Nightmare

A little shopping is needed!(10-10-2011)

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: A little shopping is needed!(10-10-2011)

Indlæg  Wolfy on Ons jan 25, 2012 9:00 am

Markus rømme sig "jeg cosplay´et suzaku fra code geas som pige udgave da jeg hilste på dig til et con" han så temlig misfønjet ud men smillet kom hurtigt frem igen

Jake nikke bare som svar til Bitter
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors jan 26, 2012 1:48 am

Ehhh, var det dig?” Yuuko stirrede måbende på Markus, mens hun pegede på ham. Hun kunne ikke helt få det til at passe med det billede hun havde i hovedet fra det tidspunkt af. Men det skyldtes nok at han havde haft wig på og sikker også et par linser som var i en anden farve end hans rigtige øjenfarve. Hun kunne ikke helt huske det.

Aneliya vendte sin opmærksomhed tilbage til Markus og Yuuko, da Bitter ignorede hende. Hun fulgte lidt med i deres samtale, men anede ikke rigtig hvad de snakkede om for det var ikke noget hun havde hørt om før. Det var i hvert fald ikke noget Honey havde snakket om. ”Uhm, cosplay? Hvad er det?” afbrød hun dem. Man kunne tydeligt høre at hun var oprigtig interesseret.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors jan 26, 2012 2:03 am

Bitter trak Jake med hen i en park lige ved siden af hvor de var.. Han satte sig ned på en bænk der var ved en sø.... "Har det skabt meget ballade for dig... jeg mener... min fars arbejde" Han kiggede ud over vandet og havde sluppet hans hånd
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn feb 05, 2012 8:33 am

"yup yup" smille markus. "aahh cosplay er hvor man klæder sig ud som en amine eller manga char fra en serie" Markus fortalte det i hurtigt glad tone men osse ligt som nørd artig. Han fik et lille håb om at hun måske ville logges til at kom med til et con.
Markus fik hurtig nogle ider til hvem hun kunne cosplay.

Jake satte sig roligt ned på bænken. "det skal du ikke tænke på" svare han bare stille.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man feb 06, 2012 3:36 am

Aneliya smilede sødt til Markus. Hun kunne godt lide den lidt nørdede side hun så af ham. "Ahh, kunne være det måske var noget for Honey. Han interessere sig ret meget for anime og manga, så vidt jeg ved." hun slap hans hånd for at kunne lægge sin arm rundt om hans lænd, mest fordi hun gerne ville stå tættere sammen med ham.

Da Yuuko hørte Aneliya spørge hvad cosplay var med et oprigtig ansigtsudtryk blev hun helt glad indvendig, for måske kunne det betyde at her var der måske en hun kunne snakke lidt med når hun havde brug for det. Der var nemlig ikke nogle på efterskolen som forstod eller som gad snakke om den slags ting. Hun kendte hellere ikke så mange cosplayer fra Københavns området af, så det var svært at finde nogle man kunne snakke med. Hun blev endnu mere glad da hun hørte at Aneliyas fætter interesserede sig for anime eller manga.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man feb 06, 2012 3:43 am

Bitter flyttede ikke sit blik "hmm... så meget...." han var godt klar over det skabte problemer for jake og arbejde, men det var bestemt ikke noget han brød sig om.. han ville ønske han bare kunne komme ud af det men hvordan?? Han glemte for en stund at Jake sad ved siden af ham..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør feb 11, 2012 10:08 pm

Billy valgt at stille at gå hjem uden at sige noget til de andre. Han føglet sig utilpas og have brug for at sove. (Billy er ude)

Jake rykke bare på skulderne og tængt sig en ny smøge

Markus tog noget papri op af lommen. det var information fra siste con han have været til. han gav den til aneliya.
"billederne er godt nok fra siste år men det er ca sådan det forgår til sådan et con plus en masse random ting og man møder en masse nye mennesker som man får snakket med på den ene eller den anden måde"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors feb 16, 2012 12:47 pm

Aneliya tog det papir som Markus rakte hende "Tak, det vil jeg give Honey næste gang jeg ser ham." Hun sendte ham et strålende smil og gav ham et kærligt klem.

"Ja cosplay er helt vildt fedt. Man møder som sagt en masse nye mennesker som deler ens interesse for cosplay. Det er godt nok ikke alle som klæder sig ud, men størstedelen gør. Der er endda nogen som vælger kun at ville gå i de specielle japanske tøjstile som fx lolita" kom det venligt fra Yuuko.

"Se der var noget jeg kendte til." Kom det begejstret fra Aneliya da hun hørte ordet lolita. "Hvis i ikke skulle have opdaget det så er min jakke del af lolita stilen" hun drejede rundt et par gange for at vise sin jakke frem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors feb 16, 2012 8:31 pm

Freja havde lagt mærke til Bitter var begyndt at gå sin vej og var blevet bekymret for om noget skete ham, når nu han gik alene. Så hun fulgte efter ham så langt bagud han ikke lagde mærke til hende.. (Freja er ude)

Bitter kiggede kort på Jake ud af øgenkrogen da hans telefon ringede... "Undskyld jeg skal lige tage den her" han smilte.. "Hallo.." Han rejste sig op og gik hen til et træ lige ved siden af... "Ja Hr... Ja jeg har ordnet det.. Nej, ingen problemer...." der gik noget tid før han sagde noget igen.. "Nej jeg er ikke hjemme, jeg er ude og få noget luft.. Nej, jeg kommer ikke hjem nu.. Beklager hr, men jeg kommer senere. Ja jeg kan godt hører du er sur, men det kan da vel ikke være mit problem at dine egne mænd ikke kan passe deres arbejde... Okay.. Nej hr... Ja farvel.." Han sukkede opgivende da han lagde på inden han gik over og satte sig ved siden af Jake igen. Han tændte en smøg og pustede opgivende røg ud og lænede sig frem med en skulder på hvert knæ.. Han kiggede ligefrem imens han talte til Jake. "Nogle gange ville jeg ønske jeg var født ind i en anden familie..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn feb 19, 2012 8:05 am

Markus tængte sig om engang som om han ligepluslig ikke helt viste hvad han skulle sige.
"kender i det at man føgler at man har glemt noget men ikke lige kan huske hvad" han rodet sig selv ligt i hårt
"aaahhh nåår ja jeg er flytte forresten. jeg fant en lejlighed til 1000 kr billigere om månden eller det var min kammerat frederik der gjorder det men den er ca samme str som den anden he"

jake nævnte ikke noget og røg bare vider
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man feb 20, 2012 2:57 am

Aneliya havde godt lagt mærke til at både Billy og Freja var smuttet, men det gjorde hende ikke så meget. For de befandt sig ikke så langt fra hvor de boede, så de kunne godt nå sikker hjem uden der skete det vilde plus nogle af livvagterne var fulgt efter dem hvis der nu alligevel skulle ske noget.
"Aij hvor vildt. Hvor bor du så nu? Kunne jo være jeg skulle komme forbi og se den syntes du ikke?" Aneliya sendte et lidt fræk smil da hun sagde det sidste. Nu hvor Bitter ikke var der til at holde øje med hende, kunne hun sagtens sige sådan til Markus uden problemer.

Yuuko kiggede et kort øjeblik på sin mobil for at se hvad klokken var. Da hun så at det var blevet ret sent i forhold til hvornår hun skulle være tilbage på skolen igen. Hun besluttede sig for at hun hellere måtte se at smutte til skolen inden hun fik ballade. "Oi Markus det var fedt at se dig igen, men jeg er nødt til at smutte nu, for ellers får jeg problemer med skolen. Så vi må lige snakkes ved en anden gang. Vi ses Aneliya det var hyggeligt at møde dig." Hun sendte dem begge et smil og vidste ikke helt om hun skulle kramme dem eller ikke, så hun nøjes bare med at vinke farvel til dem inden hun gik den modsatte vej af hvor Bitter og Jake var gået. (Yuuko er ude)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man feb 20, 2012 2:59 am

Bitter følte sig utilpas.. Jake havde næsten ikke sagt et ord, han kunne ikke blive klog på ham... Måske var det også bare bedre han lod ham være... "Jeg tror det er bedre jeg går..." han vendte sig om og gik imod udgangen af parken uden at sige mere...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man feb 27, 2012 7:33 am

han så på anyliye "du kommer bare" smillet han glad og voksten til hende. markus nikke til den nye pige som farvel
"helt iorden. jeg skal faktis os vider nu"

Jake rejste sig osse og slukke sin smøg. "jeg skal os hen på kontoret nu" sage han imens han kigge på sit ur
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man feb 27, 2012 10:52 pm

Aneliya vinkede farvel til Yuuko. Hun kiggede sig omkring for at se hvor Bitter befandt sig og da hun ikke lige kunne se ham, så hun sit snit til at smutte med Markus inden Bitter opdagede det. Hun smilede stort "Hvad med nu?" hun kiggede Markus ind i hans skønne øjne og fortsatte med at smile. Denne gang var smilet dog kun forbeholdt ham og ingen andre. "Hvis vi er hurtige, så kan Bitter ikke nå at stoppe os." der kom noget fræk over hendes smil, for hun vidste godt hvad Bitter havde prøvet på lige siden de havde mødt Markus. Han havde nemlig prøvet at stoppe det forhold der var ved at udvikle sig mellem Markus og hende. Hun havde ingen planer at det skulle lykkes for ham, for hvem sagde det lige akkurat skulle være hende og Markus for altid? Det var der ingen der gjorde, hun ville bare have lov til at nyde livet lidt og det betød at hun selv ville have lov til at vælge de fyre hun ville være sammen med og ikke lade nogen andre vælge for hende. Hun hadede at skulle være så beskyttet som hun var, og hun hadede endnu mere at hun ikke rigtig havde lov til at bestemme hvem hun måtte hænge ud med eller ikke.
Hun smuttede et par skridt foran Markus og vendte sig om for at kunne tage hans hånd. "Koom nu." kom det sødt fra hende mens hun blidt træk i hans hånd. "Så kunne du jo fortælle lidt mere om det der cosplay." hun prøvede at lokke ham lidt med det, samtidig med at hun rent faktisk gerne ville høre lidt mere om det.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs feb 28, 2012 1:07 am

Bitter kiggede en sidste gang på Jake inden han gik ud af parken (Bitter er ude)
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs feb 28, 2012 5:22 am

Markus have osse spjedet efter Bitter for at sikker sig det var først da hun hev i ham at han vente opmærksomheden imod hende.
"lad os smutte med det vuns" han skulle på ingen måde have tid til at tænke sig om. han begyndt at at vise hende hvad vej de skulle gå da han begyndte at gå
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs feb 28, 2012 11:07 pm

Aneliya fulgte ivrigt efter Markus og da hendes hånd begyndte at føltes tom satte hun farten op for at kunne holde ham i hånden. Hun sendte et glad smil og sagde "Jeg glæder mig til at se dit sted."
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man mar 05, 2012 9:06 am

Markus pjege på springvandet der står midt i gågaden. de skulle igemmen gågaden for at nå hen til det nye sted.
"Jeg må bare have et billede af dig hvor du står ved den der he. den har en fantaski historige bag sig" han smillet stort
"men den kan jeg ikke lige huske lige nu"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man mar 05, 2012 8:50 pm

"Hehe helt i orden." kom det grinende og smilende fra Aneliya. Hun gik hen og stillede sig foran springvandet. "Nå hvordan vil du så have at jeg skal stå? Sådan her? Eller sådan her?" Hun vidste Markus nogle forskellige stillinger hun kunne stå i længere tid ad gangen uden at der skete det vilde, som at hun fx fik ondt i ryggen, men alle stillingerne havde noget flirtende over dem. Bl.a. så viste hun en stilling hvor hun lænede sig lidt frem med den ene hånd på benene som hun havde samlet og den anden lidt ud fra sig som om hun sendte ham et luftkys. Ansigtet var i de rette folder som passede perfekt til lige præcis den stilling. Udtrykket i øjnene var et kærligt et.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs mar 06, 2012 8:18 am

markus hev mobil frem så han kunne tage billeder "sådan som du helst ville stå" han blinket til hende i god mening.
han begyndte at tage billeder da hun gad tegn til hun var klar
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors mar 08, 2012 12:52 am

Aneliya elskede når der blev taget billeder af hende og hun elskede især når fik lov til at lege model. Hun brugte flere forskellige stillinger og da hun hørte at der blev tændt for springvandet, hoppede hun højt op i vejret med armene spredt sådan at de formede en trekant over hendes hoved. Hun havde drejet underkroppen sådan at den ene side var vendt mod Markus og hun havde foldet sin ben sådan at de lignede hun var ved at ligge sig på knæ. Selvom hun havde lukket sine øjne, var det tydeligt at hun morede sig. Da hun landede på igen efter hoppet, løb hun hen til Markus for at se om det var lykkes ham at få et billede af hoppet. "Fik du det?" kom det spændt fra hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør mar 10, 2012 10:14 am

"ja helt klart smukke" Markus skyndte sig at vise hende billederne. han have fået en hel masse god vinkler dog var der lige et
billede hvor hun have noget at rykke sig ligt for hurtigt så hovdet mangle på billedet
"hehe den hovde løse princesse" sage han drillene da de kigge på billedet.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør mar 10, 2012 10:24 am

"Heeey" Aneliya skubbede drillende til Markus da han sagde det med den hovedløse prinsesse. Hun havde et smil på læben, så man kunne se at hun ikke mente noget ondt med det. Aneliya havde kigget lidt på hans mobil og lige pludselig fik hun den store lyst til at stjæle den fra ham. Så da han var uopmærksom et kort øjeblik, snappede hun den ud af hans hånd. "Haps" hun lavede gadedrenge et lille stykke hen ad gaden mens hun glad sang du kan ikke fange mig op til flere gange.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons mar 14, 2012 6:35 am

"OI!!" markus løb efter hende. han løb ikke på fuld strykke. han gav hende en chanse plus det helere ikke ville være pænt af ham vis han fælde hende med det samme
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons mar 14, 2012 11:26 pm

"Hahaha" Aneliya grinte da Markus begyndte at løbe efter hende. Hun vendte sig om for at lave baglæns gadedrengehop. Hun rækte drillende tunge af ham mens hun kiggede sig over skulderen et par gange for at være sikker på at hun ikke ramlede ind i noget eller nogen. Hun var uopmærksomt et enkelt øjeblik hvor hun havde vendt blikket mod Markus i stedet for den sidegade hun var på vej forbi, så hun ramlede ind i en mand som kom gående ud af den. Mobilen røg ud af hånden på hende og hun prøvede at gribe ud efter den, inden den ramte jorden og blev smadret.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen