Nightmare

New hair, new love.

Side 8 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 1:53 am

Jackson blev helt flov ved den andens ord. Vor var han sød~
Et lille fnis kunne høres fra Jacksons læber som han satte sig op sammen med den anden.
"Skal jeg bestille en pizza?" spurgte han så og så på den udtværede makeup og forsøgte holde grinet inde.
Hans øjenbryn var næsten væk, i hvert fald i den ene side og han havde bare panda øjne så det sagde spar to!
"Oh og.. du kunne måske tænke dig at låne noget makeup fjerne?" spurgte han med et smil og lænede sig ind over den anden
for at hvile hans pande mod hans. "Og måske en pille eller to?" spurgte han så. "Du ser ogs forfærdenlig ud~ altså..
men du er stadig lækker~" sagde han med et smirk og rejste sig fra sengen.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 3:10 am

"Pizza... lyder godt.." han grinte lidt, inden han langsomt begyndte at få sat sig op.
"... Og make up fjerner er nok en god idé.... Jeg ligner sikkert et papir med udtværrede blækklatter.." han rystede lidt på hovedet..
Han løftede en hånd, strøg en lok hår væk fra den andens kind igen, smilte halvtræt til ham.. han var jo kun lige vågnet.
"Hvor er badeværelset....?"
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 3:17 am

"døren lige ud for til højre~" sagde han med et smil og tog en hvid plysset morgenkåbe på.
"Det er i det øverste skab ved højre side af vasken~" fortsatte han som han hapsede sin mobil,
gik ud af døren, tændte sin mobil og gik ned af trappen.
Han havde fået en masse beskeder i løbet af natten.. det gav ham en dårlig fornemelse i maven..
men han valgte ikke at læse dem lige nu.. han tastede et nummer ind og bestilet derefter to slags
pizzaer~ en med og en uden kød.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 3:33 am

Kouhei nikkede, rejste sig fra sengen og gik lidt slingende ud på badeværelset.. Han lukkede døren, og stod så lidt og stirrede ind i spejlet..
Så vendte han tilbage til døren, åbnede den og spurgte halvhøjt ud.
"Gør det noget hvis jeg tager et bad?"
Han følte sig temmelig nasty - det gjorde han altid når han havde været fuld..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 3:39 am

"overhoved ikke!" råbte han tilbage og lagde sin mobil på bordet.
Han tændte tv'et og mutede det. Han hoppede op af trapperne igen
og bankede på døren. "Der er også nogle håndklæder i et af skabene,
du tager bare hvad du skal bruge derinde fra!" derefter luntede han
ind på værelset og begyndte rede sin seng.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 4:50 am

Og Kouhei gjorde som Jackson sagde.. snart stod han under den varme bruser, slappede af og vaskede sig.. Han skrubbede ansigtet grundigt for at få alt makeup af, og rensede piercingerne med vand...

Da han var færdig, tørrede han vandet af sig, bandt håndklædet om livet og gik ud for at finde sit tøj..
Han spottede Jackson på sengen..
"... Ved du hvor jeg lagde mit tøj?" spurgte han med en lidt dæmpet stemme.. han havde sygt ondt i hovedet..
Hans øjenbryn afslørrede nu hans naturlige hår; en klar rødlig farve. øjenvipperne var også ret lyse. Tydeligt; han var ginger..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 4:57 am

Jackson rystede på hovedet og rejste sig igen. "Det var de der piller, ikk?" spurgte han sådan rent retorisk
og vendte snuden ud mod toilettet igen. "Hvis du ikke kan finde det kan du bare kigge i mine skabe efter noget..
måske Daniel har noget liggende deri~" lød det derude fra.
Han fandt pillerne frem og gik tilbage til værelset. "Her~ har du brug for et glas eller kan du drikke fra hanen?"
Han gik selv hen til skabet for at kigge efter noget tøj, fandt et bar lyse cowboy shorts med en lilla blomdt på
og en hvid/lilla ternet skjorte, rene underbukser og rene, hvide knæ/lår sokker.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 5:09 am

Kouhei mumlede lidt.
"Det er her vel et sted... kan bare ikke huske så meget af hvad der skete i går.." han lukkede øjnene lidt, men trissede så rundt for at finde sit tøj, og kom tilbage ca da Jackson gjorde det..
Han gik så ud på badeværelset, tog pillerne inden han gik tilbage til badeværelset hvor han påklædte sig
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 5:13 am

'Det nok også bedst~' - tænkte Jackson som han lukkede døren til sit værelse og begyndte tage tøj på.
Han sukkede kort og åbnede døren, i det ringede det på døren og blondinen hoppede ned efter maden.
Han fik det, flirtede lidt med budet, betalte, sagde farvel og gik ind i køkkenet, fandt to talerkner
og to glas samt en flaske cola. Bar det ind i stuen, satte sig i sofaen og ventede på Kouhei.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 8:18 am

Kouhei vendte tilbage, fandt Jackson og stod lidt og summede mens han så på ham.. han havde det virkelig ikke ret godt.. sygeste tømmermænd..
Det så også virkelig sært ud, at makeuppen var væk..
"Tak fordi jeg kunne crashe her..." sagde han med en snøvlende tone..
".. Der er lidt langt til Malmö..." afsluttede han så inden han satte sig ned ved siden af Jackson
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 8:27 am

"Malmö?" gentog Jackson spørgende. "Bor du i sverige?" fortsatte han så og lagde et stykke pizza på Kouhei's tallerken.
Tog et til sig selv og begyndte hæle cola op til dem. "Fjernbetjeningen ligger der, du skifter bare kanal~" sagde han så
og gav sig til at æde. "mmmnh...... jeg ELSKER pizza!" han sad med benene i sofaen, skræder stilling, ligeglad med hvordan
det egentlig så ud, han var jo hjemme. "nomnomnom<3" mumlede han med et stort smil på læben.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 8:35 am

Kouhei var lidt ligeglad med hvad de så i tv.. han tog istedet bare et stykke pizza..
"Lige for tiden gør jeg ja... Er hos en kammerart der, for at undgå at blive skudt.." han grinte lidt, rystede på hovedet..
"...Ikke super fedt, men sådan er det jo.." han tog en bid af stykket igen..
"Der har vi noget til fælles, især når jeg har tømmermænd!"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 8:39 am

"nmh.." Jackson tykkede lidt på maden. "Hvorfor er det igen at pistoler er så involdveret i dit liv? Geez, havde du været min fyr
havde jeg nægtet sex så længe du gjorde sådan noget, hehe" jokede han og tog endnu en bid af sin pizza.
"Mnh, den er virkelig god i dag<3" fortsatte han så lidt efter. "Oh og... btw... du crasher lige så længe du lyster~
er rart med selvskab<3" lød det så stille men kærligt fra ham. Han mente det virkelig, selvskab var gud for ham.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 8:43 am

Kouhei trak lidt på skuldrende..
".. Altså var blevet kidnappet af de dudes... såeh... De har truet med at skyde mig hvis jeg kom tilbage til Danmark..." han skubbede sin piercing i underlæben frem, inden han tog en bid mere af pizzaen..
"Men tak~ Det skal jeg huske.." han smilte en smule træt..
"Rart at have steder hvor man føler sig velkommen.."
han modtog en sms, fiskede mobilen frem og læste... et ubehaget udtryk tegnede sig ufrivilligt på hans ansigt, inden han bare lagde mobilen på sofaen ved siden af sig med en dårlig fornemmelse i maven, som han forsøgte at skjule..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 8:53 am

Jackson satte sig mere op i sofaen, lænede sig lidt ind mod den anden og hvilede med armen på ryglænet.
"Hvorfor i hede hulen kom du så tilbage?! Sæt de finder dig!" Lød det bekymret fra Jackson som han stirrede op den andens ansigt.
På grund af at han stirrede på Kouhei's ansigt kunne han ikke ungå at lægge mærke til hans urolige udtryk i ansigtet.
"Hey...? Er... er du okay?" spurgte han bekymret og tog den andens mobil, lagde den på bordet og satte sig tættere på den anden.
Han lod en arm glide rundt om den andens skuldre og nussede ham lidt, smilte svagt for stadig at holde humøret oppe. Eller prøve.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 9:15 am

Han smilte skævt..
"Min mor krævede det.. hun var rasende fordi hun ikke havde kunnet komme i kontakt med mig.." han så lidt tænksom ud..
"... Men altså.. politiet er efter dem... så de blir nok fanget.." han nikkede lidt for sig selv.
Da Jackson så pludselig kravlede tæt på ham, og blev helt bekymret, smilte han bare...
"Årh du bekymre dig for meget søde.." sagde han så...
"Bare Iva... hun spørger om ikke jeg gider køre hende hjem.. hun vil snakke med mig siger hun..." han kløede sig lidt på siden af kæben
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 9:30 am

"Det håber jeg....." lød det så fra ham. "Det ville ikke være kønt til timerne med en læreinde der havde mistet sin søn.."
Han hvilede sit hovede på den andens skulder nu, egentlig var der en smule mere til det end bar at han var bekymret for hans timer..
Selvfølgelig var han über bekymret for at Kouhei ville blive skudt, det måtte han ikke. Han var måske en nar.. men han var også sød.
Han kyssede blidt den andens skulder og lod en arm glide rundt om hans liv mens han igen lod sit hovede hvile på hans skulder.
Da det blev nævnt at det var hans eks der skrev kom der et lille pout på hans læber.
"Oh.. altså, at tale med hende ville være godt.. maybe you can make up and make out?" små grinte han og rykkede sig tilbage til hvor han sad før.
Tog et stykke pizza og gav sig til at nomme på det.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 11:41 am

Han smilte skævt..
"Yeah... Det ville det ikke.." han lagde sin arm om den anden, da han lænte sig op af ham..
Men da Jackson så foreslog at han bare skulle gøre det, rystede han på hovedet.
"Det ville være som at skyde mig selv i foden.." han holdt en pause..
"Jeg er ikke så glad ved at snakke om den slags... Du ved, det er bare ikke rigtig mig at snakke om alt den slags følelser.." han rystede lidt på hovedet.
"Men for at forklare det kort, så er det 6 gang nu at hun slår op... Hun har ikke følelserne for mig, men... jaeh.. du så selv hvordan trunterne hang efter mig til festen... Det får hende til at virke uopnåelig for de andre fyre...." han rynkede næsen lidt.
"... jeg er vel bare naiv for at tro på at hun overhovedet kunne finde nogle følelser for mig frem igen..." han sad lidt i stilhed.
"Ej, sorry.. Er vist lidt sassy nu.." undskyldte han
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 11:52 am

"Mneh 'elt- omkay!" sagde han med munden fuld af pizza og med et halv stort smil på de oste indsmurte læber.
Han sank, derefter lød der et højt 'haaaaah!' ~
"altså.. hvis hun er sådan en billig starfucker hoe, så burde du holde dig væk fra hende, find en sød pige..
trist din bror er vild med røde, hun ville sikkert være god for dig~ altså.. bortset fra at hun også ryger..
men hun virker altså super sød!" han lænede sig frem og tog talerknen med den andens pizza og viftede
med den for næsen af ham. "Spis noget mere, det er lækkert<3" sagde han da og stilte den tilbage på bordet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 1:27 pm

Kouhei måtte lægge en hånd for munden for at tilbageholde et grin over Jacksons pizzamund..
Han vendte så sin hjerne ind på samtale emnet igen.
"... Problemet er jo at jeg har lidt svært ved at give slip, tror jeg... Det er egentlig ikke fordi jeg er forelsket i hende mere... Men alligevel kan jeg ikke rigtig helt finde ud af bare at lade hende gå.." han bed sig lidt skråt i underlæben.. trangen til at ryge var ved at finde vej til hans krop.. gjorde hans ben urolige..
"Røde er sød ja... Men... Jeg tror for én gangs skyld, at jeg vil gå efter en hvor personligheden matcher mig lidt bedre..." han skævede lidt ned til Jackson, men vendte hastigt blikket væk igen...
Da Jackson så bød ham pizza igen, tog han imod den og spiste af det stykke..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 1:39 pm

"arh, kender det...heh, det er virkelig lort. Men ja, find en der passer godt til dig, det er bedst!"
sagde han så med endnu et smil som han så mod tv'et, uden at lægge mærke til at han blev seet på en smule.
"erh, er du okay?" spurgte han så og så hen på Kouhei, "Hvis du skal på toilettet ved du hvor det ligger?"
små fniste han og lagde igen sit hovede på den andens skulder. "nnnh~" lød det så tilfreds fra ham.
Jacksons mobil vibredede over fra køkkenet af, så Jackson hoppede op og kluntede hen til den.
Den ringede, Daniel ringede... han stod og stirrede på den, overvejede om han skulle tage den.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 2:04 pm

Kouhei grinte lavt.. Jah.. Jackson havde ret.. Han burde komme videre, det vidste han også godt..
Derfor sendte han også et svar tilbage til Iva.
Beklager truntebarn...
I'm busy together
with someone
who actually cares :)
så du må jo ta'
bussen eller finde
en anden til at lege
taxa med dig...

Men mens han svarede hende, rejste Jackson sig..
Kouhei løftede øjenbrynet en smule.
"... Er det ham der ringer?" spurgte han, da han så den andens tøvende mine..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 2:32 pm

Jackson nikkede, ja, det var det. "erh.. mh.. ja.. jeg sendte ham en besked i går... da jeg var på toilettet...
men så slukkede jeg min mobil.. og da jeg tændte den var der rigtig mange sms'er... men jeg har ikke læst dem...
ikke nogen af dem overhoved... jeg tror han er sur..." lød det nervøst fra Jackson som han knugede sine hænder
sammen, en smule bange. Ikke fordi han var bange, bange. Men fordi han var nervøs for hvad den anden ville sige
hvis han nu tog telefonen. Han rækte ud efter den og bed sig svagt i underlæben og med lukkede øjne.
Han sukkede og skulle til at tage den, men så lagde den anden part på, og med et 'Pheeeew!" lod Jackson sig
falde ned i 'skovskiderø stilling. (ja. kan ikke huske hvad det ellers hedder!)
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 2:39 pm

Kouhei rejste sig fra sofaen, gik på lidt urolige ben hen til Jackson, hvor han satte sig på hug ved siden af ham.
"Ey, baby, det 'okay..." sagde han i en beroligende stemme, mens han lagde hænderne på den andens skuldre.
"Bare ring ham op og hør hvad han har at sige.. er han en douche, så læg på, kay?" han trykkede lidt med fingrene, for at massere den andens skuldre lidt
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 2:42 pm

"jaman... jeg har ikke lyst til at snakke med ham... jeg slog op... jeg ved godt det ikke er pænt over sms...
men jeg prøvede at ringe.. og han har jo aldrig tid til at ses..." mumlede han. Hm, det var rart med det der finger
noget på hans skuldre. "Han kan sejle hans egen sø kan han..!" lød det så irriteret fra Jackson som han kastede
sin mobil ned i den anden ende af lokalet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 8 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen