Nightmare

for fuld skruede

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

for fuld skruede

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 7:45 am

Lukas hældt endnu en øl i sig. påsken var lige begyndt og han have allerede starten den med at tage i byen lige så snart barene åbnet.
så var det bare spængene at se om han skulle ende aften med en god gammle davs slås kamp eller have en ny dulle med hjem.
Han skimmet ligt på nogle par fyre der osse sad i baren. han gætte sig til at de var bøsse han ville gerne over til dem eftersom en af dem så meget intresant ud men nogle fra den gruppe han er i til hverdag var her osse så han måtte bare lurer

Lukas Dyhre

Antal indlæg : 47

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: for fuld skruede

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 7:53 am

Hikari kom en i baren efter at have været på by tur med nogle veninder og havde shoppet en smule ind... Hun holdte poserne i hånden og gik op til baren og bestilte en drink, hvorefter hun gik hen til et bord ved vinduet og så ud af det.
Hikari så derefter rundt i baren for at se om der var nogle interesante fyre... Hun begyndte at rodde sin taske igennem, hvor hun fandt en elastik frem og satte håret i en hestehale... Hun rettede lidt på sin kjole og begyndte at skrive med nogle veninder over mobilen... Hun nippede lidt til sin drink i ny og næ, mens mens hun så ud af vinduet

Hikari

Antal indlæg : 22

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 7:58 am

eller man kunne jo gå hen og... naaah han måtte helere hætte sig på en ny tøs så kunne han afprøve det med fyre enanden gang når hans grubbe ikke var i nærheden.
"Hey luki har du set hende der lige kom ind" lederne af grubben hang om halsen på Lukas.
"hva tror du selv " Smillet Lukas bare og fjernet fyrens arm og gik over til pigen der sad ved vinduet.
han ville væde på at han kunne få hende bare for i nat ligesom alle de andre duller

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 8:08 am

betragter ham den nye der kommer derhen og ser op på ham, men ser derefter ud af vinduet igen, for at lade som om han ikke er noget spændende.
Hun så derefter alligevel op på ham. Hun regnede med han nok bare havde troet hun var en anden pige, eller gået forkert.... Hun hørte godt de andre drenge fremhæve hun kom ind i baren.
Hun så roligt op på ham. "hvis du kommet for at score, så må jeg skuffe dig" sagde hun roligt, hvorefter hun nippede til sin drink igen, så der ikke længere var noget i den.
"Men hvis du giver en drink, kan jeg sikkert godt tilbyde dig at sidde ned" Sagde hun roligt, mens hun legede lidt med sin mobil der lå på bordet

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 8:11 am

skønt en besværlig en.han rulle med øjene imens hun kiggede væk så hun ikke så det.
men man skal jo have ligt udfordring i livet. "jeg kunne give dig to vis det skulle være" Han lave sit tybiske smil og have lænt sig over bordet hen imod hende. "bare rolig jeg bider ikke"

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 8:26 am

"en er nok, jeg skal også kunne vide hvad jeg går og laver, så jeg ikke ender hjemme med en eller anden særling" Siger det roligt og ser op på ham.
Flytter sig en smule tilbage, i det han bøjer sig frem mod hende. "det ved du ikke om jeg kan finde på at gøre?" Grinte hun roligt, hvorefter hun så hen på den gruppe han kom fra.
"Er det dit slæng eller bare nogle du er sammen med?" Hun så op på ham med sine uskyldige grønne øjne. "hvad hedder du så?"

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 8:37 am

"en lille fræk en hva" Smillet han bare med sit tybiske drenge smi.
Lukas rette sig op "bare en grubbe jeg hører til men elles er jeg helt min egen men jeg kunne jo osse blive din"
Han fik fat på en tjener "Kom nu man skal jo more sig engang imellem. hva ville du have at drikke lille du?"

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 8:44 am

"fræk lille en? hva mener du lige med det?" ser på sin drink og er lidt trist over der ikke er mere i den.
"tja, men jeg har ikke lyst til at blive din, ellers tak" Smiler roligt og blinker lidt for at provokere ham. "Du kender mig ikke engang, du ved ikke engang om jeg er god nok til dig jo" Siger det roligt, men en mindre hånligt.
"jeg more mig skam, bare på min egen måde" ser på tjeneren og derefter ham. "Det bestemmer du, det første gang jeg er her, men bare ikke noget med stærk alkohol, jeg går næsten i gulvet på stedet"

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 8:51 am

"det her skal nok blive sjovt" mumlet han ligt for sig selv.
"bare rolig lille skat sådan har de det alle sammen i starten" han smillet bare og bestillet to drinks.
en til hende og en til ham
"selv om du ikke har fået den endnu må jeg så godt sætte mig ned her eller jeg vi vente på at drinkene kommer.
Han snakket drillene til hende.
Han have en grå lang ærmet t-shit på med knapper ved halsen. han have om halsen en halskæde med en drage.
han rette engang på sit ur om håndledet nu hvor han afligevel så på det. han lod godt mærke til at lederen for gruppen skrev en besked da han pluslig mærke sin mobil få en sms i sin lomme på de slidet cowboy bukser.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 9:00 am

Hun så spørgende på ham "sagde du noget?" Ser op på ham og ser på stolen.
"nej, bare sæt dig, du er drikkevarene på vej alligevel, så du sætter sig bare, men du må da gerne blive stående, hvis det er det du har lyst til?" siger det sidste drillende..
Sidder i en knælang kjole, med en trøje udover, så hun ikke sidder med bare arme. Hun ser kort på hans halskæde. "folk halskæde, hvor har du den fra?"
Hører han får en sms og ser spørgende ud. "er det dine fyre der vil have kontakt med dig?" ser roligt på ham og smiler lidt sødt til ham.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 9:04 am

"det er ikke pænt at sms når man at i selvskab med en dame" Han smillet bare til hende og satte sig ned.
"når den her gamle sag han kigger på den og op igen "det kan jeg ikke huske" hans mor gav ham den men det behøves hun da sku ikke at vide.
Han betalet tjeneren da han satte drinkene på bordet. "kender du brandbil? og bare rolig den er ikke blandet skabt så damen budte nok kunne tåle den" Han blinket til hende og tog en slurk af sin egen

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 9:10 am

"nej, tænk du har gode manere, troede jeg ikke en som du havde" Ser på halskæden. "kan godt lide den, min storebror har en der minder om den" smiler roligt "Det bragte bare mindet frem og min storebror" smiler lidt trist, men ryster derefter på hovedet.
"Fair nok" ser på drinken og er lidt nervøs. "Den ser spændende ud." drikker lidt af den og ser derefter mistroisk på den. "smager ikke helt så slemt som jeg ville have troet." sætter glasset på bordet igen. "bare svar på din sms, tror drengene ville dig noget vigtigt, eller måske give dig en tid hvornår du skal være hjemme" rækker drillende tunge til ham

Sidst rettet af Hikari Ons apr 04, 2012 9:18 am, rettet 1 gang

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 9:17 am

"jeg er sku min egen herrer" han skar en grimasse imod hendes drillene tunge.
men han hev afligevel mobillen op "fair nok" han læste bekseden. *hva så der Luki kører det eller giver damen dig kamp til stergen*
Han skar en grimasse for sig og undlod at svar hvor efter han fik en ny besked som han valget at læse *eller er du nok ved at falde af på den lille luki boy* Lukas dreje om på stolen og sendet en fuck finger imod hans leder.
"undskyld mine maner såå du er alene lille du??" han vente sin opmærksomhed imod hende igen. "og nej drinken er ikke farlig" svare han hende da han kom i tanke om at hun have snakket om drinken

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 9:27 am

"det virker mere som om du en skødehund eller deres score fyr" rækker tunge af ham. "hvor mange kvinder har du været sammen med?" ser lidt skarpt på ham.
Lader ham læse beskeden og ser lidt overrasket ud, da han vender sig og ser ikke helt hvad han laver.
"Ja, jeg er alene, har du noget imod det?" Ser utilfreds på ham, men sukker så og tager en slurk til. "undskyld mig et øjeblik." smutter kort på toilettet for at tjekke sin make-up, og ligger en ny lipgloss og kommer tilbage bagefter og sætter sig foran ham igen. "undskyld vente tiden." smiler roligt.
"drinken er fin, blev helt glad for du valgte den for mig" smiler roligt og tager sine sko af lidt

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 9:35 am

"pfft skøde hund hvad snakker du om. jeg er helt min egen" Han måtte ind rømme at han blev ligt proppekert af at blive kaldt for skøde hund men han vente den anden kind til. han skulle nok få hende på en eller anden måde. det var trodes alt få i aften.
"nej røvhulerne der kan bare ikke finde ud af at scorrer så godt som far her" Han smillet til freds og stolt.
"hvor mange jeg har været sammen med tja jeg er holdt op med at tælle efter hundrede" Han prallede ligt hva elles vis det var det der skulle til. "og det passer mig helt fint at du er alene lille dame elles ville det værer for dyret for mig" Han hentyde til at købe drinks til damerne.
"smut du bare så længe du lover mig at du ikke stikker af"
Han sad og lave fuck tegn til grubben imens hun var gået og stoppe før hun kom tilbage.
"når jeg var lige ved at være bange for at du var hoppet ud af vinduet"
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 9:48 am

Bliver lidt nervøs for at være i hans selvskab nu. "og du vil have jeg skal være en af dine over 100 piger?" smider drinken i hovedet på ham (?). "glem det, jeg skal ikke miste min første gang til en der bare tager piger for at have det sjovt." rækker tunge af ham og begynder at tage sine sko på igen, for at kommet væk.
"Hvis du vil have en at hygge med, så kan du jo tage en af de andre drenge der sidder derhenne, om det en dreng eller pige, så det jo ligemeget ikke?"
Får endelig sine sko på og rejser sig op. "jeg overvejede faktisk lidt at stikke ud gennem vinduet, og burde vidst have gjort det" Tager sin pung og mobil fra bordet.
"jeg skal videre nu, beklager du spilte din tid" Skal til at gå ud af døren.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 9:53 am

"hey hey ro på tøssen. Bliver du vis jeg fortæller en hemlighed" han lave nogle ropå bevæglser med armene og ingorret at drinken nu var ud over det hele han have mere travlet med at få sin gruppe til at holde op med at grine af ham vis han kunne få hende til at sætte sig ned.
"hvad vis jeg lover at jeg ikke tager med dig hjem aften med kun tilbyder en sludder for en sladder og så skal jeg nok holde mine ædle dele for mig selv" Han rejset sig op og ville føre hende hen til stolen "og jeg skal nok give en ny drink så længe du lover at ikke hælde den ud over mig igen" Han blinket til hende

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 10:05 am

"kommer virkelig an på hvor god den er" bliver stående og nægter at sætte sig lige med det samme, mens hun ser en smule advarende og truende på ham. Hun ser mod hans venner og derefter på ham. "Når, nu man måske ikke den de andre ser op til?" er lidt på vagt nu.
"Jeg ville ikke have taget med dig hjem alligevel, jeg kender dig ikke engang, jeg ved ikke engang hvad du hedder" ser surt på ham. "Jeg skal kun havde den for at smide den over dig igen." sætter sig, selvom hun helst ville gå og ser på ham, men hun holder sin taske i hendes skød. "Hvad var din store hemmelighed så?" løfter det ene øjenbryn

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 10:09 am

Han sukkede men idet miste så drengene måbene på ham da hun satte sig ned.
"vis du ikke siger det højt til nogen" Han bestillet en ny drink "jeg er faktis Bi men har aldri gjort det med en fyr så på den måde er jeg vel jomfru" Han prøvede at se meget udskyldig ud.
"jeg er her osse for det meste for at få en drink plus jeg nok kunne få en mere menings fuld samtale med dig end de hjerne døde der henne"
Han tog en slurk af sin drink hvor efter han tjekke at drinken han have fået over sig ikke plettede.

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 10:19 am

"Du på ingen måde jomfru, du sammen med alt og alle du kan komme til" Ser på ham. "hvis det virkelig var din store hemmelighed, så har du vidst intet spændende at byde på" Ser på den nye drink der kommer og skubber den hen til ham, da hun ikke har lyst til at drikke den. "Du kan prøve med en fyr, jeg er jomfru, så jeg er ikke sjov" siger det en smule flovt over hun stadig er jomfru, men prøver at skjule det og ser ned i sin taske og leger lidt med hanken.
"Det første gang jeg er herinde, her virker hyggeligt, men ingen af de andre piger ville herind, så de smuttede hjem." ser ud af vinduet og ser på de forskellige mennesker, der går rundt, hvorefter hun ser på ham. "jeg undskylder ikke for at smide den over dig."

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 10:27 am

"pfft jeg skal fanmene ikke scorrer en fyr foran den bandte og de skal heler ikke vide noget om det!" Han ser taknemlig på drinken der ikke bliver hældt ned over ham. han sætter den ligt til siden. "sikke nogle kedelige nogle så" han gaber ligt imens han læner sig tilbage i stolen.
"tja vis du er glad for stedet og gerne ville undgå mig så budte du komme her hver anden weekendt for der opholder vi os et andet sted for det meste" han tog en slurk mere

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 10:30 am

"så det skal de ikke?" overvejer kort at sige noget til de andre fyre derhenne og ser hen mod dem, men ser derefter på ham. "hvorfor prøve det med drenge? er piger blevet for nemme?" bestiller en anden drik, der ikke er alkohol i. "bare rolig, skal nok lade være, det sjovere hvis der er farvestof i drinken." siger det roligt og overvejer at smutte når hun kan.
"Det skal jeg huske, så kan det også være man ikke bliver lagt an på." Tager elastikken ud af håret og skal til at sætte det igen.
"må jeg så få dit navn nu, eller er det stadig hemmeligt?"

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 10:35 am

"når ja det var vores navne vi kom fra. mit navn er Lukas" Han rejset sig op og ragte hånden hen til hende.
"Nej piger er ikke fornemme jeg har jo meget en dame med faste rammer lige foran mig nu" Han blinket til hende.
han dreje hovdet og så at fyren stadig satte der. han smillet ligt for sig delv og vente så sin opmærksomhed imod hende igen.
"og hvad hedder frøken så?"

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Hikari on Ons apr 04, 2012 10:38 am

Ser på hans hånd og er ikke meget for at tage den, men tager den forsigtigt alligevel.
"Tja, det ikke nemt ikke at få alt hvad man pejer på vel?" Griner roligt og rækker tunge af ham mens hun blinker.
Ser hen mod fyrene. "hvis du ikke vil have de skal vide noget, hvorfor så sige det til mig? jeg kunne stille mig på bordet og råbe det hvis jeg havde lyst?" ser lidt spørgende ud.
"Mit navn er Hikari" smiler stolt og sætter sit hår i en ny hestehale og lader 2 totter hænge løst på hver siden af hendes ansigt.

Hikari

Vis brugerens profil

Indlæg  Lukas Dyhre on Ons apr 04, 2012 10:46 am

"nej det er faktis ret besværligt" Han fnyste ligt af hende "Men man skal vel ikke have alt hva man pjeger på" Han smillet bare igen.
Han kigge hen på den anden lille drenge grubbe der stadig sad henne ved baren. han have holdt ligt øje med den fyr de siste par uger men aldri haft en chane for at gå hen til ham eller noget fordi gutterne altid var til stede.
"tjaa man kan sige at jeg tager chansen og hvem ville osse tror på en lille fremmede dame som dig"

Lukas Dyhre

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen