Nightmare

New hair, new love.

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

New hair, new love.

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 7:51 am

Det var ret så sent på aftnen, Jackson sad og snakkede med sin bedste ven Adam.
Han var til Japansk, det var det eneste sted han kunne slappe af, selvom han tænkte..
For det var som sagt der hans vennen var og han fik ham altid til at snakke og slappe af~
De sad delte ting og sager om deres 'lovelife' Adam snakkede om en fyr der hed Esben og
Jackson om hans nuværende flirt, Daniel.
"... Og han blev bare helt rød hovedet!~" Grinte Adam, og Jackson grinte med.
"Det gad jeg godt se, jeg vil møde ham en dag, han ikke er så homofob, haha!" svarede Jackson
efter sin grin. De to havde det altid bare så skide skægt, de var bare best pales ever!
"... Lidt drama... det kunne jeg godt bruge.. det kan godt være at det ikke er en god form for opmærksomhed
men... det er da ihvertfald... noget..." Lød det ret så trist fra den blonde... den sorte pettede ham på hovedet...
Det var vidst ikke kun Adam der havde det hårdt med kærligheden lige pt.
De kiggede begge op på læren og lyttede efter hvad hun sagde.

Jackson flyttede en tot af det lange blonde hår, det var en paryk, men det var ægte hår så det lignte hans.
Desuden var han naturligt blond, og var det også inden under den..
Han havde en fin hvid nederdel, og en lukket hvid (falsk) pels vest, med lyserøde elastikbånd for toppen og for neden.
Samt en hætte der hang på ryggen, også med lyserøde bånd og lange søde hvide kanin øre, i halsen hang to lyserøde snorrer.
Udover det havde han nogle fine lår strømber med hvide og lyserøde striber. En halskæde med en kanin og to matchende øreringe.
Plus en kanin taske og lyserøde lolita sko~ Helt anderledes end Adam som var en klassisk sort emo dreng med piercinger og con**** sko og nitte bælter.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: New hair, new love.

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 7:59 am

Det var som sagt sent på aftenen... Der blev holdt en pause, da der nu var en enkelt time tilbage.. Lærerinden gik hen til døren som hun åbnede.
Udenfor stod en høj, tynd fyr med sort hår, piercinger i ansigtet, sortopstregede øjne, utrolig bleg hud og de klareste mørkeblå øjne som verden havde set.
"Her.." han rakte hende en lille bog, og hun takkede.
"Oh tak skat.." grinte hun glad.. han vendte øjne.
"Shut it, mor.." han fnøs.
"Du er færdig om en time, ik?" spurgte han så.. hun nikkede.
"Jo.. Er du i bil eller?" hun rettede på sin jakke.
"Nej, jeg er på vandcykel. Ofc er jeg i bil.. hvordan sku jeg ellers ku hente dig?" spurgte han mens han skubbede den ene læbepiercing lidt væk. Fyren var tydeligvis med asiatisk blod i årerne.
Hun grinte lidt og rystede på hovedet af ham.
"Jeg venter ude på gangen så... når jeg altså lige har røget.." han løftede en hånd for at vinke sin afsked, inden han begav sig hen ad gangen, for at stå udenfor og ryge en smøg...
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 8:11 am

Da døren blev åbnet og den dersens fyr ligesom bare stod der var var mega lækker, blev han offer for álles blikke~
Og især Jackson og Adams. Mest Jackson. Hans store lyseblå øjne stirrede over på ham i cirka 10 sekunder, med mega
lyserøder kinder, altså før han kiggede ned, mega flov over at ha stirret sådan.
Adam grinte svagt, "hæhæhæ" - Jáeh, Jackson havde nu altid haft et svagt punkt for de der alternative drenge.
Han havde sågar været forelsket i Adam, men det var gået over da han havde fået sin fyr fra natklubben som han lige nu
følte sig glemt af. Adam skubbede til Jackson for at drille og rækte hånden op. "Uhm, sensei. Jeg har virkelig brug for en cola,
må vi ikke nok godt gå ned og købe en? Altså, men vi kommer nok lidt for sent, det derfor vi lige spørg du ved, just in case~"
grinte han og blinkede til læren hvorefter han igen kiggede tilbage til Jackson.

"J-jamen.... jeg er ikke.. sigh. okayokay!" han gav op og rejste sig. Begge gik de så ud og Adam håbede på de ville støde ind
i deres læres søn.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 8:17 am

Lærerinden nikkede blot.
"Ja ja i har et kvarters pause.. se om ikke i kan nå tilbage.." sagde hun bare med et smil og et nik.
Udenfor stod Darkness med en smøg hvilende i den ene side af munden, mens han sms'ede.. Lænet op af muren ved siden af den store glasindgang. Han var iført et par lange sorte bukser, som dog gik ned i et par støvler med metalspænder fra midt på skinnebenet og ned. Han havde egentlig en stribet bluse på med noget tryk, og så en sort vest også, men bar dog en sort lang frakke udenpå sim var lukket med store bæltespænder. Bukserne var ligeså prydet med nittebælter rundt om lårene, og så en kæde hængende fra den ene side...
Da Adam og Jackson gik udenfor, blev hans blik naturligvis fanget af dem.. mange i den klasse havde været alternative, og han havde da følt klassens blikke.. Han fulgte dem kort med blikket i nogle sekunder, inden han igen vendte blikket ned i telefonen, og lod røgen glide ud imellem de smalle, piercede læber, og lod den hvide cigaret hvile imellem fingrene..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 9:19 am

Da de to kom ud, fik de med det samme øje på ham den sorte der stod lænet op af muren.
Jackson så med det samme ned igen mens han klemte kanten af sin nederdel mellem sine fingre.
Hans kinder svagt, nej, ret røde, men ikke så det var overdrevent.. Adam så på ham og fniste.
Han vendte hovedet mod ham der den anden og åbnede munden for at sige. "Hejsa~!"
Et venligt smil decorarede hans ansigt, han håbede at han ville kunne vække lidt interresse
for Jackson i ham den sorte, for han mente at Jackson godt kunne bruge et knald efter alle de
problemer med at blive glemt af hans spasser flirt.
"Mit navn er Adam, og det her er Jackie~" han så hen på Jackson mens han sagde dette. 'Jackie' -
det var hvad Adam kaldte ham for det meste, han mente Jackson var for maskulint!
"Vi tænkte på om~" - "Du tænkte!" rettede Jackson så og vendte flovt ryggen til. Han vidste godt
hvad Adam havde i sinde, og det havde Jackson altså selv ikke lyst til. Han ville bare ha at Daniel
skulle bruge mere tid på ham og måske... bare måske være lidt mere som de fyre i hans yaoi'er.
"Okay okay... JEG tænkte på om du ville med i kiosken? hnhnhn~" grinte han svagt og smilte over
til Darkness.
"N-nej... du... du behøver ikke tage med. Jeg mener, hvis du ikke har lyst, du kender ogs jo ikke og
vi skal bare ha cola og sådan...." kom det så fra Jackson der stadig stod med ryggen til og knugede
sin nederdel i sinde søde smalle hænder.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 6:38 pm

Den sorthårede betragtede de to drenge i stilhed mens de talte.. Han gloede lidt på dem som om de var fuldkommen langt ude.. Men så pludselig skubbede han sig ud fra muren, lod smøgen hænge i flæben og lod en hånd søge ned i lommen mens han begyndte at gå. Han trak et par bilnøgler frem som han svingede rundt om pegefingeren.
Den sorte bil holdt parkeret ikke langt derfra.
"Hop ind." lød det i en lidt ligegyldig tone, mens han låste op med et tryk på en knap...
Bilen var en Mercedes; en dyr en af slagsen.
Den sorthårede smed smøgen fra sig og tændte motoren..
Havde Adam spurgt alene, havde han fået et nej. Men Jackson lignede en pige så meget at han snørrede ham fuldkommen!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 7:41 pm

Adam hev Jackson med sig, åbnede døren og smed ham ind foran og satte sig selv bagved med en svag munter latter.
"Wuah! ah...ah.... erh...." Jackson så nervøst på Darkness, nærmest som om han ville stikke ad, altså Jackson.
Ham den sorte havde altså en uhyggelige atmosfære omkring sig, det skræmte Jackson!
"Der ligger en kiosken nede af gaden, in case you dont know~" sagde Adam siden Jackson sad med hænder godt boret
ned i skødet mens hans kinder skindede lyserød og hans øjne flovt søgte alle andre steder hen, for det meste ud af vinduet.
"Oh, Jackie'en er ret genert, tag dig ikke af den~" lød det så fra den anden sorthårede (Adam) med et smirk mod Jackson.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 7:53 pm

Den sorthåredes læber antog et lille smil; naturligvis et som så lidt udspekuleret ud.
"Ja det blir så en tank lidt længere nede af gaden.. Jeg er ikke velkommen i den kiosk du snakker om.." lød svaret dertil.
"... Skal alligevel tanke, nu hvor kvindemennesket der kræver at jeg kører hende hjem.." han rystede lidt på hovedet, slap koblingen og bakkede ud.
"Som om jeg ik ku finde på andet at lave en Fredag aften.." han rystede lidt på hovedet til sig selv..
Han drejede ud fra parkerings pladsen. før han kommenterede på det angående "Jackie" ..
"Ingen grund til at være genert... Jeg bider ikke - ret hårdt.." sagde han med et ganske kort og selvtilfreds grin over stemmen.. Han virkede ikke vred, slet ikke.. heller ikke kynisk, og alligevel ikke glad. Sådan en mærkelig blanding af en som havde for meget selvtillid, og en som bare generelt ikke rigtig gad snakke med andre, men som så alligevel gjorde det.. måske en smule overlegen i tonen, dog uden at være uvenlig..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 8:19 pm

Jackson så kort på ham med et endnu mere flovt blik, og ti gange mere rød i hovedet, den flab, gjorde han grin med ham?
Det var ikke til at vide... Han stirrede blot hurtigt væk endnu engang og glarede tilbage på Adam via spejlet.
"tsktsk, så snak dog Jackie~ well, Jackie bider...." sagde han og ømmede sin arm med et svagt grin.
"a-adam!...." lød det flovt fra den blonde der stirrede halv chokeret på ham også Darkness.

"hey... Så du har ikke noget at lave i dag? Great~ jeg skal godt nok være sammen med min erh... ja hvad end vi nu er.. Men vil du ikke med hen og drikke lidt senere så?." spurgte Adam.
"n-nej.... Det har han squ da ikke tid til.. Han kender ogs jo overhoved ikke!" forsøgte Jackson sig med.
"geez, lad nu manden svare for sig selv, kvinde~" lod det som han pokede Jackson i nakken.
"iah~" lød det så utilfredst fra den blonde med et svagt glare.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 8:30 pm

Den sorthårede; Darkness, som han blev kaldt, grinte kortfattet af deres samtale frem og tilbage.
"For én gangs skyld tror jeg bare at jeg skal forblive ædru.." lød det så.
"..I kender vel kvindemennesket; hun er temmelig skræmmende når hun er sur... såeh.." han rystede lidt på hovedet.. snart ville de nå frem til tanken.
".. Og ja, længe skal man ikke snakke med hende før man finder ud af hvor meget hun elsker at 'lege familie'... så er nok desværre stuck i den her del af byen.. Desuden er i da vist ikke helt gamle nok til at drikke.." det sidste lød drillende, inden de så nåede frem.. han drejede ind, parkerede foran en af benzinstanderne..
"Få købt det i nu skulle.." lød det så fra ham.. på vej ud af bilen ringede hans telefon så.
"Jhallo?" lød det bare fra ham da han tog den og lukkede bildøren efter sig.
"Jeg har sagt jeg ik kan i dag, spasser.." han rystede på hovedet, gik om til benzinklappen, som han åbnede og begyndte at fylde på.
"Nej jeg har lovet at køre min mor hjem, da hendes bil er på værksted... Så du må klare dig alene i aften..." han hvilede albuen på taget af bilen, mens han fulgte de to med øjnene.
".... Nej.. Tror jeg sgu ik' lige.. kvinden er syg i potten når hun ik får sin vilje..." han skubbede lidt mod piercingen i underlæben.
"Ja ja, jeg henter dig i morgen klokken 8 så... Sørg for at samle nogle sammen så vi får noget ud af det.. jeg gider sgu ik hvis vi kun blir en 20 stykker... mindst 50! Ring til Killer og de andre....."

Og sådan fortsatte det lidt mens han fyldte på, og de andre hentede deres cola..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 8:57 pm

De to var stille et lille stykke tid da det blev nævnt de ikke var gamle nok, så begyndte Adam pluslig at grine og pege fingre a Jackson.
"a-ahah..hah! Når ja, i det mindste kommer du til at se ung ud npr du er gammel!" - Jackson sukkede af den andens ord.
Folk troede altid han var et barn, det bare mega belastende, især når han skulle ind på enden en bar eller et discotek eller noget!
Darkness fik dog ikke besked om hvorfor Adam grinte, for Jackson sagde det ikke og Adam kunne ikke lade vær med at grine.

De gik begge ud da bilen stoppede, de nikkede begge af Darkness ord. Adam tog fat i Jacksons hånd og trak ham med sig.
Jackson blik var dog stadig på den anden som han blev trukket med, men da den anden så også kiggede deres vej,
skyndte han sig at vende hovedet og kigge den anden vej.

Det varede ikke længe før de kom tilbage. Adam have købt en pose chips og en cola og Jackson to pakker smøger og oså en cola, samt lidt slik.
Igen gik de sammen tilbage til bilen og stod der som den anden snakkede i telefon, de ville ikke gå ind før han var færdig.
Eller.. Jackson ville ikke, så han tvang Adam til at stå med ham ved at holde i hans ærme.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 9:07 pm

Den sorthårede snakkede stadig da de kom ud.. Men han var dog ved at være færdig; også med at fylde tanken.
"Hvis jeg bringer det skæve, bringer du trunterne.." grinte han og rystede på hovedet.
"Ja ja, det siger vi så.. Få nu bare ringet til folk. Det ska nok blive en fed fest.. Jeg smutter nu, er ved at tanke..." han lyttede lidt, afsluttede så.
"Ja, vi ses Babe." han lagde så på.. mumlede lavt for sig selv; "Og udskift dit kaldenavn.." han rystede på hovedet, inden han lukkede klappen i efter benzinen.
"Bare hop ind.. går lige ind og betaler..." han viftede lidt med den ene hånd, satte selv kursen mod skydedørene ind til tankshoppen.
Der gik ikke lang tid inden han vendte tilbage.. han havde købt en dåseøl og en pakke smøger. øllen stilte han i kopholderen inden han spændte selen.
"I fik det købt?" spurgte han så (går ud fra de har sat sig ind).
Han skævede mod Jackson ved siden af sig, rystede lidt på hovedet.
"Rygning dræber.." sagde han så med et skævt smil.
"Og det er skide usundt.." han viftede lidt med cigaretpakken foran sig, bare for at understrege at det ikke var fordi han dissede Jackson, han røg selv. Ironisk nok..
Han brød sig bare ikke om at se kønne små truntebørn ryge!
Han kørte da frem, rettede bakspejlet en smule imens
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 9:22 pm

Og det gjorde de så, Jackson var godt på vej om bagved, men så forsøgte Adam skubbe ham op foran.
Og det var med held! Jackson fik sig ikke sat omme bag i som han ønskede, Adam var for stærk!
Så han rækte tunge af Adam da Darkness kom tilbage.

Da den anden kom tilbage stirrede Jackson igen ned, flov, og Adam grinte bare endnu engang, han kunne bare se at
ham der Darkness, han var Jacksons type, han elskede de der badass typer, dem der var alternative~
Ihvertfald var han det udseensmæsigt, han kunne jo ikke svare helt på personligheden endnu.'

"Oh... uhm, de er ikke til mig... de er til en ven der hjemme~" Lød det så fra Jackson.
"Erh, klart. en 'ven'. Tsk. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare dropper ham.." lød det irriteret fra Adam som han
halv opgivende kiggede ud af vinduet. "du ved jo det ikke hjælper at købe ting til ham, du spilder dine penge..."
"Men det er bedre end ingenting... jeg vil ikke efterlades igen... så jeg gør mit bedste for at holde ham glad~"
mumlede han og så sådan lidt halvtrist ned, dog med et forced smil, han kunne ikke lide at virke hverken svag
eller trist foran andre, selvom han vidst efterhånden tit var det~

"Suk.... Jackie, din lille idiot~" svarede Adam og nussede hendes kind bagfra.
Jackson fniste svagt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 9:31 pm

Den sorthårede lyttede lidt til dem med et halvt øre.
"Ey, hvis han er en nar som ikke behandler dig ordenligt, så spark ham ud til venstre.. Den slags er ikke værd at samle på." lød det fra ham mens han drejede ud på den store vej.
"Hvis det er slemt nu, blir det kun værrer af at du køber ham ting.. Så forærer du ham magten, og så vil han misbruge den.. Sådan er de fleste.." han skiftede gear mens han holdt en lille tale pause.. De kørte tilbage mod ungdomsskolen.
"Så hvis du ikke er tilfreds med jeres forhold, så giv ham et los i løgene og bed ham tage sig sammen, og gør han det ikke, så drop ham med det samme.." han kiggede kort over på ham, så i bakspejlet hvor han kort ku skimte Adam, så røg opmærksomheden tilbage på trafikken, mens han skubbede Piercingen i underlæben lidt ud med tungen, inden han talte videre.
"Man blir vel altid mega emo til at starte med, men så er det bare op på hesten igen og videre.. Jo før jo bedre. ingen grund til at stå og græde i et hjørne... så lader du ham i hvert fald vinde over dig..!"
Egentlig burde han ikke blande sig, men han ku ikke altid holde sin kæft.. Desuden sad de i hans bil, hvis de var utilfredse ku de få lov at gå..
Telefonen ringede igen, og en irriteret lyd kom fra ham, inden han tog den.
"Jeg kører lige nu!!" snerrede han.
"... Wops... Sorry.. hej boss.. Ka jeg ikke lige ringe dig op senere?".... han bed sig lidt i underlæben.
"Fint.." så lagde han på.
Han ku mentalt smække sig selv i skærmen for det..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 9:41 pm

"Tak! Det er det jeg prøver at forklare den spadser, héle tiden! Men den gider bare ikke at høre!"
Lød det igen opgivende fra Adam. Jackson svarede ikke rigtig, han vidste ikke hvad han skulle sige..
Inderst inde vidste han jo godt de havde ret, men han kunne bare ikke holde tanken ud om at være
alene igen, det år efter Luka's død var rigeligt i hans hovede, men der havde han så heller ingen
menskelig kontakt haft, i al fald ikke hvad kroppen angik...
Han knugede endnu engang sin nederdel mellem fingrende, denneg gang så han kom til at vise lige
lovlig megen af sine baberede glatte ben. Han tænkte ikke rigtig over det though, han var jo van til
alle de klammerter hans kæreste havde med hjemme og de perverse folk på japansk holdet.

"Det er derfor jeg prøver få den ud, så den kan få sig en ny fyr og måske et godt knald også finde ud af at ham idioten ikke er noget værd."
sagde Adam så drillende og pokede til Jackson for at få ham til at slappe mere af.

Da den andens telefon ringede så både Adam og Jackson op på ham, boss? Var det hans chef?
Oh well, Jackson rystede på hovedet med et smil. "Du er skør~" grinte han og tog hans hånd.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 9:54 pm

Den sorthårede nikkede.
"Du burde lytte til din ven der!" han nikkede om mod bagsædet..
Hvad han ku bedømme, var situationen måske en smule mere indviklet end som så, men han spurgte ikke mere ind til det..
De nåede parkerings pladsen, og han parkerede bilen..
Henne ved døren stod lærerinden; moderen.
Den høje, sorthårede åbnede bildøren, mødte hendes blik.
"Kouhei, kan du ikke lokkes til også at hente Daiki? Han er ved boligkomplekserne ved havnen.."
Den sorthårede; Kouhei, som egenlig var hans navn, lod en hånd glide igennem håret.
"... Altså jeg begynder snart at kræve betaling hvis jeg skal lege taxa chauffør!" halvsnerrede han..
Pausen var snart ovre.. men det havde ikke taget mere end små ti minutter at køre derned og tilbage..
Hun så nu de to drenge stå ud af bilen, og smågrinte så lidt.. det undrede hende bestemt ikke at de to alternative drenge havde taget kontakt til hendes ældste søn... Han ramte vel lige deres smag..
"Jeg skal nok give dig en pakke smøger for det, okay?" hun lænede skulderen mod ruden bag sig.. selv var hun ude for at få en smøg.. Hun røg ikke meget, og var ved at trappe ned.
Kouhei nikkede så bare.
"Okay okay... Så henter jeg ham, og så dig bagefter.." han sukkede irritabelt..
"Han skal vel ud til Narrøven?" han tændte en smøg.
"Ja.." hun nikkede, nu mere stille, inden hun smilte til de to andre drenge.
"Smut i bare ind igen.. Timen starter om 3 minutter igen.."
De dybblå øjne betragtede Jackson en sidste gang inden han sikkert ville gå ind.. Not bad, not bad
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 10:10 pm

"Haha, hvad sagde jeg! In ya face, darling!" sagde han med en hånende stemme (dog for sjov) stemme.
Da bilen stoppede steg de begge ud af den, de så deres lære og vinkede lige hurtigt.
"Tak for turen~" sagde Adam med et smil, Jackson nikkede. "Y-yeah.. mange tak.." Adam tog hans hånd
og hev ham med sig ind da læren sagde de bare kunne gå op til timen. "Ah, erh.. f-farvel~" lød det så fra
Jackson som han en sidste gang kiggede tilbage på Darkness med de der lyserøde kinder og det generalt
generte ansigt. "Kom nu, skynd dig de andre venter!" Adam satte i løb og derfor måtte Jackson jo også løbe.
"Wuah! A-adam! min nederdel flyver! Stop! nnh!" Jackson forsøgte holde den ned, men medkun en hånd
kunne det kun lade sig gøre foran. (lol -w-; ... )

"Vi ses i klassen sensei!" råbte Adam som han tvang Jackson inden for og op i klassen hvor de så begyndte snakke om 'Kouhei'.
Eller.. Adam gjorde for det meste, men det var på Jacksons vejne!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 10:21 pm

De to talte videre udenfor, men snart vendte lærerinden tilbage til lokalet.
"Så.. Så kan vi fortsætte.." sagde hun med det evige smil.

Imens var Kouhei på sin færd ud for at hente lillebroren.. han drak øllen han købte i bilen på vejen, bare af den grund at han godt kunne lide øl.
Han fik hentet sin lillebror på 14, kørt ham ud til deres far, skønt Kouhei nægtede at kalde ham ved det..
De to brødre snakkede ikke meget sammen, og den sorthårede vendte tilbage til ungdomsskolen, hvor han valgte at sætte sig indenfor i nogle sofa'er, da det jo var en smule koldt udenfor.. Han spekulerede lidt.. De to fra før.. Jackie, som han troede han hed, var en ganske køn pige.. En lidt dyb stemme; men det faldt ham aldrig ind at det sku være en fyr! Måske han sku trække 'hende' med til festen den kommende dag...? så ku 'hun' da møde nogle nye mennesker...

Hmm... måske... de ville nok næppe komme til at snakke sammen igen..
Han åbnede frakken, trak den af og lagde den ved siden af sig på sofaen, inden han bare lænede sig tilbage og tillod sig selv at hvile øjenlågene for en stund.. dog uden at sove..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 10:28 pm

Lidt tid efter timen var startet skulle Jackson på toilettet. Han rækte hånden op, spurgte om han måtte gå
og derefter fandt han hurtig sin vej ud mod wc'erne ikke så langt fra sofaerne. Hans blik blev endnu engang
fanget af Darkness, da han så ham, mærkede han sine kinder blusse op endnu engang, ej det var så pinligt!
Det kunne godt være at Den anden ikke sov, men det troede Jackson han gjorde, så han nærmede sig en smulle
for at se ordenligt på ham, bare for at ryste dumt på hovedet da han fandt sig selv dum og flov og løb så ud på
pige toilettet. Ja, utroligt nok, Jackson følte sig ikke som en pige, han ville egentlig ikke være en, han kunne bare
godt lide når folk syntes han var nuttet, og det syntes de når han gik klædt sådan... også elskede han bare det tøj!
Og.. så var pigernes toilet altså ogsp bare lige SÅ meget renere.. tsk.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn apr 01, 2012 10:34 pm

Kouheis øjne var lukkede, men kun indtil han hørte et par sko sætte i løb.. han nåede kun lige at spotte Jacksons ryg, som han forsvandt ud på toilettet..
Der kan man bare se.. tænkte han for sig selv, mens han bed lidt i indersiden af læbepiercingen.. Det var bare en lille stik som sad i..
Han overvejede lidt om han skulle hilse på den anden, når 'hun' kom ud igen.. men på den anden side ville han helst ikke ende ud i problemer på nogen måde.. For i hans hoved førte det ene til det andet, som så førte til det tredje, som så førte til lagengymnastik.. og han ikke ikke vurdere det lille truntebarns alder, og at spørge ville være for obvious hvad hans motiv var - i hvert fald i hans eget hoved..
Han rystede på hovedet af sig self, rettede lidt på den korte vest som kun dækkede hen over brystkassen, men lod maveområdet være frit, hvor en rød/sortstribet bluse så kunne ses..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn apr 01, 2012 10:46 pm

Jackson stod nu inde på toilettet og stirrede på sig selv i spejlet. Han sukkede og fandt make up
fra en lille taske han havde med sig i hånden, han tænkte han lige så godt kunne rette på det
nu han alligevel var på wc. Derefter træk han ned i nederdelen og gav sig til at pisse.

Han vaskede hænder og lidt tid efter åbnede han døren og trådte så ud igen så kort over mod Darkness
men ikke meget da han regnede med at han sov.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 2:19 am

da Kouhei hørte døren gå, løftede han blikket og mødte den andens blik som han kom ud fra badeværelset.. Han sagde dog ikke noget, men løftede bare kortvarrigt hånden som en hilsen, selv om resten af hans tilbagelænede, selvtilfredse holdning virkede en smule ligeglad..
hen skubbede igen piercingen i underlæben lidt frem, overvejede lidt om han skulle..... nah... måske? invitere ham til festen den kommende dag..? Han var jo nok alt for ung.. Det var nok bedst at lade være!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 2:26 am

Jackson fik lidt af et chok da han så at den anden altså var vågen nu. Ikke at han ikke var det før.
Men Jackson troede jo at han sov. "Uh... erh.." Jackson løftede kort hånden og vinkede hurtigt og genert
og skyndte sig så ellers bare ind i klassen igen, uden at se tilbage på den anden.
Han kom ind i klassen og ikke mange minutter efter sluttede timen og folk begyndte pakke sammen.
Adam og Jackson gik ud, adam så efter Darkness og Jackson forsøgte ikke at se efter ham.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 2:30 am

den høje var på vej ind efter at have været ude at ryge, i det de begyndte at pakke sammen.. så de ville støde på ham lige ude foran..
Lærerinden så hen mod ham i døren.
"Jeg skal lige pakke og lægge nogle papire på kontoret.. en ti minutters tid, så er jeg klar..." sagde hun smilende..
Kouhei vendte bare øjne af hende, rystede på hovedet og lænede så ryggen mod muren ved siden af døren.. han havde frakken på igen, denne gang bare åbenstående..
Han spottede de to da de gik forbi ham igen, og så lidt undrende på Jackson, da han jo tydeligvis undgik øjenkontakt og skyndte sig sådan afsted..
Det fik et smirk over hans læber, i det han så henvendte sig til Adam.
"Jeg tror sgu din veninde der er bange for mig.." lød det med et grin
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 2:43 am

Da de to stødte på Koihei blev Jackson rød i hovedet over han ord, hvis ikke han var rød nok allerede. Han så blot fortsat væk.
"Ja, det ser det squ ud til~ Min veninde er helt vildt bange for badass mennesker~" drillede Adam og så mod Jackson~
"H-hold op, Adam... jeg er ikke bange for badass mennesker...." protesterede han og bed sig genert i underlæben.
"Okokok, gu er bare ultra ekstremt umenneskelig genert?" fortsatte han, han fik sig da også godt lige et slad i siden for det.
"a-aw! ahah!~" grinte han mens Jackson flovt vendte ryggen til dem begge.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Tilbage til toppen