Nightmare

for fuld skruede

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: for fuld skruede

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn apr 08, 2012 5:39 am

Carson begynder at grine da hun ser Lukas' ynkelig forsøg på at spille cool. "Godt forsøgt." kommer det grinende fra hende og hun går hen for at skylle sin mund med noget vand fra vandhanen. Hun kiggede på ham i spejlet da han forslog om de kunne holde det imellem dem og hun overvejede da også kort at gå ud for at fortælle Jannick det, men tænkte så at det alligevel ville være for ondt plus Jannick højst sandsynligt ville blive pisset på hende fordi det var hende som fortalte det og ikke Lukas. "Jeg tror ikke at du skal være bange for at blive smidt ud ad gruppen, hvis det altså er det du er bange for." Carson vendte sig om mod dem og lænede sig op ad vasken. Hun tager sig en smøg fra hendes pakke og begynder at ryge den for at få den grimme lugt af opkast væk fra næsen af. "En cola, hvis du vil være så venlig." kommer det venligt fra hende, men hun ryster afværgende på hånden da hun bliver tilbudt en mintpastil "Nej tak jeg er allergisk over for pebermynte."
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Lukas Dyhre on Søn apr 08, 2012 6:38 am

Lukas så på hende. føglet hende bevæglser prøve at regne ud hvad hun tængt på at gøre.
"hvordan ved du det??" Han så på hende med et spørgene blik. viste hun nået som han ikke gjorder.
Han små hoste da røgen fra lugten sprete sig i rummet. han prøve at få det til at virke som ingen ting.
Han prøvede at ladevær med at se på Kenji han kunne godt formenne hans måde at forklare sitation ikke var så god igen.

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Søn apr 08, 2012 6:49 am

Han grinte dumt og stak minpastillerne i lommen igen. "undskyld, det vidste jeg ikke" Smilte han dumt, hvorefter han gik forbi Lukas og bestilte en Cola til hende, så den stod klar ved bordet, når hun kom ud igen.
Han gik derefter ud på badeværelset igen. "så skulle den stå klar til når du kommer ud igen" smilte han roligt og blidt, hvorefter han så på Lukas. Han sukkede lidt trist, da han følte han bare ville prøve ham, bare for at prøve nu. "jeg skal ikke forstyrre jer mere nu." Han så trist på Lukas, hvorefter han smuttede ud på den anden side af døren og gik udenfor, for at få lidt frisk luft. Han satte sig opgivende ned på en af stolene udenfor, mens han følte sig en smule dum efter at have kysset med ham og været kærlig overfor ham, men ville heller ikke vise han var såret over han kommentar over han bare ville prøve det med en fyr... Han så ind af vinduet for at se om Lukas og Carson kom ud fra badeværelset uden at være faret i totterne på hinanden.

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn apr 08, 2012 7:36 am

"Fordi sådan er Jannick bare ikke." Carson rystede på hovedet af ham, for ikke at vide hvordan Jannick var. Og Jannick kaldte ham for en ven? Nej nu var det hendes tur til at le. "Desuden så skal du virkelig have gjort noget dumt for at ryge ud af den gruppe." fortsatte hun mens hun tog det sidste sug af sin smøg og skoddede den på gulvet med sin ene fod.
"It's okay." svarede hun fyren da han sagde undskyld til hende. Hun havde skiftet over til engelsk som hun gjorde nogle gange, når hun syntes at noget lød bedre på det sprog end det gjorde på dansk. "Thanks." kom det venligt fra hende da fyren kom tilbage igen. Hun havde lidt ondt af ham efter det Lukas havde sagt til hende. Carson begyndte at gå ud ad døren for at gå tilbage til bordet.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Søn apr 08, 2012 9:40 am

Lukas kiggede på Carson og tænget over med hvad hun sage. han budte måske få noget àlene tid sammen med Jannick igen snart.
Han kunne mærke hosten hobbe sig op og da han endelig stod alene tilbage på toilette kunne han ikke holde hoste anfaldet tilbage.
Han sank ned i knæ for det tog altid kraften fra ham. han rode med den ene rysten hånd i sin lomme for at finde sin anfalds medicin.
da det endelig lykkes ham at tage den kom hen på benene igen efter et kort stykke tid. Han tjekke sit spjebillede og klappet ligt på kinderne så de fik ligt farve igen. Han trådet så ud af døren som om ingen ting var sket. Det var meget normalt for ham, men nu ved han idet miste at han ikke kunne tåle at ryge i aften "undskyld i har vel ikke pose til tøj fra et mislykket flirt" sage han til en af manden bag baren med et skævt smil. de stak ham en pose

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Søn apr 08, 2012 10:32 pm

Kenji så Carson og Lukas kom ud fra toilettet, han rejste sig og gik ind og hev Lukas med udenfor. "Jeg skal lige hører, vil du kun være sammen med mig fordi du rent faktisk kan lide mig, eller fordi du bare vil forsøge og derefter skide?" Han så alvorligt på ham. "hvis det er det sidste, så syntes jeg ikke vi skal se hinanden igen, jeg sover heller ikke med hvem som helst, jeg gør det kun med en jeg faktisk kan lide" Han så trist væk. "og havde da bare håbet lidtpå at du måske kunne være min første rigtige love..." Han rødmede kraftigt, da det gik op for ham hvad han havde sagt, han viftede med hænderne, hvorefter han bare grinte dumt. "Jeg kom til at sige det højt, gjorde jeg ikke?" spurgte han dumt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Tirs apr 10, 2012 7:10 am

"jeg er en player. man ved aldri hvor man har mig" Han rykket på skuldrene for det var jo ikke løgn. han skifte jo kærste være weekendt.
Lukas blev ved med at undgå Kenji´s blik. han så heletiden ind imod Jannick.
mun han skulle være klar på et par på skrinet.
Han tjekke sin mobil. han føglet sig meget akavet

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tirs apr 10, 2012 7:29 am

Kenji så helt såret på ham. "så syntes jeg du skal finde en anden at gøre det med..." Han slap ham og så væk. Han vidste ikke hvad han skulle sige, og havde bare mest af alt lyst til at stikke af og bare blive væk... Han tog sig til læberne og tørrede dem bagefter. "bare glem vi nogen sinde har kysset" han gik ind og bestilte en lidt stærk drik, som han hurtigt fik drukket, hvorefter han tog sin mobil op af lommen og tjekkede den.
Han overvejede kort at pande lukas en, men lod være. "du ikke engang det værd..." Han åbnede sin parably og gik ud i regnen for at komme væk, men vente sig kort mod ham. "men ved du hvad? hvis de virkelig er dine venner, så de ligeglade med hvilket køn du er til og den slags." Han så på ham med triste øjne.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Tirs apr 10, 2012 8:10 am

Lukas sage ikke noget han så bare på ham med et tomt blik bag efter gik han ind og satte sig ved gutterne. selv han bestillet han en god stræk brand bil. for engang sad han ikke og gloede på pigerne rundt omgrin. han ville være godt fuld først og så tag med en eller anden hjem.

da han fik sin drink satte han sig henne ved siden af Jannick.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 12, 2012 2:24 am

Carson var kommet tilbage til bordet. Hun satte sig ned på skødet af Jannick igen fordi der ikke rigtig var plads andre steder. Hun nippede stille og roligt til colaen hun havde fået af ham fyren. En skam hun ikke havde fået hans navn, da hun var lidt træt af bare at tænke på ham som 'fyren'. Carson opdagede at Lukas blev hevet med ud af den selvsamme fyr hun lige havde tænkt på. Hun fulgte med på afstand hvad der skete, så derfor så hun det sårede udtryk der kom i fyrens ansigt lige pludselig. Hun havde virkeligt ondt af ham nu og kunne virkelig godt slå Lukas lige nu, for at have såret ham sådan. Hun vidste at hun selv var en bitch når det galt forhold, men hvis personen hun var sammen virkelig kunne lide hende, prøvede hun i det mindste at være bare lidt sød ved ham eller hende.

Da Lukas kom ind og satte sig ved siden ad Jannick, stirrede Carson bare på ham et øjeblik med et skuffet blik. Hun havde troet han var anderledes, men var han så åbenbart ikke alligevel. Hun lænede sig ind mod hans øre og hviskede sådan at de andre ikke kunne høre hende "Du er et stort røvhul. Ved du godt det?" hun mente det virkeligt og hun havde en fornemmelse af at Jannick højst sandsynligt ville sige det samme hvis han havde set det sårede udtryk fyren havde vist.

Jannick havde straks gjort sådan at Carson kunne sidde på hans skød igen, da hun kom tilbage til bordet. Han undrede sig over hvor hun havde fået colaen fra, men kom så i tanke om at ham fyren som havde flirtet med Lukas var kommet hen til dem med den og sagt at den var til hende.
Han lagde også mærke til at Lukas blev hevet udenfor. Havde fyren endelig fået nok af Luki's opførelse over for ham?
Jannicks opmærksomhed blev hevet væk et kort øjeblik, da en af drengene spurgte ham om noget, så han så ikke fyrens såret ansigtsudtryk, men han hørte hvad Carson hviskede til Lukas, da han havde sat sig ved siden af ham. Han vidste at Carson ikke bare sagde den slags uden at der var en virkelig god grund til det og han tænkte at hun sikkert havde set noget han ikke havde set, så derfor han gav hende stille ret.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 12, 2012 8:45 am

Lukas have håbet på at han kunne finde ro og på plads på det gamle igen ved at sætte sig ved gutterne men det eneste han fik ud af var carson sage til ham og gutterne der linge nogen der gerne ville stemme ham ud af gruppen og inte vise ord fra Jannick. Lukas ble pist rejset sig voldsomst fra stolen. de fleste troret at han ville gå til angreb på Carson men han smækket bare stolen på plads. tog sin jakke og gik sin vej ud af døren uden at sige farvel eller noget. fuck han føglet sig irretet og pist på alt og alle.

________________________________________-

en anden drenge grubbe stod ligt fra baren uden for. de røg et eller andte alle sammen. Deres leder fik øje på Lukas og kan huske at han have set ham et sted før med mange tøsser om sig
"hey lover boy ville du have et sug??" han holdt en hash rulle foran næsen på Lukas idet han krydes deres vej.
"kom nuuuuuu lover boy. det hjælper på humørt hehe" hans latter afslørt tydligt at han var mega høj.

Lukas lod sig ikke skræmme da en arm lige pluslig næsten rørete hans næse. han stoppe og kiggede på fyren. studret ham ligt men kunne rigtig huske om han have set ham et før og grubben virke heler ikke bekendt.
Han tog rullen ud af hånden på fyren og så ligt på den. en lighter blev holdt hen imos ham.
Lukas rykkede på skuldrene og tog den i munden og lod fyren tænde den.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 12, 2012 8:03 pm

Kenji blev stående udenfor, mens han prøvede at samle tankerne... Han satte sig i en stol med ryggen til alt og alle... Han så op på himlen, der var begyndt at regne... Han lagde sin håndflade mod sin pande //Jeg er virkelig en idiot... Jeg skulle have tænkt mig om inden jeg overhovedet forsøgte noget med ham... hvorfor er jeg så dum nogen gange?... Han virkede virkelig interreseret, men var åbenbart kun en slags prøveklud for ham...// tænkte han trist, mens han kæmpede en smule med sine tårer...
Han hørte en smule tumult derinde, og så Lucas rejse sig og kom ud igen... Han kiggede spørgende mod Carson, da han ikke vidste hvad der skete...

han så mod den anden drenge gruppe der tilbød ham noget at ryge... Han gik hurtigt hen og fjernede det fra hans mund og smed rullen på jorden og trampede den i stykker under sin sko... Han så på Lucas med alvorlige øjne og derefter lederen. "beklager, han kan ikke tåle den slags..." Han bukkede sig lidt ned og smed ham over skulderen... Han gik ind til Jannick og Carson med ham. "tror i skal holde lidt øje med ham" holder ham stadig prøver at skjule for dem hvor knust han er, da han ikke vil fremstå som svag... Han nægtede næsten at slippe Lucas lige med det samme, da han delvist glemte han havde ham på skulderen, da han intet vejede alligevel. "hvor skal jeg gøre af ham?" smilte han blidt til Jannick

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 12, 2012 8:32 pm

Jannick havde fået nok af at se de 2 rende frem og tilbage, uden at gøre alvor af det. "Du kan starte med at blive ved med at holde ham og så følge efter mig. Carson ned!" han fik sagt det lidt mere hårdt end planlagt. Han rejste sig lige så snart at hun gjorde som han sagde og begyndte så at gå ud mod barens baglokale. "Sæt ham der" Han pegede på en af stolene i lokalet og låste så døren idet de begge var kommet ind. Derefter lænede han sig op ad den og kiggede fra den ene til den anden. "Sig mig... Hvad fanden er det at i har gang i? Og før du begynder at bortforklare tingene Lukas, så er jeg altså ikke blind. Først og fremmest vil jeg frygtelig gerne vide hvorfor fanden Carson kalder dig for et røvhold?" Han kiggede længe på Lukas for at vise at han rent faktisk mente det han sagde og at han nu meget gerne ville have en forklaring. Han var ved at være lidt pissed over at Lukas holdt noget hemmeligt for ham. Han vidste at han godt selv holdt noget hemmeligt, men det var der også en grund til. Han havde ikke lige lyst at hans forældre skulle af omveje vide at han var bøsse.

Carson skyndte sig at gøre som Jannick sagde hun skulle, for hun kendte godt den tone. Den betød at han havde fået nok. Hun satte sig ned på hans plads og så dem gå deres vej mod baglokalet.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 12, 2012 8:40 pm

Kenji så en smule nervøst på Jannick nu, da han var bange for at HAN havde gjort noget galt... Han fulgte med ham,mens han bar lucas med ud, hvorefter han satte ham hvor han fik besked på.. Han gik nogle skidt væk og satte sig på gulvet... Han så skiftevis fra Lucas til Jannick, mens han ventede på at hører hva Lucas havde at sige...
han tænkte hurtigt og kort over hvordan han kunne komme ud, hvis det blev nødvendigt, hvorefter han så på Lucas, da Jannick "skældte" ham ud...

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Fre apr 13, 2012 10:48 am

Lukas kigge på rullen der blev ødelagt under kenjis fod. "HVA FANDEN!!" udstøtte han da kenji løfte ham op.
Han små slog ham på ryggen men ikke hårdt for han have ikke lyst til at falde ned. han var trods alt skadet nok. da han hørte Jannicks verde stemme føglte han som en hund med halen imellem benene.
Han lod sig blev sat og sad det lille skole barn der fik skæld ud.
"jeg....................hun......................JEG HJALP DA HENDE PÅ WC!!!!!!!" han viste ikke hvad han skulle gøre.
han normalt gå i sit pisst mode men han var urolig og mere forsvaret mode.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 4:48 am

Kenji så fra den ene til den anden, og derefter til sidst på Jannick. "Lucas havde bare lagt an på mig, og ikke bestilt andet end at stirre på mig i flere måneder, endelig tager jeg mig sammen at sige hej til ham, men så man jo en pludselig en bøsse røv" Ser utilfreds på Lucas, og derefter tilbage til Jannick. "også kom din veninde ud på badeværelset, hvorefter hun tog os i at kysse med hinanden, hvorefter han sagde rent ud, at jeg kun var en han kun ville prøve det med, hvilket gjorde ondt, da jeg godt kan lide ham, også ville han prøve hash, men stoppede ham i det og nu er vi her..."

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 14, 2012 6:51 am

"Hash?! HASH?!" Jannick kiggede på Lukas med et faretruende blik og i løbet af få sekunder havde Lukas fået en lussing af ham. "Det gør du ikke igen. Er det forstået?" Han sendte Lukas et alvorligt blik og fortsatte så: "Der er INGEN i min gruppe som skal begynde på nogen former for narko og gør de det alligevel, ryger de ud med det samme!!" Jannick sørgede for at Lukas forstod det han havde sagt inden fortsatte med den egentlige grund til at han havde hevet dem ud i baglokalet.

"Jeg er ligeglad med at du hjalp Carson, for hun kaldte dig det kort tid efter at du kom ind igen efter at du var blevet hevet med udenfor af.... af... Sig mig, hvad er dit navn egentlig?" Jannick havde glemt alt om at spørge om fyrens navn de gange hvor de havde snakket sammen, så han var nødt til at spørge om det nu hvilket kun gjorde ham endnu mere irriteret. "Nå, det kan vente. Hvad der er mere vigtig er at jeg udmærket har lagt mærke til din stirren på ham." han pegede på fyren inden fortsatte: "Så kan jeg bedre forstå hvorfor Carson har kaldt Lukas for et røvhul. Du burde seriøst snart stoppe det player pis du har gang i. Det er ikke særligt pænt over pigerne at du sådan bare dropper dem efter at have været sammen med dem en enkelt gang, på det punkt er Carson sgu bedre end dig. Hendes forhold varer i de mindste længere end dine." Det først han sagde var mere henvendt som svar på det fyren havde sagt før han nævnte ordet hash, men resten var tydeligvis møntet på Lukas "Eller bare se på mig og Julius......" pis der dummede han sig, det var meningen at han ville have sagt Julie og ikke Julius. Nu var han nødt til at fortsatte hvor han slap "Vi har snart været sammen i 2 år."
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 14, 2012 7:09 am

han rejset sig op "julius??" var det ikke et drenge navn "Er din kæreste en dud??" så Jannick holdte os på hemligheder for grubben.
han så meget intenst på Jannick. "Hey forresten er du selv med til alle de væde mål om jeg kan scorrer de tøsser" han hæve en finger men træk dden hurtigt til sig igen og kom i tanke om sin ømme kind.

Han pjege på Kenji "Han hedder forresten Kenji" han var ligt irretert over at Jannick ikke kendte Kenjis navn.

Han føglet at han kunne grybe ned i et musse huk og satte sig ned igen. "jeg have ikke lyst til at slås med dem eftersom de var temlig høje"
han så væk. han var ikke bange for at slå fra sig men når en grubbe var godt fyldt med tænk og sager i blodt kendt de ikke grænsen for når legen ikke var god længere og så kunne man godt ende på skadestueden mere end en aften

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 7:19 am

Kenji stirrede overrasket på Jannick og derefter Lucas, efter han havde slået ham, men tænkte det nok bare var bedst, hvis han bare forblev neutral og stille, da han ikke ville ende i et slagsmål lige nu, da hans første arbejdsdag var imorgen, og ville ikke starte med at have et blåt øje eller andet.
Kenji så overrasket på Jannick, da han pludselig selv afslørede han var til mænd. "jeg troede du var sammen med hende der hele tiden sidder på skødet af dig" Grinte han lidt dumt...
Han så mod Lucas, da han fortalte hvad han hed inden han selv nåede det. "Ja, det Kenji" Sagde han forsigtigt...
Han så derefter på Lucas og Jannick... Han så mod Lucas. "kan gætte du ret populær mellem de forskellige piger, siden i ligefrem har sat væddemål op omkring det..." Han så flovt væk, da han ikke vidste hvad han helt skulle sige og så på Lucas. "men jeg er virkelig glad for lucas alligevel..." Han holdte sig hurtigt for munden, da han opdagede, det slap over hans læber og rødmede kraftigt. //Fuck!// tænkte han flovt og rødmede meget

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 19, 2012 8:37 pm

"Ja, og hvad så? Det er ikke ulovligt, så jeg kan ikke se problemet i det." Jannick stirrede lige så intenst tilbage mod Lukas. Han begyndte dog at grine da han hørte hvad Kenji sagde "Haha nej, hun er mere som en søster for mig." Han sendte Kenji et venligt smil.
Han kiggede køligt på Lukas, da han sagde det med væddemålene "Har du ikke lagt mærke til at jeg stort set altid vædder med at du ikke kan? Jeg håber nemlig på at pigerne er kloge nok til rent faktisk at sige nej til dig. Ligesom hende pigen fra i dag af var." Han vidste godt at han nok ikke burde køre i det, men han kunne ikke lade være.

Jannick nikkede da han hørte Kenjis navn.

Da Lukas vendte tilbage til det med hashen, fik han bare det kølige blik en gang til "Du kunne også for en gangs skyld bare være gået videre med et 'Nej tak', kunne du ikke?" Jannick stirrede bare på ham.
Da Kenji indrømmede at han kunne lide Lukas, fik det Jannick til at smile.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 21, 2012 10:23 am

Lukas måtte tage nogle dybe indåndinger. han kunne ikke holde ud at sidde her mer og han føglte sig pluslig temlig pist over Kenji.
hallo de have kun talte sammen idag her til aften og så ter han sig om at han budte blande sig i alt hvad Lukas lavede og rette på ham.
Han kigge på sin ledere. tænk at hans ledere holdt med en de aldri rigtg har talt med før. en total fremmede.
"jeg skrider" Han gad ikke det pis mere. vis de have et problem med hans personlighed kunne de rende ham et vis sted.
Lukas rejset sig fra stolen og gik hen imod døren. "eftersom i er så meget engind kunne i jo selv finde sammen" Han trak i dør håntaget

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 21, 2012 11:45 pm

Kenji smilte lidt af Jannick, hvorefter han så på Lucas... Han kunne godt selv gætte at han havde trådt nogle punkter han ikke skulle.
"nej Lucas, hvis nogen skal gå, så det mig" Han gik hen og lagde forsigtigt en hånd på hans skulder. "det var ikke min mening af sige det højt, det var det virkelig ikke... Men jeg kan virkelig godt lide dig, jeg har kunne lide dig lige siden første gang du kom ind i baren... Men havde aldrig troet du var interesseret i mig, eftersom du altid fandt en masse andre piger, så jeg troede ikke jeg var noget for dig, jeg blev virkelig glad, da du bare ville snakke med mig her tidligere" Han smilte lidt, hvorefter han bed sig selv i læben.
Han tog forsigtigt fat i hans håndled, tog dem over hans hoved, for at sikre han ikke lige med det samme slog ham, hvorefter han kyssede ham en smule intenst på læberne

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Søn apr 22, 2012 11:18 pm

Lukas trak sig hurtig sig væk efter kysset. han var helt rød i hovdet. døren var åbnet så han mærke folks blik på ham.
han tøre sig om mund med ærmt stadig i chok. normalt ville han labbe folk en på kassen, men lukas stromme ud af døren og ud af baren.
han løb ud på gaden et godt stykke væk fra baren. han stod forover bøjet med hænderne på knæene. han måtte have verjt igen. han puste som en sindsyg og begyndte at små hoste. han hoste ind i ærmet[

er slette!!!!!!!

Sidst rettet af Lukas Dyhre Man apr 23, 2012 4:47 am, rettet 1 gang

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man apr 23, 2012 12:08 am

"Du godt klar over at døren stadig er låst ikke?" Jannick stod stadig lænet op ad døren, da han sagde det. Han havde hurtigt indtaget den position igen efter at han havde givet Lukas en lussing. Han rystede på hovedet af det sidste Lukas sagde til ham "Du glemmer hvis at jeg har kæreste på, gør du ikke?" han tog sin hånd op til hovedet og sukkede.

Jannick fik et meget smørret smil på læben, da han så Kenji kyssede Lukas. "Nååååååh Luki-boy, hvis jeg var dig ville jeg da ikke lade sådan en dejlig sild svømme væk, sådan uden videre." Selvom han havde kæreste på, havde han ikke noget imod at flirte med andre fyre og selv Julius kunne finde på det. De havde den aftale at de godt måtte flirte med andre så længe at der ikke var noget i det.

(Se bort fra det sidste svar fra Wolfy Razz)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Man apr 23, 2012 4:51 am

Lukas fik sig fri efter kysset men han miste balancen og rør ind i Jannick men fald ikke. Han var helt rød i hovdet.
Han kigge helt fustreret på Jan nick. Normalt ville han have haft panet person ind men i stedet han bare og ruske desperat i hånden taget.
Han var helt konfuu og viste ikke op eller ned "JEG SKAL UD! JEG VIL UD!!" Han føglet ikke at han kunne få luft og forsat ruske panisk i dør håndtaget "NU! UD NU!"

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen