Nightmare

5 år siden - ved baren

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Go down

5 år siden - ved baren

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 5:33 am

Daniel sad ved baren på et af diskotekerne i byen. Det var nu 5 år siden hans bedste ven var gået bort, og i hans minde bestilte han en white russian (vennens yndlingsdrink).Som han sad der iført hans læderjakke (som stod åben), en grå band t-shirt og nogle ret hullede lyseblå bukser var han ikke ligefrem den der tiltrak mest opmærksomhed der, men alligevelvar der noget over hans udstråling der bare tiltrak de folk der så på ham. Han havde en selvtillid over sig der bare skinnede igennem. Han drak noget af sin drink og satte sig til at flirte lidt med bartenderen som han hurtigt fik et nummer ud af. Ikke at han havde tænkt sig at ringe på noget tidspunkt. Det her var bare tidsfordriv indtil han fandt en kan kunne tage med hjem. Han lod et søgende blik glide over dansegulvet.. Nej.. Der var endnu ingen der der tiltrak hans opmærksomhed. Desværre. Han blev enig med sig selv om at hvis der ingen kom inden hans drink var tom, ville han gå ud og ryge lidt. Hvem ved, måske var der nogen der.

Himo

Antal indlæg : 162

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: 5 år siden - ved baren

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 6:15 am

Uden for denne bar, gik en ung fyr med halv langt blond hår med sit hår sat op i hestehaler i hver sin side der krøllede i enden, i pinke jeans med hulder og toush strejer, diverse ord og små tegninger var der osse. Han bar en kvinde frakke i sort med pinke kantbånd, batches og kæder diverse steder.. Inden under frakken bar han en tank-top og en t-shirt uden skuldre.. Tank-toppen var også lyserød og t-shirten var sort.. også med pinke kantbånd. En lyserød bh med blonder bar han også, i den var der nogle kylletter så det ville ligne at han havde bryster, hans penis var ikke specielt stor så med de stramme jeans lignte det ha intet havde.. Den her unge fyr ville gerne være en pige.. derfor klædte han sig så feminint. I hans hånd havde han en sort iPhone og over skulderen en sort og pink taske.. højhælede pinke sko og sort glimmer neglelak klædte ham så det bar han også..
Han var lige gået ud af et forhold han havde ønsket ville holde for evigt.. men sådan skulle det ikke være.. dette var års dagen for hans elskede Lukas's død.. for et år siden var han en del af et stort trafik uheld.. Fyren havde bestemt sig for at drikke sine sorger ud for ikke at tænke på ham.. han forsøgte sådan at komme over ham.. men intet nyttede.. Lukas's død var også grunden til at han ville være en kvinde.. han ville ikke kunne give sit huld til andre end sin afdøde elskede.. eller det følte han i al fald. Han havde lagt en fin make-up da han tidligere på dagen havde været på kirkegården og lagt blomster på Lukas grav.

Den unge 'kvinde' gik in på baren hvor den anden unge fyr sad og satte sig i den anden ende af baren og bestile en mild drink til at starte med. Han smilte sødt og halv flirtende til bartenderen men så ikke mere, han var jo ikke ude for at score.. men for at drukne sine sorger.
Han så efter bartenderen som han gik mod den anden unge fyr da radskaberne han skulle bruge var overfor ham.. Den blonde fyr skænkede den anden et ganske kort, chokeret blik.. Den fyr.. lignte Lukas.. Han vendte nu blikket ned i bordet og lukkede stille sine øjne i mens han knyttede sine hænder en anelse sammen oven på sine stramme bukser.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 6:58 am

Daniel kiggede over mod den unge 'kvinde' der kom ind. Hun skilte sig ud, meget. Det var godt nok ret pink men det var da til at leve med. Han tømte sit glad og gik ned og satte sig ved siden af 'kvinden'. 'Hun' så dog en smule trist ud af en der var på et diskotek. "Du ligner en der sørger over noget??" sagde han med sin charmerende stemme og så på 'hende'. Han lod blikket glide over 'hendes' krop. Eller det han nu kunne se af den. Der var et eller andet der ikke stemte, men lige nu tænkte Daniel egentlig ikke videre over det. Lige nu var det egentlig pisse ligegyldigt. Han lænede sig mod bardisken og bestilte en øl ved bartenderen som han smilte charmerende til. Som det var lige nu kunne smøgen nok godt vente, nu håbede han bare at 'kvinden' ikke ville afslå ham med det samme. Hvis han kunne få det kønne ansigt til at skrige i nydelse ville han egentlig være godt tilfreds. 'Hun' ville være en god fangst, bedre end en del af de andre han kunne have valgt.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 7:20 am

Da Daniel nærmede sig kiggede den blonde kun kort på ham igen før han kiggede ned på sine tynde men velformede ben. Han nikkede kortfattet og bed sig svagt i de lyserøde læber.. Ja, han sørgede jo over nogle... den nogen var en meget speciel oven i købet.
Den blonde sukkede kort og lydløst men fik sig mandet op og så da op på Daniel. "jeg.. ja, det er ret godt ramt.." sagde han med et lille smile og kiggede ned i sin drink og snurrede rundt i den med sugerøret. Han skimtede op på Daniel og gav ham et kort og koldt men halv flirtende elevatorblik. Han zippede nu til drinken og afventede hvad den anden nu ville sige.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 7:38 am

Daniel nikkede kort "jeg kan kende det sørgende blik på lang afstand" *fra migselv* Han så mod 'hende' "Er der noget du har brug for at dele?" Der var aldrig nogen der havde spurgt indtil Daniel's tab, men så igen så var der heller ikke rigtig nogen der vidste noget om det. Han skjulte det jo altid bag den glade facade. "Eller skal jeg bare blande mig udenom?" Han fik sin øl og drak en smule af den. Han håbede stadig at 'hun' ikke ville afslå ham. Det ville være noget af en nedtur for ham. Men egentlig regnede han ikke med det. Normalt fik han det han ville, når han ville have det. Men nå.. En gang skulle jo være den første ikke?

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 7:47 am

Han så på Daniel med et svagt undrende blik.. "Hvordan det?" spurgte han og kiggede på sin drink endnu engang.
"Det lyder som om du sørger over en selv?" sagde han og så op på Daniel igen mens han satte drinken fra sig og
lænte sig en anelse ind over desken og foldede sine arme og maste sine 'bryster' mod hinanden så de så størree ud.
"Nej, bliv du bare her og underhold mig.. det.. er vel trods alt bedre end at være.. alene.." mumlede han og smilte
svagt og en anelse følelses løst til Daniel. Det var nemt at se at den her 'tøs' var ensom.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 8:18 am

Daniel kunne ikke holde blikket fra 'hendes bryster' da 'hun' maste dem sammen. Han så dog hurtigt op "Jeg sørger selv, så det er nemt at genkende" Han smilte en lille smule sørgmodigt men mere charmerende til 'kvinden' "Så.. Vil du dele din historie med mig?" Han satte sig til rette. Egentlig var han ikke vildt interesseret, men hvis han nu bare kunne komme ordenligt i snak med 'hende' så var der jo en mulighed til senere. Han lænede sig en lille smule frem for at hans kropssprog indikerede at han var interesseret. Det var en af de ting han havde styr på. *Gad vide hvordan hun er i sengen.. hun virker sørgmodig.. Måske er hun kedelig.. Åh gud hvis jeg får en kedelig en med hjem så dør jeg.. Ej.. Med det tøj må hun være til et eller andet* Han tænkte mere på farven frem for hvad det egentlig var 'hun' havde på.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 8:33 am

"Hvis du fortæller mig din.. så skal du nok oss få del i min.." svarede han blot og vendte blikket over på den nuttede bartender.
Han kørte fingeren rundt i sin drink og løftede den da op af glasset.. alcoholen dryppede ned af hans lange negle et par gange før
han førte den finger op til munden, puttede den derind og suttede den lækre smag af jordbær af på en ganske sexet måde.
"mmmh<3" han vendte blikket mod Daniel og flirtede en hel del med sine øjne.. hans ynglings beskæftigelse her det seneste
år havde været at dybt flirte med mænd også droppe dem inden de nåede så langt som at komme nær hans seng.
"Såeh... vil de begynde?" spurgte han og rykkede sig selv tættere på Daniel.. gjorde det lille trick med at mase sine 'bryster'
sammen og halv smirkede da en smule. "Fortæl mig om dem, deres navn, alder.. og deres historie<3" han lagde sin hånd forsigtigt
på Daniels arm og lod den glide op langs den, helt over til hans albue. Han brød ikke øjenkontakten andet end når han blinkede
med de lange (falske) øjenvipper han havde.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 8:41 am

Daniel så ned over 'hendes' krop og så tilbage på hende "Nu spurgte jeg jo først, så jeg synes du skal starte" Han fulgte 'hendes' hånd da den gled op af hans arm. *Okay det her er for nemt.. Hvad er der med hende??* Han var vandt til at folk ret hurtigt ville have ham. Men han fin nu endnu engang den der følelse af at der var et eller andet galt. Han kunne dog ikke komme på hvad det var. Noget var bare.. Forkert. Han kunne ikke beslutte sig for om han skulle droppe det eller ej. Men for nu kunne han vel ligeså godt fortsætte. Det kunne jo ikke skade. Han var ikke typen der købte drinks osv til folk så han ville ikke miste nogen penge på bare at sidde at have en samtale med denne 'kvinde'. Det eneste var jo at han selvfølgelig ikke kunne komme ud og finde andre. Men det måtte han jo bare tage med.
Den lette trang til en smøg var begyndt at krybe op i ham, men han drak den væk med noget alkohol og rettede igen sin opmærksomhed mod 'kvinden' foran sig.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 8:57 am

Den blonde satte sig tilbage i stolen og sukkede utilfredst.. fint.. han kunne vel godt starte.. det ville vel ingen forskel gøre?
Han så ned i drinken med et trist smil og sagde; "I dag er det et år siden min fyr døde.." - lød det i en lav tone.
Han så over på Daniel igen og smilte endnu mere følelseskoldt end før.. han løftede op i sin drink og bundede den med et sæt
men uden at virke til at være en der var helt ude af den af sørg.. Han så blot over på Daniel igen, igen og smilte som han satte
hovedet på skrå for at virke nuttet, om det virkede på Daniel var ikke til at vide, men det gjorde det somregl på alle mænd.
For mænd var alle ens... alle... undtagen Lukas...
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:06 am

"Javel ja" Han kunne ikke lade være med at rulle lidt med øjnene over 'hendes' forsøg på at være nuttet. Jovist så det da nuttet ud, men han var ikke på jagt efter en eller anden sød lille trunte.. Specielt ikke med kærestesorger "I dag er det 5 år siden min bedste ven døde" Han tømte sin øl og virkede ikke helt så interesseret som før *hmm.. Måske kunne bartenderen være god..* Han sende et lettere flirtende blink mod bartenderen inden han så på 'pigen'. *måske skulle jeg gå ud og tage en smøg nu, bare for at komme væk.. Stemningen er alligevel ødelagt nu.. Note to self: Aldrig tal om afdøde med nogen igen* Han så vurderende på hende *Nej.. 5 min.. Så må jeg se hvordan det går*

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 9:16 am

"..Det gør mig ondt" sagde hun og bestilte en ny drink hos en anden bartender.. dette var en pige.. hun smilte 'drenget' til pigen..
de to kendte hinanden.. de havde tilfældighvis lavet nogle ting sammen så pigen bag baren rødmede halv dybt og vendte ryggen
til ham som hun begyndte lave en lidt stærkere drink. "hnhnhn<3" lød det smirkende fra den blonde. Han havde endnu ikke fået
den fremmedes navn.. "Såeh... hvad er dit navn så?" spurgte han og smirkede nu til ham også.. hans smil var dog blevet mere
feminint nu. Pigen kom med hans drink og han så på hende og blinkede til hende. Pigen fniste og vinkede til ham som hun gik over
til den anden ende af baren.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:27 am

Daniel så kort mod dem og så tilbage mod ham "Er du ikke blevet opdraget? Man spørger ikke folk om deres navn uden at give sit eget først~" Han blinkede let. Egentlig var han fuldstændig ligeglad med den andens navn. Men han behøvede i hvert fald ikke give sit navn til en fremmed. Han bestilte endnu en øl og så rundt. Kort efter lod han jakken glide ned fra hans skuldre og hænge på den lave stoleryg. Der var alligevel intet af værdig deri. Hans tonede arme og velformede skuldre kom nu til syne.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 9:34 am

"pfft... jeg blir kaldt Jackie~" Sagde han en anelse irriteret og så mod Daniel med sin drink i hånden som han nu zippede til.
"Jeg er opdraget, i al fald lige så meget som du.. normalt præssentere man sig selv som det først når man begynder tale til en kvinde.. til alle mennesker i det hele taget...hva er di-..." En fyr prikkede til hans skulder og han vendte sig om.. pluslig fandt han sig selv befamlet af en eller anden ung fyr på cirka 17-18 år.. han virkede til at være en high schooller eller noget.. "mnh!" den unge fyr havde plantet sine læber på Jackis og var nu godt igang med at presse sin tunge ind i hans mund. Han forsøgte så godt han kunne at skubbe ham væk men han var bare ikke stærk nok.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:41 am

Daniel løftede et øjenbryn af fyren der kom over, han tog fat i nakken og hev ham væk "undskyld mig... Men vi sidder faktisk og er midt i en samtale" Han kunne allerede nu mærke hans temperament komme op i det røde felt. En ting var han måske ikke var så interesseret i samtalen, men sådan en eller anden idiot af en drengerøv skulle i hvert fald ikke komme og afbryde på den måde. Han så ret irriteret på fyren. Den smøg ville nok have været meget god nu. Han drak hurtigt noget øl for at falde lidt mere ned, men det hjalp ikke rigtig.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 9:48 am

Drengen snærrede af Daniel at han bare skulle fucke af og blande sig om.. dullen her skyldede ham fisse... og hun skyldte en del!
Jacki så vret på drengen og det var lige før han rejste sig op og gik over og smækkede ham sådan en på sinkadusen!
Han kiggede kort over på Daniel men så over på drengen igen. "Jeg skylder dig ikk en skid knægt! Og det du søger kan jeg ikke gi dig!" råbte han og slog i bordet.. han actede ikke specielt lady-like.. men han var jo også en fyr. "Rør mig igen og jeg gir dig dit livs sidste blowjob!" fortsatte han. Drengen fnøsede af 'hende' han fattede ikke rigtig hvad 'hun' mente med at hun ikke kunne give det han søgte..
drengen her havde været en hun tidligere havde flirted med men så smidt ud inden de knaldede..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:57 am

"Det må du klare med hende når hun ikke er optaget af noget bedre end et kryb som dig.. Jeg kan squ godt forstå hvorfor du intet får" Daniel smilte ondt og skubbede ham så væk "smut.." Han vendte så sin opmærksomhed mod Jackie igen "Nå.. Hvor kom vi fra?" Han satte sig igen "Jeg hedder Daniel" Han så kort mod fyren og så på 'hende' igen "Jeg beklager meget, men jeg er nødt til at have en smøg.. Vil du med ud eller??" Han så spørgende mod hende. Det virkede måske lidt skummelt at spørge sådan. Men han havde ingen dybere intentioner. 'Hun' var ikke det værd, der var intet sjovt i det her.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 10:07 am

Jackie nikkede og rettede sin taske efter at ha betalt sin 'veninde' i baren som han fortsatte samtalen med den anden; "Daniel.. det da et meget flot navn.." sagde han med et smil. Han sagde farvel til veninden og drak det sidste af sin drink som han nu gik mod døren uden at se om Daniel fuldte efter fortsatte han med at snakke.. "Du er faktisk en ret flot fyr.. du har et pænt ansigt.. og din krops fysik er også utrolig tiltrækkende..." sagde han.. det var sandt.. han lignte jo Lukas utrolig meget..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 7:25 pm

Daniel fulgte med 'hende' ud og tændte en smøg. Han lænede sig mod væggen "tak" Han lyttede ikke rigtig til hendes komplimenter. Det var noget ha tit hørte og at dømme efter den anden fyrs udtalelser ville han nok ikke få noget ud af 'kvinden' foran ham. Han vidste jo heller ikke rigtig hvad han ville gå ind til med 'kvinden' der egentlig var en fyr jo. Han så mod 'hende' og blæste røgen væk "Så.. Vil du fortælle om den 'fyr' du mistede??" Han lagde hovedet let på skrå.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 7:32 pm

Han så halv kynisk på Daniel, han havde heller lettet sit hjerte efter Lukas død.. Ikke engang for sit japansk old han holdt så nær..
Det havde han droppet og bare siddet hjemme i sin lille lejlighed og grædt, i flere måneder. "Er du overhoved intraseret i at høre om ham?" Han havde godt fornæmmet en smule at Daniel ikke var så intraseret i ham. Det var jo heller ikk ligefrem fordi han actede specielt venligt.. men det gjorde han bare aldrig mere.. normalt var han ellers en glad og uadvendt sjæl.. det var bare slut nu.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 7:47 pm

Daniel så på 'hende' ".. jo jeg er interesseret.." Han ville gerne vide hvad det var der gjorde at 'hun' virkede så forkert. Han kunne ikke komme over hvad det var med 'hende' og nu ville han vide det. Han var nu kommet frem til at det måske havde noget at gøre med at denne fyr 'hun' havde mistet for et år siden. Han tog et sug mere og drak en stor tår af sin øl.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 7:57 pm

Han så overvejende op og ned af Daniel og sukkede da en anelse lydløst.. "Hmm.. hvis du gerne vil vide noget om ham såeh.. kan jeg vel godt fortælle dig en smule... men så vil jeg altså også høre om din ven.." mumlede han mens han så ned. "Han øøh... var kærlig, varm, høj, flot, en smule for ovdrbeskyttende.. og han.. eller.. jeg følte at han havde for travlt til mig i den sidste måned af hans levetid.." han tog om sig selv og lænede sig tilbage op af en væg og bed sig svagt i læben. "Også ligner du ham utrolig meget...ikke helt.. men meget~ og freak nu ikke ud.. snakker med dig pga det.. ville faktisk slet ikke ha snakket med dig hvis ikk du var kommet over.. netop fordi du ligner ham.." han så op på Daniel med et halv beklagende look.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 8:07 pm

Daniel så på 'hende' og nikkede kort "Hvordan døde han?" Han var lidt ligeglad med den andens forklaring omkring hvordan han lignede fyren. Alle lignede jo jogen på et eller andet punkt. Han sukkede "Vi var i en bande sammen for omkring 7 år siden.. Og for 5 år siden var der et bandeopgør.. Et skudopgør.. Og han blev dræbt der" han så på 'kvinden' og tømte sin øl. Han tog endnu et sug af smøgen og så rundt.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors sep 01, 2011 8:13 pm

Han så på Daniel og rykkede sig tættere på ham. "Det gør mig ondt.." sagde han. Naaah, egentlig gjorde det ham ikk ondt, han mente bare han i al fald kunne være høflig. "..Min fyr kørte sent om aftnen..fuld..så han var dømt til at køre galt.." sagde han med endnu et lille følelses koldt smil og lagde hånden forsigtigt på Daniels skulder. Han bestemte sig for at.. alligevel at forsøge forføre denne.. det var jo et år siden... han kunne lige så godt få noget på den dumme.. men han måtte også lige sikre sig at Daniel kunne lide fyre.. lige nu lignte Jackie jo en kvinde.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Himo on Tors sep 01, 2011 9:11 pm

Daniel så på 'hende' "vi var jo selv skyld i det.." *Drunk driver... Typisk* "og det var din fyr også.. Men jeg er da ked af dit tab.. Selvom han var en idiot.." Han færdiggjorde sin smøg og så på 'hende' "Vil du med ind igen?" Han så spørgende på 'hende' og afventede et svar. Han sendte et flirtende blik til en fyr der gik forbi dem og gav så sin opmærksomhed til 'kvinden' igen.

Himo

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen