Nightmare

kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Side 6 af 20 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Next

Go down

Re: kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 7:21 am

Esben mærkede sin mave opsluge hans puls i nogle sekunder.. Det kildede underligt i øret da Adam var helt tæt ved det... han krummede sine tæer, kunne mærke hvordan blodet løb hurtigere rundt i kroppen..
"... Tak..." sagde han dæmpet, lukkede øjnene igen..
"Så, du er ikke fuldkommen rasende på mig og har lyst til at skyde mig i skærmen med noget farligt...?" lød det i en meget stille tone tilbage..
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 7:25 am

Adam rystede på hovedet og fniste en smule. "Det er da ikke hyggeligt at ligge med et lig.. desuden ville min seng blive fyldt med blos hvis jeg slog dig...ihjel"
Den sidste del af sætningen kom først et par sekunder efter, som om han tænkte på et eller andet før han sagde det..?
Han tog sig til hovedet med den frie hånd og gned den i sine øjne. Han lagde sig da til rette igen så han lå endnu tættere på Esben.
"Få nu noget søvn, du var træt.. var du ikk?" Sagde han stille og sukkede lavt.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 7:39 am

"Du svarede ikke på mit spørgsmål.." mumlede han bare, men sagde så ikke mere.. Der gik nogle sekunder..
"Godnat" lød det så, hvorefter han skuttede sig lidt, lagde sig til rette og lukkede øjnene.. Han forsøgte at tømme sit hoved for tanker, men det var svært ikke at blive mindet om hele situationen omkring ham
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 7:57 am

Da Esben sagde godnat lænte Adam sig igen lidt ind over ham og hviskede igen i hans øre.
"nej, det ville jeg ikke..." og lagde sig da ned igen, han kunne ikke rigtig falde i søvn..
Hans hjerte hamrede for hurtigt til at han kunne hvile.. mun Esben kunne mærke det i hans ryg?
Det var Adam en smule bekymret over da det ville være mega pinligt hvis han kunne..
Han sank en klimp spyt der havde samlet sig ved hans halsingang og trak nu vejret gennem
næsen, hvilket igen fik ham til at føle at han kunne indhalere den adnen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 8:59 am

Esben forsøgte at sove... han prøvede virkeligt.. men han kunne mærke Adams puls, og til at starte med tænkte han ikke over at den var kraftig og hurtig.. han følte det bare som om hans egen puls steg.. en stigning som gik hånd i hånd med lysten til at vende sig om og holde om den sorthårede...
han bed sig i underlæben.. Men så gik det op for ham, efter godt 10 minutters stilhed..
".... Erh.. Er du okay..?" han satte sig lidt op, så han fik løftet overkroppen, støttede på den ene albue, mens han så sig over skulderen ned på omridset han vidste var Adam..
"Din puls er herre høj mand.." påpegede han en smule tøvende... han var selv nervøs, men han regnede da ikke med at Adam også var det!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 10:06 am

Adam så op på ham tros han næsten intet kunne se grundet mørket.
"Bweh.. uhm.. jeg.." Adam tog sig til brystet og mærkede selv efter..
han rødmede nu en hel del, igen tros det ikke kunne ses.
Hvad skulle han sige? fuck... lort...shit... lorte hjerte! tænkte han blot
og bed sig i læben. "J-jeg er helt okay... jeg.. uhm" Adam vendte siden
til Esben da han virkelig blev flov, den lille emo dude.. hans kinder var
helt røde!... han knyttede sine hænder sammen ganske hårdt som han
klemte sine øjne nervøst i.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 10:16 am

Adams reaktion gik direkte i kinderne på Esben... Kunne det tænkes...? Adam havde det ligesom ham? han var nervøs....? Men hvorfor...? Esben regnede med at han selv havde det som han nu havde det, grundet alt det der var sket.. Men måske var det ikke derfor...?
Esben satte sig helt op.. han trak benene op til sig og lagde armene om dem..
"Det virker ikke som om du er okay... Mand, jeg ku mærke din puls mod min ryg...?" han så en smule skeptisk på den anden i mørket, men talte dog med en dæmpet stemme...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 10:22 am

Adam sank endnu en klump da Esben sagde det og begyndte nu at ryste en anelse grundet hans nervøsitet.
"N-no really.... jeg har det fint...d-det bare..." han rejste sig fra seng og gik over til køkkenet gor at få noget
koldt at drikke.. han åbnede køleskabs døren og i det korte sekund døren var åben afslørrede det hvor rød
den emo dude var i hovede, han havde ingen make up på så det var ret så tydeligt at se. men da han lukkede
den igen kunne man igen intet se.. han åbnede en øldåse og drak en slurk for at undgå at snakke.
"hmpf.. bwaaaaaaah" lød det fra ham, han gik igen hen til sengen og stilte sin øl på bordet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 10:26 am

Esben betragtede Adam i skæret fra den åbne køleskabslåge... Der var noget med ham... Hvad var det..?
Da han vendte tilbage, bed Esben sig lidt i underlæben, mens han lagde sig ned igen..
"Hvorfor går du egentlig med make up? Og i sort tøj?" spurgte han så pludseligt..
"Det ser ikke særlig pænt ud - ja undskyld... Men det klæder dig bedre i det andet tøj.." det sidste mumlede han mens han vendte sig om på siden igen med fronten mod muren... Med ´det andet tøj´mente han naturligvis det som Pernille havde lånt ham
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 10:30 am

Adam sukkede kort da han spurgte om det. Han så ned på skikkelsen af den anden og slikkede kort sine læber for øl.
"Det...er en ret..inviklet forklaring..eller, folk væmmes ved det nærmere sagt.. mange gør ihvertfald.."
Han knuggede igen sine hænder, mun han ville kunne fortælle det til Esben?. Det var ikke til at vide.. men han ville
sikekrt ikke ture sove sammen med ham hvis han nu fortalte det... og det ville Adam jo ikke have.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 10:39 am

Esben satte sig langsomt op igen..
"... Okay..`?" lød det spørgende fra ham, svagt skeptisk..
Han havde fået det lidt bedre nu hvor lyset var slukket.. så skulle han ikke hele tiden være så bange for at hans facade skulle blive nedbrudt til offentligt skue... slap han en tåre i mørket, kunne han tøre den væk uden at det ville blive bemærket.. det fik ham til at slappe lidt mere af
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 10:51 am

Adam to igen øllen og tog endnu en slurk.. han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige.
"j-ja...uhm..m" han kunne mærke at Esben igen satte sig op, hvorfor gjorde han nu det?
"S-skulle du ikk tage at få noget søvn hva?" sagde han med en lav stemme og så over
mod hans skygge og drejede sig mod ham, han ville læne sig via sin arm så sengen.
men da han lænte sig mod den fik han ikke remt sengen, men Esbens ben. han gled
hen af dennes ben til han tilsidst ramte hans skridt. samtidig var han ved at tabe øllen
ud af den anden hånd så han fokuserede på ikke at tabe den istedet for ikke at havne
i Esbens skridt. ... han bevægede sin hånd (ved den andens skridt) da han syntes der
var noget under 'dynen'... da han kunne mærke det ikke lige var dynen alligevel, hoppede
han nærmest op, stadig med øllen i hånden og var nu helt helt rød i hovedet.
"u-u-u-undskyld!!" sagde han en anelse panikslagen og maste sig selv op af væggen.
"d-d-d-d-det var ikke med vilje!!" sagde han beklagene. hans hjerte gik super hurtigt igen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 11:01 am

Esben skulle lige til at svare Adam, da denne kastede sit lille stunt af banen..
Han spærrede øjnene op på vid gab, og kunne mærke en kraftig rødmen i sine kinder... hvad fanden lavede Adams hånd der!?
Han skulle lige til at blive rasende og råbe op, men han tav da han kunne høre på Adam, at det virkelig ikke var med vilje...
Istedet slyngede han en lidt provokerende kommentar afsted; "Altså jeg ved godt at du er voldsomt tiltrukket af andre mænds privatere dele... men helt ærligt, styr dig lige, ikke?" lød det.. ikke i en ond tone, mere en provokerende og lettere drillende tone.. han lød ikke all happy go lucky, men han smilte da skævt imens han sagde det... så trak han dynen op over sig...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 11:08 am

Adam grinte en smule akavet og nervøst. "Aha...ahahaha..haha...J-jeg er da ikk.." Sagde han nervøst
og så over på Esbens skygge igen, "jeg er da ikke til...." mænd skulle han til at sige inden han stoppede.
Det var han jo, han kunne ikke få sig selv til at være sammen med en pige, han var bange for at ende som
sin far hvis han endte med en. så han havde kun været i forjold med fyre.
Han gik da hen og satte øllen op bordet igen, igen og satte sig i sengen ved siden af Esben.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 11:13 am

Esben var tavs lidt.. som om han ventede på at Adam skulle færdiggøre sin sætning..
"Ikke til hvad?" spurgte han så, da der intet svar kom.. Adam var da til fyre.. ikke? Hvorfor skulle han ellers have kysset Esben!?
... og hvad var Esben egentlig selv til..? han havde været sammen med nogle piger, men hver gang var han kommet til at tænke på det forfærdelige syn dengang hvor han opsnappede sin mor og en fremmed fyr midt i noget i køkkenet...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 11:19 am

Adam vendte hovedet mod Esben og gentog bare igen. "Skal du ikk sove?"
Han fniste lidt akavet som han sagde det og slikkede sine læber for at...ingen grund really..
han gjorde det bare xD; ..... Han lænte sig op af væggen og sukkede kort, han kunne virkelig ikk sove.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jun 20, 2011 11:25 am

Esben sukkede irriteret..
"Skulle du ikke svare?" spurgte han som et comeback... Han rynkede næsen.. det irriterede ham lidt at Adam sådan snakkede udenom tingene...
Han fugtede sine læber i stilhed, og gemte så anigtet væk i sine arme.. det var ulideligt...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jun 20, 2011 11:28 am

Adam sukkede igen og lænte sig tættere på Esben. "Hvorfor vil du så gerne vide hvad jeg ikk er til?"
Sagde han drillende og smirkede en anelse selvom det stadig ikk kunne ses. "Det vigtigere at sove
end at vide hvad jeg er til.. er det ikk?" ... han grinte igen lavt og lænte sig så tilbage af væggen.
"Hvis du vil ha det af vide, så vil jeg vise det.. ikke fortælle det.." mumlede han så tilsidst.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs jun 21, 2011 6:18 am

Esben vendte øjne i mørket, men med et svagt smil, som dog hurtigt forsvandt igen..
"Kay... Du har allerede svaret.." han var så tavs lidt... Det var underligt at snakke om et sådan emne...
".. Hvordan vidste du det egentlig.....?" spurgte han så lidt derefter... Esben var jo selv så meget i tvivl.. Det pinede ham... for han kunne jo godt lide de små truntebørn... han følte sig tiltrukket af dem, men hans problem var at han sad i et dillema... han kunne også se en fyr og rent faktisk føle sig lidt tiltrukket også... Han var ikke helt klar over, om man stadig godt kunne være hetero, selv om man kunne være tiltrukket af fyrer... bare sådan lidt..?
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs jun 21, 2011 7:14 am

"hnhnhn~" Lød det stille fra Adam som han igen tog sin øl. Drak det sidste af den og rejste sig.
Han gik mod køleskabet igen men kom til at sparke til bordet og råbte. "Av for helvede!"
Han ømmede sig lidt men haltede da over til væggen. "jeg..tænder lige lyset" sagde han og trykkede
da på lysknappen. Han kiggede ned på sit ben, han blødte en smule da han havde fået en rift.
Han rørte ved blodet for at tørre det væk og fandt en klud at tørre resten væk med.
"Aaaah...Nas...Uhm, jeg havde det her helt vildt store crush på min nabo...Eller, jeg var vel forelsket
i ham, hmm... svært at sige.. det er ved at være længe siden..." - løs det næsten med en trist tone
som han humpede over til køleskabet og tog endnu en øl.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs jun 21, 2011 8:07 am

"Okay.." lød svaret til det med at han ville tænde lyset..
"Flot klaret, klodsmajor." lød det så med et svagt, skævt smil... Esben betragtede Adam, efter at have knebet øjnene lidt sammen.. lyset fremstod meget skarpt mod hans øjne, som lige havde vænnet sig til mørket..
Da Adam så talte om sin forelskelse i ham duden, mærkede Esben et stik i maven, så hårdt at det næsten føltes som et spark... han bed sig i underlæben, så væk med et irriteret blik..
"Ja okay... så gir det vel sig selv.." mumlede han med et skuldertræk... han flyttede sig længere ned i sengen, så han kunne lægge sig ned... han lå så endnu engang med fronten mod vægen... han kunne ikke helt beskrive hvorfor, men han følte en vrede inden i sig, som han egentlig var flov over... Hvorfor han følte sig vred, kunne han ikke selv sætte en finger på..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs jun 21, 2011 8:36 am

Adam så på Esben og stod bare og stirrede på ham med et undrende blik et sekund.
Han lukkede køleskabsdøren og gik igen haltende hen til sengen hvor Esben igen
havde lagt sig til at sove, eller.. sådan så det da ud til... Han satte sig ved siden
af ham og kiggede igen på ham efter at ha åbnet sin øl. "hey.. vil du ha noget at
drikke enlig? Havde helt glemt at tænke på dig.." sagde han med et akavet smil
og lænede sig ind over Esben for at se på hans ansigt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs jun 21, 2011 11:10 am

Esben så ikke op, men lå istedet med ansigtet gemt lidt væk i puden...
"Nej tak..." mumlede han bare med lukkede øjne..
"Du burde heller ikke drikke så sent.." tilføjede han dernæst i en lidt flad tone.. Han kunne ikke helt slippe den følelse i maven, som han havde fået af at høre om ham nabodimmeren... Det gjorde ham så vred! og det gjorde ham endnu mere rasende at han ikke vidste hvorfor han blev så sur
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs jun 21, 2011 11:22 am

Adam så igen undrenede på ham, han opførte sig.. anderledes?~ end hvad han havde gjort for 5 minutter siden?.
Han grinte igen stille og sagde blot. "Det her tager jeg squ ikk skade af, jeg har en meget høj.. hvad kalder man det?..
Uhm, Et meget højt drunk limit?" han lød næsten helt tænksom, han kunne ikk rigtig huske ordet så han fandt bare
på noget der kunne lyde som det xD; Han tog en slurk og stilte den igen på bordet. "hmm, du ser træt ud..
jeg skal nok lade dig sove<3" sagde han med et smil og en ret loveable tone, endnu engang rejste han sig for at
gå hen og slukke lysset da han ikke selv kunne sove med lyset tændt.. medmindre han virkelig var træt.
Han gik tilbage i sengen og lagde sig bag Esben. Lagde sig så tæt at hans skridt lå op af Esbens røv. ikke at han
tænkte over det, han de jo bare i ske som de oss gjorde før. han lagde igen armen rundt om den lille popdreng og
nød faktisk.. nærværet... af den anden, ret så meget. igen rødmede han svagt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs jun 21, 2011 11:51 am

"Alkohol tollerance.." mumlede han en smule tvært og dæmpet.. Normalt var Esben ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen, men handlede det om alkohol var han næsten professionel!... eller... Måske kendte han bare det ord fordi hans 'kammerarter' altid mobbede ham med at han havde en lav alkoholtollerance....? Sikkert derfor..
Adam lagde sig tæt ind til ham derefter, og Esben mærkede igen temperamentet stige... det han lige havde fået at vide om ham spadseren.. hvad var det han hed..? ligemeget! ham nabo-idioten! Det pissede ham af, og af en eller anden grund blev han endnu mere sur over at Adam slet ikke bemærkede at han ikke vidste hvorfor han var sur over at han var sur.... nøj.. nu blev det sørme indviklet!
(TID TIL RISA'S STREGER! Det er den del af indlæget hvor de burde voldsnave, men istedet så gør de det bare slet ikke D: )
"... Kunne du flytte dit skridt bare LIDT tættere på min røv!?" snerrede han sarkastisk.. Adam kunne jo nærmest ikke ligge tættere på nu.. så ville de sgu da ende med at kneppe istedet..! Han forsøgte at rykke sig lidt frem, men det var ham ikke rigtig muligt.. han lå allerede tæt op af muren...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 20 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Next

Tilbage til toppen