Nightmare

for fuld skruede

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Re: for fuld skruede

Indlæg  Kenji on Man apr 23, 2012 5:13 am

Kenji flyttede sig trist, da Lucas kom fri af kysset... han satte sig der lucas havde siddet før og så på dem... Han rødmede lidt over jannicks kommentar. "jeg er ikke nogen smuk sild" han grinede dumt og så mod lucas. "bare luk staklen ud..." han rejste sig og sukkede en del opgivende. "hvis han ikke har lyst til at være sammen med mig, eller give mig en chance, så det hans valg, men jeg havde da lov til at forsøge at få hans opmærksomhed." Grinte han, hvorefter han kløede sig selv dumt i nakken.
"Og han ser heller ikke ud til at have det særligt godt?"

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Lukas Dyhre on Man apr 23, 2012 5:38 am

Lukas knækkede sammen i et kæmpe hoste anfald. han ville ud fordi han kunne mærke det var på vej og han holder helst sin astma skjult.
Han holdt fast i Jannick´s bukse ben med en rystene hånd

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 26, 2012 7:23 pm

Jannick greb Lukas, da han væltede ind i ham og sørgede for at han fandt sin balance igen.
Jannick kiggede på Kenji, da han benægtede at han ikke var dejlig. "Jo du er...." han ville have sagt noget mere, men blev distraheret i det at Lukas fik et panikanfald. "Lukas slap af. Tag det nu helt roligt og trak vejret dybt et par gange." Han havde taget fat i ham og rystede ham blidt for at få ham til at fokusere på Jannick.
Han havde godt hørt resten af det Kenji havde sagt, men han fik pludselig travlt i det Lukas knækkede sammen i et hosteanfald. "Lukas for helvede, hvorfor har du også holdt det hemmeligt?" Jannick havde genkendt symptomerne og vidste derfor at det var astma. Han fik låst op og trukket Lukas væk fra døren. "Kenji er du sød at gå udenfor til de andre? Så skal jeg nok komme om lidt og give dig de svar du har brug for." Han begyndte at lede i Lukas' lommer efter hans medicin.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Fre apr 27, 2012 4:04 am

Kenji rystede meget på hovedet for at benægte at han var dejlig, mens hans mave tydeligt var blottet under jakkesættet, efter han havde revet sin skjorte i stykker. "Jeg skal nok gå..." han så på Lucas, da han helst ville være hos ham, men låste døren op og kig ud, efter han lukkede døren efter sig. Han trænkte lidt over hvad Jannick mente med de svar han ville have, men tænkte ikke ydeligere over det og satte sig op til baren i stedet med hovedet i armene på bordet.

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons maj 02, 2012 8:42 am

Lukas under sin hosten ragket ud efter dørhåntaget. han ville bare ud. han mærket hvordan Jannick ledte efter hans medicin.
han straket sin højre ben ud aå det var lettere at komme til i hans lomme.
forhelve hvorfor skulle han osse lige få et hoste anfald nu. nok forsi han var godt træt og der skete meget lige nu.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons maj 09, 2012 11:26 pm

Jannick fik fat på Lukas' medicin, da han strakte sit ben ud. Han rakte medicinen til Lukas efter han havde gjort klar til at han bare skulle tage et eller flere sug af den. Hans mor havde nemlig selv astma, så han havde tit hjulpet hende når hun havde et anfald. Det var den gang han stadig boede hjemme. Så derfor vidste han hvad han skulle gøre når han stod over for lignende situationer.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Søn maj 20, 2012 5:16 am

Lukas tog sin anfald medicin. træk verjt så dybt han kunne for at få medicinen helt ned til lungerne.
Hans hostefald stoppe roligt og tilbage sage han bare for puste op ad døren. Han holdt hånden på sit galoperne hjerte bare lige for at få verjet igen. Den anden hånd køret han igennem hårt og sukke

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre jun 08, 2012 6:20 am

"Sig mig, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig at du har astma? Og ikke nok med det, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig at du er biseksuel?" Nu hvor Jannick havde Lukas på tomandshånd kunne stille lidt mere direkte spørgsmål til ham. Han havde hele tiden sit blik på Lukas for at kunne stoppe ham i et eventuelt flugtforsøg.

Carson lagde pludselig mærke til at Kenji var kommet tilbage ind i rummet og sad nu oppe ved baren. Hun drak det sidste af sin cola og mumlede noget om at hun ville gå op og få sig en refill, inden hun rejste sig og gik op mod baren. Hun satte sig ved siden af Kenji, da hun kom derop. Hun gjorde tegn til bartenderen om at hun gerne ville have endnu cola. "Nååh hvordan gik det så?" hun sendte ham et blik ud af sin øjenkrog.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Lør jun 09, 2012 8:11 pm

Lukas kiggede på sin ven/ leder. "i min gamle gruppe var det tegn på svaghed. de udsat en for meget røg og andre ting der gjorder det svært at trække verjt. nogle gange tog de enes medicin og stak en smøg i munden på en istedet" Det rørt ham ikke længere så han rykkede bare på skuldrene. "og det andte fik jeg tæv så det sagde spar to" sukke han nærmest vendte på at jannick skulle hide kalde de andre så han kunne få en omgang. Han lænte sit hovde op af Jannicks skuldre for at vise ham at han var træt og undskylde for det kaos han nu igen have fået skabt på en aften.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen