Nightmare

kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Side 20 af 20 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Go down

Re: kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 3:22 am

Efterhånden som den andens lem var rigeligt stift stoppede han med at blowe~
Det slog ham lige... hvordan skulle han komme videre? han vidste jo ikke hvad Esben ville foretrække.. At tage eller.. blive taget?..
Han stoppede sine handlinger og stirrede ned på den sorte silouette som så ville være Esben.
"U-uhm... erh... hvad vil du.... erh..." spurgte han en anelse bange, da han var sikker på det ville ødelægge moodet.
Men samtid rykkede han også på sig og hev Esbens underliv op og hvile på hans skød mens hans hænder nussende gled ned af dem mod hans bagdel.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Esben on Man apr 02, 2012 3:49 am

Esben lukkede øjnene en smule tæt sammen, da den anden stoppede..
Nårh ja... det var jo ikke det de skulle..
Da Adam så stilte ham et spørgsmål, blev han en smule forvirret..
"... Eh?" han lod sig løfte på som Adam ville.. der var jo mørkt, så det var ikke fordi han følte sig blottet, selv om han var nøgen...
hans hænder søgte Adams hoved, hvor han kærligt lod fingrene nusse hans hals, op til nakken og tilbage igen...
Men han var forvirret over hvad Adam mente.. For ham forekom det jo helt naturligt at han selv skulle toppe.. eneste problem var at han vidste intet om hvordan man gjorde når det var en fyr... han havde svært ved at forestille sig at noget skulle kunne komme ind i så lille et hul................
tanken gjorde ham helt flov...
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 02, 2012 4:06 am

"Un-undskyld...nervøs..." mumlede han og grinte svagt i mørket som han kunne mærke sit hjerte race afsted, helt uden ham.
"Uhm, jeg mener... skal jeg.. eller.. jeg mener.. må je..." han lod langsomt sin index finger glide ned for mildt at presse mod hans ingang.
"D-det er ligesom.. det næste.. du ved.. ehe.." han nød at blive nusset. han elskede det, alle steder!
"Vi erh.. kan også udskyde det.. hvis.. det er.. vi behøver jo ikke gp hele vejen, du skal ha en chance for at føle med.." lød det drillende
fra Adam som han lænede sig ind over den anden og kyssede hans læber, kærligt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 23, 2012 10:15 am

Esbens kinder forblev brænd røde ved den andens spørgsmål... Det var dét han mente...!
han lod sig kysse inden han forlegent vendte hovedet til side.
"Heck should I know?" mumlede han dæmpet.
"Jeg ved ikke en skid om det her.... kay?" han lod sine hænder forblive flettet i nakken på den anden.. Det var flovt at indrømme overfor den anden, men han var også godt klar over, at hvis de nogensinde skulle komme nogle vegne med det her, var han nødt til at være ærlig overfor ham..
"...... Så.... lad være med at drille mig med det......" lød det så i en lav tilføjelse.. normalt ville han ikke have det store problem med at blive drillet, men hele den situation her var så ny for ham, at han var for usikker til at kunne tåle selv uskyldigt drilleri..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 23, 2012 10:29 am

Som om /jeg/ ved noget.... - tænkte Adam men kunne ikke lade vær med at smile af den anden
da han bad Adam om ikke at drille ham. Det var sådan ret sødt... det gik lige ned i hans allerede ret
så erekte lem. "Jeg.. jeg skal nok prøve at lade vær..." svarede han så med et smil og lænede sig ned
for at kysse den mindre på panden, venstre kind, højre kind, hagen også på munden en lidt længere
gang end før. "mmnh<3" lød det i kysset, han trak hovedet tilbage for at dreje det til fordel for en bedre
vinkel og pressede da sine læber mod hans igen. Hans hånd begynd finde ven rundt om den andens liv
og han væltede sig da til siden og tvang den anden op på sig mens han selv endte under ham.
Han gav ham et varmt smil som begge hans hænder fandt deres vej ned til Esbens bagdel og tog et fast greb om den.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man apr 23, 2012 10:42 am

Esben lod sig kysse af den anden, og gengældte det når den sorthårede gik efter læberne.. han blev snart trukket rundt så han istedet sad/lå hen over Adam med et ben på hver side af ham..
En konstant rødmen havde taget bo i hans kinder...
Egentlig havde Esben lyst til at fortælle Adam, at han elskede ham.. men noget fik ham til at tie stille.. Han var bange for at ødelægge noget lige nu, og for Esben selv var det svært at snakke om følelser på den måde, da han stadig var ved at vænne sig til at han faktisk var sammen med en af samme køn nu!
Men jo mere han var sammen med Adam, desto mindre betød kønnet for ham..
Han lukkede øjnene i ved den andens greb om hans bagparti, mens han nervøst lod hænderne glide hen over den andens overarme, til de greb fat i skuldrende og han kunne gemme ansigtet ned i den bløde hud på siden af halsen.. han var tydeligt nervøs...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man apr 23, 2012 10:51 am

Igen smilte Adam af Esbens handling.. Han gav ham sågar endnu et kys på hovedet.
"Bare rolig... vi tager det stille og roligt~" sagde han så med en varm stemme der lød
meget mørkere end den plegede, nok fordi han nærmest hviskede? "Du er så sød~"
tilføjede han så og begyndte da ellers at bevæger sine hænder i små cirkler på den andens
dejligt bløde bag. "Jeg rør bare lidt nu..." fortsatte han og smilte ellers bare varmt til den
anden i håb om at han ville slappe bare lidt af. "hvis.. hvis det blir for meget.. så bare sig til<3"
tilføjede han da og begyndte nappe den mindre i øret mens hans ragede løs på hans røv.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 20 af 20 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Tilbage til toppen