Nightmare

Forvirret pigebarn

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: Forvirret pigebarn

Indlæg  Felix on Fre apr 20, 2012 4:39 am

Hun kiggede stadig uroligt omkring.. hun følte sig bestemt ikke tryg ved at skulle fortælle en fremmed en masse om hende selv... Men han havde jo hjulpet hende, men hvor længe... hvad skete der når han fandt ud af hendes historie? Ingen ville hjælpe hende hvis de vidste det....
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Kenji on Fre apr 20, 2012 5:20 am

"kom nu Freja, jeg vil bare hjælpe, Bitter og jeg er også venner, for mig er han som en irriterende ekstra bror, man ikke kan lade være med at elske" smilte han bliver, hvorefter han stegte kyllingen og hældte den sammen med risen og karryen. "og tænk over det, hvis jeg ville have gjort dig noget, så havde jeg gjort det for længst, men det ligger ikke i min natur" Han smilte roligt til hende

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 20, 2012 5:23 am

Hun kiggede bare den anden vej.. "Du kan nemt påstå du kender ham, betyder ikke jeg gør eller jeg stoler på dig.. hmppf" Hun foldede armene over brystet og så utilfreds ud
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Fre apr 20, 2012 7:30 am

"bitter var min gamle flirt,indtil vi gjorde det forbi" han sukkede roligt, mens han sødt rystede på hovedet... Han satte sig ned lidt efter i hjørnet og tog sig til brystet, hvorefter han forsøgte at sin medicin... Han stønner en smule, mens han hoster lidt for at få luft... Han rejste sig besværligt, tog sin medicin op af skuffen og tog den lidt efter og ømmede sig lidt. "av.." Han satte sig igen efter at have flyttet maden, så den kan køle af.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 20, 2012 9:58 am

Freja kigger på ham og undre sig lidt.. "Hva det for et trick? prøver du at få mig til at få ondt af dig..? så jeg vil fortælle dig hvad du vil vide?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Fre apr 20, 2012 10:21 am

Luke så spørgende på hende og rystede træt på hovedet. "nej.. Jeg har angst anfald nogen gange, så tager medicin for det..." Han tog sig til brystet, da han havde fået en smule ondt, men rejste sig så op. "det jo op til dig selv om du vil fortælle det eller ej" smilte han

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 20, 2012 11:03 am

Hun kiggede bare væk.. Hun forstod virkelig ikke ham her... Hvorfor opførte han sig sådan.. tsh.. Hun var da ligeglad.. hun kiggede på ham ud af øjenkrogen og nysgerrigheden tog over "hvorfor får du dem? angstanfald altså"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Fre apr 20, 2012 11:27 am

Luke så væk, da hun spurgte hvorfor han fik dem... Han så ned og var virkelig trist. "fordi min papfar har misbrugt mig det meste af mit liv... og... og nu har jeg fået trusselbreve fra min onkel at han vil fortsætte hvor min papfar slap..." Han holdte skamfuldt om sig selv, mens han lavt snakkede om det og ikke vidste hvad han skulle gøre eller sige lige nu. "Og en gang i mellem kommer de bare..."

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 20, 2012 11:29 am

Hun kiggede på ham, overvejede om han løj for hende, men så kunne hun godt se på ham at det gjorde han ikke så hun kravlede derhen på alle 4, og satte sig ved siden af ham, ude af stand til at vide hvad hun burde gøre. alt hun fik gjort var at snakke lidt til ham "Det jeg ked af.."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 21, 2012 1:20 am

"og derfor vil jeg gerne hjælpe andre der selv har det dårligt eller har problemer" Han så forsigtigt på hende. "så det ikke noget nummer eller noget, jeg hader når jeg får de her anfald og ender med at have det dårligt og skidt... men sådan er det jo bare, når man har det sådan..." Han gemte hovedet i sine knæ, mens han græd at sen smule, selvom han forsøgte at skjule det, da han ikke brød sig om at andre skulle se ham græde. "undskyld... det bare et ømt punkt for mig...."

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 21, 2012 2:14 am

Hun sad bare ved siden af og vidste ikke hvad hun skulle gøre.. Hun var slet ikke vandt til sådan noget... "det ska du ikke tænke på" Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 21, 2012 11:39 pm

Luke grad en smule nu, mens han bare prøvede at gemme sig mere og mere væk. "men vil ikke gøre dig noget... det vil jeg virkelig ikke... selvom jeg da godt kan gætte du tror jeg vil... men vil jeg virkelig ikke.." ser trist på hende og virkelig undskyldende.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn apr 22, 2012 3:48 am

Hun følte sig mere og mere skidt tilpas.. Aldrig havde hun følt sådan før.. Hun kiggede bare på ham og kunne ikke finde ud af hvad der foregik inden i hende, de følelser.. Hun følte noget på sin kind og tog hånden op og kiggede på den.. En tåre?? Hun kiggede uforstående på sin hånd
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Søn apr 22, 2012 7:53 pm

Han tørrede sine øjne. "undskyld, var ikkemeningen du skulle have set mig sådan.." Han rejste sig op og tog maden helt af... Han hældte det op på en tallerken og så roligt på hende. "sikker på du ikke bare vil have lidt?" smilte han blidt, da han syntes det var ondt at spise foran hende.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn apr 22, 2012 7:54 pm

Hun kiggede stadig på sin hånd og rystede bare blidt på hovedet... "jeg ikke sulten"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Man apr 23, 2012 5:06 am

Luke så smilende på hende. "helt fint, ville bare hører inden jeg spiste det hele" han smilte og smuttede ind i stuen igen. "du har stadig mere kakao tilbage!" råbte han glad

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man apr 23, 2012 7:12 am

Hun sad lidt og kiggede så op og gik stille ind i stuen.. Hun tog sin kakao og satte sig på gulvet med den... Hun sagde ikke noget, for hun vidste ikke hvad hun ville sige...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 24, 2012 7:48 am

"hvor gammel er du?" spurgte han blidt, mens han spiste, selvom han havde en smule skyldfølelse over hun ikke spiste sammen med ham. "og hva laver du i din fritid?" spurgte han blidt, mens han smilte og havde gaflen i munden på en nuttet måde*

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 24, 2012 10:47 am

Hun kiggede ikke på ham, hun drak bare roligt af sin kakao.. Da han spurgte om hendes fødselsdag krympede hun lidt sammen og talte meget lavt.. "jeg... jeg ved det ikke.. Jeg tror jeg 17, men jeg ikke sikker.." hun kiggede skamfuldt væk. Hvem kendte ikke sin egen alder og fødselsdag....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 24, 2012 6:23 pm

Luke så lidt spørgende ud, efter hun havde sagt hun ikke var helt sikker på hvor gammel hun var. "jamen, har du ikke din dåbsattest? der burde stå både hvor gammel du er og hvornår du er født?" Han spiste videre og satte tallerkenen på bordet lidt efter, hvorefter han nussede hende i håret. "det burde stå mange steder om hvor gammel du er og den slags" smilte han

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 24, 2012 7:41 pm

Hun kiggede skamfuldt ned i gulvet.. "jeg har den ikke.. Jeg har ikke noget der beviser hvem jeg er..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 26, 2012 6:52 am

"vi kan prøve at kigge i kirkebøgerne, på hospitalerne og mange andre steder, der må da stå et eller andet sted om hvem du er?" Han smilte opmundrende

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 26, 2012 6:55 am

Hun kiggede stadig ikke på ham "Bare fordi jeg ikke har noget papir på hvem jeg er, betyder det ikke at jeg ikke ved det.. Jeg behøver ikke kende min fødselsdag.. Hvorfor skulle jeg?" hun kiggede spørgende op på ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Søn apr 29, 2012 8:14 pm

"fordi du da skal blive fejret ligesom alle andre" smiler blidt til hende og nusser hende på hovedet. Han tog sin tallerken og bar ud i køkkenet og begyndte at vaske op.
"Der er stadig lidt kakao tilbage hvis du vil have?"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn apr 29, 2012 9:57 pm

Hun kiggede undrende efter ham og rejste sig op og gik ud i køkkenet med sin kop i hånden... "Jeg ved ikke hvad du mener med fejret, men jeg har det fint..." hun stillede koppen på bordet.. "Tak for kakao men jeg nok nødt til og gå... Jeg skifter lige til mit eget tøj og så kan du få det her igen" hun vendte om og gik ud imod badeværelset
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen