Nightmare

New hair, new love.

Side 2 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 3:02 am

Kouhei betragtede lidt deres optrin.. Så smilte han bare og rystede lidt på hovedet..
Ikke første gang jeg har den effekt på de små truntebørn.. tænkte han blot for sig selv, men sagde dog ikke noget.
"Jeg er også super farlig.." lød det fra ham med et drillende grin..
en af de andre elever fra klassen stoppede i døren, så lidt op på ham, inden han så på hende... De fik øjenkontakt, og stod så bare fuldkommen stille i nogle sekunder.. ingen af dem sagde noget, og først efter nogle sekunder fik pigen et rasende udtryk i ansigtet, inden hun stormede forbi ham, skubbede til ham med skulderen på vejen..
Han så efter hende, mens han bed sig i underlæben med et tilbageholdt grin.. Hun vendte sig halvt om, vrissede tilbage med ordene til Adam og Jackson; "Hold jer hellere fra ham hvis i vil undgå problemer!!"
"... Oh bitch please.." grinte han lavt for sig selv, som hun forsvandt ud..
Ja, pigen; Maria, som hun hed, kendte han skam godt.. de havde en del knas på linjen.
"Og jeg troede ellers hun havde fået en fobi mod alt japansk.." grinte han dernæst.. ikke sådan et happy-glad grin, men et selvtilfreds og måske lidt nedladende.
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 3:14 am

Jackson og Adam så efter Maria, hun var ikke en de snakkede meget med, men de kendte hende da~
Adam så fortsat og lidt halv forvirret mod Maria mens Jackson havde vendt sit blik stirrende tilbage på Kouhei..
"U-uhm.." Han vendte hovedet mod Adam igen, en anelse flov over at ha stirret. "erh... Adam je har travlt. Daniel skrev..
han vil ha jeg skal komme over på den der dirty rave (sted hvor man skal være 18? for at komme) vi stener på.. han sagde der var noget han ville sige til mig~ så.."
Han rummede sig lidt og skimtede over på Kouhei.. "Ùhm... f-farvel..." så på Adam. "Vi...vi ses..." og han begyndte så at gå.
"Pas nu på han ikke for dig gangbanged eller noget!" råbte han i sjov, dog ret så bekymret. Han sukkede og så over på Kouhei. "Når ja, jeg har en bus jeg skal nå såeh..
vi ses nok næste gang din mor skal bruge en taxi, yes?" Han grinte svagt og gav ham et vink inden han begyndte gå mod busstoppet.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 3:29 am

Kouhei så undrende efter Jackson da han pludselig fik travlt..
"... Er hun gammel nok til at tage derhen...?" spurgte han med et hævet øjenbryn til Adam..
Men han lod ham så gå.
Han hørte godt Adams bekymring i stemmen, og på en måde fik han fornemmelsen af at den der Daniel ikke var helt fin i kanterne... Han overvejede... Skulle han stoppe ham? Det var måske bedst.. Han kiggede på uret, den bus der gik ind mod byen ville vist først komme om nogle minutter..
Men da kom hans mor, og de gik ud til bilen..
Han satte den i gear, og med sin mod på forsædet ved siden af sig, kørte de afsted.. men da de kom forbi busstoppet hvor Jackson stod, holdt Kouhei ind, rullede vinduet ned og lænte armen mod kanten af vinduet, tiltede hovedet ud.
"Du missede den?" spurgte han så.
"Sæt dig ind.." han nikkede tilbage af, som et tegn til bagsædet.. Lærerinden, hans mor, sad på forsædet ved siden af med et lidt forvirret udtryk.
"Kouhei, hvad nu?" spurgte hun ham en smule undrende.. hun vidste godt at det hendes søn gik og lavede ikke altid var lige lovligt, så hun ville egentlig helst ikke have at hendes elever skulle lære ham at kende.. Det kunne måske få dem i problemer også..
"Han missede vist bussen.. den næste går først om en halv time.. Skal nok køre dig hjem først.." han lænte sig tilbage, ventede på Jacksons reaktion
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 3:53 am

Adam nikkede som han gik, "Jackie er 20 ~ hun er mere end gammel nok~" grinte han som han gik hen til sit busstoppested.

Jackson sad ved sit stoppested med et dybt suk, han havde lige netop misset den der lorte bus, æv!
Han blev en anelse bange da bilen holdt ind, men han genkendte den faktisk hurtigt, han havde jo næsten lige kørt i den.
"Erh, uhm.. jeg øh.. o-okay.... tak" lød det fra ham stammende, nervøst og ret så genert, og flov over at skulle side i bilen igen
med Kouhei.. og nu også sin sensei...
Han satte sig akhavet ind og så ned. iiiiiiiigen!. "M-mange tak..."
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 4:12 am

Kouhei nikkede... 20... var den der blonde ting 20!? utroligt... og temmelig perfekt!
"Jeg kører lige min mor hjem først..." sagde han mens han satte bilen i gear..
Lærerinden vendte sig halvt om så hun kunne så Jackson.
"Ja så når du da hjem inden det bliver alt for sent.." sagde hun med sin evigt milde stemme..
De kørte så afsted.. og Kouheis mobil ringede.. han skulle til at tage den, da hans mor rømmede sig.
"Du snakker vel ikke i telefon når du kører?" lød det bebrejdende..
Han vendte øjne, tog røret alligevel.
"Jeg kører. ringer tilbage.." og lagde så på..
Moren fik et tilfredst udtryk i ansigtet, mens den sorthårede derimod så meget utilfreds ud!
Mens de kørte, snakkede lærerinden med Jackson om lidt af hvert.. først da de nåede frem til et ganske fint hus et lille stykke udenfor byen, holdt de ind.
Hun lænte sig hen mod ham, for at give ham et hurtigt kram, selv om han ikke just så ud til at gide den slags.
"Tak for liftet.. Jeg går ud fra at du kommer hjem og sover i nat så? Dine brødre savner dig efterhånden.." hun steg ud af bilen.
"Ja ja.." mumlede han bare, lod hende lukke døren og vinkede let med en hånd..
Oppe ved døren stod to fyre, nok omkring 16-17 års alderen.. begge to rødhårede; sådan halvt asiatisk, halv ginger..
Kouhei så nu tilbage hen over sædet til Jackson.
"... Så du skal ind til din fyr som behandler dig dårligt?" spurgte han så.
"Hop om på forsædet... får den sygeste paranoya af at have folk på bagsædet.." han skuttede sine skuldre lidt..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 5:28 am

"Han.. han behandler mig altså okay... Adam kan bare ikke lide ham..." mumlede han, men da den anden bad ham hoppe op
på forsædet, gik han ud af bilen, skimtede kort over på de der to drenge og smilte kort, vinkede til sin lære og satte sig ind igen.
"Uhm, du kan bare køre mig hen til det nærmeste busstoppested, det er rigeligt..." lød det så flovt fra ham, de sad alene i bilen nu..
Det var Jackson ret så akhavet fordi han var så genert.. "Og øh.. tak fordi du har kør mig så meget i dag, Adam fatter bare ikke
når jeg siger nej, den idiot.. ehe..." Han sad og fumlede med sine fingre for at glemme nervøsiteten... men den fik ham jo bare til at se ekstra nervøs ud!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 5:47 am

Kouhei kørte ud på vejen.. de to drenge; som i øvrigt var fuldkommen identiske, vinkede tilbage; synkront.
"Altså der er vel en grund til at han ikke kan lide ham?" spurgte han så, mens han lod fingrene glide hen over bilradioen, tændte for dens dap på en rock kanal. Han spillede dog ikke så højt..
"Det er i indre københavn, ikke?" spurgte han så.
"Og jeg kører hele vejen.. Jo senere jeg skal hjem og 'lege familie' desto bedre.." han rynkede på næsen.. han var bestemt ikke glad ved at skulle hjem og sove!
De var kun lige nået ud på den store vej, inden en politibil drejede ud efter dem.
"Ej kraft edme ik igen!" snerrede Kouhei da han spottede dem i bakspejlet. Han holdt dog ind til siden og rullede vinduet ned da politimanden kom hen.
Han så vurderende på ham, men Kouhei snakkede inden den anden nåede at sige noget.
"Er der et problem?" spurgte han i en svagt irritabel tone.. Politimanden nikkede.
"Din ene baglygte er gået ud... Men årsagen til at jeg stopper dig, er nu mere at du ser lidt for ung ud til at køre bil.. Må jeg se kørekort?" Kouhei sukkede.
"Det er 5 gang i denne her måned at jeg blir stoppet for det.." han rakte ind over Jackson, så han nok egentlig var ret tæt på ham, for at kunne nå handskerummet.. her fandt han kørekortet frem, som han så rakte til politimanden..
Han kiggede på det, meget skeptisk, inden han så på Kouhei igen... Var det samme person?
Men han nikkede så, gav det tilbage.
"Du slipper for en bøde for baglygten hvis du får det fikset inden du kører meget videre. De ordner den slags på en tank ikke langt herfra... Hav en god aften.."
Kouhei nikkede som afsked, rullede ruden op igen med et irritabelt udtryk i ansigtet.
"..... For fanden da også..." snerrede han, smed kørekortet ind i det åbentstående handskerum.
"Ja det tager så lige lidt længere tid.. Jeg er pansermagnet... Må hellere lige få skiftet den pærer.." han rystede lidt på hovedet inden han kørte videre.. den tank politimanden snakkede om, lå små 4 kilometer væk..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 6:15 am

"Oh, erh.. mange tak så...." lød det så endnu engang, men denne gang med et svagt smil på læben istedet for en flov mine.
Da de belv stoppet af politiet blev Jackson herre bange, han kunne ikke udstå dem, eller.. jo.. de var seje, lavede en masse gode ting for samfundet...
men de gjorde ham utroliguttrykke pga alt det med Luka. Jackson så bange hen på Politimanden, og da den anden så lænede sig ind over ham,
begyndte hans hjerte at slå mega hurtigt, sikkert bare fordi at han var nervøs og bange for manden udenfor...
"Erh..uh..." Jackson sad og forsøgte nærmest være usynlig... ældre mænd gjorde ham utrykke og i en stor grad...
men det skyltes så noget andet lort han havde været ude for for cirka to år siden eller noget.. (ja voldtægten med de klamme mænd o3o!)
Da de kørte videre og Kouhei kom med den der kommentar kunne Jackson ikke lade vær med at fnise. Det var første gang han havde fnist i Kouheis nærvær.
ikke at de havde været sammen i lang tid.. men stadig. Han lod en hånd dække hans mund mens han forsøgte holde sin fnisen igen.
'En pansermagnet...ahah lol!' tænkte han og så med et smil hen på den anden.
"Uhm... har du også problemer med folk der ikke tror på din alder?" spurgte han med et svagt smirk da han jo godt havde fornemt at den anden troede han
var på Adams alder, eller måske enda yngre?
"Oh og... hvis du ikke vil hjem.. hvorfor.. tager du så ikke med på rave?" spurgte han, godt nok genert og med et svagt smil. Generalt så agerede han bare genert.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 6:25 am

Kouhei nikkede nogle gange.
"Åh ja.. Folk skyder mig som regel til at være 17... det er langt ude! Jeg er 22, så det er altså en del års forskel.. Men det er nok grundet de der asian gener.." han rystede lidt på hovedet..
"Men ja.. så kan man da sige at jeg blir ved at være lækker længere tid end så mange andre..." hans læber slap et kort, selvtilfreds grin.
"Din ven sagde du var 20? Det ligner du nu ikke.. Havde skudt på 16.." han nikkede en smule overvejende for sig selv, mens han holdt øjnene på vejen..
"The Rave? Jeg tror sgu ik de ville lukke mig ind.. Jeg står vist på deres sorte liste.." han rynkede næsen..
"Tæskede en spasser derinde som provokerede min daværende trunte... Gad jeg ikke finde mig i, så brækkede næsen på ham... og kom også vist til at punktere en lunge....." han rystede lidt på hovedet..
"Blir' bare agressiv når folk ikke kan opføre sig ordenligt overfor mine kammerarter.." han drejede ind til tanken..
"Skifter lige den pærer..." han slukkede motoren, men lod nøglen sidde i så musikken forblev på..
Han smuttede ind på tanken for at snakke med en bag disken og så købe den rigtige pærer dertil.. der gik ikke lang tid inden han kom ud igen, gik om bag bilen og åbnede bagsmækken for at finde nødvendige værktøjer frem..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 6:37 am

"Hnhhn~ det siger Adam også tit~ altså, til mig.." han smilte fortsat svagt, men det forsvandt dog da han kiggede ud af vinduet.
Han så dog igne over på den sorte da hans alder kom på banen, "Yeah.. jeg er 20.. jeg tænkte nok du troede jeg var et barn, men det er jeg altså ikke, langt fra~"
fniste han med halvrøde kinder. "Men altså.. det er jo rigtigt, så ser man yngre ud når man også blir gammen~ Det er jo altid noget, jeg dør den dag jeg for rynker..
Æv... og alle mine venner.. hvis de for rynker og ligner gamle mænd.. nej. ad.. det kan jeg ikke.. ikke når de er mænd.. " han kløede sig svagt på kinden, en smule akhavet.
"Erh, nok om det.. wuah?... oh well... man kan da sige hun var heldig at ha en fyr der beskyttede hende i al fald~" lød det så fra Jackson. Han vidste ikke rigtig hvad han
ellers skulle sige. "Uhm.. men.. nå.. okay.. så du kan ikke komme med?" spurgte han lige en sidste gang og så mod ham. "Det vile ellers være skægt.."

Da kom det uventet (i al fald for ham selv) "Vi kunne ogs tage ud og feste? Et sted du godt må være?!" hans smil var stort, han havde ikke ventet han selv ville
spørge om det, det var han normalt alt for genert til omkring nye mennesker. "Altså.. jeg ville så bare lige skulle ind og snakke med Daniel først¨"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 8:06 am

Kouhei grinte kortfattet.
"Yeah du ser meget ung ud i hvert fald.." svarede han så, men lod emnet helt ligge..
Da Jackson så kom med foreslaget om at tage et andet sted hen, så Kouhei overvejende ud.. Det lød fristende.. Virkelig!
Men tanken om hvor rasende hans mor ville blive, var bestemt ikke rar! Han var ikke en mors dreng, men han brød sig heller ikke om at det rablende kvindemenneske hidsede sig op..
"Jeg skal til en fest i morgen ude ved femøren..." sagde han en smule tøvende..
"Lovede damen at lege familie i aften... Men hvis du har lyst er du velkommen i morgen.. Men det er måske ikke helt en forsamling efter din smag.. Metallerdudes, goths osv.." han smågrinte.. ja, Kouheis vennekreds var nogle sære nogle..
De talte videre mens han udskiftede pæreren
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 8:14 am

"Oh.." lød det lidt mumlende fra den blonde dreng i kvindeklæder, han vendte hovedet ned og sukkede kortfattet og lydløst.
Da den anden så foreslog at han kunne komme med til festen dagen efter lødtede han hovedet med et smil og lænede sig ud af vinduet.
"T-tror du godt jeg må komme med der?" lød det så ret overrasket fra ham, det var jo en privat fest, ikke?
"Ahaha~ Min første kæreste var sådan en metal emo goth dude, ja jeg ved ikke hvad han var... han var vel.. lidt af hvert.."
Jackson satte sig ind i bilen igen men kun for at kunne gå ud af den og hen til Kouhei. "uhm, tørstig?" spurgte han og holdt colaen
oppe. Han forsøgte få dem til at tale noget mere, for ham Kouhei virkede altså rar.. sådan.. på en måde. Jackson ville gerne
lære ham at kende.. måske blive venner? - Et svagt, genert smil decorerede hans kønne ansigt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 8:19 am

Kouhei nikkede, viftede lidt med hånden.
"Ork ja, Hvis jeg siger at du kan tage med, kan du tage med.. Der er sgu ingen af dem som ville sige mig imod på noget som helst tidspunkt... Men... ta noget sort på... Ellers får jeg bare en røvfuld spørgsmål skudt i nakken..." han grinte lidt.
"De er så nysgerrige at det gør ondt.." han rystede lidt på hovedet..
Da den anden så steg ud, bød ham cola takkede han med et nik og tog imod den, for at tage en enkelt slurk, og så række den tilbage..
Han bøvlede stadig med pæren..
"... Forbandede lort.." snerrede han af den, men fik den omsider ud derfra, og begyndte så at sætte den nye i.
Den sad snart fast.
"Gider du ikke lige gå ind og dreje nøglen engang?" spurgte han mens han rejste sig og bakkede lidt væk.. Han skulle jo lige holde øje med at det så også virkede inden han satte skærmen på..
Ja, han ville ikke have noget imod at tage 'Jackie' med.. jo flere truntebørn, jo bedre!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 8:29 am

"Yesyes, jeg har et skab fyldt med tøj, skal squ nok finde noget sort! Tror jeg har noget fra starten af min emo periode~"
små grinte han og tog imod sin cola igen og knugede denn ind til 'brystet' der jo sjovt nok ikke var der, men det var ikke til
at se for den der hvide pelsvest~ "oh, uh, yeah.. selvfølgelig~" han kravlede ind i bilen igen, med et knæ på hans sæde
lænede han sig ind og rækte ud efter nøglen han så drejede. "Nå?" spurgte han så nysgerrigt.
"Virker det?" Spurgte han som han kravlede tilbage og så på Kouhei.
"men altså, jeg.. jeg vil gerne med så, urh, hvordan kommer jeg derhen? Jeg har herre dårlig stedsans og mit net er nede lige pt..
Tror du du kunne finde mig en rejseplan også sende den til min mobil?" det var ikke helt løgn det han sagde, han krydrede bare lidt
på det for at få den andens nummer.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 8:37 am

Kouhei ventede og.. jo! Det virkede.. han åbnede bagsmækken og lagde værktøjet derind igen.
"Det virker.. så kommer der forhåbentligt ikke flere pansere og stopper mig igen.." han rystede hovedet en smule, inden han gik om mod føresædet.
"Jeg kan godt hente dig hvis det er? Skal alligevel samle en røvfuld andre op... det blir måske lidt trængt i bilen.. men ja.. vi stopper nogle ind i bagsmækken også.." han satte sig ind med et grin, rystede en smule på hovedet.
".. Men ellers så ka jeg godt finde dig en rejseplan jo.." han så lidt afventende på den anden, mens han igen bed på indersiden af munden ved piercingen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 8:55 am

"Oh, vil du virkelig hente mig?" lød det overrasket fra Jackson. "uhm, d-det må du godt, altså hvis du vil. eheh.. ehm, jeg har ikke noget
imod at side lidt klemt, men er ikke så glad for små rum uden lys.. erh.. så.." han så lidt skævt ned og flyttede noget af nakkehåret så
han kunne klø sig i nakken. "men. hey, kan jeg så ikke lige få dit nummer, så du ved hvor du skal hente mig?" spurgte han med et smil.
Han rækte sin mobil frem og lod ellers sine blå øjne stirre halv genert over på ham den sorte.
Han stirrede på piercingen den anden havde i læben og fniste lidt. "jeg kan godt lide din piercing, elsker generalt piercinger, syns de er fræ- uhm..
syns de er flotte~" rettede han sig selv inden han fik noget helt forkert sagt, selvom det ellers var rigtigt. Han fandt piercinger ret så frække.
Hans elskede generalt al form for kropssmygning. Hans kinder var igen varme og røde, hvorfor skulle han være så dum og akhavet?!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 9:07 am

"Det kan jeg godt.. Så ja.. vi må lægge dig ind over de andre med en jakke over eller sådan noget.." han nikkede lidt, tog så imod mobilen.
"Det er nok smartest jo.." svarede han, tastede nummeret ind.
"Jeg blir kaldt Darkness, forresten... Eller bare Dark... For jeg er simpelthen så super dyster at du tror det er løgn.." han skar en grimasse med et skævt smil og et lille grin, mens han tastede sit nummer ind.. De fleste af hans kammerarter havde nogle lidt besynderlige kaldenavne, så det var meget normalt for ham..
Han skrev naturligvis også sit kaldenavn ind, og ikke sit rigtige navn.. han foretrak at folk ikke kendte til det, men Jackson havde nok hørt hans mor sige det på nuværende tidspunkt..
Han rakte telefonen tilbage inden han satte i gear..
"Og så mod indre by.." tilføjede han så, kørte ud fra tanken.. Som så ofte før havde han glemt sikkerhedsselen..
Han grinte selvtilfreds, kort over kommentaren ved hans piercing. Han hørte godt at den anden ændrede ordvalget.
"Piercinger er win.." besvarede han så..
"Har du selv nogle? altså flere end den i læben?"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 9:42 am

Jackson rystede på hovedet, nej han havde kun den i læben, men han kunne godt tænke sig nogle flere ~
"Nej, jeg har kun den her, men kunne helt klart tænke mig en til en dag~" sagde han med et smil og så over på den anden som de kørte.
Han stirrede på nummeret i nogle få sekunder før han så bestemte sig for at sende en sms med en smiley så Darkness og havde hans nummer.
"Uh, Darkness~ hnhnhnhn" endnu engang fniste han kort. "sejt navn, alligevel~"
Han så på Darkness med et kært smil. "Jeg hedder så sjovt nok Jackie.. ahaha.." lød det så lidt akhavet fra den blonde.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 9:47 am

"Hvor vil du have den henne?" spurgte han, henvendt til det med piercingerne..
Han drejede ud, holdt ved et lyskryds.
"Og ja, det hørte jeg.." han grinte lidt, mærkede godt han modtog en sms, men gik ud fra at det var fra Jackson.
"Såeh.. Du skal ind og gi din fyr en røvfuld for at være et svin, eller hvad?" spurgte han med opmærksomheden på vejen udenfor..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 10:02 am

"Uhm erh..." han rødmede eeeeendnu engang og skimtede ned og løftede sin hånd. "erhm.. her..." han pegede på sit ene 'bryst'
og skimtede flovt over på Kouhei. "Men.. men jeg er ikke sikker~ jeg kunne også tænke mig en navlepiercing, ellers..."
indrømmede han og fniste lidt af sin lamme flovhed.
"oh uhm... nej, han ville sige mig et eller andet~ Så jeg skulle komme derned, så snart jeg kunne, altså efter japansk~"
han sukkede og lænede sig tilbage af sædet med et svagt smil, "vil du selv ha flere?" spurgte han da for at skifte emne igen.
Han brød sig ikke rigtig tale om hans kæreste lige nu.. ja, han vidste ikke hvad de var, det var som om de kun mødtes op for at ha sex.
Han sukkede og faldt efterhånden en smule hen som man nu engang gør det i biler.
Hans hovede gled ned på den andens skulder mens han svagt slumrede. "mmnh....."
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 10:09 am

Han grinte lavt, kort.. Nårh ja.. nipplepiercings ku måske også være en idé..
"Navlepiercing går jeg ind for.. Har selv to af den slags.. en for oven i navlen og en i bunden... Det ville være lige lidt for tøset for mig hvis det kun havde været for oven.." konstaterede han..
Han kunne fornemme at Jacksom helst ville udenom emnet med hans fyr, så derfor lod Kouhei være med at kommentere yderligere på det, og nikkede så bare.
"Har overvejet det ja.. Nogle flere surface piercinger, og .... jaeh... hvis ikke jeg havde været sådan en wuzz havde jeg fået en prins albert... men jeg har sådan en frygt for at jeg blir seksuelt invalid i alt alt for lang tid til at jeg magter det.." han skar en grimasse, og alligevel beholdt han det selvsikre smil på læberne..

Ikke længe efter mærkede han den andens hoved mod sin skulder.
"Ey, Prinsesse, Pas på jeg ikke kommer til at jagge en albue i dig når jeg skifter gear..." sagde han med et lidt skævt smil.
De kørte nu på motorvejen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 10:32 am

En svag latter kom dog fra ham inden han faldt hen, det med en prins albert, han havde aldrig set nogle ha det, men han kunne godt tænke sig at se det~
Men da faldt han som sagt en smule hen og mumlede bare så svagt. "nhm, i dont mind.... people often do...." han tænkte ikke over det, men han snakkede engelsk når han var træt..
han havde boet de første mange år af sit liv i usa og havde en amerikansk mor, men blev dog bort adopteret til danmark senere i hans barndom, derfor snakkede han often engelsk.
"just..... just let me lay a bit..... please...." han lod sin arm glide rundt om den andens og smilte svagt i sin træthed.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 10:38 am

Kouhei betragtede den yngre.. et svagt smil viste sig på hans læber..
"Rest for a while then.." lød det dæmpet fra ham.. han slog selv over i engelsk, fordi den anden gjorde..
Han kørte så videre i tavshed; gjorde hvad han kunne for at Jackson ikke skulle falde til siden..
Efter en 20 minutters tid, nåede han ind til centrum, fandt et sted hvor han kunne sætte ham af, som var forholdsvist tæt på.
"Ey, princess.." han lod en hånd stryge en lok af håret væk fra den andens ansigt.. han tænkte ikke rigtig over at det ikke føltes som ægte hår..
"Du skal vist af her, ikke?" hans stemme var dæmpet og rolig, for at han ikke skulle komme til at vække den anden for brat..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 11:04 am

"M-mnhh...." lød det mumlende fra den blonde... han førte langsomt en hånd op til den andens kind, nussede den lidt, stadig med lukkede, dog utilfredse øjne.
"Shut up Daniel.... i wanna sleep... if you wanna wake me, wake me proberly..." klagede han og greb fat om en del af den andens hår for at hive ham ned til sig
og smække den anden et ordenligt smækkys, stadig med øjnene lukkede og i troen at det var Daniel han var sammen med.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 11:14 am

Kouhei smågrinte lavt.. Nå da da.. drømme om sin fyr, huh? Men snart mærkede han den anden trække i hans hår, og snart mærkede han deres læber blive presset sammen..
Men istedet for at trække sig væk med et ryk, lod han istedet den anden gøre det, men langsomt rykkede han sig en smule væk.. Han havde bestemt ikke lyst til at give den anden dårlig samvittighed over den handling; han havde jo tydeligvis ikke haft intentioner om at være sin fyr utro.. Kouhei bestemte derfor, at han ville holde den lille hemmelighed for sig selv..
Istedet lagde han begge hænder mod den andens skulder, ruskede ham ganske blidt.
"Jackie.. Du er fremme.." prøvede han så igen.. Normalt var han ligeglad med om de tøser han var med, havde kærester på.. Men Jackson her kendte han jo knapt, og denne havde ikke udvist nogen interesse for at have noget kørende med ham..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen