Nightmare

Jackson's Lejlighed~!

Side 6 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down

Re: Jackson's Lejlighed~!

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 10:13 am

"ah... jeg... Jeg ved ikk hvordan du kan lide din bøf..." stønnede han fortsat og lod sine hænder søge ned og dække for sit skridt... just in case han selv fik en boner. "uhn...f-feels nice...please.. keep doing that..<3" han rødmede endnu mere og lænede sig endnu mere ind over bordet.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 7:43 pm

Daniel fortsatte med at massere ham "jeg kan godt lide at den er ret rød" han smilte varmt og blandede massagen med lette kærtegn for at gøre det bedre for Jackson. Han så ned over den andens ryg "Vil du have ordenlig massage?"

Himo

Antal indlæg : 162

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 7:58 pm

Han kiggede igen tilbage på Daniel og nikkede stille.. "p-please.." lød det fra ham med et lille genert smil.. han bed sig svagt i læben og gjorde sit bedste for ikke at blive liderlig af massagen, men det var svært! Det føltes så godt! Han havde ikk fået massage siden dengang for over et år siden heller.. han var i det hele taget ikke blevet rørt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 8:31 pm

"Så lad os rykke ind i sengen?" han løftede den anden op og bar ham ind i sengen "har du noget olie et sted? Det gør det lidt nemmere?" Han smilte og trak den andens trøje op. Det ville ikke blive ordenligt med mindre han smed trøjen.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 9:21 pm

"H-huh?" han blev helt rød i hovedet da han blev løftet op og stirrede med et flovt blik på Daniel. "j-eg... ja! Ude på badeværelet!"
Han rødmede endnu mere da Daniel hev sweateren af ham og så igen op på ham.. "hv-hvorfor vil du egentlig give mig massage?"
spurgte han flovt og bed sig i læben so han genert så væk.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 9:46 pm

Daniel gik ud og hentede det. Da han kom tilbage skubbede han forsigtigt den anden ned på maven at ligge, satte sig på ham, puttede olie på hænderne og begyndte at massere ham "Fordi jeg gerne vil give dig noget tilbage for hvad jeg har fået her i dag." Han smilte let "og du er meget anspændt, så en massage ville være godt for dig."

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 12:16 am

"mnh...ah" han så op på den anden, stadig med røde kinder. "t-tak<3 men du behøver ikke<3"
"jeg..jeg elsker massage.. det er rart og.. jeg.. mnh.." som tiden gik begyndte Jacksons vejrtrækning at blive en anelse hurtig.
Han bed sig igen i læben og var nu helt stille udover hans åndedræt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 12:33 am

"Men jeg vil gerne" han smilte varmt og fortsatte med at massere Jackson en smule hårdt. Han lyttede til Jacksons åndedræt efter tegn på smerte, for han ville stoppe inden det begyndte at gøre ondt på den anden. Den stilhed der nu var nød Daniel meget.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 12:46 am

Jackson skimtede tilbage og op over skulderen på Daniel.. "vil du også ha massage bagefter?<3" spurgte han med et lille smil og
så med svagt røde kinder på Daniel.. "jeg syns også du skal ha det rart<3" fortsatte han og lavede små støn ind imellem.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 12:58 am

"Jeg har det rart? Du forkæler mig med mad, varme, bad, lån af tøj, der her er det mindste jeg kan gøre for at give noget igen" Han smilte varmt og kyssede forsigtigt den anden mellem skulderbladene. Hvad fik ham lige til at gøre det? Han vidste det ikke, den andens bløde hud var nok bare for tiltrækkende.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 1:05 am

"uhn.. mn..<3" han smilte genert og lukkede sine øjne igen. "Hvis du ombestemmer dig så kan du godt få det<3" sagde han med en blid stemme og lagde sig bedre til rette med arme og hovede. "du er virkelig god med dine hænder<3" lød det stille fra ham som han smilte svagt over kysset der blev plantet på hans ryg.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 2:15 am

"det skal jeg nok holde dig op på" sagde han med et let smil. "Men lige nu har jeg det helt fint" Han smilte og gik i gang med den andens skuldre "Er du sikker på at jeg ikke skal hjælpe dig med maden?"

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 6:02 am

Jackson fniste stille og så igen op på ham da han spurgte om det med maden.. "Altså.. hvis du virkelig så gerne vil hjælpe.. Så kan du skralde kartofflerne... det hader jeg nemlig<3" sagde han med et lille drillende smil og lagde da sit hovede ned igen og nød at blive masseretæ
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 9:04 am

Daniel kunne ikke lade være med at grine lidt, noget han meget sjældent gjorde "Jamen det vil jeg da gerne gøre" Han blev færdig med at massere den anden og trak sig blidt væk "sådan var det godt nok?" spurgte han og satte sig på sengen ved siden af.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 9:09 am

Jackson satte sig op og straktet de tynde arme op i luften mens han strakte sig og sagde; "haaaaaah!<3" to små lyserøde duder på hans brystekasse skød frem.. de var blevet helt hårde af massagen og fordi der var lidt koldt i rummet. Hans kinder var svagt røde og med et stort smil sagde han "Det var virkelig dejligt<3" han lænede sig ind over Daniel og kyssede ham på munden kort og satte sig tilbage og fniste lidt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 9:13 am

Daniel blev ret overrasket over den andens kys og i mangel på hvordan han skulle reagere, smilte han bare "Det var da så lidt.. Du er dejlig at massere" Han trak Jackson over til sig og gav sig til at 'lege' med hans stive nipples.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 9:23 am

Han så undrende på Daniel, hvad mente han dog med det?~ Da han så blev trukket over til ham sad han blot og kiggede op på Daniel.. "h-huh?... hiarh?!" stønnede han overrasket og blev helt rød i det fine lille hovede da hans nippled blev leget med. "D-daniel...?" han så flovt op på den størrer og holdt sig for munden ellers.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 9:32 am

Daniel fortsatte med at røre ham "Jeg ville bare varme dem lidt op igen?" Hvad gik der dog af ham?! Han sat frivilligt med en anden i hans arme uden at forvente sex af ham. Han bed sig let i læben, han havde lyst til at stoppe, men på den anden side havde han ikke lyst til at skubbe Jackson væk. Han kunne virkelig godt lide at være tæt på den bløde hud.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 9:35 am

Jackson så genert væk.. "T-tak...tror jeg..." lød det da flovt som han langsomt lukkede sine øjne. Igen rystede den blonde en smule.. det føltes godt.. lidt ligesom massagen<3 "n-ne..." jackson lod sin hånd glide op under Daniels trøje og ragede nu også på den andens nipple.. "Dine er også kolde<3" sagde han med et smil og lænede sig op for at kysse ham endnu engang.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 9:39 am

Daniel gav en lidt overrasket lyd fra sig da han også blev rørt, det var ikke lige det han havde regnet med. Han gengældte dig kysset og lagde sig ned på siden med den anden tæt på sig og både kyssede og rørte ham. Det var så uvant, men alligevel så helt fantastisk rart. Der var ikke engang den der akave stilhed som nogengange kunne være.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 9:46 am

Han lod sig ligge med den anden ned og fortsatte kysset som de lå der.. han løftede mere op i blusen på den anden så han bedre ville kunne røre ved hans nipples.. Han flyttede hovedet en smule tilbage for at se på Daniel og spørge; "D-does it feel.. nice?".
Hans små kinder var igen røde og han smilte svagt.. han lod sit ben glide op op siden af Daniel, altså op¨åp hans hofte og kyssede ham kort igen inden han ville svare.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 9:50 am

Daniel nikkede og bevægede sin hånd ned til den andens ben. "Very" han havde en lidt irsk accent på hans engelsk hvilket afslørede at han ikke ligefrem havde rødder i landet her. Han smilter og kyssede en anden endnu engang *Hvad er det du gør ved mig?* Han var så fantastisk afslappet lige nu, alt føltes bare så godt.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 9:59 am

Jackson fniste og gned sin brystkasse imod Daniels hvilket fik ham til at stønne da hans nipples fik pænt meget friktion af det.. "ahn..ah.." han så genert på Daniel endnu engang og smilte overrasket men kært: "E-eh? .. du.. du har en vildt nuttet accent.." lød det så genert som han nev svagt i Daniels ene nipple bar for at lave noget andet end bare pille ved hinanden<3
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 26, 2011 10:09 am

Daniel gav en overrasket lyd fra sig da Jackson nev ham, det havde han ikke ligefrem regnet med, men det var ikke ligefrem slemt, det var lidt rart. Han lod en finger glide op under den andens små lyserøde shorts og kærtegnede den bløde hud på hans balder. Efter lidt lænede han sig frem og bed den andens læber en smule.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 26, 2011 10:17 am

"m-mnh<3" Jackson nød det. Da han blidt blev bidt i læben stønnede han svagt.. han tændte på at blive bidt forskællige steder.. Han lukkede sine øjne genert i men lod stadig sine hænder udforske den anden endnu mere end før. "Hn.. good<3" mumlede han lavt og humpede Daniel en smuke fpr at gnide sig op af hans skridt.. baaare for at drille fordi han kunne <3
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Tilbage til toppen