Nightmare

New hair, new love.

Side 3 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 11:27 am

Som han blev rusket i, åbnede han langsomt øjnene. "mnh.. wha?.. hvad? oh.. vi er her?" spurgte han med et svagt smil mens hans øjne stadig kæmpede
for at holde sig åbne. "T-tak for turen" sagde han med et smil og kløede sine blå øjne. "mnh.. sov jeg længe?" han fniste lidt svagt og rettede sin nederdel..
åbnede døren og gjorde klar til at smutte ud, "Såøh.... vi ses vel i morgen? Hvornår cirka er det?" Spurgte han lige før han hoppede ud og nu stod
i døren og kiggede på Kouhei ved at læne sig ind over bilen.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 11:32 am

Kouhei trak løst på skuldrende.
"Du sov vel ca en 20 minutters tid..." svarede han så, spændte først nu selen..
"Ved en 8-9 tiden.. skal ud og.... Handle noget at drikke ind først.. Så det kommer lidt an på hvor lang tid det tager.. Men hvis du sender mig din adresse skriver jeg en halv time inden jeg er der.."
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 11:48 am

"Det skal jeg gøre, så~ farvel da, vi ses" sagde han så med et smil og lukkede døren efter sig som han gik mod ravet.
Han vinkede en sidste gang, et smil blev sendt såvel men det forsvandt da han vendte ryggen til et for at gå ind i bygningen.
Han kom ned til Daniel for at snakke, men da de mødtes havde Daniel glemt hvad det var han ville og derfor endte det bare
med at den allerede fulde fyr fik Jackson overtalt til lidt offenlig toilet sex.

Derefter så Jackson muggent hjem og tog et MEGET grundigt bad hvorefter han lagde sig i sin seng og så tv.
Der lå han så og stirrede på nummeret han havde fået, med et suk.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 11:56 am

Kouhei kiggede efter ham som han gik.. da døren var lukket, lænte han sig tilbage..
"... For helvede..." han rystede på hovedet, lod en hånd hvile kort mod panden..

Han kørte dernæst hjem til familien.. her snakkede han med sin mor, inden han det halvte af natten spillede videospil med de to yngre brødre..
Men han kunne ikke helt lade være med at bekymre sig en smule.. Hvordan var det mon gået Jackie...?

Han fiskede sin iPhone frem, sendte en sms..

Ey Jackie.
Fandt du ud af det med
din fyr?
/Darkness
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 12:09 pm

"Garh!" Jackson fik et chok da han så pluslig fik en besked, han tabte helt telefonen,
men kravlede halvt ud af sengen for at hapse den til sig igen.. Han skimtede på
skærmen, så det var Kouhei der skrev, hans kinder blev svagt røde allerede, han havde
fået nogle få glas inden Daniel havde fået ham ud på toilettet, så han var lidt omtumlet
og i al fald ikke helt så ædru som han kunne. Han åbnede beskeden og læste, gjorde sig
klar til at svare:

[i]Hej~
Tjaeh, det kan man vel godt sige...
Guess we... made up...
// Jackie

Han grinte lidt for sig selv da han sendte den besked, lagde mobilen og lagde sig derefter ned igen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 12:15 pm

Kouhei afventede sms'en, og tæskede imellemtiden sin lillebror i Tekken 5...
Da han var færdig med det, gav han joystikket til den anden af tvillingerne, og gik så til badeværelset for at fjerne makeup..
Han svarede imens.
Okay det er da
godt at høre så!
men pas nu på
dig selv, k?
lol.. nu lyder jeg
som min mor..
wth.. =_=" nvm
den sidste
kommentar her...

Han lagde mobilen fra sig på kanten af vasken, fik vasket ansigtet, og stod så bare med et lidt tomt blik og stirrede ind i spejlet.. nu da farven var vasket ud af øjenbrynene, var de rødlige, temmeligt blege.. øjenvipperne var ligeså lyse, og han lignede de to yngre brødre en del..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 10:36 pm

Jackson læste beskeden og fniste lidt for sig selv~
Han satte sig op og lænte sig op af hovedgærred og begyndte da at svare..

Hnhnhn~
Man kan da sige
at du da så vil
blive en rigtig
god mor, eller noget! : D

Han lage mobilen på natbordet og rejste sig op, når ja, han havde glemt
at skifte til nattøj. Til nattøj havde en en lilla top og sorte trunks af et
ret så blødt stof, i hvertfald for den her nat, han havde herre meget han
havde købt gennem årene! Generalt havde han meget tøj, det var det
bedste han vidste! At shoppe! At stene makeup og tøj, yesyes!

Han hoppede ud i køkkenet og hentede sig lidt slik. (i form a chokolade)
Hoppede tilbage i sin seng og kravlede ned under dynen med sin bamse
tæt ind til kroppen mens han rækte hånden ud efter sin mobil for at se
om Kouhei havde svaret endnu.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 10:52 pm

Kouhei trak håret tilbage med en børste... brugte noget fugtighedscreme i ansigtet mens han ventede på et svar..
Hans mor kom ind bagved ham.
"Kouhei... Når du vågner i morgen, vil jeg gerne lige snakke med dig..." sagde hun i en lidt dæmpet tone..
Den sorthårede så sig tilbage over skulderen..
".. Erh... er dre problemer da..?" spurgte han med et hævet øjenbryn, mens han fandt noget rensemiddel frem til piercingerne..
"... Du er så fjern hele tiden..." Hun strammede morgenkåbebæltet. Kouhei rystede bare på hovedet, snuppede telefonen og beyndte at svare, mens han kun lyttede efter hende med et halvt øre.
"Jeg .... jeg fandt en pose hvidt pulver i din jakkelomme da jeg stak en pakke smøger i den..... Jeg er virkelig bekymret for dig...."

Irhk! Jeg fik lige et
mentalt billede af en
stor tyk mave @__@
Tror jeg får marreridt
i nat! OTL Før jeg ved
af det ruller jeg sgu
barnevogne >_>""

"KOUHEI! Hør efter!" hun gik frem mod ham, tog mobilen og lagde den på kanten af vasken. Men han rystede bare på hovedet.
"Rolig, mor... jeg har styr på det." han smilte afslappet..
"Det er kun til fester.... at jeg gør den slags... Okay? Jeg har styr på det... Godnat" han lagde en blid hånd på hendes skulder, tog mobilen og gik forbi hende ind mod sit værelse. Selv om han var flyttet hjemmefra, stod hans værelse præcis som da han forlod det for nogle år siden.. Han var den eneste af de mange brødre som var flyttet hjemmefra.. Selv hans tvilling boede stadig hjemme.. Han havde valgt at blive for at hjælpe økonomisk med de yngre brødre..

Han lukkede døren, tændte tv'et og trak blusen over hovedet, smed den fra sig sammen med vesten.. Bukserne røg også på gulvet sammen med strømperne.. Han smed sig dernæst på sengen, fandt mobilen frem.. 'Jackie' måtte da have svaret nu!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 11:07 pm

Det havde han! Yaay! Jackson ansigt blev fyldt af et stort smil. Han læste det og begyndte at grine igen, igen.
"Ahahaha, åh gud... jeg kan næsten se det for mig..." sagde han til sig selv og tørrede sine øjne for de små
tårrer der havde bestemt sig for at falde ned over kinderne da han grinte~
Han sniffede kort og gav sig så til at svar:

Hah, hvis du går rundt
med barnevågn og en
stor tyk mave, så skal
der jo være en far til din baby.
Jeg er din babys far så,
for jeg plantede billedet i dit
hovede! Lidt ligesom sæd~ BD

Han fniste for sig selv over sin lille teori agtige ting~
Da han havde sendt den løftede han den op imod sin pande med lukkede øjne og et mildt smil.
Ham Kouhei, han var squ ok god nok der, ja han var, han var faktisk ret sød...
Smilet forsvandt og han smed sig tilbage i sengen med et 'bump' et højlydt suk efterfuldte~
"Aiyaaaaaaa......." mumlede han og gav sig til at stirre på mobilen igen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 11:15 pm

Kouhei lå og stirrede lidt blank på tv'et, mens han ventede på et svar..
Så modtog han, fandt mobilen frem fra dens gemme under puden..
Hun svarer hurtigt.. tænkte han tilfreds.
Han læste beskeden, og blev virkelig overrasket...
Så han læste den igen, inden han brød ud i latter.
"Omg.." han ku slet ikke lade være med at grine over det.. Sikke et svar! Ikke hvad de små trunter normalt ville have svaret.
... Wicked! Nu tænker jeg
bare på en potteplante.....
Men tror nu hellere jeg så
det den anden vej rundt
BD ...... Men well, jeg skal
nok aldrig have børn XD
Med så meget som jeg ryger,
tror jeg barnet vil være
sundhedsskadeligt for
sine omgivelser..... o-o"

han lagde mobilen under puden igen, lukkede øjnene en smule i med et halvdybt suk.. Jackie... sød pige, helt bestemt... anderledes end dem som Kouhei normalt tog interesse i...
.... Appropos interesse... måske han burde kontakte kæresten snart....? De havde ikke snakket i to uger nu... simpelthen fordi Kouhei ikke havde svaret...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 11:37 pm

Han låste mobilen op igen da han havde fået svar, grinte først ove det med potteplanten
men blev mega rød i hovedet over det næste, trods han jo godt vidste at den anden ikke var seriøs
siden samtalen jo bare var for sjov.. Han grinte en smule igen oger det med rygningen og så lidt
på fjernsynet inden han gav sig til at svare. Han så Paradise Hotel på en af Tv3's kanaler~

Pfft. Yeah. Du er en potteplante.
Såeh, jeg skulle være moren? Oh well~
Det vile man squ nok kunne finde ud af xD!
Ej, lol... ok... jkjk... Den her Jackie har dårlig humor!

Tsk, tror ikke det kan være så meget
værre end Daniel, han ryger fanme hele tiden!

Endu engang lagde han mobilen på bordet og lagde sig ned med bamsen tæt ind til kroppen.
Han lukkede sine øjne kort, han var begyndt at blive lidt træt.. men han ville se hvem der blev smidt hjem fra Paradise!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 11:47 pm

Kouhei trak telefonen frem igen.. Smågrinte over beskeden, svarede hurtigt...
lolol! Hvis du har dårlig
humor, så har jeg også XD
Bed ham lade være? Som
hans kæreste har du lov
til at forlange at han stopper
med at ryge... Rygning er i
forøvrigt pisse klamt. =.="
...... lol en eller anden dag
så stopper jeg xDDD
Men tror hellere jeg må
sove nu... så du må sove
godt når du engang når
dertil ~

Han lagde mobilen fra sig, ventede lidt på et sidste svar mens han bare stenede på tv'et
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 12:27 am

Han fandt den frem igen, han var allerede ved at falde hen, hvis ikke han blev 'underholdt' ville han falde hurtigt i søvn.
Så han nåede lige at svare inden han igen lagde sig ned og lukkede øjnene og lagde sig til at sove.

Oh yeah, wish i could~
altså, jeg har ikke noget imod smagen
a tobac men i længden når han beslutter
sig for at der skal nusses, snaves eller..
yeah... knaldes, så blir man altså
træt af smagen når hans drenge
hjerne bare ikke tænker på andet!
Iiiiih.. ikke at jeg har noget imod det..
Sex er rart, men der er en grænse! x//D
Nå ja.. godnat, vi ses i morgen <3

Han lagde den igen og faldt da ikke mange minutter efter helt hen og ventede op morgnen skulle komme.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 12:45 am

Kouhei faldt i søvn ikke længe efter..
Morgenen efter vågnede han, læste beskeden og lod et grin glide over sine læber.. Men han svarede ikke... det ville måske være lidt for clingy..
Desuden havde han meget han skulle nå den dag..

Han stod op, havde en stor diskution med sin mor, dernæst med sin tvilling, inden han skred derfra... Præcis grunden til at han ikke gad være hjemme ret ofte..

i løbet af middags tid var han ude, rundt med nogle venner og samlede folk op, flyttede dem til andre steder, og røvede et lager med alkohol dernæst..
Da klokken nærmede sig 7, sendte han en sms igen.

Ello' ka jeg få din
adresse? Henter
dig ca kvart over
8...

Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 1:40 am

Jackson havde randt rundt hele dagen for at lede efter sit emo tøj.. han havde endelig fundet det!
Han smed det på sengen for han ville lige lægge make-up og sådan først.
Han fik en sms, og et smil krøb frem på hans ansigt.

Han svarede med addressen og et hjerte bagved, det gjorde hna altid~

Kl. var nu 8 og Jackson var allerede klar, dresset up i: salkjfnapwrhmahludslbijlrempthsdnlfbdsjiuhbdsæmfibhjdæfvlkjdirjlvhdæafihda (beskriver tøj du har set på biled dimsen BD)
Han sad og ventede på den ville blive kvart over så han ville blive hentet. Han kunne næsten ikke vente, han glæede sig helt, men det var helt klart mærkeligt
at bære sort igen, det havde han ikke gjort siden han begyndte komme sammen med Daniel, eller før det, da de mødtes for at være helt præcis.
Daniel kunne godt lide lyse farver, og derfor klædte Jackson sig i det~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 1:48 am

Den sorte mercedes var der temmeligt præcist. Kouhei dyttede nogle gange, inden han steg ud..
På forsædet sad der allerede to.. den ene sad nede ved benene, med armene hvilende på fyrens skød.. på bagsædet sad der 4 godt klemt ved siden af hinanden, den ene lænet ind bagved en af de andre, for at skjule at de var for mange.. og i bagklappen sad 2 lidt størrer dudes.. 3 af dem på bagsædet var tøser, en af dem en fyr..
han trak en smøg frem, tændte den og indhallerede imens han ventede.
Han betragtede området lidt... Var han kørt forkert...? Han regnede da ikke med at Jackie boede hjemme.....? men her så ikke ud til at være nogle ungdomsboliger...
Han fiskede mobilen op, begyndte at skrive en sms ned..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 1:59 am

Jackson hørte den botten på den horn i den bil, så han skyndte at rejse sig op, gribe sine nøgler der hang ved siden af døren på et søm
og skyndte sig så ellers ud af døren. Døren åbnede og ud kom der så 'en lille emo tøs'~ Han så bilen og Kouhei og truntede så ellers hen
til ham. "Hej igen~" sagde han med et smil og stod nu overfor Kouhei~ "Nåmeeen, hvor er det jeg skal klemme mig ind? Jeg er god til at
snuge mig rundt om folk, så hvor end det er er det findt med mig, erh... bare ikke barrummet...for det.. ja, ehe.." han rødmede igeeeeeeeen
fordi han mumlede og det var pinligt, men nu mere fordi han realizede vor tæt han egentlig havde stillet sig på Kouhei, det var MEGET tæt, så han rykkede sig lidt tilbage~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 2:06 am

Da den sorthårede spottede Jackson komme ud, lagde han mobilen væk igen.. så var det altså her han boede....
Han smilte da bare det evigt selvsikre smil.
"Jeg tænkte at hvis vi nu lægger dig på langs ind over dem på bagsædet... Ville det ku gå?" han åbnede en af bagdørene, indhallerede dybt inden han pustede røgen langsomt ud..
"så, gør plads til the newcomer.." kommanderede han med et grin til dem..
"Bare kravl ind.." han selv smed cigaretten fra sig, satte sig ind på forsædet..
"... Fuck mand hvis politiet nakker mig dør jeg sgu lidt.." grinte han og rystede på hovedet..
"Måske en anden sku køre?" foreslog en af de andre så.
"Ja, en som rent faktisk ser ud til at måtte have kørekort!!" grinte de så drillende.
"Fuck no, jeg overlader ikke min baby her til nogen af jer! desuden har i drukket! skal ikke udsætte min elskede for noget sindsygt drukræs!" grinte han..
"Pak jer nu bare sammen!"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 2:12 am

Jackson nikkede og kravlede så ind til dem på bagsædet~
"Hvis jeg nu kommer til at rage på jer.. så er det altså ikke med vilje~"
Indrømmede han med et svagt grin og begyndte kravle ind over dem mens
han forsøgte sit bedste for at holde sin nederdel på plads.
"Wups~ ah.. nh.. okay, så kan jeg vidst ikke komme længere ind~" sagde han
og forsøgte rette lidt på sit tøj.
Han grinte lidt af de andres samtale, den lød noller~
Urg, politi... nej det ville han ikke håbe, føj.. gerne en tur uden dem, tak!
"Skal vi komme afsted?" spurgte han og stak Kouhei i nakken med en blød finger..
Det var nu altså hårdt at ligge sådan der, han forsøgte nemlig holde sig oppe
så han ikke ville være for tung for pigerne, han var jo en dreng afterall~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 2:24 am

De 3 piger og duden på bagsædet grinte lidt da Jackson kravlede ind over på den måde.
Den ene af pigerne meldte klar; "Så er vi klar, skat, bare kør!" grinte hun.
Kouhei mærkede fingeren i nakken, grinte lidt.
"Yeps, babes, nu har vi prinsessen, lad os stikke af inden vagterne kommer.." han satte i gear og de kørte afsted...
Han sørgede for at holde skarpt øje med politi, og hvor der kunne være overvågning på gadeplan.. undgik det så godt han kunne, inden de en rum tid efter nåede frem til hvor de skulle være..
Kouhei kørte ind i indkørslen til en stor villa ikke langt fra stranden, hvor han så parkerede.
"Så, vi overlevede!" han steg ud..
Udenfor var der høj musik, og nok omkring 100 mennesker som gik rundt omkring i området.. de fleste drak og mange var allerede ret fulde..
Kouhei var kun lige kommet ud og havde åbnet døren, før 5 store fyre, høje og bredskuldrede dukkede op.
"Ey, you made it Dark!" og de gjorde et af de der hurtige mande-kram.
"Yeah.. ingen politi denne gang.. Har i det hele?"
Kouhei virkede utrolig smalskuldret ved siden af de høje metallere.. to af dem goth..
De nikkede..
"Og erh.. Iva er her også.. hun leder efter dig.." Kouhei lod hænderne glide i lommerne på sin trøje.
"Nårh ja.. hun er nok pisse sur.." grinte han så. Han bar en sort tanktop med lynlåse i siderne, og et par lange fingerløse handsker som nåede op til midt på overarmen.. udenover det havde han en sort trøje med et gråligt edderkoppespindsmønster på, hvor nogle gotiske bogstaver var vævet ind, som fremstod en smule mere tydeligt end selve mønsteret.. Hans bukser var tætsiddende; shorts som så havde et par bukseben sat på lidt længere nede, holdt oppe med stropper.. inden under var huden dækket af et par mørkerøde og sortstribede gamacher af en art.. ikke sådan nogle af kunststof, men noget blødt bomuldsstof...
Han bar yderligere et par knælange støvler med lange snørrebånd i mørk rød.. skoene var af læder og med en 5 centimeters tyk sål, lidt ekstra under hælen, så han blev omkring 8 centimeter højere..
"Forresten, har en newcomer med i skal møde.." han trådte et skridt tilbage, nikkede mod Jackson.
"Jackie.." præsenterede han ham.. De andre var alle på vej ud af bilen nu..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 2:39 am

Da de stoppede fik Jackson hjælp af en af pigerne med at komme ud på en måde så hans nederdel ikke sad af h til elle røv op~
"Geeh, thankies~<3" sagde han til pigen og hjalp så hende ud bagefter~
Begge så de over på Kouhei der stod og snakkede med de der store fyre, gosh, Jackson øjne lyste næsten som jule lys!
Han elskede høje, brædskuldrede mænd, især de der badass, sorte typer! (så længe de var pæne at se på hvilket de for det meste IKKE var)
Pigen fniste lidt af ham og tog hans hånd, "Hæng ud mig mig, du virker syg griner!" Jackson fniste og gav et stort nik, "10/4! Det gør du ogs!"
Man var nød til at råbe for at kunne høre hinanden, ligesom på et rave eller bare en normal natklub.
De to 'piger' gik hen til Kouhei og hans venner, eller... Jackson blev trukket, han var for genert til selv at gå derhen.
Han nåede kun lige at høre det med kæresten~ så... han havde også en kæreste... oh well~ der var mange andre flotte fyre vel!
desuden havde han jo Daniel.....
Da der blev kigget over på ham blussede hans kinder op. (ja, igen, han rødmer meget.. ok?! 8D)
"erh.. h-hej~" lød det fra ham. "nu ikke så genert Jackie, du skal være her hele natten, du kan lige så godt løsne op nu!" sagde pigen ved hans side.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 2:54 am

Kouhei betragtede Jackie med et smil.
Men så rystede han hovedet.
"Nå... Ja jeg må jo hellere finde Iv-" mere nåede han ikke at sige, før en lav slank pige med store sorte slangekrøller, næsten helt hvid hud og røde læber dukkede op bag ham. hun havde en hvid kjole på med sorte blonder, og et nittebælte rundt om, samt et par lange lakstøvler og netstrømpebukser, pigarmbånd og et matchende halsbånd.
Hun havde lange sorte negle, og lignede lidt en blanding imellem snehvide og en vampyr; men på den gode måde.. hendes øjne var store og dækket af et par røde kontaktlinser.
"Darkness, din bums!" hun trak ham i armen for at få hans opmærksomhed.
"Du har ikke svaret mig i to uger nu!" naggede hun..
Han grinte bare lidt, lod sine arme omfavne hende og kyssede hendes pande.
"Sorry Babe, har haft virkelig travlt!" men hun skubbede sig væk fra ham.
"Hvis du har for travlt til en kæreste, burde du måske ikke have en!" snerrede hun.. hun var allerede småfuld, hvilket forklarede hvorfor hun bare talte om så privat et emne midt hvor en masse kunne se det..
"Nåeh, så det mener du ikke?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn lidt.
"Nej! Det mener jeg ikke!" fastholdt hun.. Kouhei skubbede sin læbepiercing lidt frem.
"... Nåmen... Skal vi ikke snakke om det senere? Ligenu er sådan lidt... meget larmende, synes du ikke?" han kunne godt lidt fornemme at hun nok ikke havde tænkt sig at blive hængende omkring ham, og at blive dumpet foran alle de andre som han lige havde stået og snakket med, var ikke super fedt..
Men han fik ikke noget valg.
"Du kan snakke med dig selv om det senere! Jeg synes bare vi skal slutte det nu. Når du har tid til at møde nye piger, og tonse rundt med Dee, som du normalt ikke engang gider!"
".... Han er min bror.. Ind imellem skal man jo nødt til at lege familie..." han vendte øjne.
"Men du har ikke tid til at lege kæreste! Så du skal ikke regne med at se mig mere på dét plan!" hun vendte sig dernæst, og gik så..
Kouhei kunne mærke en klam hånd i brystet stramme sig... Han vidste at alle kammerarternes øjne stirrede på ham ligenu.. Ydmygende, ekstremt! Men han nægtede at lade sig vise at det gik ham på.. istedetfor trak han bare på skuldrende, løst med et " Nå hva fanden... Hendes bryster var alligevel for små.." sagde han så bare, hvorefter de andre dudes som ellers havde stået med en intens følelse, brød ud i latter.. de boxede ham på skulderen.
"Typisk dig.." grinte de.
"ehehe, ja mega.." grinte Kouhei.. bed sig lidt i underlæben.
"... Nåeh... jeg henter lige en kasse øl mere..." han løftede en hånd, vendte rundt og gik tilbage til bilen... fuck mand, han skulle lige have et pusterum kunne han godt fornemme.. Trods alt havde det lykkedes for ham at holde på Iva i næsten et år nu... Uden at have været utro (ret mange gange)...
Han havde ligenu glemt Jackson, og at han nok burde holde en smule øje med ham, da han jo ikke kendte nogen i forsamlingen... Men han ville bare lige væk først.. bare et kvarter til at samle sig... så kunne han altid drikke hjernen fuldkommen ud i hegnet bagefter..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 3:13 am

Jackson fik lidt af et chok da den der pige kom og tog fat i Kouhei. Wuah, hun var køn, det måtte være hans kæreste.
Well, han kunne jo ikke rigtig gøre andet end at stå og se til, der var ingen der ellers kunne gøre noget,
det var jo Kouhei og hende der pigens samtale, men Jackson mente nu godt at hun kunne ha trukket ham lidt mere væk.
Pigen så på Kouhei og trunten og sukkede, urg, det der kæreste forholds problem shit kunne de squ da holde for sig
selv og uden for festen! Det gav jo forkerte billeder til den nye pige!
Da Kouhei kom med den der kommentar om for små bryster, brændte den ligesom fast i Jacksons hjerne.
Små bryster, så han kunne lide store bryster? selvfølgelig, han var en dreng. Hn, så havde Jackson nok ingen chance~
Han havde jo sjovt nok ingen bryster overhoved.
Da trunten skrev var Jackson ved at række sin hånd ud for at ae Kouhei på ryggen for ligesom at støtte ham lidt,
men det nåede han ikke.. hans nye veninde han endnu ikke kendte navnet på hev ham med ind til festen, "kom nu!"
råbte hun og hev ham bare med sig. "v-vent.... h-han må da ha et kram eller noget~"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 3:21 am

Og allerede da Jackson og tøsen var på vej ind, havde rygtet allerede spredt sig, og folk snakkede.. ja, Kouhei var meget populær i det miljø, og en masse af pigerne stod nu allerede og snakkede om hvordan de ville comforte ham.. Naturligvis fordi de var ude efter ham..
Han satte sig ind i bilen, sad i nogle sekunder bare med hænderne presset mod panden..
"fuck this shit.." mumlede han, inden han startede bilen..
Så kørte han... Væk derfra, for at få luft.. og købe en kasse øl... eller, nok ikke købe... nærmere stjæle..

Et lille kvarter senere dukkede han op igen, åbnede bagsmækken og kaldte nogle hen, som straks kom og hentede kasserne med øl..
Indenfor stod der halvtomme, tomme og fyldte alkoholflasker over alt.. folk drak, dansede, festede... men der var faktisk flere udenfor end indenfor, hvor festen også var i fuld gang..
Kouhei gik mod huset, og på vejen derop blev han hurtigt omringet af 4 piger som straks begyndte; halvfulde, at snakke om at hvis han havde brug for noget skulle de nok være der for ham.. Han smilte lidt, velvidende om hvad de gik efter.. Han tog bare imod en øl som en af dem rakte ham, kiggede lidt rundt.. Mon Jackie klarede sig? han fiskede mobilen frem, skrev en hurtig sms.
Ey, sorry jeg skred før..
Sku bare lige hente nogle
kasser øl! der var ikke
plads til dem i bagklappen
før! :3

Naturligvis var det ikke hans grund, men det behøvede Jackson jo ikke at vide...
Han fandt vej op til huset, hvor han satte sig på en af bænkende udenfor, hvor godt 10 andre allerede sad rundt omrking på græsset og drak og spiste kage, som en af dem havde bagt, mens de lyttede til den høje musik fra de mange højtalere som var sat op rundt omrking..
De 4 truntebørn holdt sig tæt til Kouhei, alle sammen i en intern strid med hinanden.. og ja, Kouhei nødt naturligvis bare den østrogenopmærksomhed han nu engang fik..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 3:31 am

Jackson og pigen stod og dansede med to fyre (og hinanden) lidt ude på græsplænen, begge med en halvtom øl i hånden.
Jackson var langt fra fuld, men det så ud til at pigen hurtigt blev påvirket. Og hun havde vidst allerede fået sig et godt øje
til Jackson, i troen om at han var en pige, ligesom alle de andre ~
Pga den høje musik og dansen, så lagde Jackson ikke mærke til at han havde fået en sms ~
Pigen nærmede sig mere og mere, lige til at hun havde skubbet de to fyre væk og havde nakket Jackson for sig selv~
Ikke at de to drenge havde noget imod det, de fik jo et herre lækkert 'lebbeshow' ud af det! For hende pigen, ja hun
var vidst ikke specielt uskyldig hvad hendes dans angik! Jackson hoppede bare med på den, han havde det skide skægt og
så ikke noget seriæst i det~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen