Nightmare

Et drilskt tankespil

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

Et drilskt tankespil

Indlæg  Felix on Ons mar 28, 2012 11:28 am

Bitter sad på en mur og kiggede ud over vandet.. Det var ikke fordi det var tæt på vandet, men det var oppe på en bakke så du kunne skimte det langt ude... Muren var til et almindelig hus, og hørte til en almindelig Villa vej.. Han havde en smøg i hånden og hans ene ben havde han trukket op og lænede den anden arm på det.. Det var høj solskin, og det var blevet lunt i vejret. Han havde sine stramme hvide jeans på og sin sorte skjorte, som han havde åbnet et par huller, og ærmerne var smørret op til lige over albuerne... Han havde fået et blåt øje som var halvt skjult af hans hår. Som han sad der lignede han en der var langt væk i sine tanker, og lagde ikke rigtig mærke til så meget om sig, egentlig var han i bund og grund ligeglad..
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Et drilskt tankespil

Indlæg  Wolfy on Fre mar 30, 2012 8:24 am

Jake pakret billen på stranden nogle få meter fra vandet. han steg ud af bilen. træk en smøg frem og lukke bil døren med hoften.
Han rude i lommen på sinne lyse brune shoes som gik til knæene. Da han endelig fant lightderen som han lede efter gik han ned mod vandet imens han tænget smøgen og putte lighteren i lommen igen.
Jake træk skoene af og shoppet ligt rundt i vand kandten. han have en blå t-shit på ind udner den kort ærmet hvide skjote.
Han puste røgen ud imens han spraket ligt til vandet. Vandte var stadig koldt men han var ligeglad. det var som om at kulden lettede på han fødder og ankler. Han have haft ondt i dem de siste bare dage. han have stå meget op på arbejdet de siste ugeres tid.
Jake kom pluslig i tanke om at han nok skulle haft taget sokkerne af os. Han kiggede opgivene dumt ned imens han tog en ny sug af smøgen.
det var rart at folk stadig syns det var for koldt at bade for her vaar ingen
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 30, 2012 8:43 am

Bitter kiggede ned på stranden, han så en skikkelse gå rundt, og først tog han sig ikke af det, men lidt tid efter syntes han der var noget bekendt over vedkommende på stranden.. Var det "Jake?" han sagde hans navn højt og tog sig selv i det. Han placerede sin hånd med smøgen på sin panden og sukkede.. "Hvorfor er jeg så dum.." han hoppede ned fra muren og gik imod stranden //Jeg beder jo fandme om det...// tænkte han for sig selv og sukkede som han gik imod stranden
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 30, 2012 8:51 am

Et stykke henne ad stranden lød der råb og kamptumult. "DIN FUCKING BITCH" råbte Carson højt og vredt ad en tøs der lå foran hende på sandet. "MAN STIKKER KRAFTEDME IKKE EN FRA BANDEN AF I RYGGEN PÅ DEN MÅDE!!!!!" fortsætte hun i samme tonefald. Hun gav pigen et spark i maven og de andre piger der stod omkring pigen på sandet fulgte Carsons eksempel og begyndte også at sparke pigen fra alle sider af. Pigen trak sine hænder og arme beskyttende op foran hendes ansigt. Carson trak sig lidt tilbage for at tænde en smøg. Hun stod lidt og beundrede det der skete foran hende. "Stop, stop, stop. Det er nok for nu." kom det ondt fra hende og hun smilede. Man kunne høre at pigen var begyndt at græde nu. Carson tog nogle flere sug af den smøg mens hun langsomt gik hen mod pigen. Hun satte sig på hug foran hende og pustede røgen lige i hovedet på den grædende pige, inden hun smilede et ondt smil og begyndte at sætte den tændte smøg mod de steder hvor huden var bart på pigen. Pigen skreg op ad den brændende smerte der lige pludselige kom.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 30, 2012 8:59 am

Bitter hørte tumulten og gik hurtigt ned på stranden, han gik direkte imod hvor skrigene kom fra... Han tøvede ikke et sekund men direkte ind i flokken og skubbede til et par piger. Godt være han var fra mafiaen, men selv han vidste der var grænser. Han skubbede til pigen som tilsyneladende styrede det hele (Carson) så hun faldt ned i sandet og stod med sin smøg i munden og kiggede koldt på hende.... "Vil du prøve hvordan det er at blive banket op af en masse, og få brændemærker på huden, for så kan det bestemt godt arrangeres!" Han stod imellem Carson og pigen der lå på jorden....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre mar 30, 2012 9:13 am

Jake have regerte på lyden af en pige der skreg. han have godt hørt en råbe men have ikke taget sig af det eftersom piger godt kunne have noget tempreman men da en and skreg af smerte var han løbet hen imod flokken. han nået lige at høre Bitter trude en pige der lå nede i standet. "Bitter!! hvad sker der!!??" han viste ikke helt om han skulle tro om bitter have gang i noget eller om han selv have regert på pigens skrig. Dog hev han fat i Bitters arn for at trakke han et lille stykke væk men det virkede ikke til at Bitte ville flytte sig på stedet og han var klart tydligere stærkere end jake. så jake opgav men uden at tænke over det have han stadig fat om Bitters arm imen han kigge studrene på pigerne og så på hende Bitter have trudet ad.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 30, 2012 9:26 am

Carson mærkede at en skubbede hende væk fra pigen på sandet. Hun troede først at det var en af de andre piger, så hun skulle lige til at gå til angreb, da hun opdagede at det var en fyr som havde skubbet hende. "Hurh, det ville ikke være noget nyt så." kom det koldt fra hende mens hun stirrede ligeså koldt på fyren. Hun følte lidt at hun havde set fyren før, men kunne ikke huske hvorfra lige nu. "Jeg har allerede prøvet det samme. Den eneste forskel var at jeg blev voldtaget samtidig med." fortsatte hun mens hun rejste sig op fra sandet af. Hun tog smøgen som var røget ud af hendes hånd, da hun var blevet skubbet op igen. Hun børstede sandkornene væk for at ryge videre på den. Carson fandt dog hurtigt ud af at smøgen havde slukket sig selv i forbifarten, så hun tændte den igen. Hun tog et sug af den mens hun nærstuderede fyren foran hende. Hun lagde ud af øjenkrogen mærke til at anden fyr kom hen mod dem. Da den anden var kommet hen til dem, prøvede han på at trække fyren foran hende væk.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 30, 2012 9:30 am

Bitter blev stående fast og svarede ikke Jake først... "Jeg har bestemt ikke tænkt mig at voldtage dig" Han kiggede skævt på hende " Jeg er sådan set ligeglad med hvad du har prøvet og ikke har prøvet. Giver dig bestemt ikke lov til at slå løs på en stakkels pige.." Han blev stående tæt op af Jake for at beskytte ham også... Sikke dårlig timing han havde... "Så hvorfor tager du ikke din lille gruppe og smutter væk inden det går galt...." han kiggede bestemt på hende, og stod meget selvsikkert.. En vind blæste kort hans hår væk fra hans øje der var blåt, men det faldt hurtigt på plads igen...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre mar 30, 2012 9:38 am

Jake lytte mellem linerne i hvad Bitter sage. Han slap hurtigt Bitters arm da han opdage at han stadig holdt om den. Han vent hovdet ligt fra dem alle for at skjulde at han var rød i hovdet hvor efter han rømmede sig og så på dem igen.
"klare du dig??" Han satte sig på hug ved den udheldig pige og rakte hånden ud til hende så han kunne hjælpe hende op.
Han fik hende og ham selv op at stå igen. "sådan nogle unde mennesker budte have noget berder at fortage jer i stedet for at spilde jeres liv på at leve på en løgn men at tro at man får det berdere med at slå andre ned" Han snakket til pigerne uden at se på dem imens han prøve at hjælpe pigen han have hjulpet op med at børste hendes tøj af for sand og de steder hun var blevet ramt.
normalt ville han helst havet været et stort neve brag men han føglte sig sikker omgrin Bitter. dog ville det nok ikke være så godt for hans arbejde at han hang ud med en fra marfian men han var blevet temlig ligeglad.
"jeg ville med glæde hjælpe jer igang med en god uddannlse"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 30, 2012 10:10 am

"Hun er sgu ikke nogen stakkels pige." kom det smilende koldt fra Carson. "Sagen hænger sådan sammen at hun er medlem af min bande og hun har lige stukket et andet bandemedlem i ryggen, ved at sladre om hende til politiet for selv at slippe for at få en straf. Mig og pigerne her gav hende bare hvad hun havde fortjent, ikke andet." fortsatte hun mens hun blev færdig med sin smøg. Hun smed den i sandet og trådte på den for at slukke den. Da vinden blæste noget af fyrens hår væk, genkendte ham med det samme. Det var jo den lille skødehund, som var den ældste søn i mafiaen. Hun havde hørt en del rygter om ham rundt i byen. Hvad var det nu han hed? Nårh jo, Andreas, men han gik vidst mere under navnet Bitter. Hun ignorede fuldstændig det med at de skulle tage og forsvinde.

"J-ja, d-det tror jeg." pigens stemme rystede lidt. Hun havde også meget ondt i den ene side, som det var gået værst ud over. Hun tog sig ømmende til den. "Jeg havde fortjent det de gjorde. Jeg vidste jo godt at det ville ske, da jeg valgte at stikke Emma i ryggen, men det var den eneste udvej jeg havde." kom det bedrøvet fra hende. Hun lod fyren hjælpe hende.

Da Carson hørte hvad den anden fyr sagde angående uddannelse, smilte hun bare overlegent "Hah, held og lykke med det da. Jeg er blevet smidt ud fra 5 forskellige skoler siden min far dødede i den forbandede ulykke på hans arbejde for et år siden ca." Hun tændte sig en ny smøg, mens hun bare stirrede koldt på fyrene foran hende. Hun var lidt ligeglad med at hun stod over for Bitter, som havde et temmeligt godt rygte hvad angik nærkampe.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre mar 30, 2012 10:15 am

"et å siden" Det var som om at jake kig i stå. "arbejds ulykke" det fik ham til tænke på Simon
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 30, 2012 10:23 am

Bitter holdt sin smøg mellem to fingre og smed den væk.. "Jeg sådan set ligeglad hvad hun har gjort.. Så kunne du sq i det mindste godt have haft nosser nok til selv at klarer det her i stedet for at være så mange om det, men sådan er det vel i de små bander.. Man kan ikke selv klarer sine problemer" han sendte hende et provokerende smil inden han trak på skuldrene... "du ikke værd at spilde tid på..." hun vendte sig om og kiggede på pigen det gik ud over.... "Det ligemeget, det de har gang i er kujonagtigt..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 30, 2012 10:38 am

Carson kiggede ligt længere på den anden fyr da han snakkede igen. Hun undrede sig lidt over hvorfor han gentog det hun lige havde sagt, men lod ikke hendes ansigt afsløre hende. "Lige præcis. Den idiot valgte at miste livet for at redde en eller anden dum dude. Han mistede forresten også sit liv." kom det skånselsløst fra hende mens hun sendte fyren et koldt blik. Hun skulle lige til at svare Bitter, da den dumme tøs kom hende i forkøbet.

Pigen sendte Bitter et koldt blik. Hun vidste udmærket hvem han var, men var lidt ligeglad med det i det øjeblik. "Jeg ville have gjort det samme, havde jeg stået i hendes sted." hendes stemme var med et blevet fast og meget kold at høre på. Det betød mere for hende at beskytte Carson end hendes eget liv gjorde. Hun rev sig løs fra den anden fyr. "Slip mig din klamme stodder." Pigen fortsatte hurtigt fra hvor hun slap. "Desuden er det en regel at gruppen samles om give tæsk, hvis en fra banden gør noget mod en anden fra banden." Pigen fik et tilfreds blik fra Carson, for at have svaret Bitter igen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre mar 30, 2012 10:45 am

"ncc??" kom det ud af ham som et spørgsmål. men da pigen han prøvede at hjælpe pluslis skifte helt personlighed.
blev han revet ligt tilbage i hvor de var. "så i er en gruppe hvor man ikke engang kan stole på hinanden?? budte i ikke se at få jer nogle rigtige venner i stedet for det her pjat!" han vaglt at trave hen til Bitter og tænde en ny smøg. Han gjorder sig nok ligt gamle dags lige nu men det var tybisk ham.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 30, 2012 10:48 am

Bitter sukkede opgivende... "Hvis du vil miste dit liv så værsegod.." han vendte blikket imod Carson... "jeg har ingen respekt for bander som din.." han tog blidt sin arm under jakes frie og smilte til ham "De ikke værd at spille tid på når hun ikke engang selv kan se det.... Jeg gider ikke spilde min tid på dem" han sukkede en smule "de alligevel håbløse.." han begyndte at gå væk fra dem med Jake under armen...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 30, 2012 12:08 pm

Carson fik lidt af et chok da hun hørte ordet NCC, men fik skjult det hurtigt bag et overlegent udtryk. "Hvad så hvis det er det firma?!" kom det ubekymret og ligeglad fra hende.
Hun valgte at ignorere Bitter fuldstændig. Den anden fyr var lige pludselig blevet meget interessant. Hvorfra vidste han at det var firmaet NCC hendes far havde arbejde for.

En af de andre piger kom hen imod Carson "Car. Kom nu lad os skride, de er ikke værd at spilde kostbar tid på. Du husker nok den der aftale vi har ikke...?" Pigen prøvede at få Carson med sig, men blev belønnet med et skub. "HOLD DIN KÆFT!!" kom det vredt fra Carson. Hun havde ikke tænkt sig at gå før hun fandt ud af hvad fyren vidste.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre mar 30, 2012 7:15 pm

"hvad" Jake fik dreje undet under Bitters arm så han kigge på hende igen "fordi jeg miste en i en NCC udlykke for et ca et år siden"
Det skar i hjerte at sige det men han viste det ikke han vaglt bae at føgle bitter igen eftersom han kunne fornemme at Bitter virkelig ikke gad de piger mere og de nok var begyndt at gå ham på neverne. Gad vide om pigen minde ham om Honey på nogle punter??
Den næs vished og svaren igen og virke fuldstændig lige glad
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 30, 2012 8:18 pm

Bitter som godt kendte historien om Jakes x-kæreste der døde for lidt over et år siden, blev en smule bekymret for Jake.. Han vidste godt hvor ømt det emne var og nu havde han altså fået nok.. Han stoppede og drejede sit hoved og sendte Carson et blik.. "Måske det bedst for alle parter at i går den modsatte vej af os nu..." Han kiggede frem igen og gik videre og sendte Jake et blik for lige at tjekke om han var okay....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man apr 02, 2012 11:55 pm

"Hvad?" kom det overrasket fra Carson. Det var ikke lige det svar hun havde forventet at få. Det fik også lidt hendes tanker på gled. Hun kunne huske at hun en gang var taget med sin far på arbejde pga hun havde fået en hjernerystelse og var derfor nødt til at være observation i et stykke tid, men da begge forældrene arbejdede var der ikke nogen derhjemme til at holde øje med hende. Det var derfor at faderen havde bestemt at hun skulle tage med ham på arbejdet, så kunne hun sidde på kontoret hos en af hans venner og lave lige hvad hun ville så længe hun ikke fik det dårligt af det. Hun lå for det meste på sofaen og slappede af med musik i ørerne, for det var det eneste som ikke gav hende hovedpine. PÅ et tidspunkt hvor hun havde rejst sig for at gå på toilettet havde hun lagt mærke til en fyr der stod sammen med ham som også var blevet dræbt i ulykken og den fyr lignede faktisk ham der stod foran hende lige nu.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 03, 2012 3:51 am

jake have nu ikke regnet med at skulle være sammen med nogen idag men lige nu have han heler lyst til at være alene.
for sjov gav han bitter et lille skub med hoften som ahn osse normalt gjorder i god meninde på Simon dengang når Simons tanker have været ligt for fyldt op. af et eller anden grund have et lille skub fra jakes hofte altid hjulpet på Simons tanker.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 03, 2012 4:48 am

Bitter blev en smule overrasket over Jakes opførsel, han havde aldrig oplevet ham gøre noget lignende, men på en eller anden underlig måde fik det til ham til at slappe af. han sendte derfor et kærligt smil til ham før han tog sine smøger op og tændte en... Imens de gik langsomt væk fra gruppen tog han et sug af smøgen og lukkede øjnene imens han åndede dybt ind, glad for det så ud til at være ovre.. Han orkede ikke mere ballade i dag.. Han sendte Jake et blik "er du ok?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons apr 04, 2012 8:16 am

Carson skulle lige til at grine over det fyren gjorde ved Bitter, men tog sig selv i det i sidste øjeblik. Hun blev dog lidt irriteret over at de bare gik sådan uden videre, men gad ikke og gøre mere ved det lige nu. "Kom tøser, lad os gå hen og møde drengene som vi lovede dem." kom det fra hende med et smørret grin. Der var en af fyrene fra den drenge bande som rendte rundt i byen, som hun havde et godt øje til og hun ville forsøge at gøre ham til sit nye 'legetøj', som alle de andre fyrer og piger hun havde været sammen med havde været for hende. Carson havde aldrig rigtig følt noget for nogen af dem hun havde været sammen med, så hun lod for det meste som om at hun gjorde og slog så op med dem når de ikke havde mere at tilbyde hende.
Carson havde aftalt med lederen af den anden bande at de skulle mødes på en bar og hænge ud sammen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:21 am

Jake ånde selv lette op da han kunne hører at pigerne gik deres vej.
"ja nu har jeg det helt fint" han fik øje på sinne sko da de snart nærmet sig der hvor han have shoppet rundt i vandet.
han have altid skulle være den stor og ansvarlig så nogle gange have han brug for at `lege` som Simon sage til ham engang.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 04, 2012 8:31 am

Bitter kiggede overrasket på skoene og så på Jakes føder... "er du færdig med at lege i vandet? fordi så kunne jeg godt trænge til en drink" han smilte til ham...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 04, 2012 8:43 am

Jake samlet sinne sko op. "kommer an på om du tillader barfodet i sko eller er det helt mode forkert?"
han begyndet at tage sinne våde til sandet sokker af.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Next