Nightmare

New hair, new love.

Side 5 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 9:57 am

Jackson så overrasket på ham "Hva i al helvede... hvorfor har du taget alt det?!" spurgte han så bare lige über bekymret.
Han sukkede da den ande skiftede emne, men han forstod nu godt at han ikke gad snakke om det, og det mindst af alt med
Jackson, de kendte jo ikke hinanden.
"Min aften har været okay hyggelig, men den ville sikkert ha været hyggeligere hvis jeg havde set noget mere til dig~"
lød det med et svagt smil. "Røde er rigtig sød, du burde snakke mere med hende, hun virker til at være en der ville være god
at være sammen med, altså.. altså som venner~ ja.. venner... ahaha~" han grinte lidt akhavet og kløede sig selv i nakken.
"ah.. du burde ikke kære hjem når du har taget alt det.. og drukket oven i... sigh... har du ikke en ven du kan sove hos eller noget?
du ved.. end der bor tæt på eller noget? Hva med personen der ejer huset?" spurgte han undrende, han ville da i al fald ikke lade den
anden køre sig selv i døden, næhæ!
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 10:03 am

Kouhei trak lidt på skuldrende..
"Jeg kan ikke lade være.." var hans svar på hvorfor..
han lukkede øjnene, åbnede dem igen... han følte det som om hans krop svævede..
"Røde?" gentog han, så en smule overrasket på Jackson.. så smilte han skævt.
"Jaeh hun er da meget sød... Men snakker ikke så vildt meget med hende... har jeg lovet min bror.. Han ville blive dødeligt jaloux hvis jeg så meget som bare gav hende et kindkys.." han rystede hovedet lidt...
"... Og... jaeh... det kan godt være at han er en mors-dreng.... men han er stadig min bror.." han lukkede øjnene lidt...
"Hmm... ku sikkert sove hos Fox... men... Hun har kæreste på, så det duer ikke.." han rystede på hovedet..
"han er med i en eller anden indvandrebande... vil jeg ikke blandes ud i.." han lod blikket hvile lidt på Jackson..
"Hvorfor klippede du egentlig dit hår lige pludseligt..?" han lænede sig langsomt frem mod Jackson, lod blidt fingrene stryge det næsten hvide hår lidt væk fra ansigtet; beruset og påvirket som han var, kunne han ikke regne ud af det havde været en paryk..
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 10:18 am

Jackson puffede let til ham med hånden. "Du burde virkelig stoppe inden det taget livet af dig..."
sagde han og så på ham med det der bekymrede blik der bare ikke gad forlade hans ansigt lige pt.
"Oh... stakkels Røde... nnnh... Nå hvad, så må jeg jo bare score hende, hnhnhn<3" grinte han for
sig selv. "Oh, eller din bror kunne? Hvis din bror kan lide hende, hvorfor siger han så ikke noget til hende?
Hun går jo og blir helt ulykkelig når hun går alene~ Det gør piger tit i hvertfald.. skal ikke kunne sige
om lige hun gør.. men du ved hvad jeg mener...!" han kløede sig igen akhavet i nakken, hvorfor skulle han
hele tiden være så akhavet!
- Da den anden lænede sig ind mod ham og lod sin hånd rykke og røre ved Jacksons hår, blev hans kinder
svagligt røde og en smule varme. "Erh.. uhm... det var en paryk. hehe... mit hår er meget tykt, så for hovedpine
hvis det er for langt... så klipper det kort og bruger parykker istedet.." svarede han med et svagt smil
og kiggede halv genert ned i jorden, gav ingen tegn for ubehag ved den andens hånd så tæt på ham.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 10:25 am

Han sad bare med lukkede øjne nu..
"Han er for meget kylling til at turde sige noget.. Han har gloet efter hende i halvandet år nu... Ville ikke forsøge at komme ind på livet af min brors long-time crush.." han mumlede så videre, noget utydeligt.. han ville helst ikke snakke om sit afhængighedsproblem...
Han løftede sin hånd lidt, lod den blidt glide over Jacksons kind..
"Normalt kan jeg egentlig bedst lide langt hår.... Men.." han holdt en lille pause, mens de mørkeblå øjne var åbne, og sløvt hvilede på Jacksons ansigt..
".... Men på dig, kan jeg faktisk bedre lide kort..." hånden kørte langsomt op, for at mærke det tykke, lyse hår.. et lidt fraværende smil kom over hans læber..
"Det er pænt.." så lukkede han øjnene igen, lod hånden glide ned og hvilede hovedet på den andens skulder..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 10:38 am

"Så må du jo hjælpe ham, spark ham i løgne! Ellers.. så mp du præssentere mig for din bror så JEG kan få ham til det~
Hun er en sød pige, hun fortjener at være glad, det gør alle piger~" sagde han med et smil, selvfølgelig fortjente
drenge da også at være lykkelige, men for det meste gik pigerne mere igennem.
Han kunne godt mærke det andet emne ikke var noget Kouhei ville ind på, så han lod det ligge for nu.
Da han kunne mærke den andens hånd på sin kind, blev han endnu varmere, denne gang ikke kune i ansigtet.
"hvad... hvad er det du siger... du er da fuldere end jeg troede.. hehehe.." mumlede han alt for genert til
det burde være lovligt! "men... tak.. Daniel kan bedst lide når jeg har parykken på, han er også til langhårede piger~"
små grinte han og lænede sit hovede på den andens og lukkede sine øjne kort, åbnede dem dog igen og kiggede på klokken.
"Altså.. jeg tror der køre en natbus her snart.. den køre vidst hjem til mig... du kan sove der også hente din bil senere i dag?
Det er jo lørdag afterall." lød det lavt, næsten uhærligt, og ret så genert. meget genert faktisk.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 10:47 am

Kouhei mumlede lidt..
"Han ville ikke turde sige noget..." mumlede han så bare..
".. tøsedreng..." han forblev siddende op af den anden..
"Glem hvad han bedst kan lide.." sagde han så med en dæmpet tone..
"Du skal være, som du bedst kan lide..." han sukkede tungt.. så kom de ind på emnet med transport.. han rejste sig langsomt, rakte hånden ned mod Jackson.
"Altså jeg kan sagtens køre... kom nu bare, vi sparer tid og penge.." fastholdt han..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 10:56 am

Han fniste svagt, "men.. jeg kan godt lide at gøre mine kærester glade, og hvis han blir glaf aaf at jeg har langt hår eller går i lyst tøj...
jamen.. så gør jeg det med glæde.. da jeg havde min daværende kæreste, gik je altid i sort, pink, rød and so on~ u know, emo tøj.. hehe"
Han grinte lidt af minderne, han savnede dem, savnede 'ham', men han havde Daniel nu, så han forsøgte ikke tænke på ham, men det var svært.
Daniel kunne ikke få ham til at glemme Lukas... uheldigvis...
Den anden rejste sig og rakte en hånd ned til Jackson. Jackson rystede bare på hovedet men tog imod hånden og kom op og stå.
"nej.. hvis vi skal med bilen... så køre jeg... jeg er langt mere ædru end du, har næsten ikke drukket.... eller, er i al fald ædru nok til at kære.
"Sagde han bestemt og holdt stadig i den andens hånd, han hev ham så med sig mod huset uden at tænke videre over deres sambundede hænder.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 11:06 am

Kouhei lod sig trække med.
"Har du kørekort?" spurgte han en smule overrasket, mens de gik.. Han lod sig holde i hånden, og kunne ikke helt lade være med at smile stille over det...
på vejen tilbage, stødte de på Iva..
Hun så bistert på Kouhei, som først frøs fuldkommen, stoppede op, inden han så bare skød et smil op, trak Jackson ind til sig og plantede et kys på panden af ham.
"Kom så, babe, så tar vi hjem!" sagde han halvhøjt, i det han nærmest trak Jackson med sig forbi den kønne, lave kvinde.. i retning mod bilen i rask gang..
De nåede hen til bilen, hvor Jackson blev placeret med ryggen mod den ene bildør, og Kouheis hænder placeret mod kanten af taget på hver side af ham.. han hvilede sin pande mod hans skulder...
"..... Ka vi tage væk med det samme...?" mumlede han lavt. han forsøgte at lades som ingenting..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 11:20 am

"Uha, un- undskyld~" mumlede han da han næsten stødte ind i en pige!.. hey.. vent lidt. det lignte, var det ikke?
Jo! Det var da Kouhei's eks kæreste! .. flot Jacksnon, rigtig flot! Han ville kigge tilbage for at se om den ande var okay..
men det tog ham da så som en overraskelse da den anden klemte ham ind til sig og kyssede ham på panden.
Han kinder, ja, de brændte igen, han var flov. Han havde godt regnet ud hvad der foregik, så han lød bare Kouhei gøre
som han nu ville. "J-ja, kom lad os smutte, skat~" kommenterede han så og blev trukket med.

Da de kom op til bilen og Jackson blev skubbet op af bildøren, så han forvirret på Kouhei, hvorfor skulle han skubbes op af den?
Hans hjerte rytme var endnu engang aaaaaaaalt for hurtigt, han kunne høre det, og mærke det helt oppe i halsen!
Han så ned, eller han forsøgte, men det var svært med en Kouhei på sin skulder.
"erh... selvfølgelig.. og ja... jeg har kørekort.. jeg har bare ingen bil.. har jeg squ ikke råd til.." sagde han med et svagt smil. (Trods han havde, lol)
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 11:27 am

"Har du det med dig?" spurgte han så lavt, flyttede sig langsomt.. han kunne mærke Ivas øjne i nakken..
Han åbnede døren ved siden af Jackson, ind til føresædet.. selv gik han om på den anden side, satte sig ind på passagersædet ved siden af...
Han lænte sig tilbage, lukkede øjnene i en stund..
Han kunne ikke føle sine fingre, og hans sanser var underligt skarpe, og alligevel helt fjerne..
han lukkede døren efter sig, som han så Iva gå op mod huset.. han orkede det ikke.. han vidste at hun ville kime ham ned med smser den kommende morgen
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 11:34 am

Jackson nikkede og fandt sin pung frem. "jeg har den i min pung, og folader aldrig huset uden min pung." svarede han med et smil.
Han hoppede ind i bilen bagefter, satte sig i føresædet og lukkede døren efter sig, så kort hen på hende Ivy tøsen.
Så over på Kouhei og ventede ligesom på at den anden ville give ham nøglen, men han så, så fjern ud, så han besluttede
sig for at læne sig ind over den anden og begrave sine hænder i hans lommer. "undskyld, men jeg skal altså bruge nøglen~"
Små grinte han og ragede ellers bare lød efter den pokkers nøgle!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 11:39 am

Kouhei glemte helt det med nøglerne.. det var først da Jackson selv ledte efter dem, at han kvikkede op.
"Oh, nårh ja.." han tog blidt om hans håndled, lænte sig frem og dykkede ned under sit eget sæde, fandt dem frem..
".... Gemte dem der, i tilfælde af at jeg drak mig så langt ud i hegnet at nogle ku finde på at nakke mine bilnøgler.. ingen forventer jo at de ligger inden i bilen... Mindre detalje at jeg så ikke havde låst bilen.." han grinte lidt, men dog en smule fjernt..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 11:48 am

Jackson kinder forblev røde, især nu den anden holdt fast om hans håndled, "oh. der, tak .. hehe~ smart" lød det så med et smil.
Han fik hapset nøglerne og satte dem i bilen, tændte den og begyndte så ellers bare at køre hjemad mod der hvor han boede.
Efter nogle minutter var de snart hjemme, men Jackson havde ikke taget højte for.. hvor fuck skulle Kouhei egentlig sove?
"Urh, okay.. uhm.. jeg har en sofa... er det godt nok? Du kan også sove i min seng, jeg sover alligevel altid i min sofa når jeg er alene
sengen virker ligesom bare.. alt for stor og tom når man er alene du ved~" lød det så mega tøset fra ham, men det var altså
det han mente... han elskede at blive holdt om når han sov, men på det seneste kom Daniel ikke om natten, så han sov på sofaen
da det var det tætteste han kom på at blive holdt om.. ja altså udover at sove i sin seng med sin bamse.
De stoppede og Jackson slukkede bilen og tog nøglen ud. "så er vi her, sagde han med et smil.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 11:51 am

Kouhei havde sovet det meste af vejen hjem, men var vågnet da Jackson begyndte at snakke..
"Det finder vi ud af.." sagde han med et lille nik, inden han spændte selen op og steg ud af bilen, tog nøglerne med sig og låste da Jackson også var steget ud..
De kom op til døren, og til Jacksons held, bemærkede Kouhei ikke skriften på brevsprækken, men ventede bare til han blev lukket ind..
Han stod lidt og summede i gangen, inden han satte sig på hug og lynede støvlerne op, steg ud af dem..
"Du bor ret stort... bor du alene?" spurgte han så, mens han betragtede gangen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 11:57 am

"Uhm.. yeah.. men jeg købte stedet med min eks... så.. eheh~ yeah.." svarede han som han selv havde smidt skoende og allerede var gpet ind.
"Er du sulten? Tørstig? du siger bare til, så laver jeg et eller andet" lød det muntert fra ham som han fumlede sin vej ud i køkkenet for selv
at tage sig et glas vand oven på al den alcohol. (selvom han ikke havde drukket meget)
Han drak af det og fumlede så in i et skab der stod under en trappe. tog en sort t-shirt og et par boxeshorts ud og fik hen til Kouhei.
"her, det her kan du sove i, det er dejlig let så man sveder ikke i det, medmindre det self er mega varm~" drillede han lidt og
gik nu ind mod sit værelse. "Jeg skifter lige til nattøj selv, vi se om to sekunder~" sagde han og kom lidt efter ud i lidt alla det same han havde sovet i nattenfør..
nu, bare med en stor sweater udenover~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 12:13 pm

Kouhei fulgte med Jackson ind, men stod bare lidt og stenede med blikket på tøjet der blev ham givet..
"... mmh.." han rynkede næsen lidt..
"Jeg dør af varme hvis jeg sover i det her..." han så lidt på Jackson..
"Pleger altså bare at sove uden bluse...." mumlede han så en smule søvnigt..
Han trak trøjen af hvor han stod, lagde den hen over en stoleryg, inden han begyndte at trække handskerne af.. afslørrede den tattooverede arm, samt den anden arm med de to surfacepiercinger..
Han stod så lidt og tågede, inden han også trak tanktoppen af, lagde den samme sted...
hans brystkasse var dækket af en stor, snørklet sort tattoo.. og ryggen ligeså, med 'øjne' skjult i de sorte linier hist og her.. han havde 4 surface piercinger på ryggen, to foran under hvert kraveben, hips og så to navlepiercinger også..
"... så hvor sover vi..?" spurgte han mens han så sig om hvor han stod..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 12:24 pm

Jackson kom ned og svarede mens han gik ned af trapperne: "Du kan da også bare sove i boxe.... shorts..." han stirrede på Koihei
som han stod der og blottede sig, Jacksons ansigt blev varmt, det var helt forfærdeligt. Alle de piercinger, så stor en tattoo...
Det var jo ikke fair! Bloody hell! "urg.. uhm..." han blev helt mundlam i en lille stund tid... vor var det pinligt!
"Erh.. som sagt.. jeg har min sofa også har jeg en seng på værelset men.. jeg er ikke sikker på vor sikker jeg er at sove sammen
med så det er nok bedst jeg sover på sofaen~.. gez, du vil elske min seng, det er som at sove på en sky!" sagde han med et smile
og gik det sidste vej hen til Kouhei.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 12:28 pm

Kouhei lagde hovedet lidt på skrå... betragtede bare den to år yngre fyr..
"Hvorfor er du ikke sikker?" spurgte han bare med et lidt fjernt udtryk.. Ja, ikke kun tattoos var at pryde hans torso.. Han havde en veltrænet krop; den slags gik han jo meget op i, specielt fordi hans kropsbygning var så tynd og slank.. han ville ikke ligne en splejs!
"Hvis den er stor, så kan vi da sagtens begge ligge der...?" Kouhei så ingen logik i Jacksons ord.. Og ligenu tænkte han ikke langt nok til at han i fuld tilstand ikke ville kunne holde fingrene for sig selv..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 12:37 pm

"l-lige meget.. ehehe.. okay. vi kan godt sove i sengen begge to..." lød det så lavt og ret genert fra Jackson,
"uhm, det er ovenpå.. ehe.." han gik op af trappen endnu engang og gik in på værelset.
Han hoppede op i sengen lagde sig under dynen og tændte tv'et.
"aaaah, godt at ligge ned<3" sagde han så med et smil på læben. "kom, min seng er dejlig<3" sagde han sp til Kouhei
for at få ham til at skynde sig lidt, Jackson var nemlig begyndt at blive ret så søvnig!
"hhm... søvnig..." mumlede han og lagde sit hovede på den store pude~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 12:43 pm

Kouhei fulgte med ham op.. han betragtede omgivelserne, og da de kom op åbnede han bare bukserne, trak dem en lille smule ned inden han satte sig på sengekanten og lod dem ryge helt af..
Han sad lidt på kanten af sengen, mærkede en syg lyst til både sukker og cigaretter.. og andet også, men det måtte han holde for sig selv nu!
Han lagde sig ned og krøb under dynen, lod først blikket hvile lidt på tv'et..
"Urhh.." så vendte han ansigtet væk fra det, lagde en hånd over øjnene..
"Lidt for syrede farver..." mumlede han så, vendte ryggen til det så han istedet lå med fronten til Jackson
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 12:50 pm

Jackson fniste af ham, "haha, det er hvad du fpr ud at at ryge og tage alt det lort~!" han gav dog den anden et varmt smil
inden han igen lukkede sine øjne og rettede på dynen, løftede det op over Kouheis hovede for at drile. "Så~ nu der ikke noget
galt, vel?" lød det drillende. Selv var han over dynen pg holdt den anden en smule fast, men ikke mere så han ikke kunne
vride side lås ret så nemt.
"Ej, hvis det er for slemt kan jeg godt slukke det?" spurgte hun så med munden ned i dynen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 12:57 pm

Kouhei grinte lidt da dynen blev trukket over hans hoved..
"Flab!" han lod hænderne søge den andens talje, begyndte at kilde under dynen..
han skubbede dernæst dynen lidt til side, og var 'tilfældigvis' rykket en smule tættere på... Det hvilede et udmattet smil på hans læber, mens han betragtede Jacksons ansigt med et lidt fjernt blik..
En sms hørtes, og han stoppede sin kilden... det gav nærmest ekko i hans hoved ved lyden..
Han vendte rundt, fiskede sin telefon op fra lommen på bukserne på gulvet..
Læste den nykomne sms..
"... woah.... tvær det lidt mere ud......" lød det så mumlende fra ham...
han låste mobilen, lagde den på gulvet igen med en ubehagelig klump i halsen... Iva havde sendt ham et billede... han vendte fronten mod Jackson igen, forsøgte ikke at tænke på det...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs apr 03, 2012 1:02 pm

"nhahaha~" grinta han da ha var ektremt kilden nu og da, det varierede~
Jackson lå bare og smilte til Kouhei, uden rigtig over at tænke på at han gjorde det.
Altså, smilte... Han bed sig svagt i læben og lukkede sine øjne kort... men åbnede dem
igen da den anden fik en sms...
Huh? Tvær det ud? hvad ud?.. han så bekymret på Kouhei og lod en hånd føre op til
hans kind hvorpå han nussede den lige så stille. "Hvem var det? Er du okay?" spurgte han
bekymret og rykkede sig tættere på for at halv kramme ham lidt, da han var bekymret.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs apr 03, 2012 1:06 pm

Kouhei lod Jackson krybe tættere til sig..
"Iva..." mumlede han..
"Hun skulle lige sende et billede af hende og Krylle.." han lukkede øjnene..
"det blir hverdag de næste par uger..." han sukkede opgivende... pludseligt lod han så bare armene glide om den anden, trak ham helt ind til brystkassen og gemte så bare ansigtet ind mod hans hals/skulder område med et suk..
Han var stadig fuld, og ville uden tvivl have den værste omgang morgenhår og udtværet makeup, man kunne forestille sig..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons apr 04, 2012 1:53 am

Jackson sukkede bekymret og nussede ham en smule mere, da han bleb trukket sådan ind
kom det lidt bag på ham, det kunne godt være Kouhei var både fuld og påvirket, men han
havde altså stadig ikke regnet med det! Endnu engang begyndte hans hjerte at slå hurtigt.
Alt for hurtigt. "L-lede sæk.... erh.. undskyld.." mumlede han og lod en hånd glide op i nakken
på den anden for at nusse ham så stille.
"Du skal ikke tage dig af hende... hun er sikkert bare sur fordi du tog med mig hjem.. ehe.."
Han sukkede let. "Og gik rundt med alle de trunter~" Fortsat nussede han lige så forsigtigt,
håbede på at han langsomt ville falde i søvn, det så nemlig ud til at hans krop godt kunne bruge
et godt hvil. Selv kunne han ikke lukke øjnene mere, han lå nærmest mast ind mod så flot og
decoreret krop, han kunne ikke ha det, normalt ville han ha 'udforsket' alle dele af den..
men nu... han mente ikke det ville være særlig passende nu Kouhei var så ked af det.
Desuden ville hans kæreste nok ikke sætte særlig stor pris på det. Nej Daniel var en der ikke
det mindste gad dele og han blev hurtigt jaloux.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen