Nightmare

New hair, new love.

Side 4 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 3:40 am

Efter et stykke tid, hvor Kohei havde drukket, snakket og stenet med de andre, blev det påpeget at der foregik 'lebbeshow' ude på græsplænen..
Kouhei var jo en fyr, og vendte blikket derud.. men modsat alle de andre omkring ham som hujede, rynkede han lidt på næsen.. Han var virkelig ikke ret glad ved det der med to af samme køn sammen; to fyre var indlysende.. men to piger; det betød jo at han var udelukket som fyr. Sådan var hans logik omkring det.. Istedet rystede han bare lidt på hovedet med et skævt smil.. Pigen var en af hans ekskærester, men de var egentlig gode venner nu.. Han var dog en smule bitter, eftersom han blev dumpet til fordel for en anden pige.... Det kan godt være at han selv var skyld i at de mødtes; han fik dem lokket til en trekant. Dumt; som at skyde sig selv i foden.
Han vendte istedet opmærksomheden til de 4 piger som fortsat bagte løs på ham.. aftenen var også ved at skride frem, og mørket havde lagt sig en lille smule hen over himmelen..
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 3:50 am

Nogle timer gik og efterhånden var alcoholen begyndt at kicke ind hos Jackson, han havde brugt meget af aftnen på at holde den minimale afstand
der var mellem ham og pigen så godt som han nu kunne. Han kunne godt fornemme at pigen bagte på ham, men han var jo ikke til piger!
Pigen træk igen fat i ham, nu var han lidt lettere at trække, han gjorde ikke modstand, de fandt Kouhei og de andre duller og slog sig ned~

"HAAAAARJ DARKNÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSH!" råbte det rét så fulde pigebarn.
.. Jackson satte sig ved siden af ham, eller han blev tvunget til det, hun ville prale lidt af at ha Jackson, en pige der for once ikke var over Kouhei,
eller i al fald ikke virkede til at ville være det, selvom han ikke ville ha noget imod det, altså hvis han havde været single.
"hehe, hun har fået ret meget efterhånden~" grinte Jackson som han blev trukket tilbage så han kunne læne sig op af hende, bruge hendes bryster som pude.
Han rødmede svagt og fniste igen, han blev aet på hovedet som om han var et kæledyr. "se selv~ for meget øl~" grinte han igen.

"sje sje darknææææss.. jeg har den her... den er min.. hah! den vil ikke ha dig...!... eller... det tror jeg da ikke, bwahahaaaaa" drillede det pjørre fulde pigebarn.
"erh... hun har fået aaaaalt for meget....." lød det så flovt, men fnisende fra den selv halvfulde unge 'dame'~
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 4:00 am

i de timer der var gået, havde den sorthårede været ude at danse et par gange, været væk et andet sted, taget nogle stoffer og røget sig temmelig skæv.. Da de to dukkede op, havde han efterhånden fået nok hældt på de 4 tøser, til at han regnede med at de snart ville hoppe med ham i lagnerne...
Hans blik gled hen på pigen, så på Jackson inden han grinte.
"Jeg beklager truntebarn.." grinte han til hende.
"Men Jackie er optaget... Bare rolig! Ellers havde jeg skam scoret! Du kender mig... så køn en prinsesse kan ikke gå i fred, right?" han sendte et stort smil til Jackson.. men noget virkede bare forkert ved ham.. han forsøgte at rejse sig, to af pigerne gjorde det samme som lydige skødehunde.. Hans blik svimlede.
"wooow... verden er så flippet ligenu!" grinte han.. han havde en hvid hjemmerullet 'smøg' imellem to fingre... men den var for tyk til at være en cigaret, og lugten af den var ret sød i det... de fleste af de andre han sad med røg det samme..
Klokken var snart tolv, og nogle var gået ud efter pizzaer... en hel masse af dem..
"Nå, tøser.." grinte han til de to som nærmest klæbede til hans arm som lim.
"... Vil i med..?" han tog nogle skridt.. de så på hinanden, inden de så fniste lidt... de to andre rejste sig straks.
"Vi går også med.." og så begyndte de ellers at slingre op mod huset..
en af fyrene så efter dem, rystede lidt på hovedet.
"4 på én gang... Det er vist hans rekord!" grinte han.. han var en smule mørk i huden, men med sortfarvet hår og en masse piercinger i hele ansigtet, samt tattoos.
En af de andre piger rejste sig.
"Årh hvad fanden! 5! så ER det vist hans record!" grinte hun og fulgte efter.. mindst lige så skæv som de 5 andre der lige var smuttet...
"... Ja man misunder ham.." sagde en tynd, lav fyr med hanekam, som bare så efter dem..
"Ja men du ved jo hvordan han blir når han blir dumpet... så skal han jo ha sin omgang østrogentrøst!" svarede ham fra før med et grin..
En af pigerne så på Jackson.
"... Du var en af Darkness' venner, ikke?" spurgte hun, rakte den hvide joint frem hun sad med.
"Ha noget? Hans venner, er mine venner.." grinte hun.. hun havde et kønt smil, kortklippet ildrødt hår, laklæder shoorts og en oversize skovmandsskjorte i rød, bundet sammen lige under brystet.. hun havde taget sine lange støvler af, og sad bare i netstrømpebukser..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 4:13 am

Det kunne godt være at ham Kouhei var flot, men han var altså ikke flot nok til at score Jackson med sådan en attitude.
Kommentaren fik ham til at små glare og han mumlede en smule for sig selv: "Så billig er jeg ikke...."
i en irriteret tone.
"Eeeeeeeeeeeej, det pleger squ da ikke stoppe dig! Hahahaha! Oh well, så tager jeg hende bare, viser hende at
jeg kan tilfredsstille hende på en måde hverken du ville kunne eller hendes kæreste kan! haha!" lød det så fra tøsen.
Jackson sukkede, han havde altså ikke lyst til at ha sex med hende, desuden troede hun jo at han var en pige, og det var
han jo langt fra! Da Kouhei og de der trunte forsvandt mod huset, rettede Jackson sig op. Sikken en nar....
Det kunne godt være han var blevet dumpet... men 4- nej.. 5 på en gang, var det ikke lige i overkanten?
Da den rødhårede pige begyndte snakke til ham, smilte han dog igen, "uh, vil ikke kalde os venner, vi mødtes igår~
men vi kender da i al fald hinanden<3" grinte han og takkede nej tak til jointen. "Nej tak, jeg ryger ikke~"
Hun tog pigen lidt i øje~ "Hah, jeg elsker dit tøj~" sagde han med et grin som han kunne mærke den anden piges
arme om sig.
"Du skal ikke score hende røde! Jeg er lige i fuld gang!" råbte pigen så som hún lænte sig ind over Jackson så han fik
ret så store patter i nakken!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 4:24 am

Røde grinte lidt.
"Helt ok.." hun så efter Kouhei..
"I går..? Tja, men han må synes om dig.. ellers havde han ikke slæbt dig med herhen..." hun grinte så, tog jointen tilbage..
"Det her?" hun så ned ad sig selv,
"Det er ikke nær så fedt som dit.. elsker det!" hun grinte igen.. generel grinte hun meget; hun var jo skæv..
Da trunten bag Jackson snakkede til hende, rystede hun på hovedet.
"Jeg er ikke til piger... desuden ved du godt at jeg stadig går efter Darkness..." hun smilte lidt..
"Selv om han er en nar......" så rynkede hun næsen..
Hun lagde så hovedet en smule på skrå, hvilede hovedet på håndledet.
"Det var Jackie, ikke? Jeg elsker din paryk! den er virkelig flot! Hvor har du købt den? Jeg kunne godt tænke mig at prøve at have langt hår.. Men jeg kan ikke holde det ud i længden.." Ja, Røde var god til at spotte den slags.. hun var ved at uddanne sig til frisør, så hun gik meget op i hår..
Hun lænte sig så frem..
"Og... Nu mødte du Dark i går.... Det er ikke fordi jeg vil sætte ham i et dårligt lys eller noget... for inden under den der dumme attitude er han dejlig... men... Det er måske ikke så godt et tidspunkt at træde ind i hans liv... Han er på vej ud af et sygt sidespor... Er overrasket over at han overhovedet kom herud i dag... har ikke kunnet få fat på ham i omkring 2 uger nu. Er der ikke nogen som har kunnet.." hun rejste sig, gik hen til kassen lidt bag hende og snuppede en øl, inden hun vendte tilbage og satte sig hvor hun sad før..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 4:40 am

Oh really? Endnu en der var ude efter Kouhei, var de alle det? Scheisse!
"Ah really? Yay! Jeg går næsten ikke i det mere though. Min kæreste kan godt lide lyse farver så går i det for hans skyld~
Kou- erh... Darkness sagde bare jeg skulle tage noget sort på, så fandt det gamle frem<3"
Grinte han, "Jo, mit navn er Jackie~ oh, wah, jeg tror du er den første til den her fest der har lagt mærke til det! Haha"
Hun førte hånden op til sit 'hår' og rørte det lidt. "Jeg købte den på Ebay for 14 dollars og stylede den selv~"
kom det så fra Jackson med et smil, "Kunne du tænke dig at prøve den?" Spurgte han så med en svag latter.
"Oh... alle har vel dårlige perioder?" Spurgte han med et akhavet smil. "Jeg går faktisk kun til japansk hos hans mor, faktisk.. det er alt~"
indrømmede han og så sådan lidt skævt væk. "Jeg mener, sådan som han render med trunter kommer vi nok ikke til at se hinanden ret tit~"
"jeg kan ikke holde sådan nogle fyre ud i længden.. de irritere.. men han er nu meget sød, og sjov at skrive med~" lød det med et muntert smil.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 4:50 am

Røde grinte.
"Så du går i lyst for hans skyld? han er heldig er han! Ikke mange vil lade deres tøj styre af deres kæreste" hun smilte.. da Jackson så spurgte om hun ville prøve den, lyste hun helt op.
"Må jeg!?" kom det energisk.
"Vil jeg gerne!" hun nikkede ivrigt..
da Jackson så nævnte noget om det med at den slags fyre irriterede ham, nikkede hun.
"Samme her... Men normalt er han ikke SÅ slem som lige her før.. men hvis Iva lige har dumpet ham, så overrasker det mig at han ikke er gået endnu mere berserk... de sku ha haft årsdag i næste uge... Så han er sikkert vildt ked af det.. men du kender sikkert typen; han vil ikke vise det. så hellere ryge sig skæv og drikke hjernen ud.." hun rystede lidt på hovedet..
"... Men ja... Han scorede også mig på sms.. Det er som om han er mere ærlig når man skriver med ham.. Så er der jo ikke andre han skal beskytte sit image overfor.. Men altså.. ville aldrig confesse til ham.. konkurrencen er for hård.." hun grinte lidt..

Men snart blev hendes tale afbrudt, da en toiletrulle som var næsten halvt afrullet landede i midten mellem gruppen.. Røde så op, hvor Kouhei hang halvt ud af vinduet sammen med to af tøserne fra før.. grinende højt mens de bare kylede toiletruller ud som kastede lange baner bag sig mens de rullede sig ud i luften..
Røde brød sammen af grin..
"... Nå... Og jeg som troede de sku i kanen...." hun dækkede for munden mens hun grinte løs..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 5:03 am

Jackson smilte og tog da sin wig af~ under den havde han halv kort, næsten hvidt hår,
det sad af lort mente han, han havde jo haft wig på, men i virkeligheden sad det bare pjusket men dog flat.
Han førte wiggen over til røde med den ene hånd mens han med den anden roede rundt i håret på sig selv.
"Waah, det lettede!" sagde hun og smilte til den rødhårede trunte~ "hversesesgod!"

"oh, in that case.. så tror jeg bare jeg vil forblive texting bodys, yesyes~" grinte hun. "Jeg har jo også allerede
en kæreste, så mig behøver du ellers ikke holde tilbage for, haha~ for at være ærlig, så syns jeg altså
du er 10 gange pænere end de trunter han gik sammen med til sammen!"

Da der pluslig blev bumbet med toilet ruller og alt sådan noget, vendte Jackson hovedet op mod vinduet
hvorfra de kom, "forhelvede~ hvad nu hvis der er nogen der skal på toilettet efter det der!" grinte han
og så over mod Røde. "Du er egentlig ret nice, må jeg få dit nummer?" spurgte han så og satte sig lidt tættere
på hende, allerede med hånden i lommen for at finde sin mobil.
Da han tog den op lagde han mærke til at han havde fået en sms, et par stykker faktisk.
En fra Kouhei og fire eller mere fra Daniel. Han sukkede, svarede ikke lige Daniel men læste Kouheis besked.
Svarede:

oh! undskyld jeg ikke svarede, havde ikke set jeg havde fået en sms! :c
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 5:19 am

Røde tog imod den, og nænsomt - skønt hun var halvskæv- tog den på hovedet..
Hun tog mobilen frem, kiggede i sit spejlbillede på den sorte skærm..
"... Hvis den nu havde været skrigrød, så måske.." grinte hun, tog den forsigtigt af og rakte den tilbage.
"Dit eget hår ser da ellers nice ud!" sagde hun så..
"Yeah det er nok bedst.. Vil helst ikke ha at han trækker dig ud i en masse lort..." hun rystede på hovedet, tog imod mobilen for at taste sit nummer ind..
"Tja, gid han nu syntes det også.." svarede hun så, som svar på Jacksons mening..
"Men tak for komplimentet.." hun grinte, rakte mobilen tilbage..
"Jeg hedder forresten Kim... men blir kaldt røde.." hun grinte lidt og strakte benene, inden hun indhallerede af jointen igen..
"Og rart at vide at du i det mindste ikke er en konkurrent også.." hun grinte igen..
"Men jeg regner heller ikke med at sige det til ham... Jeg vil hellere støtte ham i at finde den rigtige, som kan få ham ud af alt det lort han går og laver... En dag så går det for vidt.."

Og flere toiletruller blev kastet ud, inden de forsvandt ind igen..

Der gik nogle minutter før der kom et svar tilbage til Jackson.

Hekt ok! Håfer at
dy hugger dif!
kom det tilbage... tydeligvis var han for fuld til at ramme tasterne...

De sad og snakkede i godt en time mere.. de fleste var begyndt at danse nu, og så var der også de som lå og sov..
Pludselig kom Kouhei ud igen.. han havde en guitar i en slynge hen over ryggen, og vendte tilbage til gruppen, hvor han så satte sig på hug.
"ey, vi er nogle stykker der går ned til stranden.." grinte han..
"Nogen som er ædru og clean nok til at tænde et bål uden at sætte ild til noget der ikke må brænde?" spurgte han med et grin..
Han havde en tynd blodstribe ned over hagen fra piercingen i underlæben..
Røde kiggede på ham, godt fuld var hun.. men hun var ikke typen som blev total overgearet når hun drak..
"Darkness, hva pokker har du lavet med den?" hun trak ærmet på sin skjorte op, tørrede blodet væk fra hagen af ham.
"Vær forsigtig, spasser.." hun grinte, begyndte at tage støvlerne på igen.
"Jackie vil du med? Tror godt jeg kan tænde bålet.. ser helst at jeg IKKE lader Darkness futte sit eget hår af eller et eller andet åndsvagt.. Selv om han vist er lidt mere klar nu.." hun rejste sig, rakte den anden hånden for at hjælpe ham op..
bag ham gik der 3 piger, 4 dudes som alle ville med.. De fleste tøser i gruppen rejste sig også.. Kouhei var allerede fortsat ned mod stranden, som kun lå nogle få hundrede meter væk..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 5:43 am

Jackson fniste, "ja måske~" han pakkede wiggen ned i en taske han havde ved sin side
og kiggede op på sot eget hår. "arh, det sidder af lort lige nu, ahaha!"
"Pfft, det skal han squ da nok se en dag, hvis ikke så han kræftædme en idiot!"
for det var hans mening, hende røde var squ da meget pænere end de andre trunte
og hun havde da helt klart en del mere hjerne!
"Ah, Kim, det er et flot navn~" sagde han så med et smil og drak lidt af ølen han tidligere havde fået.
"Jeg hedder Jackie, hvis jeg ikke allerede har sagt det, haha~"
Han sukkede da en smule og så på hende, "Og hvorfor skulle du ikke kunne være det?"

Det gør jeg. Røde er sød (: svarede han da han havde fået sms'en fra Kouhei.

De fortsatte sådan en tid intil Kouhei kom tilbage.
"Waah...." lød det en anelse bekymret fra ham da han så blodet på Kouhei's hage.
Han stirrede generalt bare hen mod ham med et lidt tomt blik, hun tænkte ikke rigtig, nej hun stirrede bare.
Jackie nikkede da der blev spurgt om 'hun' ville med, han tog fat i pigen bag hende og hev hende med,
hende kunne man jo ikke bare efterlade alene, vel?
Han sukkede igen over pigerne og så lidt trist hen på Røde, det var syn for hende, virkelig.
De fuldtes ned til stranden og Jackson forsøgte holde pigen væk fra vandet så hun ikke vill drukne sig selv.
Det fik ham lykkedes at sætte sig over ved det nu tændte bål sammen med hende, det så ud til at hun var blevet
træt for nu sad de bare der, pigen hvilede sit hovede på Jacksons skulder og det fik Jackson til at smile svagt.
Tjaeh, det kunne godt være han ikke var til piger, men det var nu lidt sødt at der i det mindste var en der lagde an på ham.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 5:53 am

De nåede ned til bålet, hvor Kouhei var ved at stemme den guitar han havde fundet derinde i huset.. han anede ikke hvis det var!
Men det var en smule svært, siden han stadig var en smule skæv, og beruset..
Røde tog den fra ham.
"Lad mig hjælpe.." grinte hun.. Kouhei nikkede med et stort smil.
"Tark smukke.." svarede han, og snart fik han den stemte guitar tilbage.. De sad på nogle tæpper som de havde fundet og taget med, og de fleste sad nu bare og hyggedrak..
Røde satte sig ved siden af Jackson, mens Kouhei bare var begyndt at spille en eller anden random melodi... den var rolig, blød i tonerne..
Hun så på Jackson, som de sad på modsatte side af bålet som Kouhei.
"Det vi snakkede om tidligere... ikke?... Tak..." hun smilte, trak benene op til brystkassen..
"... Det er ikke ret tit jeg får komplimenter.." hun hvilede hagen på knæene..
"Så det gjorde mig meget glad.." hun grinte lidt, drak så lidt af sin øl..
En af de andre piger, som sad imellem Kouhei og en anden dude, som var skaldet, men ellers havde et meget pænt ansigt, iført goth tøj, lænte sig lidt op af Kouheis skulder.
"Vil du ikke synge en sang til mig?" spurgte hun med en lidt for påtaget kælen stemme.. Men Kouhei rystede på hovedet med et grin.
"Nej... Så vil jeg hellere synge en sang til Jackie! .... som af en eller anden grund har klippet sit hår!" han grinte lidt, mens han stadig slog akkorder an..
Røde løftede hovedet, og så i et øjeblik misundeligt på Jackson, men smilte så bare derefter med et lille suk... Så længe det ikke var til en af de andre piger, så var hun okay med det..
Han fortsatte med at spille akkorder, mens hans blik hvilede på Jackie.
"Jackie.. Hvilken sang kan du godt lide?" spurgte han med et lidt fjernt blik, og dog et varmt smil..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 6:10 am

Jackson smilte, men han kunne dog ikke forstå hvordan hun ingen komplimanter kunne få, hun var jo både køn og havde en sød personlighed!
Hvad var det lige Kouhei IKKE så i hende? Hvis han havde været til piger havde han helt klart lagt an på hende! Tsk!
"Jeg sagde jo bare min mening, altså... sandheden" svarede han så, stadig med et smil på læben mens han lod sin hånd føre op og nusse Røde
på siden af hendes arm. Efter det lod han kort blikket fange af Kouhei der spillede på Guitar.
"Hnnn~ Han spiller godt når man tænker på vor stiv han var for ikke så lang tid siden, hehe" grinte han og halv smirkede til Røde
da han så hørte Kouhei's stemme sige: "Så vil jeg hellere synge en sang til Jackie!"
"Huh? eh.. j-jamen...?" Jackson så forvirret rundt. Hvad var nu det? Han så over på Røde der kort gav ham et jaloux blik, men det forsvandt
i det mindste ret hurtigt igen. Han så halvforvirret over på Kouhei med så småt røde kinder.
"Erh... Jeg.. jeg kan lide de fleste sange... really~" sagde han med et flovt, ret så akhavet smil.
Stortset alle pigerne kiggede over på ham, for det meste med ret så onde eller jaloux blikke, det brød han sig ikke om, langt fra.
"Hv-hvorfor ikke bare synge noget? Aha..hahah..." spurgte han så en anelse nervøst.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 6:21 am

Røde grinte lavt.
"Både han og hans brødre spiller instrumenter.. tvunget af deres mor.. tror han ville kunne spille i søvne!" sagde hun lavt til Jackson med et smil..
"Dee spiller klaver... og de to yngre tvillinger spiller ciello og violin... kan ikke huske hvad den yngste spiller.." hun tænkte lidt, men kunne ikke huske hvad det var..
Kouhei smilte mens han bare holdt øjnene på ham.. han begyndte så at spille.. først den lille intro til "This I promise you af Ronan Keating"...
Han holdt først øjenkontakt med Jackson, indtil han begyndte at synge, så slog han blikket ned, holdt øje med sine fingre.. ind imellem så han dog op..
Røde holdt om sine ben, kunne ikke lade være med at smile stille for sig selv... Nogle af de andre småsnakkede lavt sammen, men ikke højt..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 6:40 am

"Du ved sandelig en masse om ham~" fniste Jackson og puffede til hende.
Det var jo klart hvis hun jo nu var forelsket i ham, iiiih, det var altså synd for hende!
"Det undre mig ikke når det er hende~" grinte han og smilte endnu engang.
"Iiiih.... den idiot...." mumlede pigen ved Jacksons skulder. "Hvis han score dig, slår jeg ham ihjel...."
mumlede hun, nemt at høre at hun var fuldt.
Jackson grinte blot lidt af hende før han lod sit blik møde Kouhei's. Han smilte så småt stadig, og med de røde kinder.
Da han begyndte at synge blev han helt varm inden i, det lød næsten som, varm honning, flydende og med en god smag!
Han bed sig svagt i læben og lød så ellers sit hovede hvile på pigens der lænede sig op af ham.
Tjaeh, det lød faktisk ret så godt. Han havde ikke noget imod hvis han blev sunget for, han ville bare gerne ha det fra en
seriøst fyr, faktisk mest fra hans kæreste, men sådan en type var Daniel ikke.
Jackson sad ellers bare der og nussede den fulde knøs der lå og faldt hen mens han så over og lyttede til Kouhei's bløde stemme.
Han lukkede sine øjne og nød det, det her var meget hyggeligere end festen, ikke at festen ikke var nice, men han kendte ikke nogen
udover dem han lige havde mødt, så det var ham lidt kedeligt nu og da.

En fyr satte sig om bagved trunterne, mere præcist bagved Jackson og hapsede ham og han lå lænende tilbage op af hans brystkasse,
det havde Jackson intet imod, han lå godt nu, men pigen i hans arme kunne ikke lide det så hun lagde sig mere ind over ham.
Han skar en grimasse, han følte sig nemlig en smule klemt nu.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 6:49 am

Kouheis fingre løb fortsat hen over guitarens strenge.. De fremkaldte bløde toner, som matchede hans stemme meget godt.. han kiggede hen på Jackson ind imellem, præcis som før.. Men ved fyren, som satte sig bag ham, rynkede han kort på næsen, og lod så bare blikket forblive sænket mens han spillede..
Ja, faktisk var Kouhei meget romantisk anlagt.. Men han var bange for at vise det, selv når han var sammen med pigerne.. Han havde jo sit image at passe på.. Men når han var beruset som nu, havde han ikke den samme type grænser, og så gjorde han bare hvad han lige følte for... Og han brød sig virkelig godt om Jackson.. eller, Jackie, som han kendte ham som.. 'Hun' var anderledes fra de andre piger.. Sød, sjov at skrive med og ikke en som omgående bare lod sig forføre af hans ydre... Mange af de alternative dudes så jo temmelig usundjerede ud, men han var en af de få, som ikke bare smækkede en ufast streg om øjnene og tog en sort bluse på..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 6:57 am

Efter en lille 10 minuts tid med søde toner fra Kouheis mund og den afslappende guitar, var også Jackson faldet hen, med pigen i armene
og selv i armene på den der metal dude han sad lænet op af. "Hnnn~" det det sovende fra Jackson~
Fyren bag ham fniste småt, han var stang stiv og sikker mega skæv på et eller andet! Han nussede Jacksons arm~
bare sådan stille og roligt, ikke længe efter var det Jacksons ben der blev nusset, og langsomt gled han ligesom hånden up, nussede langsomt
op og mere hen mod 'hendes' private dele, men han var dog stadig kun ved låret, han gled hånden let ind under 'hendes' nederdel og pustede let
i den blondes øre. Det fik ham til at bevæge sig lidt, men som dagen før, var han godt langsom til at vågne.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 7:00 am

Kouhei fortsatte med sin spillen.. men da han kiggede op igen, for at betragte Jackson lidt i smug, bemærkede han fyrens hænder, og hvor de var på vej hen. Han stoppede brat med at spille ved at slå alle fingrene hårdt ned over strengene en enkelt gang.
"Ey! Mustang, hvad fuck laver du lige?" snerrede han, inden han lagde guitaren fra sig..
Røde fik et mindre chok og så forskrækket op... hele forsamlingen vågnede ligesom lidt op, og kiggede forvirret på Mustang og Kouhei, som nu rejste sig og trak trøjen af, smed den bag sig..
"Jackie er fucking optaget, så nu synes jeg du skal holde grabberne for dig selv!"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 7:07 am

Ved det vågnede Jackson mere op, "Waah!?.... hvad... hvad sker der?" spurgte han forvirret og så over på Røde før han
så endnu mere forvirret så op på Kouhei da han sagde hans navn. Optaget? Hva snakkede de om?

"Så slap dog af man! Du rager squ da selv på folk der har kærester!" råbte Mustang.
"R-raget på? erh.. Røde... hvad er jeg gået glip af?..." spurgte den forvirrede blondine.
Tøsen der sad op af ham vågnede med store øjne lidt tid efter. "erh?" hun kiggede forvirret rundt.
"hvad har den idiot nu gang i?" grinte hun omtumlet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 7:48 am

Kouhei var rasende.
"Og hvad så? Jeg inviterede Jackie her, så jeg påtager mig ansvaret for at klamme stoddere som dig holder nallerne væk! Hun har IKKE hintet til at hun ville noget med dig!" han vippede hænderne, som tegn på at han sku rejse sig op.
Røde opfattede hvad der var sket, trak Jackson til sig.
"... Jeg tror lige Kouhei har redet dig fra at blive begramset.." sagde hun dæmpet til ham..
"Hvis du har et problem med dét, så kom bare an!" hvæste han bistert.. Han var selv stadig fuld, ellers ville han nok ikke have lagt sig ud med Mustang; en stor fyr på næsten 2 meter. brede skuldre og en kraftig hage, pumpet med muskler..
Kouhei derimod var kun omkring de 170, smal om både skuldre og hofter; dog med en muskuløs krop, da han trænede for at se godt ud.. men sammenlignet med Mustang, var han som et siv i luften.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 8:08 am

"Oh?" han kiggede sådan lidt overrasket på Røde og derefter op på Kouhei.
"j-jamen, jeg dør jo ikke af det, han er jo stoppet.. har han ikke set hvor stor den fyr er?!"
Jackson så tilbage på Mustang og gav ham et akhavet smil. Så op på Kouhei igen for at sende
ham en halv bekymret mine, "H-hey, Dark, det er altså okay, han er jo stoppet nu~" sagde han
med et smil, forsøgte få ham til at stoppe.

"Vil du noget, stúmp!?" råbte han og rejste sig. "h-h-h-hey! drenge!" Jackson rejste sig lige efter
og greb fat om armen på ham der Mustang for at han ikke pludlig ville slå Kouhei eller noget.
"H-hold nu op! Hold nu op, begge to! ... i vil da ikke ødelægge festen vel? Nu var det lige så hyggeligt..."
Han sukkede, tænkte lidt over.. hey.. Kouhei ville beskytte ham.. det ville han sikkert ha gjort uanset
hvad for en pige han var.. men stadig, det gjorde ham lidt glad, så en svag rødmen kom igen over hans kinder.
Han så på Kouhei med et svagt smil og en lille men munter latter. "Jeg er altså ikke nogen lille pige, jeg dør
ikke af at blive små gremset på... ikke når det bare er så lidt, jeg mener... vi er jo til fest og alle er sådan ret fulde og..
...... nogle andre pænt meget mere..." mumlede han og hentyede til dem der havde røget diverse ting og taget stoffer.

"Jeg er glad for at du ville hjælpe, men det vil være synd for den der skal på hospitalet med hvem end der ender i sandet.. ikke?"
Han slap Mustang og gik da ellers han og samlede Kouhei's jakke op. "her." sagde hun så med et smil.

"Pfft, du heldig man! Trunten har ret, fordi hun er lækker.. så slipper du denne gang... men bare vent, næste gang
du stopper mig i at få noget på den dumme med en lækker tøs, så nakker jeg dig!" råbte han og vendte ryggen til dem alle
for at gå tilbage mod huset hvor den anden del af festen nu stadig var igang.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 8:16 am

Kouhei så på Jackson mens han talte, tilbage på Mustang, så på Jackson..
Selv om han var fuld, kunne han godt høre fornuft i den andens ord.. hans hoved svimlede lidt rundt grunde diverse stoffer og alkohollen.. aller nerverne var bedøvede, og han tænkte ikke klart..
men én ting kunne han vurdere; Mustang var flabet der til sidst, og dét kunne han IKKE klare. Hans egocentriske stolthed slog til med det samme.
"Beklager men dit grimme fjæs er hvad der stopper dig! Pålæg ikke mig ansvaret for at du ligner en røv der ikke er barberet i ansigtet!" lød det spydigt tilbage.
"du ville kraft edme ikke have haft en chance hos Jackie alligevel!" han lod en arm glide om skuldrende på Jackson, istedetfor at tage sin trøje. Nærmest beskyttende trak han ham ind til sig..
Røde rejste sig omgående, gik hen til Mustang i håb om at få ham til at fortsætte med at gå, og ikke sige noget til Kouhei..
Hun trak fat om hans arm.
"Kom, lad os gå tilbage til huset.. en af mine veninder vil gerne lige snakke med dig... okay? Bare lad Darkness være.. Han er fuld... Normalt er i jo gode venner.." hun trak lidt i ham
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 9:04 am

Jacksons øjnede spærede sig op i overraskelse, han kunne mærke sit hjerte galoppere..
Han stod nu med hovedet godt mast ind imod Kouhei's brystkasse/skulder parti.
Han kunne mærke sine kinder langsomt varme op, blive røde og brænde, han følte sig helt
forlegen nu, de stod så tæt, alt for tæt. Han kunne næsten høre sine hjerteslag. 'ba-dump. ba-dump'
Han bed sig svagt i den nedre højre side af læben og lukkede flovt sine øjne, i håb om at glemme
de lyde hans hjerte lavede.

"Hva' sat-! eh?...." Mustang skulle lige til at komme tilbage med en spydig comeback, men blev stoppet af Røde.
"Huh? Er der det? Er hun lækker?... maaah, fuck nu den nar. han vil bare ha de lækre tøser for sig selv....!"
Han blev så hevet med tilbage til huset og den anden del af festen for at snakke med tøser.

Jackson åbnede sine øjne og så genert, eller mere.. halv flovt op på Kouhei, hans hænder knugede en anelse i hans trøje..
Men da han realizede at han faktisk... stod og nød at han sådan blev holdt om af Kouhei, begyndte han sådan så smut at
skubbe den anden væk. "Mmmnh......"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 9:12 am

Kouhei lagde sine hænder på hans skuldre da han skubbede sig væk.
"Du må passe bedre på dig selv!" beordrede han, men i en bekymret fuldemands tone..
"Er du okay? Skal jeg køre dig hjem?" han stod lidt og svajede fra side til side.
Han så dobbelt, egentlig, og hans pupiller var meget store.. Utroligt at han overhovedet havde kunnet spille guitar, for han var på ét eller andet, som IKKE bare var alkohol!
Han lænede sig pludseligt fremad, hvilede sin pande mod Jacksons skulder.. klokken var også ved at være 3 nu..

De andre rejste sig så småt..
"Vi tar tæpperne med op.." sagde en af dem.. De vurderede lidt at Kouhei ikke havde brug for en masse omkring sig lige nu.. og trods alt var de jo hans venner, så de ville ikke stå i vejen for hans velvære..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 9:27 am

Jackson kunne ikke lade vær med at grine af den anden, "jamen..., hnhnhn, du kan jo ikke engang stå rigtigt selv<3"
påpegede han og lod så sin arme støttende tage om den anden som han kunne mærke den andens hovede på sin skulder.
"Jeg tror jeg holder ham lidt her, han har brug for lidt luft selv, men må holde øje med idioten så han ikke løber ud i vandet~"
grinte han svagt og forsøgte holde Kouhei, stille. Han vinkede til folk trods han ikke kendte dem, da de vinkede til ham.
Tøsen der før havde lagt an på ham blev trukket med, så hun ikke ville forstyrre dem.
"Hey, er DU okay?..." spurgte han en smule bekymret og fik dem begge ned at sidde, godt nok i sandet så fordi Jackson
havde nederdel på fik han en del sand i røven, æv!
"Har du taget noget? Det er okay hvis du har.. men jeg vil gerne vide /hvad/ du har taget..." sagde han og nussede den anden på ryggen.
"Er det fordi du er ked af det?... over hende din kæ.. erh.. din eks kæreste? Du behøver ikke spille smart overfor mig.. jeg vil gerne hjælpe.."
sagde han med et svagt men varmt smil og flyttede en tot af den andens sorte lokker fra hovedet så han bedre kunne se ham.
Han smilte kært, grinte svagt og lod så en arm glide om hans nakke, forsøgte få den anden ned i sin favn så han bedre kunne nusse ham.
..... altså... for at tryste...... ja..... tryste.... ikke andet!......
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 9:43 am

Kouhei lod sig sætte ned sammen med Jackson.. han hvilede fortsat hovedet på hans skulder...
Han ville normalt have benægtet at have taget noget, men alkohollen og de andre euforiserende stoffer, havde magten over hans tanker lige på det daværende tidspunkt..
"... Hash, LSD.. Heroin....." mumlede han så bare en smule fraværende..
I det sekund Jackson nævnte noget om hans kæreste, løftede han hovedet omgående, og begyndte at grine som om ingenting var galt.
"Nå men har du haft en hyggelig aften ellers..? Ud over spasserMustang altså?" han lod det ene ben glide op til brystkassen, hvor han så lod armene lægge sig rundt om..
Han var bestemt ikke glad ved at skulle fortælle Jackson om sine tanker.. og ligenu forekom verden ham besynderlig.. Han følte det lidt som om han sad i en klokke.. Det var også derfor han havde truet Mustang før.. han følte, at ingen ville kunne røre ham... alle farver omkring ham virkede lyse og klare, og han havde en underlig følelsesløs fornemmelse i kroppen, nærmest som om han drømte..
"Det kunne også være, at jeg skulle til at komme hjemad nu... håber ikke nogle har brækket sig ud over min bil.." han rynkede næsen.. Han ville udenom emnet, og egentlig bare helst væk fra forsamlingen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen