Nightmare

Jackson's Lejlighed~!

Side 9 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down

Re: Jackson's Lejlighed~!

Indlæg  Himo on Ons okt 05, 2011 11:25 pm

Jackson gik også i gang med at spille "Me too.. Damn" sagde han med et let suk og fortsatte, han fik dog hurtigt styr på det og blev bedre. "Yeah!" grinte han da han fik den første K.O. "God det havde jeg ikke regnet med" han havde selv været tæt på at tabe.

Himo

Antal indlæg : 162

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Ons okt 05, 2011 11:30 pm

Jackson fniste. "godt slag<3" sagde han og så mod Daniel med et kært smil. "En gang til?" spugte han og var allerede ved at gøre klar til næste rundte.
De gik igen igang og sloges til der næsten ingen tid var tilbage. Denne gang vandt Jackson dog. Han råbte "yaaay!" og hoppede på den anden og krammede
sig ind til ham. Han kunne godt lide at vinde.. og især også at kramme!
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 12:21 am

Daniel kunne ikke lade være med at smile en smule af ham da han blev krammet. "Du er meget glad for at vinde hva?" spurgte han med et let grin. Han smilte og så på den anden "en kamp mere?" spurgte han og ventede med at sætte i gang til den anden havde svaret.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 12:35 am

Jackson nikkede med et smil. "jeg elsker det<3" han fniste igen og nikkede nu til endnu en kamp. han kunne spille det her i evigheder!
Også selvom han ville tabe gang på gang, han vandt sjældent, især nu hvor han ikke havde spillet det i rigtig lang tid.
Men han gjorde sit bedste og fik da en sejr! Han elskede spillet. for ham var det ikke at vinde, selvom han rigtig godt kunne lide det..
men at spille samen med en ven ! <3
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 1:12 am

Efter en del kampe med blandede sejre lænede Daniel sig tilbage. Det her var noget sjovere end han huskede det. Han grinte let og så på Jackson "sidste kamp?" spurgte han med et varmt smil på læberne. Han så mod tv'et igen.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 1:20 am

Jackson nikkede med en sød lille latter bag det. Han havde ikke haft det så sjovt i mange måneder.. end ikke til japansk!
Han fik den til at gå videre til der hvor man skulle vælge nye karakterer og valgte så den japanske skolepige. "Hun er så nuttet<3"
Sagde han så.. "hvis hun havde været virkelig havde jeg taget hende ahaha<3" sagde han med et smil og så på Daniel.
"Jeg kan godt lide asiatere BD" sagde han med et lille perverst, drenget smirk.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 1:44 am

Daniel kunne ikke lade være med at grine "Nå du er rent faktisk også lidt mand derinde?" jokede han og skubbede blidt til ham. Han var faktisk blevet lidt overrasket over at den anden kunne tale på den måde, men det var også fint at han ikke bare var sådan en tøsedreng. "så længe du ikke vil tage mig så er det helt fint" sagde han med et let grin.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 6:44 am

"tihihi~ er du da for meget mand til at kunne blive penetreret?<3" spurgte han drillende og lænede sig igen ind over den anden.
Lod sin hånd søge op til hans hage og lod tomlen glide over hans læbe og ind i hans mund for at åbne den.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 6:56 am

Daniel skulle til at svare da den anden da hans læber blev rørt, han åbnede munden lidt og bed blidt i den andens finger med et smil.
Han trak sig tilbage lidt efter "Og netop derfor er jeg glad for at du ikke tænker på det" sagde han inden han lænede sig frem og kyssede den andens læber kort og drillende.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 7:11 am

Jackson nåede lige at grine en lille smule inden deres læber mødtes. "mnh<3" han rykkede sig tilbage og smilte varmt.
"Det er jeg nu også<3" han fortsatte da kort kysset men satte sig da også tilbage på sin plads. "okay, last time<3"
sagde han med et smil og kiggede ind i tv'et.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 7:39 am

Daniel smilte og startede det sidste spil. Efter en intens kamp måtte Daniel se sig besejret. Han grinte let og lagde joystikket fra sig. "Det var sjovere end forventet" måtte han ærligt indrømme "jeg havde helt glemt at Tekken var så sjovt." grinte han let.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 7:43 am

"Jamen.. hvordan kan man dog glemme så awesome et spil!?" spurgte han og så på Daniel med store øjne.
Han var nærmest helt chokeret. selv elskede han spillet og var sikker på han aldrig nigensinde ville glemme hvor
fedt det var at spille!~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 7:49 am

"Jeg har ikke spillet det siden det første spil udkom" sagde han og trak på skuldrene "Det er virkelig længe siden" han lænede sig tilbage og lukkede øjnene. "men det var rigtig sjovt, også selvom jeg tabte"

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 7:59 am

"oh.. o-okay~" Jackson så en smule ned, men gik da over og tog spillet ud af playstationen og satte den i coveret igen. gik hen med det og satte så spillene på plads. "Hva.. hva vil du nu lave?<3" spurgte han så og kløede sig en smule i nakken.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 8:34 am

Daniel så på ham "Det må være din tur til at finde på noget nu.... Er der egentlig et sted jeg må ryge?" Han havde prøvet at holde sin trang til en smøg tilbage, men nu var det mange timer siden og han kunne ikke klare det mere, uanset hvor dejlig Jackson var.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 8:39 am

"oh yeah, to sekunder.. jeg henter lige et askebære<3" han hoppede på benene igen og løb ud i køkkenet efter et..
Han kom hurtigt igen med det og satte det på bordet. "jamen.. jeg kan kun finde på en ting.. og det har vi gjort en del allerede~"
svarede han en del flovt og så op på den størrer. "Jeg er helt blank... virkelig D:!" Han satte sig igen i sofaen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 8:53 am

Daniel så undrende på ham "Må jeg godt ryge indenfor?" Det overraskede ham, han var vandt til at skulle udenfor uanset hvor han var henne. Han smilte da den anden kom tilbage og fandt en smøg frem "det var noget nyt.. Men jeg kan godt gå hen til vinduet eller sådan?" han ville jo helst ikke ryge stedet til.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 8:58 am

Jackson rystede på hovedet. "jeg ryger jo også selv nu og da<3" fortsatte han med det der smil på læben.
"Det er jo ellers bare at åbne vinduet bagefter, ing?<3" lød det så med en kær latter.
"Så ryg du bare på livet løs<3" han skubbede til askebæret så det nærmede sig den anden.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 9:01 am

Daniel smilte og tændte sin smøg. God det havde han trængt til. "Det er virkelig rart at du ikke er så sippet omkring det" han tog en smøg og tilbød den anden. Når nu han lige havde sagt at han røg kunne Daniel jo ligeså godt være venlig og tilbyde ham en ikke? Med alt hvad han havde fået var det da i hvert fald kun fair.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 9:06 am

Men Jackson rystede på hovedet. Han havde ikke lige brug for en smøg. "måske senere, tak<3" svarede han og lænede sig hovede tilbage i sofaen. "Aaaaah~ det er så rart at slappe af<3" sukkede han og skimtede med siden over på Daniel. Han læber formede et smil.
"Du er så pæn at se på, jeg misunder dig helt<3" grinte han svagt og foldede armene.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 9:13 am

Daniel så overrasket på ham. Han havde ikke lige regnet med den kommentar den anden kom med "misunder mig ligefrem? Den har jeg aldrig hørt før" sagde han med et let grin "Det er da dig der er den heldige, du kan både være en køn dreng og en køn pige"

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 9:56 pm

"mhn.." han så ned og løftede sin ben op til kroppen og krammede dem ind til sig. "til gengæld tager folk mig ikke seriøst og vil ikke være mande agtig sammen med mig." mumlede han da.. "det er derfor jeg er så piget.. er van til det nu Very Happy" sagde han med et lille smil og så på den anden.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 10:17 pm

Daniel så på ham "Jamen jeg vil da gerne være mande-agtig sammen med dig" sagde han med et let grin "Det har ikke været det største problem ind til nu jo, ud over sexen" smilte han og røg sin cigaret færdig. Det var virkelig rart.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 06, 2011 10:56 pm

Jackson smilte let, stadig og rødmede let. "Ja, sexen<3 den er ret god<3" sagde han med et smirk og lod sin hånd strejfe den andens lår.
"Vi kan lave noget varm kakao og rist nogen skumfiduser over et stearinlys?<3" spurgte han med et smil.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors okt 06, 2011 11:05 pm

"Jeg synes du sagde mande-agtigt.." jokede han "men jo det kan vi da godt.. Det har jeg aldrig prøvet før" han havde fået varm kakao før men han havde aldrig siddet og ristet skumfiduser over et stearinlys.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 9 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Tilbage til toppen