Nightmare

for fuld skruede

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: for fuld skruede

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 10:52 am

"Du kunne også bare sidde og snakke med en fyr? Det må du vel?" Ligger spørgende hovedet på skrå. "Jeg mener, er det virkelig slemt at lære en anden at kende inden man hopper på dem?"
Ser mod fyren som han gør og sukker "han du skudt i? eller bare ham du vil prøve det med? " ser blidt på ham og drikker videre, mens hun ser spørgende og nuttet ud. "Jeg har som sagt ingen forstand på det, så jeg spørger bare..." Ser lidt ned, da den sidste kommentar gjorde ondt. "avs... Hvis du alligevel bare vil sidde og nedgøre mig, så kan du smutte tilbage til de andre drenge, de ligner alligevel nogen der savner dig?" Ser på ham igen og rækker tunge

Sidst rettet af Hikari Ons apr 04, 2012 11:20 am, rettet 1 gang

Hikari

Antal indlæg : 22

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 10:59 am

Han så på hende og vente igen hans blik imod fyren han have fået kig på men ryste på hovdet. han brød sig ikke helt om den varme føgle han fik i kinderne når han så på fyren "jamen vis frøken er træt af mig kan jeg vel godt vende tilbage til gutterne?" Han lod sig over hører af det andet hun sage. hvorfor pokker skulle den tøs osse være så besværlig. han tog den siste slurk fra sin drink.

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons apr 04, 2012 11:01 am

Jannick var ved at blive kvalt i sit grin over at Luki fik en drink i hovedet af pigen han prøvede på at score. Der begyndte at løbe tårer ned af hans kinder fordi han grinte så meget og de andre drenge grinte ligeså meget. Drengene skifter hurtigt ansigtsudtryk da de ser at pigen sætter sig ned ved bordet igen, men får hurtigt noget andet at tænke på, da Jannick lige pludselig råber "Car herover." og vinker en gruppe piger hen til dem. Han har nemlig fået på hende i det hun kom ind ad døren, så han havde ikke set at pigen Lukas prøvede at score havde sat sig ned igen.

Carson var gået ind af den åbne dør efter at have vist sit ID til vagten der stod der. Hun kiggede sig omkring for at finde Jannick. Så da han kaldt på hende råbte hun glad "Hiii Nicky-boy. I'm here." hun havde for vane at snakke engelsk til ham. Hun gik hen til gruppen og fik manøvret sig ned ved siden af ham. Drengene stirrede måbende på hende, da det var et stykke tid siden de sidst havde set hende. Hun sendte dem et dræberblik da de var lidt for længe om at stirre på hende. De andre piger satte sig hvor der var plads og hilste genert på fyrene der sad der, for det var ikke en gruppe de normalt hang ud med, så de kendte dem ikke rigtigt. Fyrene fik hurtigt trukket deres blik til sig da de fik dræberblikket og de vendte i stedet deres opmærksomhed mod pigerne som også var kommet.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 11:04 am

"du vild med ham?" Smiler og griner sødt. "ej hvor det sødt" smiler og der er ikke noget spor af sjov eller ironi, kun at hun mener det dybt og ærligt.
"det op til dig selv" smiler blidt og har fået lidt kinder på grund af sin drik. "der var vidst alkohol i alligevel..." er en smule væk, efter at have fået en lidt for stærk drink og ser på ham.
"Tja, må nok hellere få en taxi... eller noget..." tager sig til hovedet og har det ikke særligt godt.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 11:14 am

"haan ser vel okay ud..." han ryste på hovdet "nu var det jo ikke lige det vi skulle snakke om smukke" danm hun fik over taget hvad emmelt han måtte hurtgi tage styring igen. "når når der er vist en der ikke kunne styre sig med drinkene af lige vel hva he" Han smille sit drenge smil.
han lod godt mærke til hvem der var kommet ind men han sage ikke noget. hun ville bare fucke det helt op. han fynste ligt for sig selv. men måske blev det til slåes kamp i aften eftersom det så ud til at det var dødt løb med hende her.
"wow måske budte du tag og over veje at komme hjem lille du" han grinte ligt af hende

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons apr 04, 2012 11:30 am

Jannick gav Carson et knus da hun havde sat sig til rette. Han lagde mærke til at der manglede 2 piger. "Hey, hvor er..?" længere nåede han ikke da Carson afbrød ham og fortalte ham hvad der var sket. Han kiggede undrende på hende da hun sagde at Emma var røget i spjældet pga at den anden manglende pige havde sladret til politiet om hende. Han undrede sig dog mere over hvad hun mente med at pigen var taget hjem for at slikke sine sår. Det gik dog hurtigt op ham at Carson sikkert havde givet pigen tæsk for at have sladret. det ville i hvert fald have lignet hende. "Car, for helvede altså. Det er altså ikke nødvendigt at give sine venner tæsk bare fordi de fortæller politiet om anden ven. Hun havde sikkert en god grund for at gøre som hun nu en gang gjorde." han rystede på hovedet af hende. Han havde ikke tænkt at sidde og skælde hende ud for hendes opførelse foran de andre, så han ville vente til de var alene.

Carson kiggede bare på Jannick med et ligegyldigt blik. "Og hvad så? Jeg er da ligeglad med om hun havde en god grund eller ikke. Man stikker bare ikke sine venner i ryggen og sådan er det bare." der var kommet noget koldt over hendes stemme, som havde fået det til at risle koldt ned af Jannicks ryg. Det var tydeligt at han ikke brød sig om den opførsel hun havde lige nu, men han kunne ikke gøre så meget foran de andre. Hvilket Carson godt var klar over. Hun vidste dog også at hun ville få en skideballe af ham lige så snart de var alene.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 9:01 pm

Griner sødt, da hun selv lige har fået ham til at indrømme han godt kan lide ham. "bare så du ved det, så det altså min fætter" Griner sødt videre.
"Jeg troede ikke det var en stærk drik jeg fik besilt denne gang" Tager sig til hovedet og rækker sødt tunge af ham. "Vil du have hans nummer?" finder sin mobil frem og skriver hans nummer ned til ham. "her" smiler og har bare skrevet hendes navn på nummert, så de andre drenge ikke tror han har fået en anden fyrs nummer.
"Ja, jeg skal også hjem, men være lige sød ved ham, ikke?" Griner blidt og går hen og kysser ham på kinden og hvisker. "Han hedder forresten Kenji" smiler og smutter ud af døren.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Ons apr 04, 2012 9:11 pm

Kenji sad ved baren, mens han fik en drink... Han havde godt set en af de andre drenge havde holdt øje med ham det meste af tiden mens han havde siddet i baren, men ikke rigtigt tænkt så meget over det. Han fik hurtigt øje på Hikari og vinker til hende, i det hun smuttede ud af baren... Han grinte lidt, da han ser på fyren, hvorefter han går han til Lukas. "min kusine er altså ikke nem at få fat i" Griner lidt og ser på hans våde tøj. "lad mig gætte, hun smed sin drink over dig? skal jeg hjælpe dig med det, så det ikke pletter?" smiler charmerende, mens han står i sit jakkesæt efter at have været til samtale på en arbejdsplads.

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Tors apr 05, 2012 3:57 am

Lukas sukke rækket tunge efter hende i en god mening. han smillet stort hen imod gutterne da hun kysse ham på kinden.
Der var sku noget mellem ørene på den pige. Han kigget på nr føglet sig pluslig mærkelig. Det gav et sæt i ham da en talte til ham.
forpokker det var jo ham fyren fra baren. han var kommet her hen og talte til ham. fuck hvor så han godt ud på nært hold fands at gutterne var i nærheden. Lukas var lang tid om at svare Kenji fordi han bare sad og kigget måbene på ham. normal tog det ikke Lukas at fyre en kommetar af men det var som hans hjerne var gået i stå "øh" var det enest der kom ud af hans mund.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Tors apr 05, 2012 4:54 am

Ser på hans måbende mund og griner roligt og længe. "du virkelig spøjs" siger det i en god mening. "du lignede en skræmt knægt som om du havde gjort noget galt" sætter sig overfor ham og tager sin jakkesæts jakke af, hvorefter han åbnede sin skjorte. han pjuskede sit røde hår og smilte til ham med sine blå/grå øjne. "jeg hedder Kenji og har opdaget du ikke har bestilt andet end tid på at se hen mod mig, lige siden jeg satte mig oppe ved baren?" Ser mod de andre drenge, der sidder lidt væk og hvisker. "måske lyst til at ses med mig et andet sted? så kan det være du måske kan snakke normalt" smiler blidt og løsner sit slips

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 05, 2012 8:57 am

Jannick opdager at pigen Lukas prøvede at score går sin vej. Han løfter det ene øjenbryn og rejser sig op fra sin plads. "Undskyld mig lige et øjeblik de herrer og de damer. Men det ser ud til at vores lille Luki-boy lige har mistet sin chance hos hende pigen." Han havde et smørret grin fastklistret sit ansigt, selvom Jannick godt havde set at Lukas fik et kys på kinden var det ikke helt nok til at overbevise ham om at Lille Luki stadig havde en chance hos pigen. Så han begynder at gå hen mod Lukas, men stopper op da en af fyrene fra baren går hen til Lukas. Jannick kigger lidt undrende på det, men vælger alligevel at fortsætte hen mod bordet.

Carson kigger bare efter Jannick lidt inden hun vender blikket væk. "Nååh hvem af jer drenge har så lyst til at give mig en drink?" Hun skruede sit charmerende jeg på, da hun vidste at det altid hjalp lidt på drengenes humør. "Måååske dig?" hun vendte sit blik mod den fyr hun havde et godt øje til, en høj fyr med halvlangt blond hår som havde siddet lidt for selv og stirret ud af vinduet lige siden hun var kommet ind i baren. Nu vendte han sit blik mod hende, da han udmærket kendte Carsons ry hvad angik forhold. Så derfor svarede han bare med et overlegent smil "Gå dog selv op og bestil en drink, hvis du så gerne vil have en." Carson kiggede bare måbende på ham, sådan havde en fyr aldrig været mod hende nå hun prøvede på at score dem. De plejer altid at falde for hende når hun først havde skruet sit charmerende og søde jeg på.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Tors apr 05, 2012 10:42 am

Lukas kom til at knusse glaset i hans hånd. Fuck fuck fuck fuck og da han så at hans leder var på vej. forhelve. Der sad den skønne fyr fra baren lige overfor og snakke til ham og enda virke til at han flirte med ham. lukas blik farde fra side til side men endt mange gange ved knji men han så på kenji mærke han hans kinder blev varme. da jannick var tæt på gjorder Lukas nok det der var dummest.
"HVEM FANDEN TROR DU LIGE DU ER DIN BØSSE RØV" Lukas handle på panik og press. han vil jo ikke havet råbt af Kenji overhovdet men hans gruppe må jo ikke finde ud af at han var Bi for så ville de jo gylle ham ud af gruppe ligesom hans tillidere gruppe han var med i.
Han rejset sig brat op "se nu hvad du fik mig til at gøt for satan" han ryste hånden han have kommet til at knusse glasset med.
han var måske god skudespiller men det gik ikke så godt lige nu. han gik ligt i stå med sin scene da han kom til at kigge dybt ind i Kenji´s øjne. Han glemt alt om blodet der løb ned fra hans hånd. han glemt alt om lederen var henne ved dem. han glemt alt om omverden.
da nogen af de ande talte sage det bling og Lukas var kogene rød i hovdet. hans coolhed var fuldstædig blevet smidt ned på gulvet og var blevet trådt på.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Fre apr 06, 2012 10:05 pm

Kenji sprang forskrækket op, da glasset sprang i hans hånd. Han så på fyreren Lukas nogen gange vendte sig mod og løftede spørgende det ene øjenbryn over han flakkede sådan frem og tilbage.
Han så overrasket på ham og se derefter ned efter han havde råbt af ham. "undskyld, jeg ville ikke gøre dig sur eller noget... og desuden er jeg bi, og kender dig ikke en gang"
Ser på hans hånd, som blødte og føler straks skyldfølelse over det. "Det var ikke min mening at gøre så stor skade på dig, jeg ville bare sige hej, eftersom du ikke havde bestilt andet end at se på mig lige siden jeg kom ind i baren" Tager han hånd og fjerner forsigtigt de værste skår fra hans hånd, river noget af sin skjorte i stykker og binder stoffet om hans hånd for at stoppe blødningen. "sådan, vil forslå du tager til lægen med det sår" Rejser sig og tager sin jakke over armen. Ser ham kort i øjnene med sine blå/grå øjne, hvorefter han kan se han bliver rød i kinderne "er du okay? du ser ikke helt rask ud?" Løfter ham op i armene og ser på hans band leder. "Jeg låner ham lidt, han sår er alvorligt og ser ikke ud til han har det særligt godt." Hans nuttede uke blik, ændrede sig på stedet til et alvorligt og hårdt blik, hvorefter han bar ham ud på badeværelset og satte ham i vindues karmen. "Dine venner må ikke vide du til mænd måske siden du opføre sig sådan?" ser ham i øjnene for at kende sandheden

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre apr 06, 2012 10:45 pm

Jannick løftede sit øjebryn over det udbrud Lukas kom med. Så det var altså sådan han følte omkring homoseksuelle? Eller var det bare et spil for at dække over at han også var til fyre? Jannick havde nemlig godt lagt mærke til alle de blik som Lukas havde sendt ham fyren fra baren af i de sidste par uger, men havde ikke ville sige noget endnu om det.
Han blev dog noget overrasket da han lige pludselig så blodet i hånden på hans Luki-boy. Han begyndte at skynde sig lidt mere derhen for at hjælpe og i den forbindelse kunne han høre hvad fyren sagde, nååh så han var altså ikke den eneste som havde lagt mærke til det?! Jannick ser også at fyren begynder at hjælpe Lukas med at få glasskårene ud og blødningen til at stoppe. Han når hen til dem lige i det øjeblik at fyren siger at han lige låner ham et øjeblik "Jaah, jo selvfølgelig." kom det bare fra ham. Jannick valgte dog stadig at følge efter dem og han lænede sig op ad væggen for at vente på de kom ud fra herretoilettet igen.

"Hey, hvis damen her gerne vil have en drink og at hun gerne vil have at du giver hende en, Ulrik. Så giv da damen en drink." kom det fra en af de andre drenge som sad ved bordet. Carson sendte ham et kort taknemmelig blik for at hjælpe hende, før hun sendte et forhåbningsfuldt blik mod Ulrik i håb om at det havde hjulpet. Ulrik stirrede på hele gruppen et øjeblik inden han vredt rejste sig op "Amen for helvede da også, så skal jeg Q da nok give damen en drink når hun så gerne vil have en." Han havde brugt en sarkastisk tone da sagde ordet damen. Han gik op til baren og bestilte en drink. Da han fik den, gik han ned til de andre igen og kastede den i hovedet på Carson.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Fre apr 06, 2012 10:54 pm

Lukas så bare på Kenji da han pilleglas skårene ud af hans hånd. Han holdt sig for munden med den anden hånd for at de ikke skulle hører hans små smerte jarmeren. Han så meget overraskene på fyren da han lige frem rev sin skjorte i stykker bare for at pakke hans hånd ind.
"forhelve hva har du g" han nået ikke at sige mere da han ligepluslig blev løfte op. Han så med store øjne på Jannick med blikket der sage Det er ikke som du tror eller ligt hjælp her!!! "Hey sæt mig ned for satan jeg har sku da to ben!!" han var ved at falde ned enden de have nået toilette men der have han grebet fat om kenji hals eftersom han ikke have tængt sig at slå røven. da kenji satte ham i vindues krammen kigge Lukas undrene på ham. Han var faldt mere til ro igen
"og hvad har du tængt dig at gøre nu??" han viste ikke helt om han skulle svare på Kenjis spørgsmål.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Fre apr 06, 2012 11:05 pm

Kenji så roligt på ham, da de var kommet derud. "jeg vil vide hvorfor du pludselig er mega uforskammet overfor mig. Du har ikke bestilt andet end at se på mig hver eneste gang jeg har været her, og når jeg så endelig kommer hen for bare at snakke med dig, så råber du af mig?" ser på ham og tager det stykke stof af hans hånd, som han havde bundet om hans hånd, hvorefter han tog noget toiletpapir og begyndte forsigtigt at vaske hans hånd for de sidste blod rester. Han rev et nyt stykke af sin skjorte og bandt det om hans hånd igen.
"Hvis det fordi dine venner ikke må vide du... bi?" Spørger lidt usikkert, men efter han havde hørt lidt om at han havde lagt an på hans kusine, gik han ud fra han var til begge.
"Hør her, hvis du gerne vil snakke med mig, så kan vi altid gå et andet sted hen?" ser blidt på ham og han retter sig op og tager sin jakke på, så man ikke kan se hans skjorte er gået i stykker.
"men hvis du gerne vil have jeg går, så gør jeg det" vasker sine hænder rene, mens han venter på hans svar

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 3:33 am

"av for satan" Lukas små bander da Kenji renser hans hånd. Han endt med at måtte bide iden anden imens for igen at holde de små jarmene lyde for sig selv. Han ånde lette op da Kenji blev færdig med at pille ved hans hånd.
Han lytte til hvert et ord. Hans stemme hans bevæglser. Okay måske fik han ikke hørt alt hva Kenji sage til ham med da han hørte at han sage han nok skulle gå fløj et "nej" ud af munden på ham.
"øh jeg mener tak for hjælpen jeg skylder dig vist en ny skjote??.....dud..." Hvor var det lige hans coolhed blev af. Heldigt for ham at jannick blev udefor døren.
Lukas ragket ud efter den anden fyr hen ved vasken. Han budte kunne gøre det han pleje jo at gør det ved pigerne. bare at flirte med dem at bare kysse dem ud idet blå som han lyste men her da hans hovde nærmere sig Kenji da han fået rejst sig op og var henne ved ham. da de stod ansigt til ansigt meget tæt på blev Lukas pluslig meget udsikker på sig selv og hans hovde blev helt rødt.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 3:58 am

Han så hurtigt på ham og smilte charmende. "jamen dog, det var hurtigt du svarede nej" Smiler han blidt, hvorefter han vender sig for at tørre sine hænder. Han så derefter ned på sin skjorte. "Det skal du ikke tænke på, Hikari kan sikkert ordne det senere efter arbejdet." lukker jakken og smilte roligt. Han satte sig op af den ene vask og ser på ham, mens han kommer hen mod ham. Han smilte blidt og sødt til ham, mens han kunne se hans røde kinder. "Du virkelig forelsket hva?" smiler sødt til ham. "Du rødmer når du er i nærheden af mig, du ligner en der ikke ved hvad du skal sige og virker usikker" Nusser ham blidt på kinden og kysser ham, delvist for at provokere, og fordi han havde lyst. "men lidt en ting, jeg er ikke uke, hvis det er det du tror" smiler selvstolt.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 4:01 am

og der slog det klip for Lukas at han miste forbindels til sin ben at han fald om. Dog vågne han hurtigt igen og fardet op på bene da han kunne hører noget andte end Kenji

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 4:05 am

Kenji grab ham hurtigt, da han faldt sammen og står med ham i armene... Ser ned på ham, da han vågner. "er du okay?" spørger bekymret, hvorefter han stiller ham på jorden igen og smiler dumt. "Det godt du ikke vejer så meget." smilte han blidt til ham

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 4:11 am

"What the...?" kom det overrasket fra Carson inden hun fór op fra sin plads af. "Sig mig hvad fanden har du lige gang i din idiot?" råber hun og springer på Ulrik. Carson når lige at give ham en lussing før de andre når at springe op og standser hende. "Slip mig for helvede, så jeg kan give den idiot et par på skrinnet." kommer det vredt fra hende.
"JANNICK" råber de andre i kor, da de har svært ved at holde hende fast.

Jannick hører at der bliver råbt inde i baren og den stemme som er tydeligst er selvfølgelig Carsons. "For helvede da også, kan den tøs ikke holde sig i skindet i mere end 2 sekunder?" mumler han svagt for sig selv. Han banker hurtigt på døren ind til toilettet. "LUKI, så er den gal med Carson igen" råber han inden han begynder at løbe til de andre for at hjælpe dem og for at finde ud af hvad der er sket.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 4:19 am

"Jeg...JEG VEJE SKu NOGET!!!" han viste ikke rigtig helt hvad han skulle sige indtil han så hørt Jannick råbet efter ham ude fra.
først lave han en dummeflade for jannick kaldet ham for Luky men det have ikke tid til nu "forhelve den kælling" Mugge han for sig selv og nærmst rev døren af og gik ud af den "HEY CARSON DU FORSTÅ AT ØDELÆGGE DE GOD ØJEBLIKKE FOR OS ANDRE!!!" Han farde hen til hende lige foran snotten på hende som han pleje gøre med sit mindre rasseri anfald. Tybisk aften for grubben. Lukas blev altid kladt efter når det sker fordi hans flip fik Carson til glemme at hun skulle banke nogen og helere stå og trude Lukas.
"NÆSTE GANG STIKKER JEG EN SUT VIS DEN KAN FYLDE DEN STORE KÆFT UD!" Han viftede med knyt næven foran hende.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 07, 2012 4:26 am

Han grinte af Lukas. "Nurh, bliver du kaldt Luki?" smilte blidt og nussede ham på kinden, hvorefter han hurtigt vender sig mod døren og skynder sig ud i baren, hvor han ser nogen er ved at komme op og slås og sukker lidt. Han kommer ud lidt efter og går derhen. "Sådan taler man da ikke til en dame?" står op af væggen og har armene over kors, for at sikre der ikke sker Lukas noget, og slet ikke efter hans hånd blev skadet og bukker høfligt for hende. "undskyld frøken, er der noget jeg kan hjælpe dem med, som du utrilfreds med?" smiler charmerende til hende og håber på hun køler lidt ned.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør apr 07, 2012 4:30 am

"HENDE EN FRØKEN! HA NU MÅ JEG LE" Lukas stod stadig med knytnæven fremmme imod hende "der sku ikke meget kvinde over den lille lede heks" Lukas var muggen nok til at ikke tænke så meget over hvad han sage.
gutterne sukke bare lette op dog var den bare for at en af her gange kunne være en af de slemme.
en af dem hev en mobil op og taste 112 nr ind og stod klar

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 07, 2012 4:47 am

Carson stirrede koldt på Lukas og skulle lige til at give igen for det med sutten, men blev afbrudt af en fremmed fyr. "Undskyld, men er det ikke meget tydeligt hvad jeg er utilfreds over?" kommer det irriteret fra hende imens hun peger ned af sig selv for at vise hvad der er sket. Hendes tanker ryger dog hurtigt over på Lukas igen da han kalder hende for en heks. "Sig mig skal du stå og kalde mig for en heks?" Hun folder sin ene hånd sammen til en knytnæve og tyrer den ind i kinden på Lukas og skal til at gøre det en gang til, men Jannick stopper hende.
Ulrik begynder lige så stille at liste væk fra gruppen af.

Idet at Jannick ser Carson slå Lukas tager han hurtigt fat omkring hendes talje og løfter hende væk, så hun ikke skal slå ham igen. "SÅ ER DET GODT!!" kommer det vredt fra ham. "Vi skal sgu ikke have nogen slåskamp her og da slet ikke når Lukas allerede er skadet." Han holder godt fast i hende, så hun ikke slipper fri igen. Drengene kigger beundrende på ham, da han kun holder hende med den ene arm. Mens han holder den anden arm beskyttende op i tilfælde af at Lukas skulle finde på at slå igen, da det tit var noget han kunne finde på at gøre.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen