Nightmare

Forvirret pigebarn

Side 3 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: Forvirret pigebarn

Indlæg  Wolfy on Ons apr 18, 2012 5:11 am

"jeg skal spise os min kæ........øhm min far!" Han drak det siste i sin kop og stalt den på bordet
"når jeg er den der er smuttet" Han rejste sig op og gik hen imod døren
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 3:02 am

"din kæreste?" Griner roligt og nåede og fatte hva han var ved at sige. "er du så ukeen i forholdet?" griner lidt og rækker tunge af ham.
ser på Freja. "det op til dig frøken, men håber får en god dag" smilte han

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 3:40 am

Freja kiggede efter Honey og da Luke spurgte om det var hans kæreste gav det et stik i Freja og hun kiggede bare ned i sin kop kakao og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre.. Hun sad lidt og fumlede med koppen og det endte med at gå helt galt og hun tabte koppen ud over sig selv.. Hun sprang op og gav en underlig skrigende lyd fra sig, heldigvis var det ikke kogende varmt mere, så hun blev ikke forbrændt... Hun krøb sammen på gulvet og lagde beskyttende armene over sit hoved "Undskyld hr, jeg tænkte mig ikke om.. Jeg fortjener al den straf du vil give mig.. undskyld... Jeg burde havde siddet på gulvet hvor jeg hører til.."
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 19, 2012 4:45 am

"NEJ!!!!" råbet han sur efter dem "JEG HAR IKKE NOGEN KÆRSTE!!" Han smækkede døren efter sig. han hørte godt Freja skrige om på den anden side af døren, men vis han ikke kom afsted nu ville han få store problemmer plus han ikke plejer at bekymmert sig om sådan noget.
Han tjekke navøs sin mobil. pis han var blevet utålmodig. Honey skyndte sig bare at sende en sms om hvor Freja var henne til hans kusine og en til Bitter eftersom Bitter kendte Luke. Hvor efter han løb ned af trapperne og ud på gaden.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 7:05 am

Luke grinte lidt efter Honey, men vendte sig hurtigt mod freja. "staffe dig? for hvad?" han gik ud i køkkenet og hentede noget køkkenrulle, hvorefter han gik hen til hende og begyndte at prøve at tørre hendes tøj af, for det ikke plettede for meget. "jeg finder noget rent tøj til dig, det nok lidt stort, men bedre end ingenting." smilte han blidt til hende, efter at have sat sig på knæ for at forsøge at fjerne kakaoen. Han gik en og tørrede op efter hun havde spildt og så på det ødelagte krus, som han roligt samlede de store stykker op af. "freja? Hvorfor er du så bange for andre?" spurgte han forsigtigt af nysgerrighed og bekymring. "og du hører ikke til på gulvet, du et menneske som alle andre" Sagde han blidt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 7:07 am

Da han begyndte at forsøge at tørre det af hendes tøj trak hun sig væk.. Hun holdt beskyttende armene om sin overkrop og kiggede op på ham med tåre i øjenene... Hun fjernede så armene og lod dem bare hænge ned, hun lukkede øjenene og drejede hovedet til siden... "bare få det overstået......" hun svarede ham ikke på hans spørgsmål.. Hun mente stadig hun havde gjort noget forkert
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 7:12 am

Han kom tilbage med noget nyt tøj til hende efter at være forsvundet ud i køkkenet og kommer med et nyt krus kakao til hende. "her" Han smilte som en storebror ville gøre til sin lillesøster for at gøre hende glad. Han så hendes tårer og tørrede dem blidt væk. "hey, det ikke så slemt, det kun et krus, det havde været værre hvis du havde skåret dig, eller fået et skår i foden." Han pegede på en lidt lyseblå dør. "jeg tænkte du ville skifte i fred, og badeværelset er der hvis det er" han nussede hende kort i håret og fejede de sidste stumper op

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 7:14 am

Hun kiggede på ham, hun kunne overhovedet ikke forstå hans handling... Ville han ikke? hun rystede på hovedet og var skrup forvirret... Hun kiggede på kakaoen, så på tøjet, og så på badeværelset.. Måske han ville komme derud når hun gik derud.. Hun kiggede skræmt på døren, men hun vidste hun havde gjort noget forkert, så hun gik ud på badeværelset med tøjet uden at sige noget og smed sit eget så hun kun havde undertøj og satte sig så bare på gulvet og ventede. hun havde ikke lukket døren
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 7:18 am

Han stod med ryggen til og havde ikke opdaget at hun bare havde sat sig i undertøj... Han vendte sig og holdte sig hurtigt for øjnene. "undskyld! jeg troede du havde lukket døren!" han holdte sig godt og grundigt for øjnene, så han ikke kunne se noget af hende og vendte ryggen til. "det må du virkelig undskylde Freja..." Han var bange for han havde såret hende eller andet, da det ikke ligefrem var meningen at han ville se hende sådan. "bare hop i tøjet" grinte han dumt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 7:20 am

Hun rejste sig en smule forvirret og gik hen og stillede sig foran og kiggede til siden, hun sagde ikke noget... hun stod der bare
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 7:44 am

Luke hørte hun kom hen mod ham. "har du tøj på freja?" han holdte sig stadig for øjnene, da han ikke ville se hende i undertøj, da han selv vidste hvordan det ville føles hvis andre gjorde det mod ham.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 7:46 am

Hun svarede ham meget lavt.... "Nej hr..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 7:56 am

"hr.? du kan nøjes med at kalde mig Luke" smilte han blidt. "men tag noget tøj på, ellers bliver du forkølet" Sagde han lidt bekymret, forefter han satte sig i sofaen med lukkede øjne og ventede roligt på hun fik tøj på

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 7:59 am

Hun kiggede en smule undrende på ham men gjorde så som han sagde.. Hun gik ud på badeværelset og tog tøjet på og gik så tilbage ind i stuen og stillede sig midt på gulvet og pillede nervøst ved sine ene arm.. "hvad så nu h... uhmm jeg mener luke..." hun kiggede væk hele tiden
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 8:14 am

Kigger forsigtigt og flytter hånden, da han ser hun har fået tøj på. "Det ved jeg ikke, din kakao bliver kold" smilte han blidt. "Er du sulten? så laver jeg noget til os" Smilte han roligt. "Men hvorfor er du så bange og nervøs?"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 8:31 am

Hun kiggede til siden og gik så hen og tog sin kakao men satte sig på gulvet.... "jeg... jeg ikke nervøs..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 8:38 am

"Freja, fortæl mig nu sandheden, du opføre dig som jeg gjorde den gang min far levede..." Han føler han næsten bare kan se en genspejling af sig selv. "fortæl mig det nu, så fortæller jeg dig min historie bagefter"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 8:40 am

Hun drak af sin kakao og svarede ham ikke.. Hun kendte ham ikke.. hvorfor skulle hun fortælle ham det. Desuden var han sikkert bare lige som alle andre... Hun kiggede op på ham.. "tror du virkelig Honey har en kæreste?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 8:42 am

"sikkert, men ved det ikke, har ikke set ham i en evighed og han er altid kold overfor mig" Grinte han dumt. "kan du lyde karry, ris og kylling?" smilte han blidt, for at dreje emnet lidt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 8:45 am

Freja kiggede ned i gulvet og blev siddende sådan... "Jeg har lovet at spise et andet sted i dag... undskyld.."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 8:50 am

"helt iorden, var bare hvis det var" Går ud for at lave mad, og duften begynder langsomt at sprede sig i hele lejligheden

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 8:58 am

Hun drak sin kakao og rejste sig så op og gik ud i køkkenet... "Jeg kan ikke blive.... det ikke bare noget jeg finder på"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 9:04 am

"Det ved jeg godt, men er sulten alligevel" griner det dumt. "jeg har ikke fået noget hele dagen" han så smilende på hende. "hvor skal du så hen?" spurgte han bare af nysgerrighed

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 19, 2012 9:28 am

Hun satte sig på gulvet igen og begyndte at nulre blusen imellem sine fingre... "Jeg bor hos Honey og Bitters kusine.. Eller ved hendes forældre. Hendes mor insisterede på jeg spiste der i dag... " hun kiggede på bordet der stod i køkkenet "det hende der giver mig kjoler, jeg kunne egentlig godt lide dem, men..." hun stoppede sig selv
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 19, 2012 8:46 pm

Luke smilte roligt til hende. "kjolen ligger stadig i tasken, du tager den bare" smilte han roligt, mens han stod og lavede mad. "hvordan kan det være du bor hos dem?" Han så spørgende om ¨på hende... Han begyndte at skære kyllingen ud i strimler, for derefter at smide den på panden og smide krydderier på.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen