Nightmare

New hair, new love.

Side 7 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 1:35 pm

Kouhei lod hånden ligge stille nu, lyttede bare til hvad den anden sagde..
"Jeg tror det ville give mening hvis ikke min hjerne havde været så uklar..." lød det en smule tænksomt fra ham.. Ja, når man var påvirket som han var, ville ens fysiske drifter gerne tage over..
Men han flyttede dog hovedet, bevægede ikke hånden mere, og lagde bare hovedet ned på puden.. Han accepterede Jacksons ord, til trods for sin drukfyldte tilstand.
"Hvis du virkelig ikke kan sove, har jeg noget baldriante i en taske i bagklappen i bilen.." lød det så istedet
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 1:41 pm

Jackson fnist lidt over den anden. "Nej tak, jeg skal ikke tage nogle piller eller noget... jeg har.. min egen form for sove medicin~
Og jeg nakker den fra dig~ kald det hævn fordi du ragede på mig~" sagde han og kravlede tættere på den anden, løftede benet over ham
så det lå oppe på hans hofte og lod den ene arm glide op omkring hans nakke mens den anden hvilede på hans bryst.
Han hev ned i den andens nakke og pressede sine læber blidt mod den andens. Han ville ikke ha sex, men lidt kysserig kunne han nu godt tænke sig.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 1:48 pm

"Jamen baldrian er bare noget natur-plante-et-eller-andet... Det virker afslappende.." forklarede han, men tabte tråden i hvad det egentlig var de snakkede om..
Godt nok, for Jackson skiftede emne.. men Kouhei nåede ikke at gøre meget, før han mærkede den anden lægge sig halvt ind over ham, en arm i nakken og drejede hans hoved på plads.. Forberedelse på den andens bløde læber, som Kouhei snart kunne mærke mod sine egne.. Han var først forvirret, men tøvede ikke med bare at give efter og gengælde kysset... hans ene hånd gled op på ryggen af den anden - kun på ryggen, hvor den blidt nussede under trøjen.. for én gangs skyld forsøgte han ikke at rage, men bare kærligt røre den andens ryg for at få ham til at slappe af og den slags.. det virkede i hvert fald logisk for den sorthårede!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:01 pm

Jackson smilte ind i kysset da han kunne mærke at den anden kyssede igen, han lukkede langsomt sine øjne
i og nød sådan at blive nusset igen, denne gang ikke på numsen, well.. selvom det nu også var ret rart..
(ikke at han ville inrømme det though) "mmnh.." lød deres kys, Jackson trak sig lidt tilbage for drillende at bide
Kouhei i læben, det elskede han, at drille. Han var en rigtig Teaser, både før og efter man havde fået ham
med i seng. Hans hånd gled rundt på den sorthåredes brystkasse, den var dejlig, stærk, men ikke for pumpet også uden ret så mange hår!
Lige som Jackson kunne lide den! Han forsøgte rykke sig endnu tættere på, men det kunne næsten ikke lade sig gøre
medmindre de gav sig til at knalde, så tætte var de.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 2:07 pm

Kouhei lod sig drille.. han havde ikke meget valg, men smilte bare ganske svagt over den andens nap i hans læbe.. men han kunne også godt mærke, at i hans berusede tilstand, ville der ikke skulle meget mere til før at han så småt ville begynde at reagere..
Han nussede den andens nakke, samtidig med ryggen.. han overvejede hvad der ville være bedst.. at lades som ingenting, eller at advare den anden...?
Det var nok bedst at gøre ham klar over det..
"Du skal ikke føle dig anstødt over det her, men hvis du bliver ved på den her måde... altså, Jeg er trods alt en dreng, selv om jeg forsøger at holde mig i skindet.." han grinte lavt, ganske kort for at det ikke skulle virke så alvorligt... men nu var han ligesom advaret, så skulle han ikke blive forskrækket hvis han pludselig kunne mærke noget dernede af.. han regnede jo med at Jackie her var en pige.. Og som pige kunne man ikke altid sætte sig ind i at det dernede altså bare havde sin egen fri vilje...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:14 pm

Jackson kunne ikke lade værd med at grine~ hvor var Kouhei sød når han forsøgte holde sig selv tilbage.
Ja, det var ret kært. "Det gær mig ikke noget, det er lidt ligesom stive nipples~ hnhn, man kan ikke gære for det!"
drillede han og så på Kouhei med et lille smirk. "Desuden dør jeg ikke af at du for en lille stådreng, du er jo både fuld
og ja jeg ved ikke hvad~ Såeh.. det er ok hvis du for det.. jeg mener.. det er jo også mig der kysser dig..
så ville være strengt hvis jeg blev sur over det..."
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 2:23 pm

Kouhei fik et lidt flabet smil på læberne.
"... har du stive nipples?" spurgte han så bare drillende.. ja, det var lidt det eneste han fik ud af Jacksons ord.. han var stadig temmelig blæst, og generelt en drillepind..
Han rystede dog tanken af sig, og lod istedet bare sin hånd søge den andens nakke, inden han trak ham ned i endnu et kys..
Han havde glemt alt om den andens kæreste.. han vidste jo ikke at Jackson havde gjort det forbi med ham.. og ja, Iva var overhovedet ikke i hans tanker på det tidspunkt.. som om hun ikke rigtig eksisterede lige på det gældende tidspunkt..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:29 pm

"Wuah!?.. n-nej... jeg.. erh.. det var ikke det jeg mente!" lød det så flovt fra Jakcson før han blev trukket ind til endnu et kys.
Han gengældte det med det samme, det føltes sipelthen så godt, og Kouhei virkede til at være en god kysse!
Ikke at Jackson vidste hvad en god kysser var, men det føltes godt at kysse med ham!
"hmmn..." Kysselyde fylte rummet, det var næsten klamt. han fniste sådan lidt nu og da ind imellem kyssende, han følte sig
helt teenage agtig igen, det var rart.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 2:41 pm

Men heldigvis var der lyden af tv'et til af fylde rummet op med lyd, så det ikke kun var de spæde lyde af de to unge mennesker..
hans hånd på ryggen gled nedad... selv om han holdt sig i skindet, kunne han vel godt gramse - bare en lille smule....? han sørgede for at bevæge hånden langsomt, så Jackson kunne stoppe ham hvis han ville have ham til at løfte hånden højere op igen..
Kouhei forsøgte at indlede et lidt mere intimt kys, men uden at presse den anden... hellere ventede han på den andens response..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:50 pm

Jackson lod Kouheis hånd glide ned igen, 'lidt ragen kunne jo ikke skade' tænkte han.
Kysset lod han også bare den anden føre~ han kunne godt lide at være ret.. submisiv, og lade den anden tage føringen...
det fik ham til at føle sig mere... sikker... i hvad han lavede. "så brug dog tungen menneske, jeg kan jo mærke du vil~"
kom det så fra ham med en svagt grinene stemme, han fandt der utrolig sødt at den anden virkelig forsøgte, havde det
været en hver anden mand han personen sikkert været skide ligeglad og bare voldkneppet ham, om han så ville eller ej!
Altså.. så længe de var til mænd.. hvilket Kouhei ikke virkede til at være.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 2:55 pm

Kouhei kunne ikke tilbageholde et lille grin, og måtte vende ansigtet væk kort..
"Der er så meget jeg vil.." svarede han bare med et ret fordrukkent smirk, men lod så bare ansigtet vende tilbage til den anden.. Han genoptog hvor han slap, og denne gang holdt han ikke rigtig sig selv tilbage.. hans hænder var lettere livlige, alligevel langsomme og ikke særlig hårdhænnede, men kysset derimod var en del mere intenst, og Jackson ville næppe bare kunne bakke ud af det igen.. Kouhei forsøgte at tilsideskubbe det begær som den anden vækkede i ham.. han var alligevel så skæv at det var svært at fokusere..

De lå sådan i et godt stykke tid, inden det begyndte at sløve af.. de var vel begge søvnige, selv om der nu var noget som den sorthårede hellere ville, end at sove..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 11:00 pm

Jackson grinte af den andens ord, selvfølgelig var der det, han var jo en dreng og han troede at Jackson var en pige.
"Well, hvis du er sød og som sagt er villig til at vente og lære mig at kende... så kan det godt være du kan få mere<3"
- drillede han mens den anden igen bragte deres hoveder sammen og kørte sine hænder rundt op bagsiden af hans krop.
"M-mnh~" lød det i små lyde fra Jacksons mund som han lod sig kysse, han slikkede på Kouheis læber.. ligesom for at
få adgang til hans mund.

Ja, langsomt blev han trættere og trættere... men samtidig mere vågen fordi han gerne ville mere selv. Men det var udelukket!
Han rykkede sig lidt tilbage med et smil og så genert på Kouhei. "Tak~" lød det så fra ham før han puttede sig ind i den andens favn.
Han lukkede sine øjne i et svagt suk. "Det hjalp..." mumlede han så imod hans bryst og kyssede det en gang før han lagde armene
om den anden.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 11:09 pm

Kouhei vågnede kort en smule op, da den anden stoppede deres kysseri... Han ville jo gerne have lavet mere, og havde et eller andet sted håbet at den anden havde overgivet sig... men nej.
Han lod dog Jackson lægge sig i sin favn, snoede armen rundt om ham..
Han sagde ikke noget, men nussede bare den andens nakke... Havde han været alene, havde han ordet 'det' selv, men det ville han ikke ligefrem gøre mens Jackie lå ved siden af ham.. Men det gjorde det fandens svært at sove!
han strøg håret igennem den andens hår med et lidt rastløst, næsten uhørligt suk.. drejede hovedet, kyssede den andens pande..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 11:23 pm

Jackson nød at ligge der, selvom han ikke kendte Kouhei følte han sig stadig mere eller mindre tryg i hans favn.
Så ja.. det var rigtig rart for ham at ligge der hos den anden. Selvom Jackson selv var en dreng havde han
slet ikke taget højte for at den anden allerede kunne ha skaffet sig et mindre problem, selv havde han ikke
fået andet end lysten til mere, men han var jo heller ikke nær så langt ude som den anden var det!
Da han rykkede lidt på sit underliv kunne han dog godt mærke det, og derved littede hans ansigt op på ny
trods det lige var faldet end del ned.
"erh.. uhm.. undskyld~" mumlede han så. "Du må godt.. uhm.. du kan da ikke sove med den der~" fniste han.
"jeg har ikke noget imod du.. gør det.. u know.. igen.. det sker<3"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 11:31 pm

Kouhei åbnede øjnene igen da han hørte den anden snakke..
"Arh det skal du ikke tænke på." sagde han med antydningen af et lille grin i stemmen..
"Jeg er alligevel stadig temmelig skæv.. så alting virker meget syrealistisk ligenu.." han nikkede lidt for sig selv.. For ja, selv om hans krop havde reageret, var det hele en smule fjernt for ham..
".... medmindre altsåeh..." han lod en hånd glide fra den andens kind ned over hans hals, kun som et spørgende hint, sagt på en måde for ikke at støde 'hende'
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 11:42 pm

Jackson så lidt tænksom ud et lille minut mens den anden bevægede sin hånd ned til hans hals.
"uhm....altså....et handjob dræber vel ikke nogen?" lød det så flovt fra ham inden han så op på
Kouhei med et lidt halvseriøst blik. Et handjob var virkelig det eneste det kunne blive til.
For han kunne ikke risikere at den anden så ville mere, altså det ville han jo gerne selv..
men der var jo det lille ubetydelige fact at Kouhei troede han var en pige!
Langsomt lod han sin hånd glide ned til den andens skidt, lod hånden hvile på den bugle der var.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 12:01 am

Kouhei lod et blidt kys plante sig på den andens pande igen..
"Then what about you?" spurgte han.. for Kouhei var det helt syrealistisk at den, som tilbød ham det, ikke selv ville have noget igen.. Ikke at han klagede, men selv i sin fulde tilstand fokuserede han også på den anden part..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 12:04 am

Jackson rystede på hovedet med et lille smil. "I dont need anything, well.. kisses would do.. i kind of like kisses you see.."
sagde han og nussede sit hovede ind mod den andens brystkasse. Kyssede det let og slikkede let over det bløde område derpå.
Hans hånd sneg sig ned under stoffet og tog fat om det erekte lem, han nussede det stille til at starte med, altså hovedet.
Men lidt efter begyndte han med at pumpe skaftet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 12:12 am

Kouhei var ikke helt forberedt på den andens handling, men han klagede bestemt ikke.. istedet kyssede han så bare den andens pande igen (da det var der han kunne nå), og lod Jackson gøre sit arbejde... Han kunne mærke pulsen stige, og et rush af adrenalin smækkede ind over hans krop..

nogle minutter efter var løbet kørt, og Kouhei lå bare med armene om den anden, trak vejret roligt mens han nød duften af den anden.. nussede kærligt i nakken på ham..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 12:18 am

Jackson lå og nød at blive holdt om, som han jo sjovt nok hele tiden havde gjort det~
"Var det godt nok?" spurgte han med et smil som han var ved at sætte sig op i sengen.
"Jeg erh... går lige ud og vasker mine hænder~" lød det så muntert som han, ígen,
kravlede over Kouhei, stoppede på midten, lænede sig ned og kyssede ham på munden,
kravlede videre og gik ud af døren med et tilfredst smil.
Han gik ud og vaskede sine hænder, gik hurtigt tilbage og kravlede igen op i senge..
denne gang for real for at lægge sig til at sove.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 12:38 am

Kouhei nikkede bare.. det var vist svar nok..
"noo.." mumlede han dog lidt tilbageholdt da den anden skulle til at rejse sig.. men han lod ham gå..

Da Jackson kom tilbage, lå Kouhei dog og sov næsten allerede..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 12:47 am

Jackson fniste af den næsten sovende fyr i hans seng. Han rykkede sig ind til ham og nu var det så Kouhei's tur til at ligge i armene på Jackson.
Han nussede ham lidt i håret inden han mildt klemte ham ind imod sig, lukkede sine øjne og faldt langsomt i søvn.

Morgnen efter vågnede han.. helt indviklet i den anden, altså med benene mellem hans, armene klemt godt om den anden og med hovedet
presset mildt mod hans hals. Et smil brød ud på hans læber, at vågne sådan fik ham til at føle sig helt varm inden i~
Han kunne ikke lade vær, han rettede sig lidt og kyssede så den den blidt på læberne, med et smil.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 1:19 am

men selv om Jackson vågnede, sov Kouhei stadig tungt... makeuppen var tværret et godt stykke rundt om øjnene, - det skete jo når man sov med det, og det ville helt sikkert se sjovt ud når han åbnede øjnene..
Men kysset fik ham dog til at mumle et eller andet lavt, næsten utydeligt.
"... Nu ka Iva bare fucke til helvede.." lød det, mens han så trak armene om den anden for at få ham ned til sig..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors apr 05, 2012 1:25 am

Jackson fniste og rødmede svagt da han blev hevet ned til Kouhei.
Men det lille smil der var på hans læber forsvandt da den der Iva blev nævnt.
"H-helvede.. jeg tror ikke det er et særligt rart sted.." mumlede han og lod sine
hænder nusse op og ned af den andens sider. "Er du sulten?" spurgte han da
med endnu et mindre smil og kyssede Kouhei på halsen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors apr 05, 2012 1:35 am

Han nikkede lidt.
"Præcis.. der kan hun bare skride hen..." hen gemte sit ansigt ind mod Jacksons side af hovedet i det bløde hår..
"Det her er alligevel meget bedre.... Du er meget bedre.." mumlede han så..
ved Jacksons spørgsmål så han kort tænksom ud..
"... Jeg kune tømme mc. D ligenu... Har det super dårligt.." han satte sig langsomt op, gned sit ene øje..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 7 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen