Nightmare

Regnfuld Aften

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Regnfuld Aften

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 7:18 am

Det regnede voldsomt.. Bitter sad ude midt i det hele... Han havde ingen smøg i hånden som han plejede, den ville jo tydeligvis ikke kunne brænde.. Han sad på en bænk på en af de store gader lænet frem med en albue på hvert knæ og holdt sine hænder til sit hoved som lænede i dem.. Hans hår var klistret til hans krop, og hans tøj var ikke længere tørt nogen steder.. Hans hvide skjorte han havde på under jakken var mindst lige så våd som hans sorte cowboy bukser.. Der var ikke nogen at se i nærheden.. Det var ved at blive mørkt, og folk undgik helst at komme ud i det her vejr...
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Regnfuld Aften

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 7:25 am

en parply blev holdt over Bitters hovde "det er nok ikke til nogen nytte nu" kom det akavet fra Jake imens han holdt parply´en over Bitter.
Han selv have en stor mørke blå regnjakke på hvor han have taget hætten over hovdet og et tørklæde rundt om halsen som hang godt gemmenblødt af regn.
"......har du været ude på en opgave" han have ikke rigtig lyst til at spørger for han var bange for at Bitter svare ja.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 7:28 am

Bitter kiggede op en smule overrasket over regnen stoppede indtil han hørte en stemme... Han drejede sit hoved så han kunne se på Jake "Hvad laver du ude i det her vejr? du kunne blive syg..." han spurgte inden han svarede på hans spørgsmål "Nej... Skænderi med den gamle...." han lød nærmest opgivende
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 7:30 am

"i forhold til nogen andre har jeg taget regn tøj på" sage han drillene men osse ligt bestemt.
imens han stadig holdt parply´en over Bitter satte han sig ned ved siden af
"hvad skændes i om"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 7:37 am

Han smilte lidt over Jakes små bestemt kommentar.. Han vidste jo godt han havde ret.... han sukkede en smule opgivende før han kiggede ligefrem "han synes åbenbart der er nogen som sætter griller i hovedet på mig... Han mener ikke jeg er den samme.. Åbenbart er jeg en skuffelse.." han lød ligeglad da han talte, selvom han bestemt ikke var det..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 7:40 am

Jake klappet Bitter på den ene skuldere han føglet dog mere at han klappet i en vandpyt.
han trak hånden til sig og lænte hovdet på Bitters skulder. "men det er du jo ikke" mumle han.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 7:43 am

Uden at dreje hovedet fortsatte han... "hvad jeg så? åbenbart er jeg uduelig, ubrugelig og spild af tid..." han sukkede stille før han fortsatte "bliver du ik drivvåd sådan der?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 7:49 am

"gør jeg vel" Jake rykke ligegyldigt på sinne skuldre og blev liggene.
han have ligt kvamle efter den siste drink han fik. han kan vel ikke løbe helt fra at han have været
forbi en bar før han have fået øje på Bitter.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 7:52 am

Bitter lod ham bare holde hovedet der.. Det var på en måde rart.... han kørte en hånd igennem til våde hår for at prøve og få lidt styr på det, men det faldt bare ned med det samme igen... "Det ret sent.. Er du på vej hjem fra arbejde?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 7:54 am

"jeg fik fri for 3 timer siden" mumlet han. Han have lukket øjnene. parplyen blev stadig holdt over Bitters hovde.
"har du nogen steder at søge hen i nat ud over den her våde bænk?"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 7:56 am

"Så du har gået rundt i regnen i 3 timer???" han drejede sit hoved en smule så han kunne se på Jake, men han blev en smule overrasket da han hørte det spørgsmål Jake stillede ham... "Nej jeg regnede med at blive her... kan ikke blive mere våd alligevel" han sendte ham et drillende smil
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:02 am

"ja selvføglig vandre jeg rundt i regnen i tre timer for at bade" jake gav Bitter igen.
han skubbe drillene til ham. "nej jeg har været på bar lige derover" han pjege for at vise ham den.
"når jamen så må min dejlig varme tør seng nøjs med mig" jake var virkelig begyndt at hygge sig omgrin bitter og
virke altid mere som sig selv omgrin ham. Han rejset sig op og lod som om at han gik sin vej men gjoder på den probbekerne måde
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:06 am

Bitter kiggede hvor Jake pegede... "Jeg tror heller ikke ligefrem det ville være smart at bade med alt det tøj" Han sendte han et drilsk smil, som hurtigt forsvandt da han hørte hvad Jake sagde, han kiggede undrende efter ham som han gik væk.. Han sad og overvejede hvad han skulle gøre.. Han kunne aldrig forstå Jake.. Han sad lidt før han rejste sig op og små løb hen og tog fat i Jakes hånd og vendte ham om så han kiggede ham i øjnene "Det lyder mere rart end en bænk" han holdt sit drilske smil oppe og kiggede direkte på Jake... "er der plads til en stakkels fyr som ikke kan sove i sin egen seng i nat?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:16 am

Jake var begyndt at være navøs for at Bitter ikke fatte den så han skulle til at dreje om da Bitter pluslig tog hans hånd.
Hans hjerte hoppe op i halsen og han måtte synke for at få det ned. Han håbe at mørke skjuldet hans farve på kinder der pluslig kom da Bitter
rigitg kigge på ham. "a-altid" Det kom ligt akavt stammene ud. Jake rømme sig "øhh jeg mener hvis du virkelig mener at jeg kan fylde en hel to mands seng ud alene sååå..." Han smillet selv
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:21 am

Bitter løftede et øjenbryn og smilte.. "well du fyldte en del i min seng...." han grinte lidt, inden han igen snakkede "Så hvor bor du egentlig henne?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:23 am

"skal du sige jeg er fed!" det var ikke mening at han ville råbe det "øh jeg mener. jeg bor denne vej ikke så langt her fra" han dreje om på hælene og gik imod vejen imens han holdt Bitters hånd "såå er din Lille bror ude i aften eller får regn ham til at smelte.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:26 am

Han gik op på siden af Jake og grinte lidt... "Fed? Nej det er du bestemt ikke.. du fylder bare meget... du blev ved med at rykke tættere på mig" han smilte lidt for sig selv.... "Honey?? tror ærligt han stak af da skænderiet begyndte.... Han har sikkert fundet et sted, han kan godt klarer sig selv.. Håber bare ikke han roder sig ud i flere problemer.. "
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:34 am

"bare fordi du er en god bamse" Jake klappe ligt drillene på Bitters mave men kunne ikke selv lade vær med at rødme endnu.
han tænget ikke over honey. han have jo mødt hans livvagter. Han begyndet at fiske efter nøglen da de nået huste hvor hans lejlighed var.

honey nyset pluslig da han spille et ps 3 spil hjemme hos deres farmor. "når nogen der snakker om dig lille skatte mus" farmoren satte en skål små kager ved siden af Honey.
"baaahhh" honey ragte tunge "gamle kvinde rog deres over tro" imens han game vider.
"så du!" du daske ham i baghovdet.
"tak for kagerne farmor" som de meste sødest drenge der nu fants smillet honey sit udskyldig smil.
"det var berdere" grint farmoren
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:35 am

Bitter stoppede op kort og holdt fast i jakes arm.. "så nu siger du jeg er fed?" han kunne ikke lade være at smile da han så han rødmede
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:41 am

"tja hvem ved men det kan vi vel finde ud af" Han fumlet ligt med nøglerne da Bitter plusligt stoppet op. han var tæt på at tabe dem.
Han trak i ham for at få ham til at gå igen "døren er lige der henne"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:42 am

Han smilte og fuldte med igen "du kunne også bare have sluppet min hånd?" han lænte sig ind over Jakes skulder og hviskede det til ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:45 am

Jake føglet næsten at han kunne dampe sin regn jakke af lige nu. han tabt nøglerne. og måtte bukke sig ned efter dem.
da han endelig fik dem op låset han døren op "trapperne eller elvatoren"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:47 am

Bitter smilte lidt for sig selv.. Han kunne godt lide Jake var lidt klodset... "Elevator lyder fint, medmindre du bange for dem?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:55 am

"pfft at være bange for dem må jeg være fri" Han trykke på knappen "jeg ville da ikke bo så højt oppe vis der ikke var elevator"
Han skar en grim masse og åbnet døren da den endelig kom ned. han trykke på knapperne .
"vil du bare stå her og se køn ud eller vil du med??" han satte den ene hånd på hoften
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 9:00 am

Bitter som stadig var drivvåd gik roligt ind i elevatoren og smilte til jake.. Han stillede sig ved siden af ham og kiggede imod elevatordøren "Sikke du smider om dig med komplimenter i dag... hvor højt oppe bor du egentlig?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen