Nightmare

Et drilskt tankespil

Side 3 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Et drilskt tankespil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 5:57 am

Bitter smilte bare til Jake inden han kiggede på Luke der valgte at sætte sig ved siden af Jake.. Han ignorerede at han rækkede tungen og tog en dyb indånding og da han hørte hans sidste kommentar fik han nok.... han stillede sit glas på bordet og rejste sig op og gik hen og stak Luke en på bagsiden af hovedet..... "Så det nok!" han kiggede strengt på ham "Hva vi gør og ikke gør er ikke noget der kommer dig ved, og ærlig talt, synes jeg du ved at blive en tand for meget. Så hvis du ikke stopper nu, Så vil jeg godt bede dig om at gå... " han stod med hænderne knyttet ned langs siden, resten af baren havde rykket væk fra dem, de ønskede ikke Bitter blev mere gal.. Bartenderen havde også trukket sig lidt tilbage...
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 6:04 am

bling jake blev fuldstændig rød i hovdet at han ikke kunne svare på noget af det Luke sage og han var ved at falde ned fra stolen begrund af det siste spørgsmål men han nået at samle sig. Han fik et lille chok over Bitter men han have en føgle af at fyren nok gik ham meget på neverne. "Ro-rolig nu Bitter han er bare glad for at se dig så sæt dig nu ned enden du ha skræmt hele baren væk" Han så sig om og så hvordan folk flytte sig og det var heler ikke godt for Jake´s ry vis han hang ud sammen med en voldlig gut fra mafiaen. han lade en rolig hånd på Bitters skuldre
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 6:10 am

Luke så hurtigt op på Bitter, hvorefter han tog sig til baghovedet. "av! Det gjorde ondt det der..." han så derefter ned "Undskyld Bitter... jeg er bare glad for at se at du har det godt og overdrev måske lidt..." Han så ned, da han godt vidste han var på spanden, hvorefter han så op på Jake, der rent faktisk tog ham i forsvar. "Det skal du ikke tænke på" Grinte han dumt og tog sig til hovedet hvor Bitter havde ramt, mens han ømmede sig... "det var min egen skyld, så må jeg også tage konsekvenserne" Smilte han blidt, hvorefter han tog sin drink og rykkede sig pænt nogle pladser væk, hvorefter han tog sin mobil op og begyndte at skrive til nogle af hans venner, bare for at få tiden til at gå en smule

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 6:16 am

Bitter sukkede opgivende og slappede mere da Jake lagde sin hånd på hans skulder... Han stod lidt og kiggede på Luke der havde sat sig væk fra dem.. "du må godt sidde her, bare drop de der tåbelige spørgsmål ok?" han satte sig ned hvor Luke havde siddet og smilte til Jake... "undskyld..." og gav ham herefter et kys på kinden uden at tænke sig om og tog sig selv i det og alt der gik igennem hans hoved var //FUCK//.. Han sagde dog ikke noget og viste ingen tegn på det heller
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 6:39 am

Jake blev rød i hovdet med prikket bare Bitter i siden og smillet til ham.
Han kiggede bekymret hen til luke og smillet venligt til ham.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 6:45 am

Luke smilte helt da Bitter sagde han gerne måtte blive siddende... Han satte sig hen ved siden af Bitter i stedet og smilte over Bitter kyssede ham på kinden. han skulle til at sige det så vildt sødt ud, men så i stedet væk, og smilte meget og grinte lidt... Så derefter på dem igen.
"nurh hvor sødt" Sagde han roligt, mens han mente det på en god måde.. Han drak derefter op. "i også virkelig søde sammen... må jeg spørger om hvor længe i har datet?"

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 6:47 am

Bitter rømmede sig lidt, da Jake prikkede ham i siden og tog fat i hans hånd "så du!" han smilte flirtende til ham og vendte sig om og smilte til Luke da han satte sig ved siden af ham "ja ja.... Så siger vi det" han smilte til ham og rullede med øjnene... "det ved jeg ikke.... det vel et halvt år siden vi mødte hinanden, men date... det vist nyt?" han vendte om og kiggede på Jake for at få lidt hjælp

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 6:51 am

han grinet over Bitter "øhmm det har ingen af rigtig styr på men det er først gået op for mig nu at vi dater?" Han så selv spørgene på Bitter.
eller rendte de bare rundt og lege med hinanden.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 7:00 am

"det var bare for at hører, intet ondt, men må man hører om hvordan i mødtes?" smilte han blidt og så på Jake "men en ting kan jeg love dig; Bitter vil hvert fald passe på dig godt og grundigt og lige meget hvad der end sker" smilte han roligt, hvorefter han så rundt på de forskellige i baren. "Bitter?" han så forsigtigt på ham.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 7:07 am

Han kiggede på Jake... "Ja det ved jeg heller ikke.. Først lige nu jeg har hørt det ord" han smilte en smule provokerende før han vendte sig imod Luke "Luke? noget galt?" Han syntes at Luke pludselig lød en smule nervøs...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 7:14 am

Jake smille igen til Bitter men føglt sig os urolig begrund af de andre to.
hvad skete der?+ hvorfor virke de urolig
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 7:23 am

Luke hørte pludselig Bitters ændrede tonefald, han så væk. "Det ikke noget... det kan vi snakke om en anden dag" Han smilte roligt og smilte til dem. "hvad vil i have at drikke? jeg giver denne gang" smilte han, for at lette stemningen lidt... "I kan bare vælge lige hvad i vil have"
"Men det da dejligt du ser så glad og lykkelig ud bitter" sagde han blidt, mens han smilte stort.

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 7:27 am

Han kiggede stadig på Luke og lagde en hånd på hans skulder "du burde vide nu du ikke kan skubbe det væk bare sådan... Hvad er der galt Luke.." han så oprigtigt bekymret ud, som en god ven.... Han tog fat i Jakes hånd med sin, og holdt blidt fast i den...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 7:30 am

Jake kunne mærke fra Bitter at han bare skulle tage det med ro så han drak ligt vider imens han lade et ører til om hvad de snakkede om. han var jo avorkat så helt lige glad kunne han ikke være vel
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 7:35 am

Luke bed sig lidt i læben, hvorefter han så spørgende på hans hånd, og derefter ned i bordet bagefter. "du kan huske hvordan min far var overfor mig... ik?" han så forsigtigt på ham. "min onkel er på samme måde... men heldigvis har jeg ikke set ham de sidste par dage..." han sukkede lidt. "jeg er glad for du..." Hvisker ham ind i øret. "for du dræbte min far..." Han trak sig væk, for at snakke normalt igen. "men føler aldrig det stopper..." han så væk og rystede en smule, mens han talte om sin onkel og far...

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 7:38 am

Han sukkede opgivende... "luke.. jeg har allerede sagt du skal lærer at tage varer på dig selv.. og du gik til selvforsvar.... jeg.." han stoppede lidt og kiggede på Jake "jeg forsøger lidt at komme ud af det der.." han følte sig selv slås med at få det sagt og halv kløjs i ordene.... "måske...." han samlede sig selv "måske det bedre at gå til politiet" han kunne næsten ikke få sig selv til at sige det....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 7:45 am

Jake kunne ikke lade være med at grine over Bitters kamp med at nævne politi. han rømme sig engang for at stoppe med at grine og vise at han godt forstod at det var en avorlig samtale men han kunne ikke ladevære med at giver Bitter´s hånd et lille klem "de fanger ikke en ved at næve dem" Han kunne ikke lade være
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 7:49 am

Luke trak vejret dybt for at falde til ro. "Det havde jeg også tænkt mig, men jeg har ingen idéer om hvad jeg skal sige.. Jeg ville bare hører om du havde nogle forslag til hvad kan kunne sige og gøre?" Han så op på ham og grinte dumt. "du er som den storebror jeg aldrig fik" Han grinte sødt og rakte tunge af ham... Han så mod Jake og så lidt spørgende ud. "det ved jeg, men har du nogen forslag til hvad jeg kan gøre?" han så på Jake, da han lød til at have lidt styr på hvad han snakkede om

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 7:55 am

Bitter sendte Jake et advarende blik.. "så du!! Du vist ved at blive lidt for rapkæftet" han gav ham et kærligt klem med hånden og kiggede så henkastet på Luke "Jeg tror det Jake der ved mest om den slags"... han bestilte en ny whisky til sig selv, en øl til Luke og cola til Jake, siden han vidste han skulle kører.. Folket i baren faldt også til ro igen..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 7:59 am

"tja måske" han tog sinne briller frem fra lommen for at vise han nok skulle prøve at hjælpe men os fordi hans øjne var blevet ligt træte.
han lade ituit tilbage i lommen. "men hvad handler det så om?? jeg kan ikke rigtig give nogen forslag vis jeg ikke ved hvad der er sket" Han smillet afvorligt og det lykkes ham at låne en block og en kulgepen til at skrive ned med.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 8:06 am

Luke så på øllen "tak Bitter" smilte han, hvorefter han så på Jack, og så lidt ned, da det var et meget ømt punkt for ham...
"Skal jeg starte fra begyndelsen, eller bare fra hvordan det er nu?" spurgte han nysgerrigt, han vidste ikke helt om han skulle sige det der var sket med ham, hvorefter han så på Bitter bagefter, mens han havde et lidt pint blik, da det var hans mest ømme punkt

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 8:12 am

Bitter smilte beroligende til ham... "Jake ved godt hvem jeg er, så bare rolig.... Han ved godt jeg har lavet en masse lort.." han tog en tår af sin whisky og med den i hånden rejste han sig og satte sig om på den anden side af Jake "sådan.. så vi sikker på ingen hører det.." han smilte til dem begge og lænede sin hage på Jakes skulder imens han lyttede til de andre. Han var lidt træt, det havde været en lang nat..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 8:17 am

Jake nikke roligt til Luke "jeg er nød til at have det fra starten ellers kan jeg svare på noget forkert"
han lave en streg på papirt som han delte det ligt op
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 8:25 am

Luke tog en dyb indånding, hvorefter han så ned "min mor fandt sammen med min papfar for nogle år siden... han endte med at misbruge mig og slå mig når jeg gjorde noget galt... Det skete også mens Bitter og jeg havde en flirt, det blev aldrig til mere end kys og det... en dag kom Bitter hjem til mig, efter min far havde... ja... misbrugt mig i flere timer..." Han så ned og hans stemme skælvede hele vejen igennem.. "Bitter endte så med at dræbe mig far for at beskytte mig og sig selv, da han ville skade os begge..." Han sagde det lavt, da andre ikke skulle hører hvad der skete. "jeg boede i Bitters lejlighed i en periode, hvorefter jeg fandt min egen lejlighed og har så boet der siden... men nu min paponkel kommet tilbage og ville fortsætte hvor min papfar sluttede... men heldigvis er jeg begyndt til selvforsvar, som heldigvis har gjort at han ikke har skadet mig mere end nogle blå mærker..." han tog sig til øjnene, mens han forsøgte at holdte tårerene tilbage. "undskyld, det bare svært at snakke om.."

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 8:31 am

Bitter lyttede uden at sige noget indtil han hørte Luke nævne lejlighed og han kunne ik lade være med at tænke "fuck"..... han rykkede sig tilbage på sin stol og tog en tår af sin whisky og håbede på det blev overført.. Jake kendte ikke til den lejlighed...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Tilbage til toppen