Nightmare

Jackson's Lejlighed~!

Side 5 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down

Re: Jackson's Lejlighed~!

Indlæg  Himo on Lør sep 24, 2011 10:10 pm

"Det var godt" Daniel lod hænderne glide op til den andens skuldre da Jackson gled ned under vandet, da det var det eneste sted han rigtig kunne røre ham. Blidt begyndte han at massere den andens skuldre bare for at gøre et eller andet. Han var ikke god til bare at sidde og lave ingenting, han var allerede en smule rastløs.

Himo

Antal indlæg : 162

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Lør sep 24, 2011 10:32 pm

Lidt efter satte den blonde sig op i karet igen.. han kiggede tilbage på Daniel med røde kinder og et lille smil.. Han fniste lidt og lænede sig op af den anden endnu engang.. "mmmmnh~~ nice...<3" mumlede han og bed sig svagt i læben.. Han selv begyndte at køre sin hånd op og ned af Daniels ben... "hey... vil du.. sove her i nat?" spurgte han en smule genert og kiggede stift på noget skum han sad og legede med.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 12:09 am

Daniel så lettere undrende på ham og tankerne begyndte at løbe rundt i hovedet på ham. Var det for meget at gøre? Ville det betyde de havde noget sammen? Det var jo et rart hus, og sengen var garanteret virkelig god. Forventede Jackson at de skulle putte? Nusse? Ville Daniel selv havde noget imod hvis det blev sådan? Kunne han overhovedet sove? Ville han sove bedre end nogensinde? Ville det blive for varmt eller koldt? Skulle de sove nøgne? Han havde jo intet at sove i? Morgenmad ville jo være rart at få.. Og så var det jo efterhånden ret sent.
Det gik også pludselig op for ham at han nok efterhånden burde svare den anden på hans spørgsmål "... Jo.. Det vil jeg gerne" han så på den anden og smilte meget kort. Det var ikke meningen han ville have taget så lang tid om at svare, men han havde aldrig fået sådan et spørgsmål før så han vidste ikke helt hvordan han egentlig skulle reagere. Meget blidt begyndte han at nusse den andens ryg.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 12:24 am

Jackson så op på ham med lidt bedrøvede øjne da han ikke svarede.. Han gjorde sig klar til at modtage et nej.. Men hvad..? Han fik et ja? Et lidt langtrukkent ja, men det var stadig et ja? Ikk?. "Y...yaaay..." lød det lidt usikkert fra den blonde some han satte sig som han gjorde før.. Han vidste ikke hvad han skulle sige ellers.. Han tog det langsomme svar som den anden egentlig ikke ville.. men at han derimod følte sig lidt presset til at sige ja. Han sukkede lydløst og nød dog at blive nusset.. han stirrede på skummet og nussede igen Daniels ben. "S-så vil jeg lave noget lækkert aftensmad ogs.." lød det lavt fra ham.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 12:38 am

Daniel nikkede let og så på ham "Jeg skal nok hjælpe hvis du gerne vil have det" Sagde han kort. Han var ikke dårlig til at lave mad, han havde bare sjældent noget at lave det af så det var ikke det han brugte mest tid på. Endnu engang begyndte han at massere den andens skuldre og sider let "... Vi burde også komme op inden vi bliver helt rynkede?" Egentlig ville han gerne bare væk fra Jackson inden han blev hård igen.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 12:58 am

Den mindre rystede stille på hovedet mens en lyd alla det her kom ud. "un-uhhn... du er en gæst... jeg skal nok lave det<3" sagde han med et lille smil. Da Daniel så sagde de burde komme op, forsvandt smilet som han nikkede og så ned.. "uhn.." han rejste sig og gik op af karet. Åbnede et skab og lagde et håndklæde på toilettet til Daniel.. "There you go sir." mumlede han og stod ellers bare med ryggen til Daniel.. han tørrede sit halv lange blonde hår med håndklædet over hovedet. *hv-hvis han ikke vil.. hvorfor sagde han så ikke bare nej..* tænkte han og kløede sig kort i den ene øje.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 1:46 am

"Er du sikker? Jeg har intet imod at hjælpe til overhovedet?" Daniel så undrende på ham "jeg kan jo ikke bare komme her og spise alt din mad?" han rejste sig og tog imod håndklædet "og jeg kan ikke betale for det mindste jeg kan gøre er da at hjælpe til?" Han smilte let inden han begyndte at tørre sig selv og så bandt håndklædet om livet "... Du har vel ikke noget tøj jeg kan låne?" Han havde virkelig ikke lyst til at tage sit beskidte tøj på når han lige var blevet ren.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 1:54 am

Jackson nikkede stille. "inde på værelset.. det sorte skab.. der burde være noget du måske kunne passe" svarede han og gik selv ud af badeværelset og ind mod soveværelset. Åbnede det hvide skab og fandt et par vildt korte lyserøde shorts og en stor hvid sweater og et par lange hvide strømper. Han tog det langsomt på stykke for stykke og kiggede over på Daniel for at se om han fandt noget.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 2:08 am

Daniel nikkede og gik derind, han fandt nogle knickers som han tog på men nåede ikke at få en trøje på inden Jackson kom ind. Han så over mod ham og lod blikket glide over den anden krop for at se hans påklædning. Et let smil bredte sig over hans læber "feminint... Men sexet" han smilte let og gik over til ham, uden helt at tænke over at han burde tage en trøje på.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 2:13 am

"ah?" han rødmede svagt da Daniel nærmede sig.. "u-uhn... jeg... kan godt lide lyserøde ting.." svarede han stille og knugede sine hænder ind til brystet.. eller.. brystkassen xD; .. Han så kort op på Daniel men så ned igen.. "hvad..hvad vil du ha til aftensmad? jeg kan gå ud og handle?..vi..vi kan ogs bestille hvis du hellere vil ha grillmad..?" han lød en smule nervøs.. han havde ikke haft en fyr.. ikke engang en tøs overnattende i over et år.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 2:52 am

"hvad end der er billigst.. Jeg kan som sagt ikke betale for noget.." Han så ned. Det var så pinligt, virkelig. "Så du må gerne bare vælge, det er mig ligemeget" Han bed sig i læben og gik over og fandt en trøje han kunne passe og tog den på "...Er det din eks' tøj?" Det hele så ud til at passe ham ret godt. De måtte have været omkring samme størrelse.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 3:00 am

Jackson nikkede som han så ned af sig selv og rettede sit tøj.. Langsomt vendte han sit hovede op mod Daniel og rødmede ved synet. Lukas tøj sad utrolig godt på ham... han mindede nu endnu mere om ham. Jackson vendte ryggen til ham igen og gik ind i stuen mens han bed sig i læben en anelse hårdt.. *hn... ligemeget..* tænkte han.. "sigh.. i guess ill make some beef then.." mumlede han til sig selv og gik ud i køkkenet for at se om han havde alt der skulle til for at lave maden.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 3:36 am

Daniel så undrende på ham og gik med ham ud i køkkenet. Han forstod ikke helt hvorfor den anden var gået. Var det fordi han havde sagt han ikke kunne betale? Han gik over til Jackson og så på ham "... Skal der handles?" han så spørgende på ham og ventede på svar. Han vidste jo ikke hvad den anden ville lave.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 4:04 am

"uhn.." Jackson nikkede han manglede kartoffler og mælk.. han lukkede køleskabet han ellers lige havde åbnet og kiggede kort på billederne på lågen.. han sukkede lydløst og kiggede over på Daniel.. "Jeg.. går lige ud og køber det.. du kan bare blive her hvis du vil<3" sagde han med et lille venligt smil og gik over til gangen og tog nogle nuttede lyserøde loli-sko på samt et lyserødt halsterkløde..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 4:29 am

Daniel så ned og nikkede "Yeah.... okay" han havde lidt håbet den anden havde inviteret ham med, han vidste jo ikke hvad han skulle gøre af sig selv i den her store pæne lejlighed. Han så efter den anden og smilte let "skynd dig hjem okay?"

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 4:38 am

"h-huh?..." lød det en smule genert fra Jackson mens han så over på Daniel.. han smilte dog og tog sin taske over skulderen. "Uhn! Jeg skynder mig!" sagde han inergisk med en kær stemme og åbnede døren og løb ud.. "Hh-hh-hh-hh!" Han løb alt hvad han kunne på de små fine tynde ben med et smil der snart blev til et forvirret ansigts udtryk som han stoppede op for at gispe efter vejret. "hh-hhn-hhh....." han så tilbage mod lejligheden og knyttede en hånd mod brystkassen.. "Gomene.... Luka....mmhn...." han begyndte nu at gå normalt mod butikken med blikket stift lige ud.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 5:03 am

Han nikkede og smilte. Da Jackson var ude gik Daniel på opdagelse i lejligheden for at se hvad der var i de forskellige rum. Han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre af sig selv og endte med efter noget tid bare at sidde i vindueskarmen og kigge ud af vinduet mod byen. Han følte sig ikke rigtig tilpas andre steder. Det hele var så stort og fint.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 5:12 am

En lille halv time efter låste døren sig op og den mindre kom ind af den. "Daaarling im hooo ~ ! ...." Han stoppede op og holdt sig for munden... *s-shit...* han håbede på at Daniel ikke havde hørt ham.. det var noget han altid sagde den gang Luka var i live.. det var en del af deres lille livsstil.. han fortsatte den selv efter hans død.. men det var pluslig pinligt at Daniel skulle vide det.. Han smed skoende og gik ind i køkkenet som om han intet havde sagt. "j-jeg er tilbage..!" sagde han nervøst imens og stilte varende på køkkenbordet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 5:17 am

Daniel havde hørt ham men valgte at ignorere det. Han gik ud i køkkenet til den anden efter at have hørt ordende 'jeg er tilbage'. Han stilte sig i døren og så på ham. Han vidste ikke hvad han skulle sige så i mangel på bedre blev det til: "Fik du alt hvad du skulle bruge?". Han kunne jo ikke sige 'velkommen hjem' det var forbeholdt folk der boede sammen i hans verden. Efter et lille stykke tid skubbede han sig væk fra karmen og gik over til ham.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 5:22 am

Han begyndte pakke ud og nikkede i med et lille smil. "uhn, jeg håber du kan lide bøf og kartoffler<3" sagde han og puttede de ting der skulle i køleskabet derind, og skabene i skabene. "fueh.. det var tungt.." han pattede sig selv på ryggen og sukkede kort.. Så da hen på Daniel som han nærmede sig. Hans kinder blev svagt røde og han vendte sig mod bordet.. "mmhn.."
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 9:40 am

Daniel kunne ikke lade være med at smile lidt "Det kan jeg i hvert fald" Det havde han ikke fået i meget lang tid, eller.. Bøf havde han ikke, og som ekstrem kødelsker var det virkelig noget han holdte af! Men det var dyrt, meget dyrt (I hvert fald hvis kødet skulle være ordenligt). Han massere blidt den andens ryg, skuldre, nakke og arme "jeg skulle vidst være gået med og have båret poserne"

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 9:47 am

"a-ahn..." lød det en smule stønnende fra Jackson som han smed hvad han havde i hænderne og holdt sig for munden... Når han var øm blev han ekstra følsom, han så tilbage på Daniel med røde kinder og rystede på hovedet. "u-uhn... jeg... jeg kunne da klare det<3" sagde han en smule genert.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 9:54 am

"Ja, men du er utrolig anspændt.." Han fortsatte med at massere hele vejen ned til hans lænd og så op igen for at nå hele vejen rundt. Både for at løsne den andens spændinger men også fordi de lyde den anden kom med før havde været helt utroligt bedårende. Virkelig søde. Dem ville Daniel gerne høre flere af.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 25, 2011 9:58 am

"Hmn..nyah..." Jacksons krop begyndte at ryste svagt som han blev masseret.. han kunne ikke holde sig på benene og lænte sig da ind over køkkenbordet.. "D-daniel... jeg... ah..." han så flovt tilbage på Daniel med røde kinder og fyldige læber der var parat som et rovdyr der sku til at hoppe på et bytte <3
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 25, 2011 10:05 am

Daniel så på ham og fik helt lyst til ham igen, hans bevægelser, hans læber, alt tændte Daniel lige nu, dog gjorde han hvad han kunne for ikke at få en boner. Han fortsatte med at massere ham "hm? Du hvad??" Han smilte charmerende og masserede hans lænd endnu engang *ah.. Så sexet*

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Tilbage til toppen