Nightmare

Forvirret pigebarn

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: Forvirret pigebarn

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 8:21 am

"hvis du siger det frøken" Smilte han roligt og er kun høflig fordi der er en kvinde i nærheden. "Jamen så kan jeg jo vise vej." Han gik ned af nogle gader og hen til et lejlighedskompleks og låste den første dør op og holdte den for dem. "vi skal op på 3 sal til venstre" smilte han, hvorefter han tog posten i postkassen og smuttede op til døren hvor der stod Romeo og Luke også deres efternavne nedenunder, hvorefter han lukkede op til en 3 værelses lejlighed. "her bor jeg så, bare lad som om i er hjemme" smilte han roligt og gik ind på deres soveværelse og smed tasken i sengen.

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 8:27 am

Honey så sig omgrin. der var mere rent end der var ved Kevin. han sagde ikke noget han gik bare mere at vente på en ny sms.
Han så igen på freja. "ved du hvad klokken er??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 8:28 am

Freja fulgte med uden at sige noget.. Hun havde mest lyst til at gå, hun brød sig ikke om at være der.. hun følte sig utilpas.. Normalt følte hun sig sikker omkring honey men ikke mere.. Hun kiggede op på "Kan du ikke se det på din mobil?" hun nærmest bed spydigt af ham... og hun fortrød det kort efter
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 8:33 am

"klokken er lidt i 3!" råbte han indenfra sove værelset og kom ud lidt efter og gik ud og lavede varm kakao med flødeskum og hakkede chokolade mens han ventede. Han kom ud til dem lidt efter. "i sætter jer bare i sofaen, så kommer jeg med jeres kakao når den er færdig" Han lænede sig op af døren, mens han lyttede til de "skændtes"
"hvor kender i hinanden fra?" spurgte han af ren nysgerrighed

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 8:36 am

Honey bed ikk freja af igen som han pleje "nej mit ur er gået i frys mode" Svare han hende bare.
Han høret Luke tale. han så ligt på ham.
"hun bor hos min kusine" han sukkede irreter. "og hvorfor ville du vide det"
Han så sig om og sat ned i sofaen.
Han flygte en bluse med to fingre fra sofaen. "nu har i vel ikke gjort `det` iden vel?"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 8:38 am

Freja kiggede overrasket på Honey, han virkede anderledes.... "Bitter" det var alt hun svarede Luke... Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv og blev i stedet endnu mere bekymret og hun gik over og satte sig på bordet ved sofaen og kiggede på ham uden at sige noget.... I stedet kørte hun en finger hen over aret i hendes hånd, en dårlig vane hun havde fået.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 8:45 am

Luke smilte roligt. "jeg ville bare spørger, intet andet og var af rent og skær nysgerrighed" Han smilte dumt... Han så derefter uforstående på Honey, men fattede så pointen. "nej, vi har ikke en gang gjort "Det!" endnu" Sagde han en smule surt, hvorefter han forsvandt ud i køkkenet igen...
han kom ind lidt efter med en sølv bakke og satte den på bordet, hvorder stod 3 krus på den. "her, i tager bare hvis i vil have" Har blandet noget slik op og lidt forskelligt. "Bitter er en fin fyr, når han er i godt humør" grinte han

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 8:49 am

Honey kunne ikke helt undgå at vise at han nød at Luke blev sur for en kort stun.
Han kigge på ham igen da han kom ind med bakken.
"sååå skal i ikke til at gører `det` snart?" han elske at stikke til at ømt pundt.
imens ragket han ud efter en af kopperne
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 8:51 am

Freja kiggede overrasket på Honey og stak ham så en lussing..... hun vidste ikke helt hvorfor men trak hurtigt hånden til sig og hoppede væk i ren forsvar da hun godt vidste honey nok ville blive ret sur nu.. Hun kiggede på sin hånd og så på Honey... hun fortrød det inderligt, men hun kunne ikke rigtig kende ham nu og hun ville.. ja hvad ville hun? hun vidste det ik selv
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 8:58 am

Luke så lidt trist ned. "jeg tvivler på om vi overhovedet får det gjort...." Han så såret væk, da han selv vidste det var hans ømmeste punkt at snakke om...
Han stivnede og så overrasket på Freja. "så, inden vold i huset!" sagde han hurtigt, da han ikke ville have nogen af dem komme galt af sted... Han stilte sig en smule mellem dem, da han bare ville sikre de ikke angreb hinanden.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 9:01 am

"FREJA FORHELVE BLIVER DU ALDRI TRÆT AF DET DER!!??" Han holdt sig på kinden ømmene. han skulle til at sige mere men hans mobil ringe.
Han skyndte sig at tage den holdt forneden af mobilen for at dække for microfonen. "Jeg skal tage den her!" Han gik ud igangen så de andre ikke kunne hører ham tale i telefon.

(jeg skal ud med molly så forsætte i bare så kommer honey ind når han har snakket i mobil)
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 9:03 am

Freja kiggede på ham som han gik ud og faldt så sammen på gulvet hun kiggede ned og sagde ikke noget.... Hun følte sig utilstrækkelig... Hvorfor var hun ikke god nok..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 9:10 am

Luke så efter Honey og derefter på Freja.. Han satte sig på hug, og forsøgte at ligge hånden på hendes skulder. "hey, fortæl hvorfor du slog?" smiler blidt og vil prøve at hjælpe hende ved at snakke om problemerne

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 9:12 am

Trækker sig væk da han rør hendes skulder og ser op på ham med skræmte øjne... "Jeg ved det ikke okay!!!" Hun kigger væk hun ønsker ik at han ska se hun er påvirket følelsesesmæssigt af det hele
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 9:18 am

"du kan sagtens snakke med mig om tingene, jeg dømmer ikke folk, og slet ikke det jeg har været ude for, jeg vil gerne hjælpe dig" smilte han, hvorefter han fjernede hånden. "fortæl det nu, det der bliver sagt mellem os, bliver mellem os" smilte han og mente det.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 9:19 am

hun rystede bare på hovedet og holdt fast i sin hånd med aret... "jeg vil ikke snakke om det!"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 9:22 am

"hey så lad hende dog være i fred!" Honey kom ind til dem igen.
Han satte sig på sin plads og ragte ud efter sin kop.
"tror du virkelig en fremmede person ville fortælle sinne problemmer til en anden fremmede" Han fnyste ligt
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 9:32 am

Luke så mod Honey, da han kom ind. "tja, jeg snakkede da med din storebror om mine problemer" sagde han skarpt.
Han så mod Freja. "undskyld, ville jo bare hjælpe" han opgav og satte sig i sin lænestol.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 9:33 am

Hun blev siddende og kiggede op imod dem... Hun vidste godt luke ville være sød, men hun kunne ikke stole på ham... Dem hun stolede på endte altid med at såre hende, så hvorfor blive ved.. Hun kiggede på Honey.. "hvem ringede?" hun ville egentlig ikke hører svaret men kunne ik lade være med at spørge.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 9:40 am

"ik nogen" mumlet han bare og drak sin kakao. "bare fordi du kender min bror betyder det ikke at
hun kender dig vel"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 9:49 am

Luke begyndte langsomt at tælle ned fra 10, for ikke at resikere at give Honey et pap på hovedet.
"overhovedet ikke, jeg ville bare se om jeg kunne hjælpe, siden du ikke rigtigt ligner en der gider hjælpe hende" Sagde han koldt..
Han så på freja. "hvis jeg må få min jakke, så har jeg en anden du gerne må få, hvis det er?" smilte han og smuttede ind i sit skab og kom tilbage med en anden tyk trøje han var vokset fra.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 9:51 am

Hun tog jakken af og gav ham den men rystede på hovedet da han tilbød hende blusen.. "Det ligemeget... jeg vandt til ik at have så meget tøj, og det ikke vinter.." hun sendte ham et forsigtigt smil og rejste sig op og tog kakaoen.. hun havde nu kun de små shorts og den lille top på, og hun satte sig med den og krøb nærmest sammen... hun kiggede så på luke "Du ska ikke bekymre dig om mig... Som du kan se gør ikke engang honey det.." hun sagde det uden at vise nogen følelser overhovedet
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 10:02 am

"jeg ved du har lyst til at slå mig men du tør ikke begrund af min bror" Honey så ikke på luke
imens han talte. han sad ligt og undre sig over at ren faktis lykkes at kunne give en ligt for hyper person
dårlig never. Honey smille for sig selv. "forpokker freja der er da sku da ikke summer uden for endnu"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 8:08 pm

Luke så på Honey. "jeg slår ikke på nogen der er mindre end mig selv" smilte han roligt og så mod Freja.
"Det op til dig selv" smilte han roligt, hvorefter han satte sigi sofaen og tog sin kop og drak noget af sin kakao.
"Jeg ved ikke om i har lyst til at spise med i aften? jeg ved ikke om roman kommer hjem i aften eller ikke, men der er mad nok til os 3, hvis det endelig er"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 8:10 pm

Freja kiggede op på Honey fra sin plads i sofaen.. "Lad være og lad som om du bekymre dig, når det er klart for alle du kun tænker på dig selv.." hun tog en tår af sin kop og kiggede så på Luke "jeg kan ikke.. har lovet..." hun kiggede til siden "jeg har lovet og være et sted"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen