Nightmare

Jackson's Lejlighed~!

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down

Jackson's Lejlighed~!

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 8:42 am

Klokken var 9 om morgnen og Jackson gik rundt og lignte lort... Han havde en alt for stor hvid morgenkåbe på.. den havde tilhørt Lukas.. han boede i deres gamle lejlighed.. den var ret stor.. især for en enlig person.. Lukas havde haft livs forsikring og den var gået til både Jackson og Elias.. (Lukas lillebror).. så Jackson manglede intet..
Udover det arbejdede han to steder.. så han fik også rigeligt med løn selvom lønen ikke var høj. "ooorgh... mit hovede..." lød det fra ham som han gik rundt med et stort glas vand og to hovedpine piller.. han havde tømmermænd.. men havde langt fra glemt hvad der skete igår... hans røv mindede ham om det... Han havde endnu ikke opdaget at hans pung eller nogen af de andre ting var væk.. Han havde nemlig ikke arbejde i dag.. såeh... han ville slappe af så tømmermændenen ville forsvinde... "Fuck shit.. my head.." mumlede han og tog pillerne i munden og drak en stor shat vand..
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Jackson's Lejlighed~!

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 8:51 am

Daniel stod ude foran Jackson's (som han nu havde fundet ud af Jackie hed) lejlighed. Han tog en dyb indånding og bankede på. Hvad der havde fået ham til at komme forbi med tingene i stedet for bare at smide dem af h til (Ja det var det han normalt gjorde med ting der blev glemt hos ham. Han kunne jo være ligeglad). Måske var det det svage håb om en gang mere med Jackson der gjorde det. Men hvad der gjorde Jackson så speciel (udover hans utrolige skills) vidste Daniel ikke. Det kunne jo selvfølgelig også være at han bare var blevet et bedre menneske. Men chancen for det var meget lille..

Himo

Antal indlæg : 162

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 8:59 am

Jackson satte sig i sin sofa og sukkede dybt... Han tændte for sit tv men uden lyd.. åbnede et dameblad og gav sig til at læse... men da kom han i tanke om at han nok heller lige måtte lave sig lidt morgenmad.. det ville nok hjælpe på han kvalme.. også måske lige en spand med lidt vand... han gik hen og kogte noget vand samt fandt en spand og puttede vand i den.. stilte den ved sin sofa og gik tilbage til vandet.. På køleskabet hang der en masse billeder af Jackson og hans venner.. og endnu flere af ham og Lukas. Han stilte sig overfor og så på et billede af ham der kyssede Lukas på kinden.. han kørte en finger hen over den, ganske forsigtigt som en lille tårrer trillede ned af hans kind.
Da hørte han det banke på og han tørrede tåren væk.. *Hvem kan det nu være så tidligt på morgnen?* tænkte han og gik ud og åbnede døren.. da han så hvem det var blev hans ansigt helt følelses koldt og han havde bare lyst til at smække døren i igen og gå ind... men for some reason gjorde han det ikke.. "dig?" lød det spørgemde fra ham..
Han så til siden og bed sig i læben... ej.. han var lige så lækker som han huskede ham... "Hv-hva vil du her? og hvordan ved du hvor jeg bor?" spurgte han undrende og kiggede op og ned af ham med sine store øjne.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 9:32 am

Daniel så ned på ham. Havde han også været så dejlig at se på dagen inden? Nej sådan tænkte han ikke om folk. Det plejede han i hvert fald ikke.. Han rakte den hvide pose frem mod ham ".. Du havde meget travlt med at komme ud i går.. Og du glemte din pung og en del af dine smykker hos mig.. Jeg ville bare aflevere det igen.." Han studerede den andens ansigt indgående mens han ventede på en eller anden form for respons fra ham. Han håbede rent faktisk at den anden ville invitere ham ind. *Hvad er der galt med mig?*

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 9:42 am

Jackson så op på ham og sukkede lydløst.. typisk.. selvfølgelig havde han glemt noget.. han havde egenligt små håbet på at han aldrig skulle se ham Daniel igen.. men trods han håbede dette så han til siden og rødmede svagt.. han var vel.. en smule beæret over at han kom hele vejen hjem til ham for at aflevere det.. han var heldighvis godt opdraget så han sagde; "... vil du med inden for og ha noget mad?" spurgte han. han var jo allerede ved at koge noget vand til pasta. Han tog imod posen og holdt den ind til sig.. han var stadig vred.. men kunne ikke lade vær med at smile en lille smule.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 9:56 am

Daniels mave rumlede og han så skamfuldt væk. ".. Jo tak.." Som arbejdsløs på kontanthjælp havde han ikke så forfærdelig mange penge, og med hans rygning og alkohol forbrug så var der ikke specielt mange penge til mad. Han så på Jackson og smilte kort. Han ventede på at den anden ville flytte sig så han kunne gå ind. Nu kunne han da i det mindste svare på hvorfor han tilbragte tid sammen med et one night stand... Mad.. Ikke bare mad, gratis mad! Var det gratis så kunne han ikke sige nej.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 10:04 am

Jackson nikkede og rykkede til siden.. "Bare gå ind.. men åh.. smid lige dine sko i gangen, ikk?" sagde han og lukkede døren efter ham. låste. og fuldte da efter og gik ind i stuen med posen.. stilte den på gulvet op af en væg og sagde; "du kan bare sætte dig og se noget tv.. så laver jeg mmaden færdig~" han forsvandt da ind i køkkenet med et lille smil på læben.. hva havde han gang i? hvorfor lave mad til en idiot der troede han kunne ha sygdomme også når han intet havde fået i over et år og kun havde knaldet med to mennesker der begge var clean.?
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 10:09 am

Daniel gik ind, satte sine sko og så efter Jackson inden han fulgte ham ud i køkkenet "undskyld... Men hvorfor havde du så travlt i går?" han havde ikke noget imod folk tog afsted hurtigt, meeen.. Det var måske liiige hurtigt nok. Han lænede sig lidt mod dørkarmen og så mod den anden. Hvorfor pressede han sit held på den her måde? Hvis han blev ved risikerede han jo at blive smidt ud inden han overhovedet havde nået at få en bid mad. Dog var han bare så nysgerrig. Han var nødt til at vide det.. Forbandede nysgerrighed.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 10:14 am

Jackie.. eller, Jackson.. så over på ham som han var ved at pakke pastaerne op.. han skævede da ned til siden og så igen fornærmet ud.. "... ligner...ligner jeg virkelig en der kunne være syg?" spurgte han.. han lignte næsten en hvalp der var blevet sparket til.. Han bed sig svagt i læben og så væk.. hans udseende betød jo meget for ham nu han havde vænnet sig til at være en pige..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 10:23 am

Daniel så overrasket på ham *handlede det om det?!* "... Nej det gør du ikke? Man kan normalt ikke se på folk om de er syge??... Jeg ville bare være på den sikre side" *når nu jeg var så dum at glemme kondomet* Han sukkede let "...Jeg forventede ikke der var noget.. Men jeg ville hellere spørge end at antage.." Han så på ham "Du er vel ikke ligeglad omkring sådan noget??" Han gik lidt længere ind i køkkenet *Hvorfor forklarer jeg migselv så meget? Det er jo naturligt at spørge om.. Okay.. Efter maden så er jeg skredet.. Jeg har ikke godt af det her!*

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 10:34 am

Jackson trak på skuldrende.. "mmhn..nej, men har bare aldrig tænkt over det.. jeg har kun haft sex med tre mænd.. nej.. 5.." han så igen ned på gryden og puttede nu pastaen derned.. "og ingen af dem har været syge.. medmindre du selv er?" han så kort over på Daniel men så ned på gryden igen og sukkede kort ved nogle minder der strejfede ham.. de to sidste havde været en noget grim voldtægt han havde været udsat for for nogle år siden.. "sigh.. men jeg er ikk syg.. really.." han lagde et log på gryden.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 10:42 am

Daniel så på ham "Jeg tror på dig når du siger du ikke er.." han gik over lænede sig mod disken "og nej jeg er ikke syg.. Hvis jeg var havde jeg nok ikke været her.." Han lod blikket glide over den anden *.. Den morgenkåbe dækker virkelig alt for meget* Han forestillede sig Jackson stå nøgen og lave mad og kunne ikke lade være med at smile let ved tanken om det *det ville jeg godt nok ikke have noget imod.. Den fine røv han har* "orv.. Der var noget andet jeg ville spørge om i går.. Hvorfor engelsk??* Han så op mod den andens hoved igen.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn sep 04, 2011 10:48 am

Jackson så over på ham da han brugte ordet 'orv'.. Han smilte skævt til spørgsmålet var blevet stilt.. "ser du.. Det er fordi jeg kommer fra england~" svarede han med et smil og gik hen til krydderrig hylden.. tog noget salt og noget peber på den nederste hylde.. men kunne ikk nå all round krydderriget på den øverste. "i-iih...." lød det irriteret.. han gav sig til at hoppe for at få fat på det.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Søn sep 04, 2011 8:06 pm

"Aaah ja det giver mening.." Daniel smilte let af ham og gik over og tog krydderiet ned til ham "her" et charmerende smil blev sendt til Jackson inden Daniel trådte et skridt tilbage så fyren havde mere plads at bevæge sig på. "hvorfor stille noget på en hylde du ikke kan nå??" han så spørgende på den anden og lænede sig let mod væggen. Der var en del han ikke forstod omkring den lille fyr. Men måske var det ikke meningen han skulle vide alle de ting. Normalt ville han jo være pisse ligeglad.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 05, 2011 4:56 am

Jackson så på ham og smilte svagt tilbage til ham.. han tog imod krydderiget og rødmede en smule.. "T-tak.." sagde han og vendte blikket flovt hen på gryden igen.. "L-lukas plejede at tage det til mig..vi lavede altid maden sammen.." svarede han og smilte fortsat stille.. han tilføjede salten og peberen samt krydderiget og så kort op på ham igen.
"Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal stille det fortsatte han og sukkede en smule.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 05, 2011 9:40 am

Daniel så på det og satte det på den nederste hylde ".. der?" spurgte han med et varmt smil "eller måske skulle du bare have en skammel?" spurgte han med et let grin. Han så ned i gryden og hans mave rumlede igen "...undskyld" Han trådte lidt væk for at det ikke skulle ske igen. Han så ikke mod den anden, det var så pinligt i hans hoved når han blev 'udstillet' på den måde. Egentlig blev han jo ikke udstillet, men det føltes sådan.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 05, 2011 9:47 am

Jackson trak på skuldrende. "altså begge dele er jo meget smarte.." svarede han og så op på hylden med et lille smil. Han følte af en eller anden grund en underlig trang til at se på Daniel, men han kunne ikke få sig selv til at gøre det... så i stedet så han skævt ned til siden og stirrede nu på Daniels fødder.. langsomt gled han blikket op af ham og studerede hans kropsform, dog med beklødningen på.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 05, 2011 9:58 am

Daniel stod allerede og studerede den anden, så han lagde godt mærke til hans blik der langsomt gik op af hans krop. Den lyst der langsomt byggede sig op i ham blev sværere og sværere at holde det nede. ".. hvor er dit toilet henne?" Spurgte han lidt efter. Det var nødvendigt for ham for ikke pludselig at blive hård. Det ville han gerne vente med, i hvert fald bare til efter de havde spist. Nu da de havde fået clearet misforståelserne ud håbede han da på at få noget.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 05, 2011 10:10 am

'Jackie' rødmede endnu mere og så ned i gryden igen som han så at Daniel kiggede tilbage.. han fortsatte med dette selv efter at han havde spurgt om hvor toilettet var.. Den blonde svarede ikke men pegede en finger derhen i flovhed og bed sig samtidig svagt i den fyldige lyserøde underlæbe. Han drejede en smule rundt så den stadig alt for store morgenkåbe faldt en lille smule ned på hans skulder.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 05, 2011 10:27 am

Daniel nikkede kort og så på ham et stykke tid inden han gik ud på badeværelset og låste døren. Han sprøjtede noget koldt vand i hovedet og sukkede *slap nu af.. Det er bare endnu en fyr.. så speciel er han heller ikke.. du burde ikke blive mere involveret end nu allerede er.. Du er her kun for maden! I aften finder du en anden!* Han sukkede. Ikke at han havde lyst, han ville virkelig gerne være sammen med Jackie endnu engang, I det mindste bare en enkelt gang mere.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 05, 2011 9:53 pm

Jackson smilte og fortsatte samtidig med maden, han tilføjede kød og alt andet og tog det af blusset. Han åbnede det venstre skab over ovnen og tog to tallerkner frem og tog dem med ind i stuen og stilede dem på det store stuebord. Han gik tilbage i køkkenet og tog så to glas og en bordskåner. Tog også og lagde dette ind og tog så maden og noget ketchup ind til sidst.. det så nu vildt lækkert ud som det stod der og duftede på bordet. "Fuah.. det var så det.. Maden er klar!" råbte han og gik hen til sin DVD-hylde for at finde noget interessant de kunne se da alle kanalerne bare var besat af valget der var pt. Han tog bare e random actionfilm og satte den på.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 05, 2011 10:15 pm

Daniel hørte ham og tog en dyb indånding inden han tørrede sig ansigt og gik gik ud. Duften af mad fyldte nu hele stuen og hans mave rumlede højlydt. ".....Det dufter virkelig godt..." Han satte sig ned i sofaen og så på det. Han ville ikke tage noget før han fik lov, men gud hvor både så og duftede det fantastisk. Han lod blikket glide over den andens krop endnu en gang, selvom man ikke kunne se meget p.g.a. morgenkåben. *... Han ville nok være god at kende.... Nej! Ikke mere end et one-night-stand!*

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 05, 2011 10:42 pm

Jackson så på ham og sagde; "Du kan bare begynde.. jeg går lige ind og tager noget tøj på..<3" sagde han med et lille smil og vendte ryggen til som han begyndte åbne sin morgenkåbe.. han var på vej ind på sit halvstore soveværelse og smed sin morgenkåbe på vejen.. inden under havde Jackson blot sit Adams kostume til skue. Ingen klæder havde han på, end ikke underbukser. Han tænkte at han nok ikk rigtig behøvede at tænke på at være striks med det at dække sig til. De.. havde jo allerede haft sex og set hinanden nøgne.. Han gik med morgenkåben i hånden ind på værelset uden at lukke døren. Fandt da en stor t-shirt og et par boxershorts.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Man sep 05, 2011 10:58 pm

Daniel så efter ham og hans blik gled straks til den andens røv da han så den anden smed morgenkåben. Han havde ikke haft tid til ordenligt at studere den andens krop, og det fik han desværre heller ikke tid til denne gang da den anden hurtigt var ude af syne. Da han var alene tog han en smule mad og begyndte at spise. Det smagte helt utrolig godt, noget af det bedste han havde fået længe. Han sukkede tilfreds og spiste langsomt videre. Han ville ikke virke grådig.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man sep 05, 2011 11:18 pm

Jackson kom tilbage lidt efter i den for store T-shirt og et par boxershorts.. "Smager det dig?<3" spurgte han og satte sig ved siden af Daniel. Han greb om remoten og lænede sig tilbage i sofaen. Han startede filmen og lod sit hovede hvile på hans hånd der sad fast på hans arm som hvilede på ryglænet af sofaen (xD!!)
Han så på Daniel og rødmede svagt.. men da han lagde mærke til den svage varme i kinderne skyndte han sig at se væk igen.. han ønskede heller ikke ligefrem at et one night stand skulle blive mere.. men.. der var bare et eller andet over Daniel.. han lænede sig ind over bordet og begyndte skænke en lille smule op til sig selv..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Tilbage til toppen