Nightmare

A little shopping is needed!(10-10-2011)

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: A little shopping is needed!(10-10-2011)

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 01, 2011 9:29 pm

Aneliya smilede sødt til Billy da hun så hans glade udtryk. Hun vendte sig mod Honey da han dukkede op ved siden af dem. Hun smilede til ham mens hun sagde: "Ja det kan jeg". Hun lagde lige pludselig mærke til at en rulle kantebånd kom rullende hen ad gulvet. "Hmm gad vide hvor den kom fra." kom det undrende fra hende mens hun kiggede sig omkring. Hun så en frustreret pige som stod et stykke fra dem. Gad vide om det var hendes kantebånd. Hun gik hen for at spørge. "Undskyld men er det her din?" hun sendte pigen et venligt smil.

Yuuko blev en smule forskrækket da hun hørte nogen snakke til hende. Hun kiggede på pigen som havde sagt noget hvorefter hun kiggede ned på den rulle kantebånd som der blev hentydet til. "Njah det er vist ikke min." lige som det var røget ud af hendes mund lagde hun mærke til at hendes hånd føltes tom, hun kiggede ned på den og så at den rent faktisk var tom. Yuuko kom derefter i tanke om at hun jo havde kastet den fra sig for et øjeblik siden i frustration. "Jo vent. Det er da vist min alligevel." kom det lidt forlegent fra hende. Pigen kiggede lidt underligt på hende. "Jeg kastede den fra mig i frustration for et øjeblik siden. Den ramte dig vel forhåbentlig ikke?" forklarede hun lidt forlegent. Pigen smilede "Nej det gjorde den ikke. Så den bare komme rullende hen ad gulvet." svarede hun Yuuko.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Felix on Lør dec 17, 2011 10:00 pm

Freja havde ligget vågen i sin seng længe, hun var bare ikke stået op. Hun havde hørt de andre lunte rundt, men hun var stadig usikker og blev liggende i sin seng hvor hun kunne kigge ud af vinduet.. Efter nogle timer var der blevet stille og hun havde set Aneliyas far forlade huset og hun havde taget sig sammen til at stå op. Han havde aldrig rørt hende, men hun kunne stadig tydeligt huske sin egen far og hun gemte sig derfor lidt for ham her.. Hun havde spist morgenmad som moren havde lavet og da hun ville forlade huset i nogle jeans og en bluse havde Aneliyas mor stoppet hende. Hun havde taget hende med op og fundet en super sød og lyserød lolita kjole. Freja var stadig ikke helt tryg i det tøj men var ved at vende sig til det. Hun havde lagt hendes makeup og sat en sød lyserød sløjfe i hendes hår som matchede kjolen og nogle flade ballainaer før Freja havde fået lov at gå. Hun gik imod byen hvor hun fik at vide de andre var...
Hun gik rundt på gaden og kiggede ind af vinduerne, hun så Billy i en butik og gik ind og fik øje på de andre.. Hun stivnede lidt da hun så Honey var der, og fumlede lidt med fødderne før hun samlede sig mod og gik over til Honey og Billy. "uhmm... Godmorgen" hun kiggede forlegent på Honey..

Bitter havde været meget tidligt oppe. Hans far havde sendt ham ud for at ordne nogle sager, men han havde ikke haft lyst. Han kunne ikke glemme den samtale han havde haft med Jake.. Hvordan skulle han selv kunne vælge sin fremtid.. Hvis hans far og farfar valgte ham til at overtage fra sin far, så kunne han ikke sige nej.. Hans vagter gik et stykke væk da de kunne mærke det måske var bedst. Han sparkede til en sten før han satte sig på en bænk foran en stof butik og tændte en smøg for at klarer tankerne.
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 18, 2011 1:05 am

Billy og honey kigge på freja da hun sage godmorgen til dem

"godmorgen" svare Billy hende med et smil. han var begyndt at vænne sig til at freja først kom til syne efter 11 tiden.

Honey rykke bare på skuldrene og have mere travlt med at se undren på den pige som talte til deres kusine
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn dec 18, 2011 3:09 am

Yuuko smilede lettet "Årh det var godt." Hun rakte hånden ud for at få kantebåndet, som pigen gav hende tilbage. "Tak. Jeg hedder Yuuko." Hun smilede sødt til pigen, som hun havde besluttet var sød, måske de kunne blive veninder. Det ville i hvert fald være rart hvis hun kunne få bare en ny veninde som ikke mobbede hende for de interesser hun havde. Det var i hvert fald det dem fra klassen gjorde og hun havde hadede når folk ikke forstod hende.

"Selv tak. Jeg hedder Aneliya." Hun smilede venligt og gav Yuuko hånden. Hun kunne godt se at pigen ikke var japansk selvom hendes navn var det, men det kunne der være forskellige grunde til. Aneliya ville dog ikke snage og så hun havde ikke noget imod at vente tålmodig på at pigen selv fortalte grunden til at hendes navn var japansk og ikke dansk. "Fed hårfarve forresten." kom det venligt fra hende.

Yuuko slap Aneliyas hånd for at tage sig til håret med den. "T-tak tror jeg nok." Hun smilede forlegent til hende. Hun havde ikke før prøvet at få sådan en kommentar, jo fra hendes venner i cosplay miljøet, men aldrig fra en totalt fremmed som hun først lige havde mødt. De fleste mennesker havde bare kigget forarget på hende når de havde set hvad farve hendes hår var.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 18, 2011 3:30 am

Freja følte skuffelsen over Honey ikke sagde hej ulme i hende, hun så han kiggede et helt andet sted hen og fulgte hans blik.. Hun opdagede han kiggede på en pige og følte straks et sug af jalousi i sin mave.. Hun krummede sig sammen da hun ikke helt forstod den følelse og følte hun fik ondt i maven og faldt derfor sammen på knæene og fik samlet sig selv lidt sammen igen og fik stablet sig op.. Hun vendte ryggen til Honey og forsøgte at skjule sine følelser så hun begyndte at snakke til Billy... "Hvor ser du godt ud i dag Billy.." hun smilte oprigtigt til ham.. Hun var efter hun var flyttet hjem til Aneliya blevet mere glad for Billy.. Hun så ham som en rigtig god ven, og selvom hun ikke var god til at vurdere folk havde hun en følelse af han havde det på samme måde og det gjorde hende glad.. "Hvad skal i købe herinde?" hun fumlede lidt med noget stof imens hun stillede spørgsmålet
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 18, 2011 3:55 am

billy så bekymmret på freja men smille til hende. "vi er på shopping tur og de skulle bruge noget stof til at sy tøj"

honey kig hen til sin kusine
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn dec 18, 2011 10:23 am

Aneliya mærkede at Honey nærmede sig. "Det her er min fætter Honey." hun vendte sig mod ham og brugte sin hånd til at vise hvem hun snakkede om. "Honey, det her er Yuuko." fortsatte hun smilende henvendt til Honey. "Det var hendes kantebånd som kom rullende imod os." forklarede hun venligt.

Yuuko smilte genert til Honey og tog sin hånd op til en lille vinken. "Heej." kom det genert fra hende, mens hun diskret studere ham bag sine øjenvipper. Han så godt ud selvom han så lidt feminin ud med det tøj han havde på, men det var måske bare hans stil. Kunne jo være han var til den mandlige udgave af lolita stilen. Hun ville spørge ham når chancen bød sig.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 18, 2011 12:04 pm

Freja kiggede over på dem og mærkede den irriterende følelsen igen... "for helvede da også..." hun tog fat i Billys hånd... "kom billy jeg har brug for noget luft..." hun hev hev ham efter sig udenfor...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 18, 2011 7:51 pm

"jamen...wow...okay" Billy lod sig trække ud af freja

Honey tog armene i siden og så stadig på den yuuko. "Har jeg set dig et sted før??" han talte på sin tybiske snobet måde
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man dec 19, 2011 1:03 am

Yuukos generthed forsvandt med det samme, da hun hørte Honeys tone over for hende. "Nej det tror jeg bestemt ikke at vi har." svarede hun ham flabet. Hun kunne ikke fordrage folk der brugte en snobet tone over for hende, for det plejede som regel ikke at betyde noget godt. "Jeg ville i hvert fald have kunnet huske den tone du lige brugte." hun havde sat hænderne i siderne og stirrede provokerende på ham.

"Honey! Dine manerer." Aneliya kiggede venligt, men en smule strengt på ham for at vise at hun ikke brød sig om hans tone.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man dec 19, 2011 5:58 am

Bitter sad i sin egen verden men da han hørte døren til butikken blive åbnet, åbnede han det ene øje og kiggede. Han så det var Billy og Freja og satte sig op.. "Hvad laver i 2 her?" han lagde mærke til Frejas udtryk og rejste sig og gik hen og lagde hænderne på hendes skuldre, og da hun drejede ansigtet væk tog han en hånd op til hendes kind og drejde det blidt "Freja... hvad der galt?"

Freja var stoppet op da Bitter snakkede til dem. Hun holdt stadig Billy i hånden... Da han tvang hende til at se på ham drejede hun sit ansigt "Der er ikke noget.. Jeg havde bare brug for lidt luft.. Ikke også billy?" hun snakkede meget roligt, men løg bestemt ikke overbevisende.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man dec 19, 2011 8:43 am

"de støt vist på en ny pige inde i butikken" pjege Billy

Honey løfte bare hovdet ligt uden at sige noget. han var nu sikker på at han have set den pige før et sted
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 22, 2011 9:56 am

Yuuko blev virkelig fornærmet da Honey ikke svarede hende. "Sig mig, har du ikke lært at man skal svare folk når de taler til en? Især når de lige har svaret på ens spørgsmål." kom det fornærmet fra hende. Hun hadede virkelig når folk ikke gad svare hende eller fortsatte/slutte den samtale som de selv lige havde startet med hende. Hun stillede sig på en provokerende måde med armene samlet foran sig og stirrede på ham indtil han svarede. Hun havde ikke tænkt sig at gå nogen steder før hun fik et svar.

Aneliya fik noget faretruende over sit smil til Honey, "Yuuko har ret Honey. Det mindste du kunne gøre er at svare hende når hun nu var så venlig at svare på dit spørgsmål." Hun stillede sig sådan at Honey ikke ville kunne gå nogen steder før han fik svaret Yuuko.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors dec 22, 2011 7:54 pm

Bitter sukkede opivende over Billys ord og slap Freja.. Han smed sin smøg på jorden og gik ind i butikken og så snart han så sin lillebror gik han direkte derhen og tog fat i hans arm... "Havde jeg ikke sagt til dig det ville skabe problemer? Jeg er træt af jeg skal rydde op efter dig!" han havde slet ikke set sin kusine som stod ved siden af. Han havde et par sorte tætsiddende bukser på og en hvid langærmet t-shirt med en skorte ud over i en mørk lilla med sorte tynde lodrette striber og en lang læder jakke som var åben.... Han holdt stadig fast i Honey...

Freja tog Billy i hånden og trak ham med hen på bænken Bitter havde siddet på.. Hun kiggede ned i jorden og drejede så hurtigt op på ham med sørgmodige øjne "synes du jeg pæn?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre dec 23, 2011 11:20 am

honey skulle til at sige noget men så hev Bitter fat i ham "FORHELVE JEG HAR IKKE GJORDT NOGET!!! LAD MIG NU VÆRE FOR ENGANGS SKYLD!!!" det var ikke den tybisk råben fra Honey. der var faktis frustretion i hans blik. han fik hevet sin arm fri fra Bitter. "JEG FORHELVE IKKE NOGET LIV BEGRUND AF FAR OG DIG!!"

Billy lod sig sætte selvom han ingen ting forstod men han ville ikke spørger
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre dec 30, 2011 7:42 am

"BITTER." kom det meget glad fra Aneliya da hun så sin fætter. Hun hoppede ham glad om halsen. "Du ser godt ud." Hun gav ham et kys på kinden. En udenforstående kunne nemt komme til at misforstå hendes opførelse over for Bitter som at det var hendes kæreste som hun lige havde mødt, hvis man da ikke lige vidste at de var fætter/kusine.

Yuuko kiggede et øjeblik forvirret på den nye fyr som lige havde taget fat i Honey og som begyndte at råbe ad ham, men da hun så Aneliyas opførelse over for ham tænkte hun at det sikkert bare var hendes kæreste, Yuuko studerede Bitter lidt og blev enig med sig selv om at han faktisk så ret godt ud, måske endda bedre end Honey. Hun studsede dog lidt over hvad det var han mente med 'at det ville skabe problemer'. Hvad havde Honey gjort som ville skabe problemer. "Undskyld mig, men hvad har knægten lige gjort, altså udover at bruge en noget snobbet tone over for mig?" kom det spørgende fra hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre dec 30, 2011 8:53 am

Bitter skubbede irriteret Aneliya væk fra sig... "Hold så op med det der.. jeg har ikke tid til det pis!" det var tydeligt at bitter også var frustreret, og når både han og Honey var gik det som regl galt...
Han tog igen fat i Honeys arm... "Du har ikke noget liv? Jeg kan ikke engang få lov at være sammen med dem jeg vil, jeg kan ikke engang vælge at få et job fordi far og farfar bestemmer det.. og så ska jeg oveni købet trøste Freja gang på gang!" han hørte den nye pige tale og kiggede henkastet på hende uden at svarer hende, inden han slap Honey igen og kiggede på ham "Freja græder igen..." hans tone var faldet ned og han lød oprigtigt bekymret...

Freja kiggede på Billy da han ikke svarede hende og besluttede at det måske var bedre de sad stille. Hun tørrede en tåre væk, hun havde sværget at lade nogen mand sårer hende igen.... Hun lænte sig tilbage og sukkede opgivende... "Billy er jeg naiv?" hun kiggede op imens hun spurgte..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man jan 02, 2012 10:44 am

"han er jo bøsse" kom det stille fra Billy. han sage måske ikke meget eller virke som en der ville blande sig i andres liv på nogen måder.
dog var han god til at opfange ting omgrin sig efter som han var vantil at helde tiden skulle kode sin famille for at slippe fra slag i ny og næ.

Honey hev bare arm til sig igen "idet miste slår han ikke dig" kom det stille fra ham imens han dreje om. "Kusine jeg går hen og betaler for det her og så vil jeg gerne ud her fra. folk har åbenbart fået glo suppe" han stirrer hurtigt rundt på folk i butikken som skyndte sig at fjerne deres blikke fra dem.

"seijøst kan man ikke engang få de knapper længere??" jake stod hetl uforstående ved disken på den anden side så han have ikke hørt eller set nogen af dem. han stod med sin beste jake som have miste nogle knapper.

"jeg beklader herre" svare damen ham venligt og smille.
"det er ikke din skyld" jake føglt sig pluslig flov for at linge en der havet givet damen skylden "jeg må bare lærer at købe tøj" smille han endnu mere dumt og flov "men tak for hjælpen ha en god dag"
"i lige måde herre"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 03, 2012 10:56 pm

Aneliya stod lidt og lyttede til samtalen mellem brødrende efter at Bitter havde skubbet hende fra sig. Græd Freja igen? Hmm hun måtte hellere se at fortælle pigen at hun ikke ville få nogen fremtid sammen med Honey, så længe han var bøsse. Freja skulle i hvert fald ikke græde spilte tårer over en fyr som hun alligevel ikke kunne få.
Da hun hørte Honey sige at han gik hen og betalte, besluttede hun sig for at hun havde hørt nok. "Det er helt fint Honey. Jeg tager mig lige en venlig snak med din bror imens." Det sidste hun sagde fik en ildevarslende klang. Hun tog fat i Bitters arm så han ikke kunne følge efter Honey. "Jeg tror vidst der er sket en lille misforståelse her. Honey har slet ikke gjort Freja noget i dag overhovedet. Hvis han har fået hende til at græde er det sket ubevidst fra hans side af." hun kiggede på ham strengt for at få ham til at forstå at ved skælde Honey ubegrundet ud, var en stor fejl og især når Honey slet ikke havde gjort noget. "Så vil du være så venlig at fortælle mig hvad det er at Honey har gjort som åbenbart er forkert i dine øjne?" hun kiggede ildevarslende på ham, gik han fra hende uden fortælle noget, ville ham komme til at fortryde det. Hun var vred lige nu og hun havde ikke tænkt sig at give Chaos fornøjelsen af at skælde Bitter ud lige nu. den ville hun selv have. I hvert fald hvis der var grund til det.

Yuuko havde godt lagt mærke til det blik Bitter havde sendt hende, men hun havde besluttede sig for at lige nu var det ikke en særlig god idé at give sig til at skændes med ham om at han ikke svarede hende. Hun ville spørge Aneliya senere om hvad der lige var foregået her, for nu var hun blevet nysgerrig. Hvem var denne Freja og hvorfor græd hun? Hun kunne lugte drama og det ville hun ikke gå glip af. Hun besluttede sig for også at gå hen at betale, for hun fandt vidst ikke de stoffer hun skulle herinde alligevel. "Jeg smutter også hen og betaler." Yuuko fulgte efter Honey hen til kassen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jan 04, 2012 2:43 am

Bitter gjorde intet forsøg på at følge efter Honey... Han var træt og hans ben kollapsede under ham, og eneste der gjorde han ikke smadrede knæene ned i jorden var at hans kusine holdt fast i hans arm... Han blev siddende og fokuserede på sin vejrtrækning, han var vist mere udmattet end han troede.. Han fik samlet sig selv og rejste sig op og kiggede roligt på sin kusine.. "Freja er stadig af den overbevisning at hende og Honey har noget sammen fordi han opfører sig som han gør overfor hende for at far lader ham være... Freja kan ikke helt forstå det ikke er rigtigt... og da hun så din nye veninde og Honey var hun sikker på det var noget.." Han tog sin arm til sig og rettede på sit tøj.. Og nu må de damer have mig undskyldt. Han nikkede høfligt og gik en smule usikkert udenfor igen..

Freja kiggede bare uforstående på Billy. Han kunne ikke være bøsse, han sagde selv til sin far de var kærester. Men hun valgte ikke at sige mere. Hun var holdt op med at græde og tørrede de sidste tårer væk med sit ærme...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jan 04, 2012 8:17 am

"sig mig er du nu osse overalt??" honey så ligt chokket på jake da han var noget om til kassen "eller er du på tur med min så kaldte bror??"

Jake sukke men ikke irrete bare mere ^hvorfor mig artigt^ han rette sig op og smille "det er osse hyggelig at møde dig" han hørt selv hvor dumt det lød og kløre sig flovt i nakken "nej jeg er bare ud for at hente knapper men er vist nød til at købe en held ny jakke" han sukke opgivene.

"freja hør nu det var jo kun for at snyde sin far for ikke at skulle få flere problemmer med ham" billy pille ved sinne ærmer og kigge kun på dem.
ville hun slå ham nu?? ville hun mun hade ham nu for at han sage sanheden??. billy bed sig i underlæben.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre jan 06, 2012 6:44 am

Aneliya tog sig til hovedet og sukkede. Hun måtte hellere se og få snakket med Freja om en del ting som handlede om kærlighed. Hun kunne ikke have at pigen misforstod ting hele tiden. Hun samlede sine ting og gik selv op til kassen for at betale. Da hun kom op til kassen opdagede hun at Jake var der. "Hej Jake." smilede hun glad til ham. Hun nåede at høre det sidste han sagde. "Hvorfor køber du ikke bare nogen andre knapper som ligner?" Hun tog et hurtigt kig på jakkens knapper og fandt hurtigt nogle andre knapper som lignede. "Hvad med dem her?" hun sendte ham et venligt smil. Hun lagde de ting hun skulle have på bordet og viste nummeret på det stof hun skulle bruge, så ekspedienten kunne finde det.Hun fik også fortalt ekspedienten hvor meget hun skulle bruge af det.

Yuuko havde fået betalt det hun skulle have og stod bare og ventede på at de andre blev færdige. Det var nogle interessante mennesker hun havde mødt og hun syntes det kunne være sjovt at slå følgeskab med dem et lille stykke tid.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre jan 06, 2012 10:39 am

Freja kiggede bare på Billy... tankerne kørte i hovedet på hende.. Lod han som om.. Snød han hende... Var hun bare noget der skulle udnyttes, hun følte alle følelserne fra sit barndomshjem ulme op og uden at sige noget til Billy rejste hun sig op med tårer i øjnene og hænderne knyttede... "Undskyld mig et øjeblik" hun havde lært lidt manér af Aneliyas mor.. Hun gik ind i butikken og var ved at støde ind i Bitter der måtte hoppe til side da hun ikke rykkede sig på nogen måde hun gik målrettet imod kassene. Da hun kom op til Honey stak hun ham en kæmpe lussing og stod bare med knyttede hænder og tårer i øjnene imens en enkelt trillede ned. Hun så ikke ked ud ud over hendes tårer, faktisk så hun mere gal ud...

Bitter hoppede til siden og faldt over en stol der stod da han ville undgå Freja... "amen for helvede.." mumlede han for sig selv... han sukkede opgivende.. "det er da vist bestemt ikke min dag" han blev siddende imens han kiggede efter Freja og blev overrasket da han så hendes handling, aldrig havde han set Freja stå på egne ben som hun gjorde der.. Han opdagede der stod en anden ved kassen og fik øje på Jake.. Han mærkede et sug i brystet, han havde ikke set ham siden den dag. Han mindedes deres tid sammen, og forsvandt et øjeblik i sine egne tanker før han fik rejst sig op igen og rettede på sit tøj, han sikrede sig hans hår stadig sad pænt ned foran panden i venstre side, og det gjorde det.... Imens overvejede om han burde gå hen og sige hej eller bare gå...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør jan 07, 2012 9:47 am

jake kigge på knapperne "øhm tak men de går detsvære ikke til avorkat men tak forhjælpen men jeg tror bare at jeg køber mig et nyt. det ville min far os heler have at jeg skal gør eftersom jeg har sag med min chef her på tirsdag" Han lage pænt knaperne tilbage og tog jakken på. det var godt nok ikke koldt men han fik ligepluslig kuldegysing og det gjorder det ikke berder da freja pluslig gik hen og slog honey. Jake var i forvejen meget navøs over at skulle have en sag sammen med sin chef.

Honey lukke bare øjnene og holdte øm på hans kind. han have var stadig rød og øm efter det slag han fik af faren om morgen enden han var taget af sted. dog brugte Honey puder til at skjuler sådan noget. Han blev heler ikke sur han stod bare der som om han have opgivet. kasse damen som var ved at betjene ham så så helt chokket ud. "undskyld fruen" svare honey ligepluslig "men kan jeg få en pose til det".
Honey føglte ikke han skulle undskylde for freja eftersom han fra strat af have fortalt hende at det kun var et nr.

Billy blev sættene udenfor som en hund der vente på sinne ejer uden for en butik
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jan 08, 2012 9:37 am

"Var så lidt. Hvis du har brug for syråd en anden gang, så skal du bare sige til." Aneliya smilede venligt til ham. Hun havde været lidt optaget af at hjælpe Jake og med at få betalt det hun skulle bruge. Så hun blev først en smule overrasket over at høre klasket fra den lussing Honey fik af Freja, men hun valgte ikke at vise det. I stedet hævede hun sit ene øjebryn ad hændelsen. Det så vidst ud til at Freja havde fundet ud af hvad der foregik, så hun måtte vel hellere tage den samtale med pigen så snart de var færdige her.
Aneliya lagde mærke til at Bitter kiggede hen mod dem og hun kunne godt regne ud hvem det var han havde fået øjet på. Hun vendte sit hoved sådan at Bitter ikke ville kunne læse hendes mundbevægelser. "Jake, hvis du har ordnet det du skulle her, så synes jeg du burde gå. Jeg synes du ser noget nervøs ud lige nu og så burde du ikke befinde dig her længere. Uh og gør mig lige den tjeneste at tage min kære fætter henne ved døren med dig ikke?" hun sagde det med en stemme som var lige akkurat høj nok til at Jake ville kunne høre hende. Hun sendte ham et venligt smil og håbede han forstod hendes hentydning.
Aneliya tog posen med hendes nykøbte ting og gik hen og lagde armen om Freja. Hun hviskede godt klaret til Freja inden hun højt sagde: "Honey, jeg tror vidst du skylder Freja en ordentlig undskyldning lige nu, gør du ikke." hun sendte ham et smil, som ikke ligefrem var det mest venlige.

Yuuko stod bare fuldstændig stille, hun var blevet overrasket over at en anden pige bare var kommet hen og givet Honey en lussing. Hun var måske også en lille smule chokeret, men lod hun sig ikke mærke med. Da hun hørte hvad Aneliya sagde til Honey, kiggede hun en ekstra gang på pigen som var dukket. Så det var altså den omtalte Freja. Yuuko syntes at hun så sød ud og den lolitakjole hun havde på, passede helt perfekt til hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Tilbage til toppen