Nightmare

5 år siden - ved baren

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: 5 år siden - ved baren

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 9:20 pm

Da Jackie så det, smirkede hun på livet løs, han måtte være til fyre. Han nikkede og snorrede sin arm rundt om hans. "Ja, lad os danse når vi kommer ind, har ikk danset i over et år.. har brug for at bevæge mig<3" sagde han med en mere.. munter stemme og et lysere ansigt. Han hev Daniel med inden for og satte sin taske ind i et garderobeskab der kunne låses og puttede nøglen i hans stramme lomme i jeansne. "Kom så<3 Få lidt fart på<3" han fortsatte den muntre tone og hev ham med sig ind på dansegulvet. Han så på ham med et normalt venligt smil og begyndte danse~
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:24 pm

Daniel fulgte efter hende med ud på dansegulvet hvor han begyndte at bevæge sig til musikken. Han var ikke dårlig til at danse. Han tog Jackies hånd og svang 'hende' let rundt. En stor del af det at score var jo at danse, så det havde han selvfølgelig lært sig selv. Han smilte charmerende, endnu ikke overbevist om at han ville have hende med hjem i seng. Dog havde han ikke set kønnere i løbet af aftenen så det måtte jo blive 'hende'

Himo

Antal indlæg : 162

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 9:43 pm

Det overraskede Jackie at Daniel pluslig greb hans hånd for at snurre ham rundt for at danse mere sammen og ikke hver for sig og alt det shit. Selvom det var det han håbede på.. Selvom hans personlighed ikke lige pt tiltrak Jacki så var hans krop da i al fald hans smag.
"Du.. danser meget godt~<3" komplimenterede Jackie, han selv var meget god til at danse.. Han og hans eks var stamkunder på den her bar.. Ja da i hvertfald da han var i live.. men Jackie havde bare ikke kommet der siden han døde.. Men i hvertfald havde de kommet og danset der så meget at Jackie havde samlet sig alle mulige former for trin og danse ind i hukomelsen og kunne nu danse dem.. noget han især var god til vat at danse 'dirty dancing' ~ det var en par dans han, kæresten og nogle af deres venner tit havde konkurrencer om for at se hvem der kunne holde ud længest.. Jackie nærmede sig som musikken ændrede sig til.. netop dirty music, da DJ'en til stor overraskelse havde set Jackie på dansegulvet med en... fyr! Jackie smirkede drenget igen og lagde armene rundt om Daniels nakke.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:52 pm

Daniel så lettere undrende på ham da musikken ændrede sig, men fulgte bare med. Han kunne godt finde ud af dirty dancing, men han foretrak det ikke eftersom dem der havde prøvet at danse med ham på den måde ikke kunne finde ud af det. Dog lod han sine hænder glide ned på Jackies hofter. *Hvad er det med hendes smil.. Hun virker mere drenget end før.. Gad vide om det bare er mig..* Han begyndte at bevæge sig til den musik der blev spillet, sammen med Jackie. *Jeg håber hun kan finde ud af det her*

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 9:59 pm

Og det var lige hvad han kunne, i den tid de dansede lavede Jackie mange moves. Han lod sin bagdel gnide sig op af Daniels skridt på en sexet måde, vriggede med de ikke så store hofter, han var jo en dreng, og når de var helt tæt bed han let Daniel i halsen eller øreflippen.
Nu lod han så også sit ben glide op på siden af Daniels krop for at han kunne tage fat i det og tage mere del i dansen.
Under dansen sendte Jackie alskildige flirtende blikke til Daniel, både nogle drengede og nogel feminine. Han fandt hele det her med at
danse med Daniel på den her intime måde uden at han vidste om Jackie var en dreng eller pige, meget sjovt. Da sangen så sluttede brat endte det så med at Jackie stod en smule lænet op af Daniel med sin mund kun 2-3 centimeter fra Daniels. Igen smirkede han drengen.. og hans øjne fuldte med ~ <3
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 10:17 pm

Daniel fulgte 'hendes' bevægelser, rørte 'hende' ret meget og fik da også svinget 'hende' godt rundt. Da dansen sluttede og de var så tæt, smilte han en smule forførende og lænede helt ind så deres læber næsten rørte og stoppede så. Han ville lade Jackie om at tage det første skridt, ikke fordi han var nervøs eller tøvende, men egentlig bare for at drille 'hende' en smule. Han kunne mærke den andens åndedrag mod hans læber og så 'hende' I øjnene. Selvom han havde lyst til 'hende' viste han det ikke, hans øjne var nærmest tomme for følelser.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 10:41 pm

Jackie rykkede sig en smule tilbage men holdt stadig fat i Daniels hånd. "kom~<3" sagde han med et smil på læben og hev ham op til baren endnu engang.. "lad os dele en stor en<3" sagde han frækt og bestilte dem en stor stærk drink. Han sad nu og så forførende på Daniel mens han blidt lod sin hånd lande på hans knø og lod den så køre diskret op ad hans ben, helt op til.. ja<3
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Fre sep 02, 2011 10:11 pm

Daniel så på 'hende' og smilte let. Han fulgte med op til baren og satte sig. En halv gratis drink ville han da ikke sige nej til selvom han foretrak øl. Han lænede sig lidt frem og så indgående på 'hende' "Hvorfor den pludselige ændring overfor mig??" spurgte han og afventede svar. Han havde besluttet sig for at han ville finde ud af hvad der var inden han tog skridtet videre. Der var jo ingen grund til at få en ubehagelig overraskelse. Der var en del ting han kunne komme i tanke om som ville være slemt at finde ud af for sent.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre sep 02, 2011 10:20 pm

Han fniste en smule og lænede sig blot endnu tættere på Daniel.. "Jeg lagde bare mærke til at du oss har øjne for mænd<3" - Han holdt nu hånden på Daniels skridt og 'nussede' det som de sad der og snakkede. "Fyre der kan lide fyre... er vildt frække..." hviskede han så og lukkede kort sine øjne og vendte hovedet ned.. blot for at åbne med igen og se på Daniel på en endnu mere forførende måde.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Fre sep 02, 2011 10:32 pm

Daniel så på 'hende' og fjernede 'hendes' hånd fra hans skridt. "Men hvem siger jeg også er interesseret i kvinder?..." Der var noget mærkeligt over den måde Jackie fik sagt tingene på, så selvom Daniel også var til piger ville han ikke vise det lige nu. Han havde heller ikke rigtig flirtet synligt med nogen piger i løbet af aftenen så han kunne godt spille det kort lige nu. Han så lidt rundt i lokalet og så tilbage på Jackie.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre sep 02, 2011 10:37 pm

Han så ned på sin hånd også op på Daniel med et drenget smirk. Tog fat i hans trøje og hev ham hen til sig så deres hoveder var ved siden af hinanden.. "Så er det bare mit held at jeg ikke er en knvinde~<3" hviskede han i hans øre og slap ham så derefter.
Han tog sugerøret i munden og begyndte drikke noget af den stærke drink. "mmmnh<3" lød det fra ham mens det lyserøde stas fandt vej ind i hans mund og han sank det.. "Yummy, du burde altså smage den, den smager vildt godt altså<3"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Fre sep 02, 2011 10:44 pm

Daniel så på ham og kunne ikke lade være med at smirke en smule *Så der var et eller andet.. Rart at vide* Han lænede sig frem og drak noget af det. Han rynkede let på næsen "... Det er meget sødt?" Lige sødt nok til hans smag. Han så på fyren foran ham "Hvorfor gemme det bag stramt tøj og make-up?" Det var en af de ting han aldrig rigtig havde forstået hvorfor nogen gjorde det. Og han var oprigtigt interesseret i at finde ud af det. Dog var han nu lidt mere opsat på at få fyren foran ham med hjem.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre sep 02, 2011 10:57 pm

"...for at være sikker på jeg ikke ville gøre noget dumt efter min kærestes død~" sagde han med et smil. "Hvis folk lægger and på mig sådan her, så er de straight.. og når man så kommer hjem med dem og de så prøver komme i bukserne på en finder de ud af at der mangler et huld... så gider de ikk mere og man bliver smidt ud.. det er derfor.. jeg ville ikke ha at nogen andre end ham skulle.. bruge mit huld.. en gangs ufrivilig sex og en affære er mere end rigeligt.. ahaha<3" han grinte og smilte for at holde en facade oppe.. som han havde gjort det i et helt år. "Men.. jeg gider ikke være alene mere.." sagde han og så ned.. "han kunne bare lade vær med at flippe ud og løbe efter ham ud i køkkenet.. så ville han stadig være her.. hehe<3" små tårrer kunne fornemmes men Jackie fik dem hurtigt tørt væk. I virkeligheden var Lukas's døds historie anderledes... men Jackie kunne aldrig få sig selv til at fortælle den til nogen..
Han følte det var hans skyld. "men han løb efter ham.. pga.. han troede.. igen..mnh.." Jackie vendte hovedet væk. "j-jeg blir lige nød til at smutte på toilettet..." sagde han en smule trist.. "u-undskyld... jeg forstår godt vis du gerne vil videre" sagde han stadig med et smil og tårrer i øjnene og gik nu ud mod toilettet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Fre sep 02, 2011 11:16 pm

Daniel så lettere overrasket efter ham og fulgte hurtigt med. Efter at have hørt de små brudstykker af en historie var han blevet nysgerrig omkring det. Han stoppede Jackie foran toilettet "hey..." han vidste ikke hvad han skulle sige. Det her var han virkelig ikke god til. *Pis.. flot Daniel... bare flot* Han så på ham "... du kan bare tale ud hvis du har lyst.. Jeg skal nok lytte" Ordene var virkelig uvante for ham og han viste ikke hvorfor han pludselig opførte sig på den måde.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre sep 02, 2011 11:24 pm

Jackie forsøgte så godt han kunne at holde tårrene inde.. men det var nytteløst, de trillede nu ned af hans kinder og ødelagde fuldstændig hans flotte make-up.. "å-åh nej.." mumlede han uden at svare Daniel.. han var så van til at acte tøset at hans udseende kom før følelserne.. "J-jeg ser jo helt hæslig ud nu<3" sagde han med det falske smil og grinte igen.. "Mnh.. Jeg har aldrig ladet nogen høre for den rigtigte historie.." svarede han så enlig.. Han holdt sig for øjnene og bed sig i læben.. "vil du ikk.. hente min taske?... så er du sød.." mumlede han.. han havde virkelig brug for sin taske.. nu..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Fre sep 02, 2011 11:31 pm

Daniel så på ham og så hvordan make-uppen langsomt forsvandt "Nej... Du er meget pænere sådan der.." Han strøg hans kind kort og gik så ned for at finde hans taske. Han havde fortalt sandheden, han synes Jackie var pænere uden make-uppen (eller den ødelagte make-up der nu var). han kom tilbage lidt efter med tasken og rakte den til ham "Her.." Han sukkede let og så på den grædende fyr foran sig. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv lige nu, så i mangel på bedre viden tog han bare blidt om Jackie og holdte om ham.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre sep 02, 2011 11:39 pm

Jackie rødmede da Daniel sagde det, trods han ikke vidste om hans skulle tage det som kritik over hans make-up skills eller som en komplimant over hans ansigt.. men.. det føltes rart at han sagde det.. selvom det ikke var af meget.. han havde ikk fået nogle søde ord siden Lukas død så han blev helt.. wow.. inden i.. Da Daniel kom tilbage med tasken rødmede Jackie stadig.. Han smilte og sagde tak.. tog imod tasken og snøftede en smule lige inden han pluslig blev trukket ind i Daniels favn. "hu-uhn?" han så op på Daniel.. han følte at tårrerne pressede endnu mere på nu.. heller ikke dette havde han oplevet i et år.. og det føltes godt... han fik utrolig dårlig samvittighed for some reason... tårrerne trillede fortsat ned og Jackie så mod toilet døren.. "J-jeg.. jeg går lige derind.." sagde han og gav nu Daniel et nærmest.. taknemmeligt smil.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Fre sep 02, 2011 11:50 pm

Daniel nikkede og så efter Jackie da han gik ud på toilettet. Han gik over og satte sig foran toilettet og ventede. Hvad der fik ham til at vente vidste han ikke. Han var normalt bare skredet i den her situation. Var han virkelig så desperat efter et knald at han var villig til at gå så langt for at få det? Nej.. Der var bare noget over Jackie der gjorde han ville have ham. Det kunne være pga de begge havde mistet en der var tæt på dem og han kunne associere sig med Jackies følelser. Men han vidste det ikke. Han sukkede og lænede sig mod væggen.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre sep 02, 2011 11:58 pm

Små 10 minutter efter kom en dreng ud af toilettet.. han havde en alt for stor hvid t-shirt og sorte hængerøvs shorts på, samt en stor hvid hue... under den hvide hue havde han en lang fyldig hestehale der sad løst og sølv, sort og hvide acceseries, evt. en masse armbånd, en halskæde og ringe.. Ingen make-up havde han på, andet end det der kunne dække de røde spots han havde fået af at græde og så til prikken over i'et så man ikke kunne se hans røde øjne, et par store hvide solbriller. "oh.. du ventede faktisk.. det.. det havde jeg ikke regnet med.." indrømmede han flovt og så en smule til siden.. mun Daniel overhoved ville kunne kende ham sådan her? Han lignte jo på ingen måde det han var før, han lignte en dreng.. han lignte faktisk mest Jackies tvillingebror eller noget~
"Nåem.. skal vi blive her eller..?" spurgte han så og så igen på Daniel.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Lør sep 03, 2011 12:07 am

Daniel så på fyren der kom ud og lagde ikke mærke til at det var Jackie før vedkommende talte. Han smilte let, rejste sig, gik helt tæt på og løftede solbrillerne lidt ned bare for at tjekke at det var ham. Han smilte og rørte hans kind let "Jeg synes vi skal tage videre ~" Det var tydeligt at han var noget mere tiltrukket af fyren foran sig end pigen før. Han fandt Jackies ansigt langt mere tiltrækkende uden de falske vipper og alt for meget make-up. Han lod en hånd glide ned over den andens krop bare for at mærke hvordan han egentlig var bygget. Han smilte charmerende "med mindre selvfølgelig du gerne vil blive"

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Lør sep 03, 2011 12:16 am

Da Daniel trak ned i hans solbriller og stod så tæt som han gjorde samt lod sin hånd strejfe Jackies kind, rødmede han svagt og så op på ham med de store blå (og røde xD!) øjne. Han rystede på hovedet da Daniel spurgte om han ville blive her.. det ville han ikke.. han ville gerne et sted hen hvor folk ikke ville kunne se han havde græt.. folk stirrede allerede forvirrede over at han kom ud når det var en pige der var gået ind... Han lagde en hånd på Daniels bryst og bed sig svagt i læben.. "jeg syns også vi skal videre~" sagde han med et svagt smil.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Lør sep 03, 2011 12:27 am

Daniel smilte og lagde en arm om ham "så lad os komme videre" han gik mod døren og ud af baren. "Noget bestemt sted du gerne vil hen?" spurgte han da de var kommet væk fra larmen. Lidt efter tog han sin cigaretpakke frem, tog en smøg og tændte den. Det var egentlig mere bare af vane end fordi han trængte. Han så derefter spørgende og afventende ned på Jackie. Egentlig ville han helst bare hjem og i gang ~ men hvis nu Jackie havde andre planer kunne han vel godt lige lytte til dem.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Lør sep 03, 2011 12:50 am

Jackie så frækt op på Daniel og smirkede~ "Jeg vil gerne hjem til dig.." sagde han flirtende og bed sig en svag smule i læben.
"Må jeg godt komme det?" spurgte han så og lænede sig en smule op af ham med et lille smil på læben.. frække tanker gemte sig bag dette smil.. han håbede han ville sige ja.. han ville godt glemme alting.. bare en aften.. de ville jo sandsynlighvis ikke se hinanden efter den her aften.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Lør sep 03, 2011 3:40 am

Daniel så overvejende på ham, smirkede så og nikkede "ja.. Kom" Han var ikke meget for at tage folk med hjem, men Jackie virkede ikke som typen der blev hængende i flere timer efter de var færdige. Han holdte den yngre dreng ind til sig og gik hjem mod sin lejlighed. Mens de gik begyndte han langsomt at nusse den andens side, og hånden flyttede sig langsomt til hans røv hvor Daniel let klemte. *Ikke dårligt ~* Han smilte let og gik videre med hånden placeret der. Hans smøg var han færdig med og havde smidt fra sig.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Lør sep 03, 2011 12:40 pm

Jackie smilte selv og så op på ham som de gik hjem til Daniels bopæl. Inden længe befandt de sig i hans lejlighed og Jackie kiggede sig rundt.. det var jo altid interesant at se hvordan forskellige mennesker boede~
"her er fint<3" sagde han med et fint lille smil.. "hvor er dit soveværelse?<3" lød det da fræk som han begyndte smide tøjet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen