den og tængte fuck. det var Kevin der ringede.
"jeg er ikke sulten"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:20 am

Bitter kiggede imod telefonen men kunne ikke se hvem der ringede "Honey... Jeg kan ikke hjælpe dig hvis du ikke vil sige hvem det er der har tæsket dig.. Jeg mener.. du plejer at kunne klarer dig selv. Hvad der sket?" han kiggede stadig imod mobilen men sagde ikke noget..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:25 am

Honey pjege bare på mobilen som svar "jeg kan godt lig ham" han trak hånden til sig og mærkede efter om blodnæsen var holdt op og det var den. han fjerne kluden fra sin ansigt. "jeg har en kærste" han have svært ved at formuler det på en måde
"derfor jeg hele tiden svare far imod og er meget væk og er smarte når jeg er hjemme" sage han sukkene og opgivet.
Han tængte på hvordan kevin nu ville straffe ham for at sladre til sin bror "han har tempreman ligeom mig...vis ikke værrer"
Han satte sig ømmen op med benene i kryds ove hinanden og hvile hovdet på armen
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:27 am

Bitter kiggede på mobilen og havde mest lyst til at tage den og gå amok på manden i røret, men lige nu var der vigtigere ting... Han lagde æblet i sengen og stillede pillerne og glasset på bordet ved siden af og sukkede opgivende.. "Slår din kæreste dig?" han prøvede at forstå det så godt som muligt
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:31 am

Honey ragket ud af efter pillerne. "mest under sex" Han sage det helt udtrykløs som en lille dreng
"men vis man kommer forsendt eller svare igen kan han osse gå ligt amok men han kan ikke styrer det så han er vel bare ligesom mig"
Han hælt pillerne i munden og sank dem "han siger undskyld vær gang" Han drak vandte og lade sig igen.
Honey opføglse blev ligt barnlig som om det have slået klik for ham men han viste ikke helt hvordan han skulle hånter sinne føglser.
"han er nok sur på mig nu.....jeg tog jo ikke mobillen"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:34 am

Bitter kiggede bare på Honey og forsøgte at forholde sig rolig. Han brød sig bestemt ikke om hans lillebror fik tæsk... "Honey... man slår ikke den man elsker... Uanset om man mister temperament eller ej.... Det er ikke okay!" han kiggede på ham med blide øjne "Hvorfor du sammen med sådan en? Du af alle burde vide at du fortjener bedre end det, selv når far har slået dig har du været ved at slå igen.... men noget siger mig du ikke gør det her... " han kiggede på ham og blev enig med sig selv om han hellere måtte tjekkes, om han havde nogle andre blødende sår.. "Honey lad mig se på dig, vi ska ha kigget at du ikke har nogle sår der bløder.. Kan du ikke smide din bluse og dine bukser?" han kunne nemt tvinge ham, men lige nu ville det ikke gavne nogen af dem.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:40 am

"pfft far er en gamle svag nar" Han rejste sig op fra sengen og begyndte at smide tøjet.
da han stod tilbage i sinne underbukser kigge han på Bitter.
"og jeg plejer at forsvar mig med min kniv men det har den gamle nar jo taget fra mig" Han fnyste og lade armen over kryds.
Han have nogle blå mærker og blod på benenet men underbukserne dækket stedet hvor blodet kom fra.
"jeg må vel helere tage et bad før aftens maden. spiser far med i aften?" Han snakke som inte var hent
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:42 am

Bitter kiggede på ham og lagde godt mærke til blodet, og han var ikke i tvivl om hvor det kom fra... "Men havde du stukket ham hvis du havde kniven?" han kiggede bare på ham og rejste sig og begyndte at føle efter brækkede knogler... "Far er ikke hjemme... Han tog afsted i går.... Efter.." han stoppede og da han var sikker på der ingen brækkede knogler var satte han sig ned igen.. "Honey det går ikke. du kan ikke lade ham behandle dig sådan!" han begyndte at lyde streng.,. Han var oprigtigt bekymret for sin lillebror
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:51 am

"måske den første dag" Han rykkede på skuldrene og satte sig ned da Bitter var færdig.
han så tøvene på Bitter "jeg kan lid ham.........han er osse god imod mig HAN SIGER AT HAN ELSKER MIG" Han flipper fuldstændig ud lige pluslig.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:53 am

Bitter tog fat i armene på sin bror og holdt fast "HONEY! Slap nu lige af.....!" han kiggede på ham og forsøgte at få ham til at falde til ro... "ville du gøre sådan imod en du elskede???"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 9:57 am

Han stirrer bare på ham med sit tybiske surt blik. "der er aldri nogen der har fortalt mig hvordan et forhold er"
han rykke tybisken skylden på en nogen andre.
"pfft jeg er jo ikke bange for ham eller noget, jeg kan pande ham en hvornår det skulle være" Honey fløj næsten op i luften da mobillen ringet igen. Han rømme sig som at det var mening at han gjorder det spring
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:58 am

Bitter skulede til mobilen og kiggede så på Honey igen... "Men så hør på mig nu.... Den ene part slår ikke den anden i et forhold.." han sukkede..... "hvis du ska høre på mig nogensinde så det nu!"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 10:02 am

"vil du se mig som svag vis jeg sage at jeg var bange??" han kigge på Bitter.
han have os bordet os mormor meget på det siste og hun har haft ham i kort snor så han var blevet mere.
`normal`eller hvad man lige kunne kalde det.

"jeg ville gerne gøre det forbi men han ville bare sladder til far og farfar..." han så ned i jorden.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 10:04 am

Han kiggede overrasket på ham.. "Hvorfor tror du jeg vil se dig som svag? Er du ikke og har jeg aldrig gjort..." han kiggede til siden, han vidste ikke hvad han skulle svarer, han tænkte lidt tid før han svarede "Så må vi sørge for han ikke sladre.." han skulle bare sørge for Jake ikke fik nys om det...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 10:07 am

"pfft hvad med din avokat fyr han får jo alle indfortioner af vide når der sker noget en avorkat skal blandes ind i"
Han begyndte at lede efter håndklæder. "jeg må helere tage der over igen. nu har han jo ringet to gange. jeg siger bare at jeg var i bad"
han begyndte osse at finde tøj frem
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 10:09 am

Han rejste sig op og tog fat i armen på Honey og kiggede strengt på ham "Honey du ska ikke derover igen... Han slår dig bare endnu mere..." han blev ved at kigge på ham, og det ramte ham lidt da han nævnte Jake så han gik baglæns og smed sig ned på sengen og kiggede op i loftet.. Han vidste jo godt han havde ret.... Han åndede langsomt ud
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 10:13 am

lige så snart Bitter slap Honey igen gik han hen imod døren men føglte sig skidt utilpas og udsikker på sig selv.
"uhmm......" han lænte hovdet ind i døren. "kan vi sove i samme rum inat så" han var bange for at Kevin bare ville komme her hen i stedet for.
dem pokkes dreng have sinne metoder "og igen du skal vel være sammen med jake"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 10:14 am

Bitter blev liggeden.. "du må godt sove inde ved mig, jeg sover hjemme i nat... og hvad mener du med være sammen med jake?" Han rejste sig halvt op i sengen og støttede på sine albuer og kiggede på Honey..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen