Nightmare

New hair, new love.

Side 6 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 1:58 am

Kouhei nikkede en smule.
".. Sikkert også det...Men hun slog op fordi hun ikke havde kunnet få fat på mig i 2 ugers tid... Er det strengt hvis jeg mener at hun så var for clingy?" spurgte han en smule mumlende..
"Og lavede jo heller ikke engang noget til festen... vi smed toiletpapir ud af vinduet istedetfor.." hans tale hang fint nok sammen; bare ikke for ham selv.. det lød bare som en række ubrugelige ord i hans hoved..
Kouhei lå stadig med armene om Jackson.. trak ham helt ind til sig, og indhallerede langsomt..
"... Du dufter godt.." mumlede han så ned i den andens trøje på skulderen..
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:06 am

"erh... du er da også en nar for ikke at svare din kæreste i to uger... gad vide hvad hun har tænkt? Måske hun troede du var død?"
han sukkede dybt, "Kan ikke svare på om hun var clingy, ved jo ikke hvordan jeres forhold var.. men.. når du ikke svare hende så længe
er det klart hvis hun skriver meget..." sagde han lige indtil han blev afbrudt af et 'du lugter godt'
Han kinder plussede fuldkommen op over det, tjaeh, der skulle altså ikke meget til for at gøre den her blondine genert.
Det ville Kouhei måske også snart ha bemærket? - "Urh... t-tak... det er nok min parfume... det er Britney Spears.... den lugter af slik.."
små grinte han for at skjule sin generthed. Hvis det stod til Jacksons hjerne havde han skubbet sig væk fra Kouhei, men hans bløde
bløde bløde hjerte syntes at han skulle trøste og holde om ham. (selvom det vidst var ham der blev holdt?)
Han lod sine arme glide rundt om Kouhei og lukkede sine øjne forsigtigt i~
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 2:18 am

Kouhei var stille lidt.. sådan havde han ikke tænkt på det..
"... Havde bare travlt.." mumlede han så.. Han ville helst ikke komme ind på hvad han helt præcist havde lavet i de to uger..
"Nej det er ikke parfumen.." kommenterede han så istedet..
"...Det er vist bare dig naturligt.." han blev liggende med armene om den anden.. langsomt gled den ene hånd dog længere ned, så den hvilede på lenden af den anden.. en smule nussende.. han syntes lidt at have glemt at den anden havde kæreste på..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:27 am

(( Nettet failer ))

Sidst rettet af Adam Ons apr 04, 2012 2:37 am, rettet 1 gang
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:36 am

"Hmph.... altså... hvis du havde for travlt til ikke at gi din kæreste tegn på liv.. så ville det nok være bedst for dig ingen kæreste at ha..."
Han så sådan ret utilfreds ud. "Det er ikke fair overfor de piger du så er sammen med, de går sikkert rundt og er bekymrede og kede af det hvis du gør sådan....
Det ville jeg i al fald.. ville ikke kunne holde det ud.. det er jeg for bekymret til..." Indrømmede han og så op på Kouhei med et halv bebrejdende/lærende blik.
"Hvis du havde været min kæreste havde jeg nok ikke kun slået op, jeg havde nok vappet dig en på siden af hovedet~" små grinte han.
Han havde godt mærket at den andens hånd var gledet ned og så småt var begyndt at nusse... "erh.. uhm.. tak.. jeg øh... ehe.." han vidste ikke hvad han skulle sige..
han havde ikke fået sådan nogle søde ord fra en dreng herre længe, generalt havde han ikke fået komplimanter overhoved.. kun lige af røde~
Hans kinder brændte igen, det var så pinligt... hans hjerte hoppede bare derud af og han kunne hverken følge med eller finde ud af hvorfor fuck det gjorde det?
Det var så forvirrende!
Han sukkede lydløst og lod bare den der hånd blive hvor den var, det ville jo nok ikke skade nogen. Hans hjerne sagde at han skulle skubbe sig væk og stoppe Kouhei..
Mens hans bløde bløde bløde hjerte sagde han skulle lade ham ha sin hånd der, holde om ham og trøste ham, han virkede jo så ked af det, selvom det jo
var hans egen skyld!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 2:43 am

Kouhei ville egentlig ikke have fortalt det, men alkohollen og stofferne fik ham til det alligevel..
"Altså der var ikke meget jeg kunne gøre, når jeg sad med en pistol for hovedet... så kan man ikke bare tage hjem og hente sin telefon og skrive til hende jo.." mumlede han ind mod den andens hals... hans hånd forblev hvor den var indtil videre..
"Men ja.. har heller ikke rigtig lyst til at have en kæreste længere... De er alle sammen så ignorente... eller sådan et eller andet... Krukkede og reserverede, mens de gør alt hvad de kan for at virke så uskyldige og jomfruelige... De skulle ta' og lære noget af dig istedet..." hans tale var en smule sløv... han var træt at høre på..
Hånden på lenden begyndte langsomt at snige sig længere ned i bløde bevægelser, mens den anden kørte helt op i nakken på ham..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 2:51 am

"wah?! det må du ikk! det squ da skide farligt man!" lød det chokeret fra Jackson som han svagt løftede sig ind over Kouhei.
Mens han sad der, hovedet løftet men stadig med en hånd i nakken grinte han endnu engang. "Hahaha, lære af mig? Hvad skulle
de dog kunne lære af mig?" spurgte han med et smil, der hurtigt blev til en flov mine da han kunne mærke den andens hånd
på hans numse. "Erh... K-kouhei...." mumlede han flovt og skimtede til siden.
"Hvad... hvad er det du laver..?" spurgte han med et nyt, men svagt smil og en lille munter latter.
Han vidste godt Kouhei kun gjorde det fordi han var påvirket, så han hyrrede ikke for meget op over det.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 6:43 am

Han mumlede noget utydeligt, som kørte ud i "- så det var jo ikke ligefrem med vilje.."
Han småslumrede, men da den anden kaldte ham ved hans fornavn, kvikkede han lidt op.
"Lad venligst være med at kalde mig det... Hader det navn... så rædsomt..." han rystede lidt på hovedet..
".... Nåeh... Tror jeg afmærker lidt teritorie... ved det ikke..." han lod hænderne langsomt glide væk fra hvor de ikke måtte være.
"Du kan ikke lide det?" han lå med ansigtet halvt ned i puden... løftede dog langsomt blikket en smule for at møde den andens øjne.. Den blege hud skabte en klar kontrast til de mørkeblå øjne, som roligt kiggede op på ham..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 7:03 am

Jackson skar en lidt mærkelig grimasse da han ikke ligr fik fat i hvad den anden sagde. "Hmn.. hvad?.. uhm... bare du ikke gør det igen.." mumlede han stille
tilbage og lød sin hånd føre op for at nusse den andens kind igen, bare en lille smule.
"Oh? Øh, okay?.. jeg syns ellers det er et pænt navn~" svarede han så og skævede en anelse væk. Da den anden så spurgte om han ikke kunne
lide det, fniste han med et svagt smil og de røde kinder. "T-teri?... ehe... Det sagde jeg ikke~ Tror bare ikke min kæreste ville bryde sig om det, hnhn~<3"
Han så på Kouhei med et smil der langsomt forsvandt som han så ind i de mørkeblå øjne. Han bed sig svagt i underlæben og lukkede sine øjne igen
for at hvile hovedet på den andens arm, sukkede tilfreds og rettede så lidt på dynen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 7:41 am

"Det bestemmer jeg jo ikke.." svarede han dæmpet... Han valgte ikke at kommentere på det angående hans navn, og istedet lod han bare hånden glide nedad igen..
"Det finder han ikke ud af..." mumlede han lavt..
"Desuden fortjener han dig da vist ikke... Hvis han ikke engang kan finde ud af at holde dig interesseret i ham..." han åbnede langsomt øjnene, flyttede så hånden væk dernede fra, for at stryge en lok hår væk fra den andens kind..
"Ellers ville du ikke rødme sådan, når jeg var tæt på dig.. Du ville have skubbet mig væk med det samme..." han var stille lidt, for at give den anden tænkepause..
"Eller er jeg helt ved siden af?"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 8:11 am

"nh..." Igen så Jackson ned, han rystede lidt, da han begyndte at blive nervøs..
"Han.. øh.. han har vel bare travlt..." sagde han med et lidt forced smil. "Du kender typen~"
Han sukkede svagt og åbnede sine øjne igen da hans kind blev rørt ved, eller der i hvertfald
blev rykket noget af hans hår. "... J-jeg rødmer når jeg blir nervøs..." forsvarede han sig
bare med. "D-det har ikke noget med dig at gøre..." han lukkede flovt sine øjne i igen.
"m-men.. jeg benægte da ikke at du er flot eller.... eller er lige min type eller... noget..."
mumlede han mens han vendte ryggen til den anden for at skjule det røde, røde ansigt.
Han lod dynen dække over sit hovede fordi han simpelthen bare var så flov nu!
Tænk at han virkelig lige havde sagt det! Garh! Pinligt!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 9:23 am

Kouhei lod ham vende sig om, men strøg ham så bare blidt over håret..
"Men.. var det ikke lige dig, der sagde til mig at jeg måske ikke burde have en kæreste, hvis jeg ikke havde tid til hende...?" spurgte han så roligt, inden han lidt prøvende lod armen glide om livet på den anden..
"Han har ikke tid til dig..? Har han travlt med en anden?" spurgte han så i en dæmpet, rolig og blød stemme..
"Du tænker så meget på ham.. tilsidesætter dig selv... Hvad med om du tænkte lidt på dig selv istedetfor..?" spurgte han dæmpet i den samme tone, ind mod den andens baghoved..
"Hvad han ikke ved, har han vel ikke ondt af..? Han tænker sikkert det samme.."
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 9:43 am

Jackson knugede dynen mellem sine hænder nu, han lod bare den anden ligge armen om sig som det passede ham~
Han snøftede engang, kunne mærke hvordan tårrende begyndte presse sig på~ Et 'hic' kunne høre stille ind mod dynen der
nu blev presset mod hans ansigt. "Han.. han tager sig tid til mig.. han 'hic' ringer nu og da og ber mig komme over.."
mumlede han hulkende mod dynen. "og.. og han tænker... tænker også på mig.. tror jeg...'hic'.."
Tanken om at Daniel måske hyggede sig sammen med en anden når Jackson ikke var der, den gjorde nade.
Så igen, Daniel kunne ikke specielt godt lide de ting Jackson kunne... og han var ikke til det der søde haløj og romantik,
selvom han virkelig havde prøvet i starten.
Men Kouhei havde egentlig ret.. det vidste han jo godt inde i.. om Daniel var sammen med en anden bag hans ryg havde godt
strejfet ham, men han nægtede bare at indrømme det for sig selv, han ville så nødigt ende alene igen. Han ville ikke efterlades..
ikke igen, nej.. Han klemte dynen mere ind til sig, gemte sit hovede i det for at skjule lydene der kom fra ham.
Han makeup løb, for den havde han jo glemt at fjerne... vor var det bare pinligt!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 10:22 am

Kouhei forblev bare liggende med armene om Jackson.. han nussede ham blidt hen over håret, og var stille for en stund, hvor han bare nussede videre..
"Hvad er det du ser i ham?" spurgte han dæmpet, inden han plantede et blidt kys i nakken på den anden..
"For... Jeg tror altså du ville kunne score bedre end ham..." hans øjne var lukkede.. han var temmelig søvnig, men ville ikke sove endnu..
han holdt fortsat armene om den anden, trøstende..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 10:41 am

Jackson træk på skuldrende, han vidste det egentlig ikke mere~
"J-jeg elsker ham vel bare..." mumlede han mod dynen. Snøftede igen og forsøgte tørre sine øjne med håndryggen.
Igen vendte han sig om, denne gang for at ligge med hovedet mod den andens brystkasse. "Så det kan jeg?...."
mumlede han mod den andens hud. "Og hvad er så bedre end ham?" små grinte han og satte sig op.
"Jeg går lige på toilettet..." sagde han og kravlede ind over Kouhei for at komme over på den anden side.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 10:54 am

Kouhei skulle lige til at svare på hvem der var bedre, da Jackson smuttede fra ham..
Han nikkede bare med et lille smil, og lod den anden komme forbi ham..
Han betragtede ham i det spæde lys fra tv'et som den blonde forlod lokalet..
Så stirrede han bare tomt op i loftet..
Jackson var anderledes fra alle de piger Kouhei før havde rendt efter... Det gjorde ham på en måde glad... han følte lidt at han i det mindste var nødt til at prøvekøre den anden... 'hun' virkede jo virkelig sød...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 11:10 am

Jackson gik da ud på toilettet, fjernede makeuppen, børstede tænder og vaskede sit ansigt.
Han løftede hovedet fra at ha vasket ansigtet og stirrede så på sit spejlbillede.
Han fandt sin mobil frem og stirrede på sms enheden. Skrev Daniels nummer ind og
stirrede nu bare på det. Han sukkede, og der sad han så i en minuts tid.
Normalt var han ikke typen der slog op over sms.... men han vidste jo ikke hvornår
de ville ses igen så... han ringede dog først op. Men ingen tog telefonen, sjovt nok.
Så han skrev ham en sms, en kort en så det ikke var til at tage fejl af.
Grunden var nok mest at han stadig var lidt påvirket a alcoholen, og han var ked af det,
ensom og alt det der... og det Kouhei sagde hjalp en del på vej.

Jeg er træt af at være alene.. det slut.. kan ikke holde det ud mere.. Farvel.

Mere skrev han ikke før han slukkede sin mobil og gik ud af toilettet.
Han gik tilbage til værelset og kravlede igen op på Kouhei, men denne gang blev han sidende.
"Jeg... jeg kan ikke sove mere..." beklagede han sig... "Kan du få mig til at sove?"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 11:23 am

Kouhei var næsten faldet i søvn da den anden kom tilbage..
Men da denne så snakkede, satte han sig en smule op.
Han kiggede lidt på ham, som om han først ikke kunne genkende ham.. 'hun' så meget maskulin ud uden make up.. Men alligevel stadig meget pæn... så mange trunter lignede virkelig noget der var skidt ud af røven på en høne uden make up, men Jackie her så stadig okay pæn ud.. Havde det været en 'fyr' ville Kouhei bestemt mene, at det var en virkelig smuk fyr... Ikke at 'hun' var grim som pige.. bare mindre feminin..
Han gned sig lidt i øjet, havde glemt at han havde make up på, så han fik tværret den sorte eyeliner en del..
"huh? Du var da ved at falde i søvn før..?" han satte sig helt op, kløede sig lidt i nakken...
sex gør altid en søvnig... tænkte han, men skød det ud af hovedet igen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 11:37 am

"Jeg eh.. jeg vågnede bare da jeg var ude og børste tænder..." lød det så~
Han sukkede og så da ned. "Så du kan ikke få mig til at sove?" spurgte han så igen.
Han fumlede lidt med den andens underbukser og lænede sig hovede ned over hans skulder.
"Mnh... okay..." han kravlede ned af den anden igen og lagde sig ind under dynen med
ryggen til den anden. "G-godnat...." mumlede han så og lukkede sine øjne i et forsøg
på at falde i søvn... ja det han lige havde skrevet til Daniel, det gjorde det svært at falde i søvn.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 11:41 am

Kouhei betragtede den anden mens han snakkede... da denne så pludselig fumlede ved kanten af Kouheis boxers, opfattede denne det straks som et hint..
Han lod dog Jackson lægge sig, inden han i sin berusede, halvskæve tilstand besluttede sig for hvordan han skulle gribe situationen an..
Han lagde sig tættere på, støttede med albuen på den ene side af Jackson, bag ryggen, og lænte sig så lidt ind over, placerede et kys på halsen af ham..
"Kan jeg måske da godt.." lød det lavt fra ham, ind mod den andens bløde hud.. den anden hånd lagde sig i taljen på den anden, hvor den langsomt bevægede fingrene for at trække den andens bluse lidt op så han kunne komme til det bløde hud på siden af maven ved taljen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 11:50 am

Jackson vendte en smule forvirret hovedet op imod Kouhei's. Hvad.. hvad i.. nej.. jamen? Hvad lavede han?
Ikke at Jackson ville klage, det var rart at blive kysset der på halsen.
Han lød sin hånd søge ned og tog derefter fat i Kouheis håndled og hev det op over dynen.
"D-det var ikke det jeg mente..." mumlede han så en smule nervøst..
"D-det var mere om du kendte en måde at blive søvnig på...?"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 12:15 pm

Kouhei så nu bare forvirret på Jackson..
Jamen havde han ikke lige..
"... Erh... men... du...?" han rynkede brynene lidt, som om han lige havde tabt tråden i hvad pokker der foregik..
Der gik nogle sekunder, inden han forsøgte ganske roligt at få hånden tilbage for den var, lænte sig ned mod den andens hals igen, og denne gang placerede han et pirrende bid.
"Sikker?" spurgte han så i den samme bløde stemme som før, ind mod den andens hals...
"Jeg plejer selv at blive søvnig bagefter..... gør du måske også?" han lod ansigtet forblive tæt ved den andens hals, dog uden at virke tvingende eller bruge muskler mod ham.. mere bare en smule lokkende..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 12:23 pm

"Hn.. a-av..." små stønnede Jackson der endnu engang forsøgte at holde Kouheis hånd en smule væk,
til sidst gav han dog en smule op, det var jo kun lige der omkring hoften han holdt.
Igen brændte de der skide kinder, ej.. jamen.. jamen de kunne da ikke.. vidste Kouhei overhoved at han var en dreng?
"J-jeg blir lidt søvnig men.. jeg.. jeg er ikke i det mood, du ved... og... og desuden har vi næsten kun lige mødt hinanden
og..." han forsøgte alt han lige kunne komme på.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Ons apr 04, 2012 1:14 pm

Kouhei forholdt sig stadig rolig, lod hånden glide nænsomt ind under blusen, men holdt sig ved taljeområdet..
"Et mood kan altid skabes.." lød det ind mod den andens hals, hvorefter han blidt kyssede den igen... Men nej, Kouhei anede ikke, at Jackson var en dreng..
Han lukkede øjnene langsomt i..
"Og hvad så? Om man har kendt hinanden længe, eller ej betyder vel ikke så meget... alt jeg ved, er bare at du er både køn og sød.. Det er ikke ret tit man finder piger som er begge dele... du er virkelig unik.." hans tommelfinger nussede ganske blidt og kærligt mod den andens bløde hud..
Kouhei var ikke i færd med at fortælle løgne.. han var bare fuld, og sagde hvad han tænkte... Og så var han bare generelt lidt for romantisk anlagt i forhold til hvad hans image egentlig sagde..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 1:26 pm

Det kunne godt være at Kouhei lød sådan lidt små romantisk, men det der gad Jackson altså ikke.. ikke mere..
Kouhei troede alligevel at han var en pige, så han ville jo udentvivl blive skuffet hvis han gav ind~
Trods de røde kinder, lød et halv dybt suk. "Nej.. jeg har ikke lyst.. Men.. det er da dejligt du syns jeg er unik~"
grinte han og skævede mod tv'et. 'Selvfølgelig er jeg unik, jeg er jo ikke engang en rigtig pige.."
- tænkte han. "hør.. kan du ikke.. holde fingrene for dig selv? Hvis du gerne vil knalde med mig, må du lære mig
at kende først.." sagde han utilfredst... han gad ikke være ligesom en af de billige tøser han hang ud med til
festen. "hvis du virkelig er intreserret... så vil du ikke ha noget imod at vente..."
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen