Nightmare

A little shopping is needed!(10-10-2011)

Side 3 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: A little shopping is needed!(10-10-2011)

Indlæg  Felix on Søn jan 08, 2012 10:42 am

Freja kiggede bare koldt på Honey... "Jeg troede du var anderledes...." hun sagde det en smule trist men så stadig stærk ud... Hun hørte Aneliya og kiggede på hende... "Glem det.. du får ham ikke til det.. Mænd er stædige og når de tror de har ret til noget gør de som det passer dem uanset hvem de sårer..." Freja kunne mærke al raseriet over sin far komme op og forsøgte at beherske sig. ingen her vidste hvad der var sket i hendes fortid.. Hun vendte sig om og gik ud og satte sig ved siden af Billy.. "undskyld jeg bare gik" hun var meget mere rolig..

Bitter kom lidt til sig selv og kiggede efter Freja da hun gik ud.. Han kiggede en kort gang op imod kassen før han selv gik ud af døren og lænede sig op af muren lidt væk fra Billy og Freja så han ikke kunne hører dem men stadig holde øje med dem. Han tændte en smøg og lukkede øjnene da han tog et sug af den, og følte en smule ro i sin krop...
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Søn jan 08, 2012 12:32 pm

jake kom stille ud af døren. tog smøgen ud af hånden på Bitter. han rødme godt nok men tog en sug af smøgen og lod som ingen ting og strak så smøgen i munden på bitter igen. han lænte sig selv oppe af muren og puste stille røgen ud hvor efter han fisket en pose vigumier op af lommen som han åbnet. han var flov over han bare have taget en sug af jake´s smøge så han have ligepluslig svært ved at se op på Bitter og begyndte at spise navøst af posen.

Billy rejset sig. han forstod virkelig ikke at folk skulle slå hinanden og han har kunne se igemmen døren hvad der skete og pluslig føglte han sig bange for freja ligesom han gør ved Honey. så han endte med at stå navøst en meter væk fra hende.

Honey tog imod posen imens han pøve at få øje på et kunde toilet imens han stadig have hånden på kinden.
hvad kusinen have sgat til ham var det som om folks snakken blev til munlen. hans hjerne køret rundt. Han kunne ligepluslig ikke oriter sig helt og da han endelig fik øje på toilette lade han penge på disken og løb ud på toilette. hans øjne føgls mærkelig. han have en undrelige sviene fornemmels som var svær at holde tilbage men han forstod den ikke. han kigge sig selv i spjelet og så vand løbe ned af sinne kinder. hvorfor løb der vand ud af hans øjne?? han fjerne hånd fra sin kind. freja´s slag have fået den til at hæve mere.
Honey fik et helt chok da han hørte sig selv snøfte. hvorfor sage han den lyd?? han have oplevet det et par gange før men forstod det aldri
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 10, 2012 12:41 am

Aneliya fulgte bare Freja med øjnene, da hun gik sin vej. Lige på det punkt der kendte Freja hende vist ikke så godt. Hun kunne sagtens få Honey til at sige undskyld især hvis hun fik forklaret ham hvordan Freja følte. Hun ville dog vente med at snakke med dem om det til de var faldet ned igen. Lige nu var det lidt vigtigere at se hvordan Honey havde det, for hun tvivlede stærkt på at det var første gang han blev slået i dag. Hun kiggede over på Yuuko. "Gå du bare udenfor og vent der, så kommer vi om lidt." da hun havde sagt det tog hun sine ting og gik over til toilettet. Aneliya bankede stille på da hun kom derover. "Honey? Honey er du okay? Må jeg komme ind?" kom det bekymret fra hende. Hun kunne ikke helt lide at han havde låst sig inde på toilettet.

Yuuko stirrede bare på at Freja gik sin vej uden at vente på en undskyldning på hvad det nu var hun skulle have en undskyldning for. Hun vendte blikket tilbage på Aneliya da hun snakkede til hende. Yuuko nikkede bare og tog sine ting inden hun gjorde som Aneliya havde bedt hende om. Da hun kom ud satte hun sig ventende på bænken, men det blev hurtigt for kedeligt for hende, så hun rejste sig op igen. Hun lagde sine ting på bænken og tog sit kamera frem. "Er det i orden hvis jeg tager billeder af jer?" kom det venligt fra hende, mens hun gjorde sit kamera klar.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs jan 10, 2012 8:28 am

Bitter åbnede øjnene da noget tog hans smøg og skulle til at skælde ud da han så hvem det var.. Han undrede sig vildt og stod derfor og så ret overrasket ud med åben mund, og lukkede den dog da han fik smøgen i munden igen.. Aldrig havde han set Jake opfører sig sådan.. Han rømmede sig og rettede sig op.. "øhmm..." han følte sig en smule forfjamsket så han forsøgte at samle dig.. "Hvad bringer dig til byen? Jeg har ikke set dig i et par uger..." han holdt en pause og tog smøgen ud af munden efter han tog et sug og pustede det ud.. "Jeg troede du måske var stukket af." han smilte en smule flirtende til Jake.

Freja kiggede undrende på Billy, hun kunne ikke helt forstå ham... Hun rejste sig og gik over og så på ham "undskyld... Jeg.." hun stoppede tøvende op.. "jeg er blevet udnyttet lidt for meget i mit liv..." I samme øjeblik kom hende den nye pige ud.. Freja kiggede på hende. Hun overvejede lidt hendes spørgsmål.. "ikke lige nu orker det ikke." hun smilte lidt så meget hun nu kunne
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs jan 10, 2012 9:16 am

Honey låste stille døren op. han stod med puder i den ene hånd og et stykke savijet iden anden hånden som han prøve at tør sinne øjne med. Han ville haft sagt noget men det var som om at hans stemme sad fast i halesen så han vaglt bare at dreje om og kigge selv i spjelet imens han tørt øjnene vider og da han blev færdig med det åbnet han sit puder.

Billy fik et chok da freja pluslig kom hen til ham og kom til at ligge hænderne på hovdet uden at tænke over det.

jake så endelig op på Bitter "ja det var jeg osse men jeg løb tør for bensin" Han prøve at virke sjov men op gav.
"jeg har haft rimlig travlet på det siste. Din far har vist gang i foretning for tiden" ooog måske skulle han ikke sige det. tængte Jake for sig selv og flytte hurtigt sit blik igen og tog et stykke mere i munden.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors jan 12, 2012 12:16 am

"Helt fint." kom det venligt fra Yuuko. Hun begyndte at tage billeder af random ting som træet der stod ikke så langt derfra. Hun zoomede lidt ind da hun opdagede en lille fugl der sad på en gren og sang. Hun tog nogle billeder af fuglen fra forskellige sider uden at forstyrre den alt for meget. Hun sænkede kameraet igen for at se om efter noget andet hun kunne tage billeder af.

Aneliya lukkede døren stille op og gik ind. "Her jeg har noget makeup fjerner med som vi kan bruge til at fjerne det som er blevet ødelagt af dine tårer og så ligger vi et frisk nyt lag af foundation og pudder, så vi ikke kan se hvad der er sket." Hun sendte ham et blidt smil og havde bevidst valgt ikke at sige noget om at han havde grædt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors jan 12, 2012 4:59 am

Bitter grinte over Jakes kommentar men hans smil forsvandt da han kommenterede hans fars aktiviteter, det var jo ham der blev tvunget ud og gøre det... Han lagde nærmest pr refleks sin ene hånd op på venstre side af panden og skyndte sig at tage hånden ned igen og håbede Jake ikke lagde mærke til det.. Han tog et sug af sin smøg.. "Joo.. Han er aktiv, og der jo ingen tvivl om hvem der får lov at gøre det beskidte arbejde..." han holdt en pause og kiggede væk.. "Jeg har ikke noget valg.. Han anser Honey som en dreng endnu og ved udemærket godt jeg passer på ham.." han kiggede på Jake igen og så meget bekymret ud. "Jeg sagde fra forleden, det gjorde det hele værre for Honey..." han smed smøgen på jorden og trådte på den. Han lagde mærke til Jake igen havde formået at få ham til at snakke om sine bekymringer.. Utroligt han kunne det hver gang.

Freja kiggede overrasket på Billy, hun lagde mærke til han virkede bange for hende og faldt sammen på jorden.. Hun kunne ikke helt klarer at ham hun anså som sin bedste ven var bange for hende.. Hvorfor? Hun kiggede op på ham med tåre i øjnene...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors jan 12, 2012 7:33 am

Honey nikke bare og begyndt at fjerne det gamle da hans mobil begyndte at ringe. han så på den og kunne læse sig frem til at det var hans far. "ja" svare han kort da han tog den. "øjeblik jeg er på vej men hvorfor nu jeg trore.." han snakke iden men blev afbrugt af sin far hele tiden.
"ja ja jeg kommer" Honey lage på og kigge på tiden. "det var hyggelig Kusine men jeg er nødtil at løbe nu" han pakke sinne ting ned i sin skuldre taske han have hænge.

"oh vel jeg har arbejde" var det enest jake lige kunne finde på at sige. Han fant sin egen smøger frem.

Billy tudet ikke at gå hen til hende vis nu hun slog
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jan 15, 2012 1:43 am

Aneliya smilede venligt "Helt i orden, men hvad vil de nu have dig til?" det sidste lød en smule irriteret men ikke meget. Hun hadede den måde hendes onkel behandlede sine 2 sønner på, især nå så mange andre mafiabosser behandlede deres børn ordentligt og med respekt. Hun skubbede sin irritation fra sig og tog foundationen frem. "Her jeg hjælper dig med makeupen, så går det hurtigere. Vi kan jo ikke have du går ud herfra og ligner noget der løgn vel?" hun blinkede til ham for at vise at hun bare drillede "Og hvis du kommer for sent, så bare sig at jeg bad dig om hjælp til noget, du må selv bestemme hvad det var, bare det er realistisk. For så kan de i hvert fald ikke straffe dig for at komme for sent." Hun sendte ham et sødt smil.

"Bare rolig. Jeg tror ikke at hun har tænkt sig at slå dig." Kom det venligt fra Yuuko da hun så Billys reaktion. Hun sendte dem et venligt blik inden hun fortsatte med at tage billeder af forskellige ting. Hun havde nemlig regnet ud at det nok var noget i den stil som havde skræmt ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn jan 15, 2012 6:32 am

Bitter stod lidt og kiggede på Jake... Før han lænte sig hen og hviskede Jake i øret... "Jeg har savnet dig" ganske stille så ingen andre end Jake hørte det... han smilte og trak sit hoved lidt væk igen...

Freja kiggede på den nye pige.. "slå ham?" hun rejste sig op og kiggede bekymret på Billy.... "Jeg kunne aldrig finde på at slå dig.. du.. jeg mener.." hun stod og fumlede lidt med sine fødder og hænder.. "du jo min ven, eller... det sådan jeg føler. jeg tror nok det hedder en ven".... hun kiggede stadig på ham..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn jan 15, 2012 9:33 am

Jake ansigt blev helt rød og han tabt sin smøge "I-i-i-i l-l-lige må-måde" Han rømme sig

Honey lod sin kusine gør ham klar imens han holdt ligt fast i hendes jakke med to finger som han altid have gjort vis der var noget.
det var stadig muligt for hende at lægge den nye make up på ham imens. Honey lukkede øjne.

"Men du slog ham" Billy holdt navøst sinne hænder tæt på sit bryst
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man jan 16, 2012 1:24 am

Aneliya lod Honey holde fast i hende mens hun lagde makeuppen færdig. Da hun fik lagt det sidste lag pudder trådte hun en smule tilbage, sådan at hun kunne se om hun havde fået det ligeligt fordelt over det hele, men ikke sådan at Honey mistede grebet i hendes jakke. Hun vurderede at hun havde fået det fordelt sådan at man ikke kunne se at han havde makeup på. "Sådan så er vi vidst færdig." kom det smilende fra hende mens hun lagde sine makeup ting tilbage i tasken og gav Honey hans pudder igen.

Yuuko smilte lidt over samtalen mellem Freja og Billy. Der var vidst et par ting de ikke vidste så meget om og måske hellere ikke helt forstod meningen af, men hun tænkte ved sig selv at de kunne få lov til at løse problemet selv først og hvis de stadig ikke forstod meningen med det bagefter, så ville hun hjælpe dem.
Hun opdagede at en dame med en noget bedårende lille Alaskan Husky hvalp kom hen imod dem. "Aij hvor er den Alaskan Husky hvalp bare bedårende." udbrød hun lige pludselig. Damen stoppede op da hun hørte hvad Yuuko sagde. "Ja, Laika er en bedårende lille hvalp, men hun er også en fræk en." kom det venligt fra hende. Yuuko gik hen imod dem "Må jeg ae hende?" Da damen nikkede venligt ja, satte Yuuko sig på hug foran Laika og aede hende med den hånd der ikke holdte hendes kamara. Laika logrede helt vildt med halen da hun fik noget opmærksom og hun kom også med nogle små glade bjæf. "Aij du er da også bare en sød lille hund. Er du ikke?" Yuuko fik et slik i ansigtet som svar, hvilket fik hende til at grine. Hun kiggede op mod damen "Må jeg tage et billede af hende?" spurgte hun høfligt. Damen smilede til hende og svarede "Jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke skulle have lov til det. Så gerne for min skyld." Yuuko smilede glad og rykkede sig lidt tilbage så hun kunne få et ordentligt billede af hvalpen. "Så Laika så sidder du lige stille et lille øjeblik mens jeg tager et billede af dig." Utroligt nok adlød hunden hende og hun fik taget et fantastisks billede hvor man tydeligt kunne se det legesyge og glade glimt der var i Laikas øjne. Hun viste billedet til ejeren som udbrød at det var et vildt godt billede og spurgte om Yuuko var en professionel fotograf, men Yuuko svarede at det var hun ikke, men at hun gerne ville være det så indtil videre øvede hun sig bare.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man jan 16, 2012 1:32 am

Bitter kunne ikke lade være at smile over Jakes reaktion.. Han tog sin smøg pakke op af lommen og gav ham en ny.. "her var vist min skyld du mistede den anden.." han kiggede ned på den som var landet i en vandpyt...

Freja kiggede bare på Billy hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre og skulle til at svarer ham da hun så sin far og mor komme gående et godt stykke bag Billy hun udbrød et lille hvin og løb over bagved Bitter og holdt fast i hans jakke og gemte sig.. Hvad lavede de her? de boede et stykke væk.... Hun holdt sig helt stille..

Bitter fik et chok og kiggede bare spørgende på Freja hvorefter han kiggede på Jake i håb om han måske vidste hvad der foregik..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man jan 16, 2012 7:26 am

Honey slap hendes jakke og rømme sig "godt" men et efter fuldt stille "Tak kusine" Han rette på sin bluse og fik tøret sit tybisk udtryk på igen.
"Jeg ringer når jeg er færdig så kan vi forsætte med bare at sy" var hans ord på vej af døren

Jake kigge på Bitter imens han fik stukket en ny smøge i munden. Da freja kom løbene fik han selv et chok.
Han opdage Bitters blik og valgt at kigge bagud. "hey er det ikke hendes forældre??" han knep øjne sammen. han syns at han have set dem på kontoret før da han skulle få hende væk fra dem. Han unlod at tage brillerne på for så ville de kunne genkende ham vis det var dem plus at se en avorkat sammen med en mafia søn er ikke så smart

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 17, 2012 1:27 am

"Ved du hvad, jeg kender faktisk en fotograf som mangler en assistent lige for tiden. Var det måske noget for dig?" kom det venligt fra damen. Yuuko kiggede overrasket på hende, hun troede ikke sin egne ører. Her stod en vildt fremmed dame og tilbød hende et job hos en fotograf. "Vent, er det for real eller laver De grin med mig?" kom det overrasket, men glad fra hende. "Ja det er for real, men nu er det jo ikke sikkert at han vil ansatte dig sådan lige med det sammen, for ser du han vil ikke rigtig indse at han godt kunne bruge noget hjælp en gang imellem. Men jeg skal se hvad jeg kan gøre. Har du nogle billeder eller sådan noget på dig som jeg kan vise ham? Og måske et nummer og et navn så han kan kontakte dig hvis det er." kom det leende fra damen.
Yuuko blev helt befippet et øjeblik, men kom så i tanke om at hendes kalender lå i hendes taske. Der var vist nogle ubrugte notessider bagi. "2 sek." hun småløb hen til sin taske og begyndte at rode den igennem efter kalenderen mens hun mumlede "hvor er den" flere gange indtil hun endelig fandt den. Hun tog kuglepinden som sad i siden af den og bladrede frem til de tomme notessider. Hun skulle lige til at undlade at skrive sit rigtige navn, men ombesluttede sig og gjorde det alligevel. Hun skrev dog også navnet Yuuko, men på sådan en måde at man ikke var i tvivl om at det var det navn hun brugte. Hun skrev hurtigt sit nummer og hendes online blog hvor hun tit uploadede de billeder hun havde taget i løbet af ugen. Hun småløb tilbage til damen efter at have revet siden ud af kalenderen. "Her er mit navn, nr og navnet på min online blog hvor jeg har uploadet de billeder jeg tager." Yuuko smilede ekstatisk, hun var helt vildt glad for at have modtaget sådan et tilbud. Damen tog leende imod papiret. "Mange tak, men nu må jeg vist også hellere se at komme videre. Det var hyggeligt at møde dig.." damen rækte sin hånd frem til farvel. "Ahh Yuuko og i lige måde." Hun smilede stadig mens hun selv rækte hånden frem til farvel. Hun satte sig på hug igen for at give Laika et farvel nus "Farvel Laika." Laika slikkede hendes hånd og Yuuko antog det for at være Laikas måde at sige farvel på. Det var først bagefter at det gik op for hende at hun aldrig havde fået damens navn.

Aneliya smilede til Honey "Var så lidt kære fætter." hun nussede ham i håret. Hun grinede da hun fulgte efter ham ud "Helt i orden."
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs jan 17, 2012 1:51 am

Bitter kiggede spørgende på Jake.. "Hendes forældre?" Han kiggede bagover på Freja og sørgede for hun ikke kunne ses. Han vidste ikke hvorfor hun ikke ville ses men han hjalp hende da gerne... Hendes forældre kom tættere på og gik bare direkte forbi dem uden at sige noget..

Da de var ude af syne kom Freja forsigtigt frem bagved Bitter og hun kiggede op på dem begge "Tak.." hun vidste hun nok snart var nødt til at forklare hvorfor men hun var ikke meget for det.. Hun kiggede derfor stille ned i jorden..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs jan 17, 2012 4:26 am

Jake tog brillerne på da de var gået forbi så han berdere kunne se dem. "ja det må være dem" Han tængte smøgen og puste ud i et halvt suk.

"OOOOOOOOI!!" Kom det fra en velkent stemme. den brun hårt fyr sat fraten op og begyndte at løbe glad hen til dem.
hvor han endt med et kæmpe kram om billy.

"Markus!!" kom det som et chok fra Billy som var tæt på at falde.

Honey var gået forbi dem allesammen (han er ude)

"Haløj venner længe siden må jeg sige" Han smillet sit tybisk stort smil og slap Billy Som vaklet over til bænken.
"Ups jeg have glemt at han have dårlig never. dog har jeg hørt et sted at vis vender en som Billy til at man krammer vær gang man kommer
fardene så vender de sig til det og de skulle føre mere trykhed" Markus så eftertænkene op i luften. "Eller det sage min ven i værtfald. når pyt hvordan har de det allesammen"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 17, 2012 5:52 am

Aneliya kom ud af butikken i samme øjeblik som Markus slap Billy, så hun hørte kun det sidste han sagde, men hun lagde slet ikke mærke til det han sagde for hun hørte kun hans stemme og det var nok til at gøre hende i et rigtig godt humør. Hun kiggede sig om efter ham og så ham stå henne ved bænken hvor Billy sad. "Markus." Kom det utroligt glad fra hende inden hun småløb hen for at kramme ham. Da hun var næsten henne ved ham slap hun det hun havde i hænderne for at kunne slå sine arme rundt om halsen på ham og før hun fik tænkt sig om havde hun trykket hendes mund mod hans til et kys.

Yuuko hørte Aneliyas stemme og vente sig lige tids nok til at se hende kysse en ny fyr som var dukket op. Før hun rigtigt fik tænkt sig om havde hun handlet per instinkt og løftet sit kamera op for at tage et billede af det der skete foran hende. Hun fik taget en del billeder af det der skete inden hun sænkede kameraet igen. Hun tog sig til munden da det gik op for hende at hun lige havde taget billeder af dem uden at spørge om lov.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs jan 17, 2012 10:20 am

Bitter stod og kiggede på Jake og undrede sig stadig over det med Frejas forældre da han hørte sin kusines stemme og kiggede op... Han nåede lige at se hende falde om Markus arme og kysse ham og mærkede irritationen i ham begynde at genere ham.. Den fyr var på ingen måde god nok til hans kusine... For helvede da også! Hvad bildte han sig ind..... Han greb ud efter sine smøger og tændte en og tog et sug af den for at beherske sig selv lidt... Han var meget nem at irritere når han var så udkørt... Han sukkede og kiggede på Jake, han havde slet ik lagt mærke til han havde taget brillerne på og blev straks vildledt fra sin kusine og Markus.. "Du nu ret sød med de briller" han smilte drillende til Jake.

Freja gik tøvende frem og skyndte sig pr instink over i træet ude ved vejen og sprang nærmest i et spring op og satte sig oppe imellem bladene og kiggede efter sine forældre der gik.. Hun trak benene op under sig og forsøgte at glemme minderne
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs jan 17, 2012 7:01 pm

Markus svare bare hendes kys dog kunne han ikke helt ungå at få røde kinder. "jeg er os glad for at se dig" Sage han til hende med et stort smil på læben da de slap hinanden. "hov har jeg ikke set hende et sted før??" Han pjege på yuuko.

Jake rømme sig "tak" Og prøve at dreje hovdet så man ikke kunne se at han var helt rød.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jan 18, 2012 4:20 am

Aneliya begyndte selv at rødme lidt da det gik op for hende at hun bare havde kysset Markus sådan uden videre, men det havde bare været så lang tid siden at de sidst havde set hinanden. Så hun havde virkeligt savnet ham og så var det bare sket. Hun besvarede hans smil med et genert et. Hun fik dog en følelse af jalousi da hun hørte det næste Markus sagde om den nye pige de lige havde mødt. "Det ved jeg ikke om du har, for vi har først lige mødt hinanden." Det var lykkes hende at holde lidt af jalousien ude af sin stemme men ikke det hele.

Yuuko kiggede sig lidt omkring for at være sikker på at det var hende, den nye fyr snakkede til. "Øhm det ved jeg ikke om du har." kom det fra hende med en skuldertrækning og et smil.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors jan 19, 2012 12:52 pm

Freja havde fuldstændig glemt de andre.. Hun sad i sin egen verden...

Bitter smilte over Jakes reaktion og tog blidt fat under hans hage og drejede hans hoved.. "du behøver ikke skjule det for mig.." han smilte varmt til ham inden han gav ham et kys på kinden og slap ham... han kiggede over imod de andre og undrede sig over hvor Honey var.. "Hey Aneliya, hvor min bror?" han rykkede sig ikke så små råbte for hun hørte ham
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs jan 24, 2012 11:46 am

Jake nået ikke at sige noget eftersom Bitter spurte efter sin bror Honey. "......" han forholdt sig bare stille og mærke hvordan kysset brandte på hans kind.

Markus tog bare Aneliyas hånd og gik hen imod pigen og pluslig pjege på hende. "conner?? j-pop? svs? genki?? er du cosplayer af en art??"
tybisk Markus at bare åben munden til en fremme men det var jo sådan han var. fri?
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jan 25, 2012 12:20 am

Aneliya blev rigtig glad da Markus tog hendes hånd. Hun fulgte med ham hen til Yuuko, inden hun vendte sig om mod Bitter for at fortælle ham hvor Honey var. "Jeres far ringede til ham, så han tog hjem. Du må have været meget optaget af Jake, siden du ikke lagde mærke til at han gik lige forbi jer." hun smilede drillende til ham da hun sagde det sidste. Hun havde udemærket lagt mærke til hvor forelsket Bitter opførte sig over for Jake. Hun havde hele tiden beholdt Markus' hånd i sin.

Yuuko kiggede på ham med åben mund. Hvor fanden vidste han fra at hun var cosplayer? "Hvad i...? Hvor fanden ved du det fra? Jeg kender dig ikke en gang eller det tror jeg i hvert fald ikke at jeg gør." hun kunne ikke huske at have set ham Markus fyren før.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jan 25, 2012 1:37 am

Bitter stod lidt men valgte at ignorer sin kusine.. Han stod lidt og tænkte over hvad hans far nu vill han med Honey... Bitter havde jo netop ordnet alt hans far bad ham om.. Han overvejede om han skulle gå hjem, men det kunne ende i mere ballade hvis han gjorde så han besluttede at blive.. Han tog fat i Jakes hånd.. "Skal vi ikke gå en tur? Jeg tror jeg har godt af at komme lidt væk fra det hele.." Han kiggede blidt på ham imens han tålmodigt ventede på et svar..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen