Nightmare

hygge stemning i caféen

Go down

hygge stemning i caféen

Indlæg  Hikari on Tors apr 05, 2012 8:50 am

Hikari gik rundt i caféen, mens hun serveret for forskellige mennekser... Hun smilte roligt og venligt til dem, da hun gjorde sit bedste for at få lidt ekstra i drikkepenge, så hun havde råd til nogle nye ting og sære, som ikke gik udover hendes lån og SU... Hun gik rundt i den sammen uniform som de andre piger, der bestod af nederdel til knæende, forklæde og en skjorte med caféens navn på ryggen. Hun satte nogle kager foran nogle af de tilfældige kunder der havde bestilt kager eller mad.
Hun satte sig hen til et ledigt bord, mens hun ventede på de næste kunder skulle komme ind af døren.
En af de andre drenge der arbejde der hældte te op til hende, så hun kunne slappe lidt af, hvorefter han fik igen for at passe sit arbejde

Hikari

Antal indlæg : 22

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: hygge stemning i caféen

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 05, 2012 9:25 am

Lyric gik grinende på caféen mens hun vendte sig mod en godt udseende fyr som var lige bag hende. "Seriøst sagde han virkelig det?" kom det smilende fra hende. Hun sendte sit blik rundt i caféen for at finde et ledigt bord de kunne sidde ved, men kunne ikke rigtigt få øje på noget.

Ren sendte bare et smil til Lyric da hun grinede til ham. "Ja det var virkelig det han sagde." De var gået i gang med en samtale om hvad der sket i det stykke tid hvor de ikke havde set hinanden. Han kiggede selv rundt i caféen for at finde et bord og han kunne hellere ikke få øje på et som var frit, han fik øje på sig selv i et af spejlene som hang på væggen bag disken. Han så at en tot af hans hår havde sneget sig fri fra hans sædvanlige hestehale og han skulle selv lige til at sætte den på plads, men Lyric havde åbenbart også opdaget den løse tot og var derfor hurtigere til at sætte den på plads end han var. Hun sendte ham bare et smil inden hun fortsatte sin jagt på et frit bord.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Tors apr 05, 2012 9:28 am

Hikari kom hurtigt hen til pigen og fyren og smiler blidt. "et bord til 2?" viser dem hen til et ledigt bord, som hun hurtigt rydder af, for de kan sidde der. "Jeg henter lige nogle menu kort til jer" Smutter hen efter menu kortene, hvorefter hun kommer tilbage og rækker et menu kort til hver af dem.
"i kalder bare når i har bestemt jer" smutter kort for at tage sig af nogle andre borde der kalder.
Hun prøver at blive ved med at smile, mens hendes nye sko er ved at tage livet af hende og halter en lille smule på det ene ben på grund af det.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 05, 2012 9:55 am

Lyric smilede lettet til pigen som kom hen og hjalp dem med at få et bord. Hun og Ren følger efter pigen hen til det bord som hurtigt bliver gjort klart til dem. "Tak" Lyric smiler venligt til pigen da hun kommer tilbage med nogle menukort til dem. Hun begynder at kigge menukortet igennem for at finde ud af hvad hun vil have, men da hun ikke rigtig er sulten vælger hun at nøjes med et stykke ostekage og en kop cappochino. Lyric folder sit menukort sammen og vender blikket mod Ren "Nååh hvad skal herren så have?" hun sender ham et drillende smil og tager sin sorte læderjakke af.

Ren besvarer hendes smil med et af hans sjældne søde smil som får hans ansigt til at lyse helt op. "Jeg tror bare at jeg nøjes med en alm kop kaffe, har ikke rigtig lyst til noget at spise lige nu." H´han folder menukortet sammen og giver tegn til at de er klar til at bestille. Han tager sin trenchcoat af inden han læner sig tilbage i stolen og begynder at slappe af. Indenunder jakken har en lyserød skjorte og et par sorte jeans på. Rundt om det ene håndled har han et knyttet læder armbånd på. Til sidste fjernede han de solbriller han havde på, så hans gyldenbrune øjne kommer frem. Brillerne bliver lagt ved siden af ham på bordet.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Tors apr 05, 2012 10:03 am

Hikari kom hurtigt hen til bordet, da Ran gjorde tegn til de var klar til at bestille og skriver deres bestillinger ned, da hun hørte hvad de kunne tænke sig. "så gerne, der går lige noget tid, så skal jeg være der med tingene" smiler blidt og tager menu kortene... Smutter kort for at gøre deres bestillinger klar... pynter hendes ostekage så den ser ekstra indbydende ud, hvorefter hun kommer tilbage med tingene og stille dem foran dem. "Velbe..." Ser på Rans øjne og rødmer lidt, da hun har en stor svaghed for gyldenbrune øjne... Ryster hurtigt på hovedet, og er lidt flov over sin opførsel. "undskyld, velbekommen" smiler usikkert og flovt. "i kalder bare hvis i mangler noget" smutter hurtigt om bag disken og tager selv et stykke kage og sætter sig hen med bordet med de andre servitricer, men hun forsigtigt ser mod Ran igen for at se hans øjne, og prøver virkelig at gøre sig umage med ikke at blive opdaget i hun betragter hans øjne, da hun ved hun ikke må stirre på gæsterne.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre apr 06, 2012 11:20 pm

"Det er helt i orden." Lyric smiler venligt til pigen da hun har taget imod deres bestilling. Da pigen går op efter det de har bestilt ligger Lyric mærke til at pigen halter. Hun dog ikke at kommentere det da pigen hurtigt smutter efter at have været nede med det de har bestilt. Så hun begynder at rode i sin taske efter de ting hun har mod vabler, da det er det hun regner med er grunden til at hun halter. Lyric finder tingene og rejser sig op. "Undskyld mig lige et øjeblik søde." siger hun henvendt til Ren inden hun begynder at gå over mod bordet med servitricerne. Da hun når derover rækker hun tingene mod pigen "Det her vil hjælpe dig med din halten." kommer det venligt fra hende.

____________________________________________________________________________________

Da pigen kommer tilbage med det de har bestilt, kigger Ren op og smiler til hende. "Tak skal du have." tager en tår af sin kaffe. Han lagde egentlig godt mærke til pigens rødmen, men var efterhånden blevet så vant til at piger rødmede når de så ham. Ren ligger også mærke til at pigen kigger på ham op til flere gange, da hun sat sig ned ved siden af de andre servitricer, men han vælger at lade som ingenting. Han nikker bare som bekræftelse på at han har hørt hvad Lyric sagde til ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Lør apr 07, 2012 10:27 am

Hikari sad roligt og grinte sammen med de andre piger, mens de snakkede om kærester og familie, mens hun langsomt krummede sig lidt, da hun ikke rigtigt følte der var så meget at snakke om omkring hendes liv; hun havde lige pt kun sin fætter og var singel, så hun følte ikke rigtigt der var særligt meget at sige.
Hun så hurtigt op mod Lyric. Hun så først en del spørgende ud, hvorefter hun tager imod salven og læser på hvad den hjælper imod og rækker hende den igen. "mange tak, men det bare nye sko og skal bare gås til, ellers mange tak frøken" smilte hun blidt, hvorefter hun tog sine sko af og havde ikke selv opdaget lidt af hendes strømper var blodige, efter hendes nye sko have knavet hende. Hun smilte op til Lyric. "er alt ellers som det skal være, eller mangler du og din ven andet?" smiler blidt og høfligt, da hun ved det hendes pligt i den afdeling at sørger for alt var perfekt og hyggeligt for gæsterne.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 11:00 am

Lyric griner sødt "Se der er det ved nye sko, at de har den her irriterende vane med enten at gnave eller give en vabler." hele hendes ansigt lyser venligt op. Hun bliver dog en smule bekymret da hun ser hvor blodige pigen strømper er blevet "Her lad mig hjælpe." kommer det blidt fra og hun sætter sig på hug foran pigen. Hun tager forsigtigt pigens strømpe af og undersøger såret hun har fået. Lyric synes at det ser en smule betændt ud og beder derfor en af de andre piger om at hente noget sæbevand, en ren klud og noget plaster til hende. Da pigen kommer tilbage med hvad hun har bedt om, begynder hun lige så stille at rense såret. Lyric ved at det går ondt, da hun selv har prøvet at have den slags sår før, så hun prøver at gøre det så forsigtigt som muligt og prøver at distrahere pigen fra smerten ved at svare på hendes spørgsmål. "Alt er helt som det skal være." hun smiler venligt til pigen.

Ren ser at Lyric har sat på hug foran pigen og det får ham bare til at ryste smilende på hovedet. Han vidste godt hvor hjælpsom Lyric var en gang imellem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Lør apr 07, 2012 11:14 am

Hikari så overrasket på sine strømper. "åh nej, de helt blodige... min bror bliver rasende" Han så overrrasket på hende, da hun pludselig tog hendes strømper af og ømmede sig, da hun begyndte at rense hendes sår og lukker øjnene. "det okay, du skal ikke tænke over om jeg har det fint" smilte hun undskyldende, hvorefter hun hurtigt tog sine strømper på igen.
"det var godt alt er som det skal være" smiler glad over at hører alt er perfekt. Hun tog sine sko på igen og skyndte sig at hente mere drikkevare til hende som tak. "tak for hjælpen lige før, er virkelig glad for din hjælp" smilte hun blidt.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn apr 08, 2012 7:22 am

Jessica havde siddet på Cafeen i nogle timer. Hun kedede sig, hun havde ferie og der var ikke rigtig noget at lave.. Hun opdagede dog da Ren og Lyric gik ind, det var nogen hun kendte.. Hun sad lidt tid og studerede dem men da Lyric rejste sig, tog hun sin kaffe i hånden og gik over imod Ren.. Hendes hvide kjole som var nedrindet, men ikke for meget, svingede let om benene på hende, den sat tæt ved taljen og blev så større i skørtet.. hendes lyserøde hår var som altid flettet i en fletning som hang om foran den ene skulder. Da hun nåede over til Ren drejede hun elegant rundt og satte sig ned på hans skød og lagde armene og hans hals "Sikke en dejlig overraskelse at støde ind i dig her..." hun sendte ham et flirtende blik...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn apr 08, 2012 8:50 am

Lyric når lige at blive færdigt med at rense såret og putte plaster på, inden pigen skynder sig at tage strømperne på igen. "Tro mig, hvis du ikke havde fået renset det sår nu, havde du nok ikke holdt meget mere end en time mere." Hendes tone og smil er venlig, for at vise at hun siger det i en god mening. Hun rejser sig op fra gulvet af og går tilbage til sin plads, mens pigen er oppe og hente drikkevarer.

Ren bliver overrasket over at der lige pludselig er en pige som sætter sig på hans skød. Han var glad for at han ikke havde kaffekoppen i sin hånd, så han var kommet til holde den ned over hendes hvide kjole. Da han får et bedre kig på pigen, kan han ikke rigtig huske hvem hun er, men han kan godt huske at han set hende før "Øhh, hvem er det nu du er???" ser små forvirret ud, da han virkelig ikke kan komme i tanke om hvem hun er.

"Heej" Lyric er kommet tilbage til bordet og ser at Jessica har sluttet sig til dem. "Sikke hyggeligt at du også er her." kommer det sødt fra hende. Hun morer sig lidt over Rens udtryk. Da pigen kommer ned til hende med mere drikkevarer som tak for hjælpen udbryder hun "Aij det behøvede du da ikke at gøre." og smiler sødt til pigen "Jeg er da kun glad for at kunne hjælpe." fortsætter med at smile sødt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Man apr 09, 2012 9:11 am

Hikari så spørgende på pigen. "en time mere?" hun forstod det ikke helt...
hun smilte bare sødt til hende. "Jeg ved godt du kun gjorde det for at hjælpe, men jeg vil gerne gøre det her for dig, netop for at sige tak" smilte hun og satte det foran hende.
Hun så mod den nye pige der kom til bordet. "goddag, skal jeg hente noget til dem frøken?" hun smilte høfligt, mens hun holdte bakken ind til sig. Hun hev lidt ned i sin uniforms ærme, for man ikke skulle se hendes bandager...
Hikari hørte sin chef kalde og smuttede kort og hurtigt derhen, hvorefter hun kom tilbage til bordet for at tage den nye piges bestilling. "undskyld jeg sådan forlod dig frøken"

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man apr 09, 2012 9:15 am

Jessica kiggede på pigen der så ud til at arbejde der.. "en kaffe er fin" hun smilte venligt inden hun kiggede overskulderen imod Lyric "Ohhh hej"... Hun vendte så igen sin opmærksomhed imod Ren og blev siddende og fjernede den ene arm fra rundt om hans hals og nulerede noget af hans hår i panden "Awhh.. kan du ikke huske mig.. Vi mødtes den anden i en bar for noget tid siden.... Jessica?" hun sendte ham et flirtende blik.. "din veninde kan huske mig"
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 12, 2012 7:47 pm

Lyric smilede til pigen og svarede hende, da hun kom tilbage til deres bord efter at hendes chef havde kaldt "Ja, du ville højst sandsynligt bukke under af smerterne efter en times tid ca. Tro mig, jeg har selv prøvet den slags sår og hvis man ikke gør noget ved dem, så går der ikke andet end nogle få timer, før man bukker under af bare smerter." hun tog en tår af sin cappuccino inden hun fortsatte "Og så er det at det ikke længere er sjovt at have nye sko på. Jeg fandt ud af det på den hårde måde og jeg har faktisk et ar efter sådan et sår, fordi jeg ikke ordnede det med samme og først ventede til jeg kom hjem." Hun smilede sødt til pigen og tog imod det som hun gav hende som tak for hjælpen "Jamen så tak da." det blev sagt i en venlig tone.
Lyric havde godt lagt mærke til pigens bandager, men valgte ikke at sige noget. Der var sikkert en grund til at pigen gjorde det, bevares hun havde selv gjort det da hun var yngre pga al den mobning hun havde været udsat for i den amerikanske skole, hun havde gået på.

Da Ren lagde mærke til pigens bandager på armen skulle han lige til at sige noget, men fik et advarende spark fra Lyric af i stedet. "Av for helvede. Hvad fanden skulle det gøre godt for?" hun sendte ham bare et lille sødt smil "Jeg aner ikke hvad du snakker om." Han rystede på hovedet af hende og ømmede sig indvendigt over at det gjorde ondt.
"Jessica?" Ren så meget forvirret ud, for han havde stort set glemt alt om den aften bortset fra at den pige, han elskede havde siddet sammen med en anden fyr. Hun skummede stadigvæk af irritation og vrede indeni når kom til at tænke på de 2 sammen. "Hold op med det." kom det irriteret fra ham, da det endelig gik op for ham at hun sad og nulrede hans hår. Han slog hendes hånd væk med sin uden at det var for hårdt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen