Nightmare

Forvirret pigebarn

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Forvirret pigebarn

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 6:44 am

Freja var stukket af... Aneliyas mor havde endnu en gang formået at få hende i kjole, men det passede hende ikke nu. Normalt var det rart at blive mere feminin, men hun kunne ikke glemme hvordan Honey havde set på hende... Hun gik ned af gaden ligeglad med hvis hun gik ind i nogen.. Hun ville bare videre... Hun havde korte shorts på under kjolen og da det var varmt stopped hun op og tog kjolen af.. Hun smed den i en skraldespand.. Hun stod bare og kiggede på den.. Hun var nu i kort shorts og en top..
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Forvirret pigebarn

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 6:52 am

Luke kom listende med sin skoletaske over skulden, mens han nød endelig at have fri fra skole og glæde sig til at komme hjem og lave mad til sig selv og slikkede sig lidt om munden ved tanken....
han så mod en pige, der smed sin kjole i skralde spanden og så helt spørgende ud "hvorfor smider sådan en ung dame en smuk kjole i skraldespanden?" Spurgte han dumt, mens han roligt smilte til hende

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 6:53 am

Freja kiggede op på drengen ved siden af hende og per refleks rykkede hun baglæns.... "hvad rager det dig!" hun kiggede surt på ham og holdt beskyttende sine arme oppe
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:05 am

"ikke noget, jeg spurgte bare, da det undrede mig" Luke smilte blidt, hvorefter han tog den op. "men hvorfor så ikke give den tilgenbrug? det da meget bedre, også kan andre også få gavn af den" Han lagde den i sin taske lidt efter og så hun rykkede væk. "bange for mig?"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:08 am

Hun rystede på hovedet.. "du kan gøre med den hvad du vil.. jeg vil ikke ha den!" hun slap ham ikke af syne et sekund... "jeg ikke bange for dig! Jeg kunne banke dig hvis jeg ville!"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:11 am

Luke så bare ekstra spørgende ud nu. "vold er altså ikke løsningen, og jeg har ikke tænkt mig at slås med dig" Han så på hende, mens han satte hænderne i siden og så en smule fornærmet ud. "jeg spurgte jo bare, for ellers kender jeg da sikkert nogen der vil kunne lide den" Han smed tasken over skulderen og så på hende. "hva tror du da jeg vil gøre?"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:12 am

Hun stod lidt og kiggede på ham.. "jeg tror ikke på dig!!! I vil alle sammen noget... alle sammen...." hun lagde armene om sig selv og rykkede et skridt bagud
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:17 am

Luke så spørgende ud. "bare rolig, jeg tør ikke rigtigt røre nogen på den måde" grinte han dumt, mens han smilte til hende. "vil du ikke låne en trøje? det ser lidt udfordrende ud det der ^^''" han smilte dumt og fandt en sommerjakke frem og rakte frem. "her"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:19 am

Freja kiggede bare på ham.. "jeg aner ikke hva du snakker om!" hun kiggede den anden vej og da hun hørte ham nævne sommerjakken kiggede hun bare mistroisk på den... "og hvad ska du så ha for den?" Hun kiggede mistroisk på ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:23 am

"så det gør du ikke?" han løftede en øjenbryn og grinte.
"du kan give en gang mad, så kan du låne den af mig" Han tog sig til maven der rumlede og forsøgte at få den til at være stille. "så, stille mave" han grinte lidt og nussede sig på maven af sult. "ellers kan du give en gang te og kage"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:24 am

Hun kiggede på ham og jakken... hvorfor ville folk altid ha noget til gengæld.... "nej.. jeg klarer mig det fint!"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:33 am

"fint, men du må gerne låne den alligevel" han smed den over hende og lukkede sin skoletaske igen. "du har nok mere brug for den end jeg har" smilte han roligt.
"men hvorfor ville du ligefrem banke mig?" Spurgte han så en smule såret, eller spillede sårede, for at få hende kølet lidt af

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:35 am

Hun kiggede mistroisk på jakken og smed den tilbage.. "Jeg har ikke brug for din medlidenhed! jeg kan sagtens klarer mig selv!" hun kiggede surt på ham... "hold op med det lort...!"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:38 am

"hør, hvis du tror jeg vil have noget på den dumme, så drop den tanke, jeg er kun til mænd og har allerede en kæreste der Romeo" sagde han surt.
"Jeg gider ikke den slags, da jeg slet ikke kan lide det for det første, jeg vil hellere sidde og snakke og se en film, så bare rolig" Han greb jakken. "også det ikke medlidenhed, men hjælpsomhed!"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 7:39 am

Honey var på vej hjem eller ikke rigtig han tog en extar omvej idag. Bitter have jo ikke været hjemme om natten igen så faren var nok igang med at give Bitter en skide balle og Honey var ikke så dum i hovdet til at springe hjem lige med det samme.
Hvem fanmen var det ikke luke der snakke med freja der over?? han have mødt Luke de gangeHoney bare have prasset ind i Bitters lejlighed bare for at finde en fremmede person.

"Freja Brug ikke din tid på den hjulpe ideot" Honey kom hen til dem og smed armene overkors.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:43 am

Freja kiggede på Honey og stod lidt og kiggede på ham. Hvem var han at tro han skulle bestemme over hende.. Hun gik over og stillede sig ved siden af Luke og tog jakken.. "tak det pænt af dig!"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:45 am

Luke så mod Honey. "hey Honey, længe siden, hvor Bitter henne siden du går alene rundt?" ser spørgende på ham, da han havde erfaret at honey havde det med at stikke af når der var ballede i huset. "er der ballede igen eller hvad?" han så mod Freja. "jamen var da så lidt, håber den kan holde dig varm nok når det begynder at blive koldt når solen går ned." Han smilte, hvorefter han vendte blikket med Honey igen. "også jeg altså ikke en idiot!" sagde han surt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 7:51 am

"det må du selv om" Honey rulle med øjne og sukket.
Han fnyste til Luke. "jeg går til deles ikke rundt med min så kaldt bror det er ham der føgler efter mig og detsuden hvad rager det dig"
og lave sit tybiske sureutryk men hvor efter han´så efter tængtsom ud et øjeblik
"har du ikke selv problemmer nok i forvejen".
han have forbinding om den ene hånd og et blået øje. en for stor rød sort strippet skjote på.
et par knæstrømper og et par shoes der noget til knæene
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 7:52 am

Freja tog jakken på og lod så blikket på falde på Honey igen.. Hun lagde mærke til det blå øje og forbindingerne og hun ikke lade være og reagere... Hun hoppede nærmest hen til ham og lagde en hånd på hans kind "Honey.. hvad der sket?" hun kiggede bekymret på ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 7:57 am

Han så hurtigt forbindingen. "hva der sket med dig denne gang Honey?" Han så helt overrasket ud. "Vi kan tage hjem til mig, så kan jeg se på dit øje og vi kan få noget at spise, inden du tager hjem igen." han sukkede en lille smule, over han var kommet til skade igen. "du burde lære at passe bedre på og flygte når du kan hører din far begynder at blive sur, det nytter ikke du kommer galt af sted" han nussede ham i håret og var selv begyndt at se honey som sin lillebror i ny og næ alt efter situationen og hans humør..
Han så blidt på Freja. "du kender måske Honey?" smilte han blidt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 8:01 am

Honey slog Lukes arm væk udtrykløs "det var ikke min fars skyld" men han slog ikke frejas væk eftersom han var vantil hende
svare han ham ligt irreter. han kunne jo ikke gå rundt udenfor heledagen eller rigtig tag hjem.
"vis du har varm kakao og lader vær med at rør mig så kan vi se på det"
hvorfor skulle den dreng altid behangle ham som en lille unge
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 8:03 am

Freja kiggede over skulderen på Luke.. "jeg.." hun stoppede og rødmede over spørgsmålet.. hun vidste ikke hva hun skulle svarer. hun lod sin hånd falde fra hans kind og stod bare med armene ned langs siden og kiggede væk..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 17, 2012 8:10 am

Luke grinte sødt af honey. "du ved jeg har både varm kakao og flødeskum, også kan jeg drysse noget chokolade udover?" smilte han blidt, hvorefter han så mod Freja og kunne godt gætte sig til hun måske var lidt glad for ham, men kommenterede det ikke lige til at starte med. "hva med dig Freja? noget særligt du vil have at drikke eller noget?" spurgte han blidt, da de nu alligevel var i byen, så kunne de jo ligeså godt købe ind også

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 17, 2012 8:13 am

Honey lade armen over kors igen og vente bare på at der skulle ske noget.
Han så studrene på Freja mun hun stadig ikke have fattet at de dage der var fake som han fortalt hende mange gange.
Han løfte hovdet ligt så det linget at han kiggede ned på hende men det var mere for at skjulde at han mere eller mindre kun så med et øje
lige nu. han mærke at han fik en sms. tog den op og svare på den. det kunne kun gå for langsomt
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 17, 2012 8:15 am

Freja lagde mærke til Honey fik en sms, og blev optaget af det.. Mon det var hende pigen.. Hun følte et sug i brystet og vendte sig imod luke og væk fra honey... "jeg ska ik have noget.. jeg klarer mig fint selv..." hun var blevet stædig igen.... Hun følte stadig at honey havde snydt hende
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen