Nightmare

"Kom så Nana!"

Go down

"Kom så Nana!"

Indlæg  Nana on Søn jul 17, 2011 3:48 am

Et par cyklister kørte forbi Nana i en rolig, dog stadig hurtig fart da hun småvaklende kom kørende på sine rulleskøjter. Hun elskede at rulle, men siden det tit havde regnet og været koldt, var det snart noget tid siden sidst hun havde været ude at stå på dem, derfor.. gik det ikke helt som hun havde forventet - i hvert fald ikke hele tiden.

Der var ikke så mange mennesker udendøre, i hvert fald ikke der hvor hun lige var. Så derfor nød hun bare at kunne rulle lidt for sig selv, uden at andre så på hende; for det var tit sådan.. at når hun rullede alene gik det fint, men lige så snart nogen gik forbi hende, eller kiggede på hende.. så var hun altid ved at vælte. ALTID.

Da hun var kommet lidt længere nede ad gaden bemærkede hun en flot fyr komme gående, måske lidt ældre end hende, egentlig kunne hun ikke bedømme ud fra udseendet hvor gammel han var, men lidt solbrun i huden.. sort hår.. og -BUMP. Nana var så optaget af at kigge på fyren der blot gik videre, da hun nu kørte ind i en anden fyr.. som var kommet gående i retningen af hvor hun kom kørende. "UAARGH!!" lød det højt fra hende, da hun bumpede ind i ham.
Nana

Antal indlæg : 7

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: "Kom så Nana!"

Indlæg  Esben on Søn jul 17, 2011 3:53 am

Esben, som havde stenet henne i enghaveparken i en times tid, her den sene eftermiddag, havde besluttet sig for at tage til københavn for at drikke.. det var trods alt fredag eftermiddag! Men som den lave skikkelse i de dyre g-star jeans, den blå tshirt med print på fra humör, og så yderligere den sorte g-star lynlåstrøje udenpå, gik rundt om et hjørne, smækkede en behjulet skikkelse ind i ham... Begge væltede, og Esben landede på røven med et bump.
"Av for fanden!" snerrede han.
"Se dig dog lige lidt for!" hans stemme var ikke vred, mere overrumplet... han var blevet temmelig forskrækket..
Langsomt rejste han sig op, børstede sig af.. heldigvis var fortovet ikke vådt...
Efter at have børstet eventuelt snavs af sig, rakte han en hånd ned mod den lille klodsede pige, for at hjælpe hende op.
"Kom du noget til?" spurgte han så bare.. lidt af et rutine spørgsmål dog
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Nana on Søn jul 17, 2011 4:11 am

Nana var også selv landet på røven, men overfor hvor drengen hun bumpede ind i landede. "Uurh..." Hun ømmede sig lidt, og kneb det ene øje i, alt imens hun satte en hånd på sit bagparti per automatik. Av av av....
Det var først da drengen.. fyren, råbte op om at hun skulle se sig for, at hendes øjne nu, ikke helt direkte, så på ham. "U-undskyld! Virkelig undskyld.. Jeg så mig ikke for, og jeg er ude af træning angående at stå på rulleskøjter.." skyndte hun sig at forklare i én mundfuld (næsten) uden at trække vejret imens - hurtigt talte hun i hvertfald. Personen hun var kørt ind i rejste sig op, og rakte hende hånden for at hjælpe hende op.. I hvert fald.. gik hun da ud fra at det var dét han ville. Hun sukkede lidt for at få vejret igen og tog imod hans hånd.

"Uuh-uarh!" Benene rullede lidt under hende, og lettere akavet kom hun op at stå ved at støtte sig lidt til ham, indtil hun fik fanget balancen igen. "Undskyld... kom du noget til?" fik hun nogenlunde sagt på samme tid med drengen, hvilket fik hende til at smile skævt og svare først, "Jeg har det..." hun standsede lidt op med at tale da hun fik kigget ordentligt på ham.. Det er jo... jeg har set ham før.. det er jo!! .. Hun slap hurtigt hans hånd, og så en smule reserveret på ham, "Jeg har det fint..." Esben... hed han... ikke? Jo... den smartass..

Nana

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn jul 17, 2011 4:19 am

Ligesom Nana selv, så fik deres ord i munden på hinanden også ham til at smile.. Så grinte han bare lidt. Han havde ladet hende støtte til sig så længe hun nu havde brug for det..
"Du må hellere anskaffe dig et par støttehjul, tror du ikke?" lød det drilsk, men uden at være nedladende i tonen, som han ellers normalt altid var i skolen.. Men det var det specielle ved Esben.. I skolen spillede han altid skide smart, men egentlig så var han jo slet ikke så slemt.. Det hele handlede om hans egen usikkerhed, som gjorde at han altid var nødt til at holde en facade oppe...
Men siden han var begyndt at crushe på Pernille, havde han ikke mobbet Nana det mindste... Ikke at det var slemt før, hun gik jo i paralelklasse, men han havde skam tit set hende og Nille sammen, så han råbte ikke noget efter hende eller noget mere... I sidste ende gjorde han jo også kun den slags for at virke cool og rå overfor de andre drenge i klassen..
Hans læber havde stadig et lille smil over sig, mens han lynede sin trøje i...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Nana on Søn jul 17, 2011 4:43 am

Nana fjernede et af de lange totter hår som havde sneget sig hen over hendes ansigt, lige nu virkede hun meget reserveret.. og på vagt; men Esbens naturlige og afslappede smil gjorde hende forvirret, og satte hende lidt ud af spil. Det undrede hende meget hvorfor han ikke opførte sig som sit sædvanlige jeg oppe i skolen.. men, nu hvor hun tænkte over det; så havde han aldrig rigtig generet hende, i hvert fald gjorde han det ikke mere. ... Hans adfærd er helt anderledes nu i forhold til måden han er på i skolen.. hmmm..

Hun rynkede lidt på næsen, igen det skæve smil da han snakkede om støttehjul, men igen lød det ikke på en nedladende måde.. bare drilsk og menneskeligt. "Heh, jo.. det får mig jo slet ikke til at se dummere ud end jeg gør i forvejen!" sagde hun med en sarkastisk undertone og viftede med hånden, med et lille smil. Hey vent.. Det er da Esben og Adam, som Pernillen laver yaoi-par ud af..! Det var ikke noget hun gik og tænkte på hver dag .. så da det endelig slog hende.. at det rent faktisk var Esben her, som var parret op med Adam.. tændte det et lille lusket smil om hendes læber, og hun gik tættere på og betragtede ham. Nana var forholdsvis lavere end Esben, så hun kunne ikke se direkte på ham, uden at kigge op mod ham. "Sikke venlig du er i dag." påpegede hun og det luskede smil var forsvundet.
Nana

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn jul 17, 2011 4:51 am

Esben grinte.. Ja okay.. støttehjul på rulleskøjter ville ikke se videre intelligent ud, måtte han nok give hende ret i..
"Men det kunne være praktisk.. du kan også få larvefødder på dem.. men jeg ved ikke hvor godt det ville gå.." han skar en grimasse ved den tilføjelse..
Han stak hænderne i lommerne, og så en smule forvirret på hende.. Venlig? Han bemærkede ikke selv ændringen i sin adfærd.. det var jo ikke noget han som sådan gjorde bevidst.
"Venlig? Jeg er sgu da altid herre flink!" hans læber slog et stort grin op.
"Det er derfor alle tøserne er så vilde efter mig.." sagde han med et drilsk smil igen.. Han vidste ikke noget om Pernilles yaoi-obsession - sikkert af en god grund! det ville creepe ham ud ret grusomt...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Nana on Søn jul 17, 2011 5:55 am

Nana slog blikket op i en undrende grimasse da Esben snakkede om larvefødder. Hvad han helt præcist mente .. var hun ikke helt sikker på, "Larvefødder..?" Hun grinte lidt, men mere for at skjule at hun ikke anede hvad han snakkede om.

Hun rullede en smule bagud, så hun ikke stod så tæt på Esben, som lige før.. Eh...? hun lagde hovedet undrende på skrå da Esben påstod at han altid var venlig. Da ikke oppe i skolen i hvert fald... tænkte hun lidt mistroisk, men uden at vise hvad hun tænkte. Det gav ingen mening at skulle virke sur og irriteret på ham, for han havde jo ikke rigtig gjort hende noget - desuden kendte hun ham heller ikke særlig godt, kun fra sidelinjen. Hvis Pernille ikke har noget imod ham.. så kan han vel heller ikke være så slem.. vel?

Uden egentlig at svare på det med pigerne rakte hun hånden frem i en venlig gestus. Hendes blik var forsat fæsnet ved hans ansigt. "Hej. Jeg hedder Nana. Vi har vist ikke ikke rigtig hilst ordentligt på hinanden." hun smilte bare.
Nana

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Søn jul 17, 2011 6:01 am

"Ja du ved.." begyndte han om larvefødder.. nej, en pige kendte ikke til det geniale ord; larvefødder!
"...Sådan nogle tanksne har i militæret.." han smilte fortsat.. Egentlig var Esben ikke i et synderligt godt humør, men det var trods alt rart at snakke lidt med et andet menneske...
Han tog imod hendes hånd i et fast håndtryk, da hun rakte den frem..
Jo, han vidste godt at hun hed Nana.
"Ikke sådan rigtigt nej." svarede han med et vedvarende smil.
"Men har nu godt set dig i skolen... Og så snakker Nille jo også om dig.." han grinte lidt.. Det var nogle uger siden at han sidst havde sås privat med Pernille.. nu snakkede de kun lidt i skolen ind imellem, for esben tog stor afstand, hvilket sikkert havde generet Pernille lidt... men hun havde givet ham plads til at komme sig over afslaget..
"Men ja, hvis du ikke kan huske det, eller sådan, så hedder Jeg Esben... " han slap så hånden, men uden at slippe sit smil..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Nana on Man jul 18, 2011 2:06 am

Nana stod og så ud som om at hun tænkte, og havde blikket vendt skævende op mod himlen. Larvefødder, tanks, militæret. "Ah, nåårh!" nu gik det endelig op for hende hvad det var han snakkede om, "Nu ved jeg hvad du snakker om .. ja, det kunne vel være ret handy." hun skævede ned på sine rulleskøjter og trak skævt på smilebåndet.
Larvefødder, det ord må jeg huske.

Da Esben nævnte at Pernille snakkede om hende, slog hun blikket overraskende op, og smilte for sig selv. Det gjorde hende glad at høre, at Pernille nævnte hende overfor andre mennesker. "Mhm, Pernille har også snakket om dig." .. ehøhøh... hun gjorde et lille bekræftende nik, og slap Esbens hånd igen.

Nana smilte bare forsat. Hun havde aldrig troet at Esben kunne være så flink, når han altid skulle spille så smart og sej oppe i skolen. Det var underligt at se ham være en afslappet, sød fyr. Så Nana var lidt taknemmelig for at være bumpet ind i ham, selvom det var lidt flovt at falde på sine rulleskøjter.. men i hvert fald fik hun da en chance for at snakke med ham, og se hvordan han var på tættere hold.
"Jeg kan sagtens huske det. Jeg ville bare.. sådan.. hilse ordentligt på dig." hun lagde hovedet let på skrå og lavede et matchende skævt smil.
Nana

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen