Nightmare

for fuld skruede

Side 3 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: for fuld skruede

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 4:50 am

Lukas rette sig op efter slaget "SKAL DU SLÅ DIN KÆLLING!!" Han sendt selv en knyt næve efter hende men han ramt vist ikke.

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 4:54 am

skulle til at svare, men ser derefter hurtigt på Lukas. Han lagde hurtigt armen om Lukas, så han ikke kunne ramme hende og holder ham et godt stykke fra hende. "så rolig nu Luki, der kommer intet godt ud af at slås." Siger det navn Jannick kaldte ham, da han ikke ved hvad han hedder rigtigt. sætter hovedet ved hans øre og hvisker. "og hvis du ikke opføre dig pænt, så snaver jeg dig i gulvet!.." mener det alvorligt, men holder stadig om ham, indtil han er kølet lidt ned.
Vender derefter blikket mod Jannick. "når, hva plejer du så at gøre i disse situationer?" smiler dumt og ser på kvinden han holder om taljen

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 5:00 am

Lukas rømme sig i håb om han ikke rødme så slemt. "For det første er mit navn Lukas det er bare tumpen der der ikke kan finde ud af at bruge mit rigtig navn" han skulle nødig snakke han plejer osse selv at smide øde navne til højere og venster. da Kenji sage noget i hans øre fik han helt kugle gysning og blev helt stille og rød i hovdt igen. han kunne pluslig mærke hvor ondt hans kinder gjorder

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 5:13 am

Jannick smiler smørret over Lukas kommentar og lader sig ikke gå på af at han bliver bliver kaldt for en tumpe. Han tager den anden arm rundt omkring Carson, da hun prøver på at kæmpe sig fri af hans greb. "Hvis det ikke ender ud med en slåskamp så plejer jeg at sætte dem i hvert sit hjørne indtil de begge er kølet ned igen, men ellers så ender det tit med en tur på hospitalet." kommer det lidt anstrengende fra ham da Carson virkelig giver ham kamp til stregen for komme fri. Hun både bider og kredser ham i forsøget. "Men lige nu vil jeg slæbe vildkatten her ud på toilettet og få hende tørret, så hun ikke sidder herinde med vådt tøj." Han svinger Carson op på den ene skulder og bæger hende ud mod toilettet.

Carson kommer med et lille hvin da hun bliver svinget op på Jannicks skulder. "Slip mig Jannick og det NU!!" slår med knyttede næver ind i hans ryg. Jannick griner bare da det ingen effekt har på ham.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 5:28 am

"Lukas lyder også sødt" smiler til ham og bider ham kort og diskredt i øret. "opfør dig pænt" rækker drillende tunge. ser hen på Jannick. "okay, jeg holder ham bare lidt endnu så." smiler roligt og sætter sig på en stol med ham på skødet. "så bliver du bare her indtil du er kølet af, også skal jeg nok gå bagefter" ser op på Lukas, da han ikke vil blande sig for meget, da han godt har regnet ud Lukas ikke vil have andre skal vide han åbenbart er Bi. Ser på ham. "er du okay? du lidt rød i kinderne?" ser ned på ham... Ser derefter hen på Jannick der smider pigen over skulderen og prøver at kvæle et grin, og ser op på Lukas. "noget siger mig du tit ender på hospitalet?"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 5:37 am

der ud slap et lille støn fra lukas mund da Kenji bed ham i øret. Han kunne ikke fatte det normalt plejer det at være ham der have styring. bed pigerne i øret og holdt om dem og..........FUCK han var blevet pigen!!!!!!!!!
og før han ved af det sad han på skødet af ham osse. lukas kinder koget helt op. HAN VAR BLEVET EN TØS.
"øhm jeg øhm jeg" Han kiggede til højre og venster- så at gutterne løfte det ene øjenbryn imens de kigge på ham. Han fløfte den ene knyt næve igen trudene imod dem for at vise at de ikke skulle ligge sig ud med ham igen. de dreje hurtigt om og forsat hvor de slap inden helle ballen. lukas åndede lette op "man kan vel sige at jeg næsten har et klippe kort der hen til" Han prøve at virke cool men det var svært når han sad på en andens mand skøg.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 6:06 am

Jannick holder sin ene tommelfinger op i vejret som om at han godkender det der sker bag ved ham. Han har virkelig et smørret smil på læben, da han udmærket kan forestille sig hvad fyren gør ved Luki. Han ved også at drengene nok skal opføre sig ordentlig og ikke komme med dumme kommentarer til Lukas.
De når ude på toilettet og han stiller Carson ved siden af den ene vask "Så, så er det af med blusen tøs." Han rækker hånden frem for at få hendes bluse.

Carson stirrer måbende på ham et øjeblik, inden hun gør som han siger. Hun ved nemlig godt at hun vil tabe hvis hun starter en diskussion med ham. Hun giver ham blusen og han begynder at skylle den i vasken for at få alt sukkerstadset fra drinken af. Carson folder bare sine arme foran sig og stirrer surt ned i gulvet. Da Jannick bliver færdig med at skylle blusen begynder han at tørre den så godt som han nu kan under en af tørremaskinerne som befandt sig derude, men da blusen ikke bliver helt tør, tager han sin trøje af og giver den til hende, så hun kan tage den på imens hendes bluse tørrer. Carson tager trøjen på og lyner den helt op. Hun står et lille øjeblik og nyder duften af ham fra trøjen af, men bliver afbrudt i det han tager fat i hendes arm og hiver hende ud fra toilettet, og tilbage mod de andre. Jannick hænger hendes bluse på radiatoren som befinder sig ved siden af det sted hvor de sidder og sætter sig derefter på sin sædvanlige plads med hende på skødet og holder sine arme omkring for at være sikker på at hun farer hen i fjæset på Lukas igen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 7:56 am

han hviskede ham blidt i øret. "noget galt Lukas?" smiler blidt og holder hænderne på hans mave, mens han blidt og roligt nusser ham på maven. Kysser ham blidt på skulderen, selvom det ligner han bare hviler hovedet på hans skuldre. "vil du med mig hjem senere? jeg tror ikke Hikari er hjemme i aften, ellers sidder hun alligevel bare på sit værelse." hvisker det, mens han stille nusser videre på hans mave.
ser mod Jannrick og griner lidt, da han ser hvor sur Carson er. Han holder en smule bedre fast om Lukas for han ikke pludselig får et hysterisk anfald på pigen.
Han ser op på ham. "hvordan har du det med fyre der kan spille guitar?" smiler blidt og stolt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 8:08 am

Lukas kunne bide Jannicks tommefinger af på stedet men det glemmet han alt om da Kenji begyndte at nusse ham på maven.
"dit preves lille dyr" Fik Lukas mumlet selvom det nok var ham selv der have en forkert tanke gang lige nu.
Han nød godt nok at få så meget opmærksomhed fra kenji dog måtte han lige tjekke folk igennem nogle bare gange for at være sikker på at de ikke så hvad Kenji gjorder ved ham. Han måtte indrømme at Kenji var god til at ingorre at Lukas bluse stadig var våd efter tøsen og det lugte af spurt. Han sad og tængte over om han skulle prøve at læne sig ind til Kenji i stedet for at sidde helt stift og på jagt. Han kiggede ligt nederladene på Carson men spørgene hen imod Jannick. Jannick var nu hans leder og hvad sage han mun til at Lukas sad på en fyr skød?
Da han endelig fik øjenkontakt til Jannick sendte han det tybiske SOS blik når han ikke viste hvad han skulle gøre ligesom dengang han lige var kommet ind i gruppen. "øhmm gi-gitar sejt" svare han ligt fjern

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 8:26 am

Jannick sender bare Lukas et smørret smil, da han får hans SOS blik. Han syntes at Luki havde lidt godt af det efter den kommentar han sagde om homoseksuelle, som han kom med tidligere, også selvom det muligvis blev sagt i panik. Han fortsatte den samtale han havde med en af de andre drenge, de var i gang med en samtale om motorcykler. Han holdt stadig godt fast i Carson og lidt efter lidt begyndte hun at falde ned igen.

____________________________________________________________________________________

Nå Carson ikke sendte Lukas et vredt blik kiggede hun sig om efter Ulrik, men han var ikke at se nogen steder. Hun opgav at finde ham med sit blik efter et par minutter og begyndte at følge med i samtalen om motorcykler i stedet for. Efterhånden som duften fra Jannick kom over hende begyndte hun også at slappe mere af.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 8:40 am

Han så utilfreds på ham, da han hørte han kom med kommentaren om han var et pervest lille dyr... Han bed ham derefter i øret. "hva kaldte du mig?" ser utilfreds på ham, mens han ser op på ham. Han mærker godt han er stiv i kroppen og ikke rigtigt slapper af. Løfter ham lidt og flytter sig og sætter ham på stolen i stedet for. skal til at nusse ham i håret, men tager hurtigt hånden til sig og klør sig selv i håret. "Det vidst også ved at være tid jeg kommer videre... Det var hyggeligt at møde jer" løfter venligt hånden som afsked, da han har det indtryk Lukas ikke gider ham alligevel. Lukker de sidste knapper i jakken og går op til baren og sætter sig i stedet og bestiller en ny drink til sig.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 9:10 am

Lukas ragket fuck til Jannick eftersom han ingen hjælp fik. han vaglt at prøve at slappe af men han nået det ikke da Kenji sat ham på en stol istedet. Han så helt håbløs til da Kenji gik væk fra dem. Ham dreje om på stolen og lænte sit hovde opgivene på sin hånd som var på bordet.
"skønt.....der spilt jeg den chanse fordi det var på forkerte tidspundt" mumle han for sig selv. Han begyndte at føgle sig klam med sin våde bluse. han vaglt at rejse sig og gå ud på toilette da han have fundet sin jakke hængen på stum tjernen.

Ude på toillette smed han blusen men han kunne se at han undertrøje osse var blevet våd fordi han ikke have fået taget blusen af med det samme "av forsatan!!" Han kom til at tage fat i undertrøjen på en forkert måde med sin skadet hånd så undertrøje fik sig en ordenlig flyvetur igennem rummet. Han stirrer sig selv ind i spjelt for at se på sin kind efter Carson slag. den have fået nogle blå lilla farver efter hånden og en smulle hævet. Igen en af de aftener hvor han ikke skulle tage hjem før han kunne skjule det med noget puder. ja fyren brugte puder for at skjulde skader for at ikke blande hans forældre ind i den verden han ren faktis leve i.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 9:17 am

Sidder og ser på Lukas i ny og næ og sukker en smule trist, hvorefter han ringer til Hikari for at hører om hun er kommet sikkert hjem...
Han bad tjeneren om at give Lukas en drink, med en mindre besked under glasset.
Han så efter ham, da han var gået ud på toilettet og overvejede kort at føle med, da han alligevel skulle vaske sine klistede hænder, efter at havde nusset Lukas på maven og var endt med noget alkohol på fingrene.
Han sukkede dybt, hvorefter han gik derud og fik smidt hans undertrøje i hovedet. "havde dit tøj gjort sig noget?" tager den af sig, hvorefter han smed den hen til ham... Han vaskede sine hænder rene for alkohol.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 9:46 am

af en eller anden grund føglet Lukas sig pluslig meget nørgen da Kenji kom ind. Han klamme sig til sin jakke.
"den....stinke ligesom min bluse" Svare han for engang skyld roligt fant sin opføglse rimlig dum. Han hang sin bluse op håndtøren og begyndet selv at komme vand på sig selv for at få det af men opgav. han have brug for et bad og en vaske maskine men han skulle nok ikke nærmme sig Jannick når han have Carson. Han stod og fordere sitation og bag efter kigge på Kenji og fandt hurtig en god undskylding.
"så du kan spille på gitar?..det må jeg hører før jeg tror det" Han fandt det temlig dumt at sige hej jeg ville gerne med dig hjem for at låne din bruser og vaske maskine og prøve at ligge i kanen dig. til en mand. Lukas tog sig til hovdet over den tanke gang.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 10:00 am

"du skal vidst hellere have et bad, end stå og vaske dig" griner lidt dumt. Han tørrede sine hænder og smed papiret ud i skraldespanden bagefter.
"Ja, jeg spiller guitar og har jeg gjort i mange år nu, min kusine synger meget når jeg først sætter mig ned og spiller." Griner dumt og fatter pludselig hentydningen.
"du vil måske gerne med hjem og hører det? du virkede ellers ikke særlig glad for at være hos mig lige før?" ser på ham og løfter det ene øjenbryn. Han tjekkede sin mobil for en sms og svarede hurtigt på den, hvorefter han stak den i lommen igen. Han så på Lukas, hvorefter han forsigtigt gik hen og hjalp ham med hans tøj. "du spiller måske selv nogle instrumenter?" ser blidt på ham.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 10:06 am

Lukas Træk i jakken glad for at Kenji fatte hentydning. "Nej jeg har ikke en tone i livet" Han lynte Jakken næsten helt op.
"nok fordi jeg er for voldlig og har råbt for meget" han ved ikke lige hvorfor han sage det men det er noget han altid fik afvide værgang de skulle have musik skolen. lærerne endt med at sende ham til at søger for at alt var sat til og logge pigerne til at synge. oohh det var tider. selv der fik han dem han ville have.
"jeg har ligt hovdepine så kan jeg hurtigt virke irretet på folk" en eller anden undskylding skulle han jo fyre af.
Han tog imod sit tøj fra Kenji.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 10:15 am

Jannick grinte bare, da han ud af øjenkrogen så hvad Lukas gjorde. Gruppen løfter også høfligt deres hænder til afsked og Jannick vender kort sin opmærksomhed mod ham "Tak for hjælpen og i lige måde." Han er den eneste som bare nikker til afsked da han ikke helt tør løfte sin hånd i tilfælde af at Carson så skulle se sit snit til at stikke af.

Carson fik lige pludselig nogle mavekramper og hun håbede lidt det var hendes månedligt der kom. "Jannick, slip mig lige, jeg skal på toilettet." Han ville til at starte med ikke slippe hende, men da han så hendes ærlige udtryk, vidste han at hun talte sandt. Han rejste sig op, da han slap hende og begyndte at gå mod til toilettet. Da hun nærmede sig toilettet kunne hun mærke at noget var på vej op, så hun fik lige pludselig travlt og tog derfor i forbifarten fejl af dørene. Hun stopper op i et kort øjeblik ude på herretoilettet i det hun ser Lukas stå der. Det eneste der kommer over hendes læber er bare "heej", men har ikke tid til at tænke videre over det, inden hun fortsætter hen mod en af de frie båse og hun når lige at lægge sig på knæ foran toilettet inden hun kaster op. Carson håbede virkelig ikke at hun skulle til at være syg igen, for det havde hun næsten lige været og hun gad ikke endnu en uge med sygdom. I det mindste når hun var syg befandt hun sig i Jannicks lejlighed for der var Julius til at passe hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 10:19 am

"det kunne godt være du spillede noget, eller sang" smilte han blidt, hvorefter han så ham lyne jakken op. Ser ham blidt i øjnene. "for voldlig ligefrem? hvordan kan det være du endte med at blive voldlig og højt råbende?" Han så nysgerrigt på ham, og virkede oprigtigt interesseret i at hører det, mens han betragtede ham og begyndte at gå en smule i detaljer omkring hans krop.
"du har hovedpine? jeg har noget medicin derhjemme du kan få, hvis du vil havde det? det burde dræbe din hovedpine" nusser ham blidt på hovedet og ugler hans hår en smule så det stritter ud til alle sider.
"det desværre stadig vådt, men må gå an indtil vi hjemme hos mig, jeg er sikker på min kusine har en nederdel og skjorte du kan passe" rækker tunge, da han udelukket driller ham nu.

Han vendte hurtigt blikket med Carson, der kom ud og så helt overrasket til, mens hun kastede op. Han gik forsigtigt hen til hende og rakte hende noget toiletpapir til at tørre sig om munden. "her frøken" smilte han blidt, hvorefter han lukkede døren for hun kunne være alene og i tilfælde af der kom andre fyre derind

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 10:30 am

Lukas skulle til at svare ham igen men så så Carson. Han stalt sid ved døren som Kenji har lukket.
"hvvaaa jeg syns du sage at du var blevet rask" han bekymret sig om for folk dog hans måder at vise det var måske ikke lige den beste.
han have stalt sig ved døren så andre fyr ikke ville trade ind til hende. Lukas kigge på Kenji. studret ham ligt nu hvor han rigtig kun se ham igen. Det budte sku da ikke være så svært at kysse en fyr. forhelve Lukas tog sig til hovdet "skal vi hente Jannick??"
Han vente ligt med at sige noget øjeblik "og kom nu ikke opkast på hans bluse du har lånt!" Han kunne bare ikke talle til hende uden at fyre en spydig kommetar af. Han så ligt på Kenji igen "jeg er født sådan" nu hvor han kom itanke om hans spørgs mål

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 10:43 am

Kenji blev ved døren i tilfælde af Carson havde brug for noget. Han så på Lukas, mens han studerede ham... Han er lettere muskuløs og pæn i tøjet.... ser ud mod vinduet og slapper af mens han spænder musklerne for at drille Lukas og rækker drillende tunge af ham. "så du, opfør dig nu pænt overfor hende" griner dumt og tager fat i ham, hiver ham ind til sig og kysser ham igen. "hver gang du ikke er sød, så kysser jeg dig." hvisker det, så hun ikke hører det og more sig lidt, mens han venter på hans reaktion.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 10:50 am

Lukas lod godt mærke til at Kenji mobbe ham og det fik ham endnu mere lyst til at springe på ham. føj hvor kunne den person propkere ham men af en eller anden grund var Lukas ikke gået til angreb på fyren endnu som han elles gør med det samme vis nogen siger noget forkert til ham. Han blev helt overasket over at blive kysset igen. Hn måtte støtte sig til Kenji´s arm. blinket et bare gange og stod bare helt fortabt og så ham ind i øjnene. Han skulle til at råbe af ham da det går op for ham hvad der var sket men holdt sin mund. nu ville han alsår prøve at tage chansen. Lukas tog en dyb indåndning og nærme sig Kenji´s læber. kinderne koget igen

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 11:34 am

Han holdte hurtigt om ham, da han kunne mærke han havde brug for at støtte sig hos ham. "klare du dig?" smilte han blidt, mens han roligt så ham i øjnene, for at give ham tryghed og holder blidt videre om ham, da han gerne vil have ham hos sig lige nu. Han smilte over hans læber langsomt nærmede sig hans, mens han lukkede øjnene og ventede på deres læber skulle mødes. Han flyttede dem blidt tættere på, så deres læber strajfede hinandens. Han holdte blidt om hans liv imens han ventede og lod ham gøre det i det tempo han vil

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 11:41 am

"Tak" mumler Carson og tager imod toiletpapiret. Hun er taknemmelig for at fyren lukker døren for hende. "Det troede jeg også at jeg var." kom det fra hende i en pause mellem hendes opkast. Hun var mere sig selv når der var folk som ikke rigtig kendte hende tilstede, Det var mest kun når pigerne var der at hun virkelig opretholdte sin facade. I Lukas' tilfælde var det mere fordi at Jannick stolede på ham og han var også ret glad for at have Lukas som ven, så hun havde ikke ligefrem tænkt sig at ødelægge det forhold de havde.
Carson tænkt kort over om de skulle hente Jannick, men besluttede sig for at det ikke var nødvendigt. "Nej, behøver i ikke." Da hun hørte hans spydige kommentar, blev hun lidt irriteret. "Haha, meget morsomt." kom det meget ironisk og en smule sarkastisk fra hende. Hun rejste sig op, da hun regnede med at hun var færdig med at kaste op. Hun tørrede sig om munden med papiret og smed det i toilettet inden hun trak ud, og åbnede døren samtidig med. Carson stirrer bare på det syn der møder hende i det døren er helt åben.

Jannick fortsatte bare samtalen om motorcykler som var ved at blive drejet over på biler i stedet for. Han kiggede dog en gang imellem over mod toiletterne for at se hvornår Carson kom tilbage.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 12:35 pm

Lukas læber nådelige at rør da han hørte døren fra det toilet Carson var i Åbnet. fuck!. Han slap hurtigt ud Kenji´s arme dreje om på bene.
Armene overkors og så på Carson "hvad" svare han i at prøve at være fuldstændig cool.
"e-er du færdig med at kaste op?? skal du have et glas vand! en mint parstil?? eller eller fryser du SKAL JEG HENTE ET TÆPPE TIL DIG!!?"
okay Lukas gik måske i panik. nu kunne hun jo hænge op på en krog.
Han tog en dyb indånding "okay så jeg afprøver det med fyr men kan vi ikke holde det imellem os to. du ved... jeg er ikke helt sikker på hvordan gruppen tager det" Selvom han godt kunne forstille sig nogle udbaéhalige ting.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 9:29 pm

Kenji holdte hurtigt deres kys, men flyttede så hovedet og slap ham, da han ville fri og satte den ene hånd i bukselommen og den anden kløede han sig dumt bag hovedet med, da han opdagede de blev afsløret. Skal til at sige det var ham der tvang ham for at redde ham, men ser overrasket på ham, da han selv indrømmer det at han vil prøve med en anden fyr. Han så stod lidt væk fra ham, mens han så lidt mistroisk på ham nu, om han bare skulle være hans forsøgs kanin, eller om han virkelig følte noget for ham nu.
Han så på Carson "måske du skulle skylle munden, hvilken drink vil du have? så bestiller jeg den til dig?" spørger lidt forsigtigt, da han havde set hvor sur hun kunne blive. Husker lidt Lukas forslog en mintpastil og finder en mint rulle frem og rækker hende den. "her" smilte han

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen