Nightmare

Et drilskt tankespil

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Et drilskt tankespil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 9:18 am

Han tog et sug af sit smøg imens han tjekkede pigerne var gået "Du kan have lige nøjagtig det på du vil.. Jeg kunne bare godt bruge noget efter den omgang der.."
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 9:23 am

Jake grinte bare og rette sig op efter han have fået sinne sokker af. han vade barfodt hen imod bilen og børste sinne fødder af enden han tog sinne sko på hvor efter det lykkes ham at finde en pose i bilen hvor han kunne komme de våde til sandet sokker i.
"jeg skal bare lige smide bilen på en berder P-plads"
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 9:27 am

Bitter stod bare lænet op af bilen imens Jake ordnede det han nu skulle. Han smed sin smøg på jorden og trådte på den.. "det bare i orden.. Kan du klarer dig selv, eller ska jeg følge med?" han grinte smøret
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 9:38 am

"den der kommer sist giver" Han sprang ind i bilen og begyndet at kører selvføglig uden at ramme bitter
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 9:42 am

Han kiggede undrende på Jake men rystede bare på hovedet da han gik hen imod baren, da han nåede derhen kiggede han efter jake men han syntes ikke han kunne se ham nogle steder, så han åbnede døren ind til baren og gik ind
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 9:46 am

Dte lykkes jake at endelig finde en p pald ved baren Han sprang næsten ud af bil døren og løb ind i baren.
Han smillet skævt til bitter da han fandt ham derinde imens han stod i døren
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 10:28 am

Bitter stod lænte med ryggen imod baren, hans albuer lænede imod bar bordet... Han smilte til ham "hva tog dig så lang tid gamle"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 10:42 am

"baah jeg skal give dig gamle" Han kom hen til Bitter og bestillet to drinks og håbede at han have husket rigtig af hva Bitter plejer at drikke
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 10:44 am

Bitter smilte drilsk til Jake da han blidt skubbede til ham... "Vil du påstå du ikke er gammel? jeg gik og selv jeg kom før dig... Selv han kom først" Han nikkede imod en gammel mand som nærmest sov over i hjørnet
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 10:49 am

"ikke for stræk vi kan jo nådig ha at jeg ender i hjørnet hos ham osse" Han hentyde til den samme mand som Bitter lige have nævnt. Han skubbe igen
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 10:51 am

Han smilte lidt over Jakes kommentar... Det var rart at se ham live lidt op igen.. Men hvor længe denne gang? Han kløede sig i håret, da bartenderen kom med deres drink og Bitter tog sit glas og tog en tår.... han smilte tilfreds "Sig mig.. Hvordan kan det være du kan huske hvad jeg drikker?" han kiggede drilsk på Jake
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 10:52 am

"nok fordi du er den enest jeg har drunket med fortiden og forresten er du nu gammel nok til at drikke" Han fik selv sit eget glas og hoppet op på barstolen
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 9:32 pm

Han lænede sig lidt ind imod Jake "Kaldte du mig lige for lille ind imellem linjerne der?" han smilte til ham imens inden han tog en barstol og satte sig op ved siden af Jake
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 06, 2012 12:38 am

"hvem ved" Jake så væk imens og drak af sin egen drink. "sååå du var på strand tur eller fulgt efter de piger der??"
Han kløede sig på brystkassen et øjeblik. han holdte sugerøret i munden.
"ved du overhovdet hvem de piger var?? eller er det bare en gruppe ligesom den enanden drenge gruppe der render rundt i pigen??"
Der var drenge grupper men osse pigegrupper men mun ikke mafiaen have mødt nogle af dem. iæsr de voldlige af dem
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 06, 2012 3:50 am

Han tog en tår af sin drik inden han svarede uden tøven.. "Jeg så en skikkelse på stranden der virkede bekendt, som rendte rundt og legede i vandkanten" han smilte lidt inden han fortsatte "Så hørte jeg pigen, og gik derover.. Og jeg ved godt hvem det er. Det en pigegruppe.. Lederen tror hun kan tillade sig alt, det handler om frygt ikke respekt..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 06, 2012 4:12 am

Jake sad og puste ned i drink og skubbet drillen med den ene hånd Bitter.
Han slap sugerørt med munden og så endelig på Bitter "jeg kommer nok aldri til at forstå de grubber"
han rette sig op og rette på sin skjote. "min Fætter er vist os med i sådan en men de holder sig idet miste i skinte af hva jeg har hørt"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 4:36 am

Han smilte lidt over Jakes måde og være på men sagde ikke noget... "Er det nogen man kender? Den gruppe din fætter er i..." han stillede sin drink på boret og kiggede igen på Jake..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 4:45 am

"Jeg har ikke kontakt til den side af famillen men jeg ved bare at han er med i en gruppe. dog er den ikke så slem som den anden gruppe han var i første gang" Han sad ligt efter tængt som. "min fætter hedder Lukas en værrer scorrer kal af hvad jeg osse har hørt he" han tog en ship af sin drink
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 4:51 am

Luke kom ind i baren for at få noget at drikke, hvorefter han fik øje på Bitter. "BITTER?!" smilte han meget, hvorefter han smuttede hen og krammede ham meget, mens han bare holdte om hans hals... han satte sig derefter på hans skød og smilte meget. "hvordan går det med dig?" smilte han meget. "har ikke set noget til dig i flere måneder nu, jeg savner vores flirts" Smilte han, hvorefter han så på Jake og derefter på Bitter igen. "er det din nye uke? hvor ser han sød ud!!" rækker hånden frem mod Jake. "hey, jeg er Luke, Bitters gamle flamme." smilte han. "Han har åbenbart en god smag i mænd kan jeg se." smilte han

Kenji

Antal indlæg : 89

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 5:04 am

Bitter skulle til sige noget til Jake da han hørte nogen råbe hans navn men inden han nåede at dreje som om og kiggede krammede nogen ham.. "Hva fanden?" han forsøgte at finde ud af hvem det var, og da Luka satte sig på hans skød vidste han hvem det var og han sukkede en smule opgivende og skubbede ham ned igen så han landede på gulvet.. "Luke..... Ja det er nogle måneder siden.." Han lød kold og ligeglad og tog en tår af sin Whisky og sukkede opgivende. Luke havde aldrig lært hvad der var passende at sige..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 5:09 am

jake sad helt i chok og så på den nye fyre. Han kiggede ned på ham da han pluslig sad ned på gulvet "øhhm jake j.jeg hedder jake" Han viste ikke helt om han skulle give denne nye fyr hånden men sådan var han jo opdraget så han stak hånden ned til luke. imens han kigge forvirret på Bitter som så ud til at have skifte humør
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 5:16 am

Luke faldt ned på gulvet og ømmede sig. "hvor du led Bitter!... du altid så ond ved mig!...." ser næsten helt sønderknust ud "selv da vi var sammen var du hård ved mig, og det var på mere end en måde..." ser op på ham med store hvalpe øjne... Han smilte blidt til Jake bagefter "pænt navn" smilte han, hvorefter han rejste "men har da heldigvis fundet en anden nu, der er bare lidt blidere end dig" smilte han roligt. "jo, også jeg begyndt til selvforsvar som du forslåede mig, og det går rigtigt godt med det" smilte han. "når bitter...." sætter sig helt ind til bitter. "....er i så kærester eller hvad er i?" han smilte fra den ene til den anden

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 14, 2012 5:19 am

Bitter bed sig selv i læben, en smule irriteret over Luke.. Han sukkede og kiggede opgivende på ham... "Så vidt jeg husker har jeg bestemt ikke være ond mod dig, og den der bad du selv om, du kan da ikke bare komme brasende og sætte dig på mit skød..." Han tog en tår af sin whisky og kiggede ligefrem "og lad nu være med at få det til at lyde som om der helt vildt meget... Vi var aldrig kærester..." han kiggede ned på ham "hvorfor er du så ikke ved din nye kæreste?" han overførte fuldstændig det sidste spørgsmål han stillede og nægtede at svarer på det.. I stedet vendte han blikkede og sendte Jake et undskyldende blik...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 14, 2012 5:47 am

en eller anden grunden føglte jake at han skulle trakke ned i sin t-shit han have under den åben skjote efter luke´s l´kommetar om at være hårde imod en, men han lette roligt op da Bitter talte igen men han mærke sinne kinder blev varme og fant sig selv i at svare med
"vi-vi dater" han holdt sig rødmene ved munden og sendt et undeskyldene blik til Bitter
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Kenji on Lør apr 14, 2012 5:54 am

"bare rolig, når Bitter da først har fundet en han kan lide, så han virkelig en der tager sig godt af en" smiler meget og sætter sig ved siden af Jake og bestiller selv noget at drikke.. han ser mod bitter. "Fordi han er på arbejde, og jeg vil ikke forstyrre ham, plus, jeg tænkte jeg hellere ville i byen og more mig lidt, inden han kom hjem fra arbejde" Han rakte roligt tunge af Bitter og så på Jake. "Så i dater? Det lyder virkelig sjovt og hyggeligt, har i gjort det?" smilte han meget, mens han lige sikrede sig en flugt vej, hvis Bitter kunne finde på at ville pande ham en

Kenji

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Tilbage til toppen