Nightmare

kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Side 1 af 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

Go down

kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 2:39 am

Adam ventede på Pernille mens hun var inde på hans værelse og gik med hende mod hendes brors værelse da hun kom ud igen.
Adam tog sig en ornlig kigger hvor end de gik, der var så mange flotte ting og billeder rundt omkrin, det var jo næsten som et helt
musem! XD .. Han slikkede sin overlæbe da den var blevet en andelse tør..
"uhm, Pernille? Hva hedder din bror enlig?" spurgte han lidt akhavet da der var blevet en lille smule stille.
Han stoppede op da han følte noget kildede i næsen.. "a....a..achoou!" kom det fra ham xD!!
Han tog hånden op til næsen og grinte en lille smule med et dumt udtryl plantet i fjæset da han stadig var nevøs.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: kens bladløse træer.. og et par bare tæer. Del 2.

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 2:44 am

Pernille rakte Adam et par G-star jeans i lyseblå, en björkvin t-shirt i hvid med et blåt motiv samt en SMOG trøje i mørkegrå. hun smilte lidt og kvalte et lille grin over nyset..
"Han hedder Jakob.." svarede hun..
"Du kan klæde om derude.." hun pegede med et let smil mod en hvidbajset dør på Adams højre side..
"Bare kom nedenunder når du er færdig.."
hun satte da i en let gang ned af trapperne.. Pernille var en sød pige, ingen tvivl derom! Det var klart hvorfor Esben havde været så synderknust dengang hun begyndte at komme sammen med Lars
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 2:59 am

Adam tog imod tingene der blev ham givet, holdte bukserne ud for sig og begloede dem en del.
Han kunne slet, slet ikk forestille sig selv i sådan tøj. Det ville bare være sygt og forkert.
Men hvis det var det der skulle til for at få Esbens tilgovelse, så var det det han ville gøre!
"Yeah, tak" Sagde han til Pernille da hun viste ham døren. Han gik derind og begyndte at afklæde
sig sit sorte tøj for at tage det mere, lyse på. Da han enlig havde fået stasset sig op gik han ned
til Pernille efter at ha lukket døren efter sig. Han kom stille ned af trappen og søgte med sine blå
øjne efter Pernille. Han fik da øje på hende og gik over til hende, han havde lånt toilettet og derfor
fjernet sin make-up og rettet på sit hår. Det sad stadig i ansigtet, men mere alla Justin Bieber nu.
På tros af at Adam var emo, så var han HELT VILD med Bieber! Han var bare noget af det sødeste!
Mente Adam~ "Såååeh, hvordan ser jeg ud?" Spurgte han hende med et akavet smil og grinte svagt.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 3:12 am

Pernille sad i sofaen, rejste sig da Adam kom ned..
"Det ser godt ud..." hun smilte og vurderede ham lidt..
"Men vi skal nok lige fjerne den sorte neglelak.." lød det så, inden hun forsvandt op af trapperne, for kort efter at komme tilbage med neglelakfjerner og nogle vatrondeller..
De satte sig i sofaen, og snart var alt klart og planlagt...

"Så.. jeg skriver til ham at jeg kommer derover nu.." sagde hun da de stod i døren..
"Så åbner han helt sikkert døren! hans far og bror skulle ikke være hjemme.."
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 3:38 am

Adam kiggede ned på sine hænder, når ja, han havde neglelak på. det havde han glemt~
Han ventede på at Pernille kom ned med neglelak fjerneren og da hun kom tilbage begyndte de at fjerne det.

Da de nu stod nu i Pernilles dør og snakkede om planen, nikkede han og sank en klump.. pheeew, Adam var godt nok nervøs.
Hva nu vis det gik galt og han bare ville ende med at blive mobbet endnu mere?
Hmm... det ville vel enlig ikk gøre den store forskel.. han blev jo allerede mobbet hele dagen lang og med alt.
........ Hvorfor var det nu lige han gjorde det her igen? Esben var jo en nar, og de kunne ikke udstå hinanden?~
"Okay.. jeg gør det ... ! ..............." han så med frygt i øjnene på Pernille.
"Pernille jeg er bangeeeeeeh DDD:!" ynkede han og lavede edward cullin face, for sjov selfølgelig!... eller?
Ej han var lidt bange... eller mere nervøs~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 3:43 am

Pernille kunne ikke lade være med at grine..
"Årh ta det roligt Adam... Esben er ganske nok meget spids i kæften, men han er sød nok på bunden.. du må bare brække den sure skald af!" hun lagde sine hænder på hans skuldre.
"Så.. husk nu; vær stædig! bare sørg for at komme indenfor.. Esben er en svækling og kan fysisk ikke smide dig ud... og så er han jo nødt til at tage problemet op verbalt... Og... ja, nu har han ikke rigtig noget han kan påpege og kritisere.." hendes smil voksede lidt ekstra.
"Du er en flot fyr, Adam. Brug det som baggrund for selvtillid, okay?" hun slap igen, åbnede døren..
"Du kan tage bussen nede fra hjørnet til stationen... det tager en lille halv time... så skriver til ham at jeg tager afsted nu.."
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 4:24 am

Adam grinte en anelse akavet, smilte bare til pernille og rødmede svagt da hun så kaldte ham en flot fyr.
Han nikkede og lagde en arm om hende for at kramme hende farvel. "Nede på hjørnet, en havl time og vær stædig...okay!..
1000 tak for din hjælp Nille. det betyder meget for mig~"
Sagde han med et smil og begyndte at gå ud mod busstoppestedet mens han så tilbage på Pernille og vinkede til hende.
Efter den lille halve time han havde sidet i bussen var han nu enlig ved Esbens lejlighed...
Han fandt numeret, gik ind af den første dør og så op til den etage Pernille havde sagt han boede på.
Han stod i et lille minut bare og gloede på navneskiltet.. han skulle lige samle sig mod.
Han indhallerede dybt og pustede gangske tunk ud i et meget langtrukkent suk.
Løftede hånden op til ringeklokken og ringede på.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 4:31 am

Pernille vinkede farvel i døren..
"Held og lykke!" hun lukkede da døren og skrev til Esben..

Esben lå og dovnede på sit værelse mens han så tv.. han havde det ikke synderligt godt den dag, og var i et underligt bedrøvet humør.. hans næse gjorde stadig ondt fra da den blev slået af Mads, hans bror.. Han modtog dog snart en sms fra Pernille, og satte sig op.. han bed sig i underlæben, lukkede øjnene. det Gjorde altid ondt at snakke med hende, siden det med Lars.. han snakkede heller ikke med Lars mere nu..
Han gjorde sig dog i stand, skiftede tøj til et par mørkeblå Drain bukser, en smog skjorte med korte ærmer og nålestriber, og så en g-star trøje udenpå i mørkerød.. han satte håret med voks efter at have vasket sit ansigt, og ryddede så ellers lidt op, bare på sit værelse så der ikke lå tøj og flød over det hele.. så nåede han ikke mere, inden det ringede på døren.. Han mærkede sit hjerte hoppe i brystkassen, og forberedte sig mentalt.. Han havde i sinde at snakke med Pernille om at de nok ikke skulle ses alt for meget i den næste tid.. det var en svær periode for Esben...
Men da han åbnede øjnene, var det ikke Pernille som stod der.. hans øjne spærredes vidt op, inden han bare trådte tilbage og ville smække døren i igen uden et eneste ord.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 6:05 am

Adams øjnede åbnede brat da døren blev smækket i, lige i fjæsset på ham.
"Grrrh...!" - Han knurrede, fandt sin taske frem, fandt en mappe hvori der lå alt muligt shit.
Blandt andet et par klassebilleder fra gennem årene. En mappe han altid havde i sin taske
fordi han ALTID glemte at tage den op af tasken. Han fandt et billede af Pernille og satte det
op foran glukkehuldet så Esben ville tro det var Pernille. Han ringede da endnu engang på.
"Åben nu din idiot......" - mumlede han for sig selv, ganske stille.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 6:12 am

Smart trick, men det virkede ikke.. Esben gled ned at sidde med ryggen mod døren..
"Hvad vil du!?" hvæste han, højt nok til at man kunne høre det igennem brevsprækken som var lige ved siden af Esbens hoved...
Havde han kigget igennem dørspionen havde han nok smækket Adam ned.. alt det med Pernille var jo et virkelig følsomt emne for ham.. Alt for følsomt.. han var på det der stadie hvor han ikke ville være sammen med hende, men han kunne heller ikke slå hende ud af sit hoved..
Han trak benene op til sig, knugede armene om dem.. Det var så upraktisk at Adam skulle dukke op ligenu.. Esben følte det lidt som om den fysiske tiltrækning som før havde været meget stor til Pernille, nu var begyndt at hægte sig på Adam istedet... Esben havde mange gange måtte stoppe sig selv i at skrive onde smser til Adam, bare for at få hans opmærksomhed... Det var ynkeligt, og forbandet forvirrende! Esben kunne slet ikke forholde sig rationelt til det..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 7:26 am

Adam lagde billedet ned i sin mappe igen og mappen ned i tasken.
Satte sig på hug ved døren, lænte sig ind mod den ved at hvile sin hånd på den for at have munden ved brevsprækken og sagde da;
"Jeg..Jeg er her for at undskylde for det der...der på lejren..du ved.." han rødmede ganske svagt ved tanken. Førte den anden hånd frem
og løftede brevsprækken så han kunne se ind, selvom det var svært. "Hør nu, jeg er ked af det, virkelig.. jeg ved ikk hvad der gik af mig!"
Adam kiggede til siden et sekund og hostede svagt.. "eller.. det ved jeg enlig godt, men jeg skulle stadig ikk ha gjort det.."
"Luk mig nu ind okay, lad mig undskylde.." Han sukkede halv trist og slap lågen til brevsprækken..
Lod sig nu selv falde helt hen af døren og lænte sig op af den som Esben gjorde. Han sad dog med det ene ben langs jorden og
den andet inde ved kroppen med en arm hvilende oven på.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 7:33 am

Esben lyttede, men svarede ikke.. tankerne kværnede rundt i hovedet på ham, mens han knyttede hænderne...
Men han rejste sig tilsidst langsomt op, åbnede døren en smule op, lænede siden af hovedet mod dørkarmen mens hans blik hvilede på Adam.. han skulle til at slynge en "satanist-nedern" kommentar efter ham, men spottede da den andens tøj, og tav... Hvad var der sket med denne...?
".......... Ørh..." han så lidt vurderende op og ned af ham..
"Har du lagt satantilbedelsen på hylden.....?" spurgte han en smule skeptisk.. ikke nedladende, bare undrende.. han så dernæst væk, hvor han kunne mærke en svag rødmen i sine kinder - men den var ikke tydelig nok til at kunne ses i den dæmpede, gustne belysning der var i opgangen...
Esben kunne ikke helt benægte at det tøj klædte Adam godt - meget godt endda..
Han tvang blikket tilbage, men holdt døren lidt lukket i, sådan at Adam ville være nødt til at skubbe den brutalt helt op for at kunne komme ind.. Esben var ikke ligefrem den bedste til at snakke om problemerne.. han flygtede hellere og lukkede dem ude..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 7:44 am

Esben kiggede op og bagover da hans hovede faldt tilbage mod døren da han jo havde lændt sig op af den.
Han skyndte sig at rejse sig og så skævt ned til siden.. "well.. i dag har jeg vel.." sagde han lidt akavet og så igen
op på Esben, han kom i tanke om hvad Pernille sagde og mumlede da; "D-du må nok hellere rykke dig tilbage..."
Han tog fat i dør håndtaget og begyndte at skubbe til døren, satte for en sikkerheds skyld foden i klemme.
Klogt af ham havde han han beholdt sine militær sko på og dem var der sikkerhed i, så de var ikke til lige at klemme
til om skulle der hilses og siges!.. De så ikke særlig emo ud, lignte bare almindelige sko med et lidt stort tåstykke.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 8:10 am

Da Adam begyndte at ville åbne døren, gik Esbens muskler i panik og han smækkede den i.. men der var en ståltåsnude i vejen og blokerede den i at lukke... Istedet fik Adam den skubbet helt op, så Esben måtte bakke tilbage med fire skridt.
"Hvad fanden laver du!?" hvæste han en smule overrasket... Adam lukkede Esbens skalkeskjul ned stykke efter stykke.. først tøjet, og nu også døren!? Esben var udemærket godt klar over at selv hvis han prøvede at smide Adam ud, ville det ikke være ham muligt.. Adam var stærkere end ham, Hvilket han for øvrigt forbandede langt væk..
Han mærkede hidsigheden stige op i sig.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 8:34 am

Adam lukkede døren efter sig og så på Esben med et lidt undskyldene blik.
"Uhn, igen... undskyld.. men jeg vil bare gerne være sikker på at du ligesom..
tilgiver mig.. du ved..." han sukkede og gik mod Esben, godt parat til at
forsvare sig selv hvis han nu skulle prøve på noget. Som han gik mod
Esben fik han denne til at bakke endnu mere, tilsidst stod Esben, på en
måde tvunget op af væggen, også ikke helt da han selv havde gået
derhen.. Adam lod sin hånd sætte lige ved siden af Esbens hovede og lænte
sig nu osse op af vøggen som han stirrede ned på Esben.
"Så... tilgiver du mig?" spurgte han i en trist tone.. han håbede på et ja.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 8:43 am

Esben bakkede bagud i takt med at Adam gik nærmere... han kunne føle sit hjerte hoppe i brystkassen.. Hvorfor vidste han ikke, og det gjorde ham vred.
Han mærkede sin hæl banke mod fodpanelet forneden ved væggen, inden han så en smule bistert op på Adam.
"Tilgiver dig...!?" snerrede han en smule tøvende, men så blev hans stemme mere sikker i det..
"Hvorfor skulle jeg gøre det?" lød det i en påtaget kyniskhed... han pressede sin ryg mod muren da Adam lænte sig mod tapetet på den måde...
Hans hænder lå flat mod væggen nede ved siden af Esbens hofter og lår.. han ville skubbe Adam væk, men af en eller anden grund var der noget, som holdt ham tilbage...
"Giv mig bare en enkelt god grund til at jeg skulle tilgive dig? Perverse svin!" lød det spydigt, men en smule usikkerhed var der at spore i stemmen
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 9:01 am

Adam så en anelse til siden og sagde da; "Well... giv du mig en grund til at du ikke skulle. Mennesker begår fejl~ Det er så en af mine."
Selvom jeg ikke fortryder det~ tænkte han og smirkede da han fik en lille idé. "Hmm, hva siger du til at.. hvis jeg kan holde dig nede
i over 2-3 minutter, så tilgiver du mig?" Adam så Esben ind i øjnene. Han grinte en anelse tros Esbens onde kommentar om at han var pervers og et svin.
"Altså... der er forskællige mennesker i verden, nogle er mere perverse end andre, og på andre måder..såeh~" Han så ned et sekund og så op på Esben
igen og fortsatte. "Hmm, hva blir det til med den tilgivelse?<3" sagde han med et drillende smil. det var ret sjovt at drille Esben.
Så kunne han lære det, han havde mobbet Adam så længe. Han kunne lige så godt udnytte det lidt. Men han måtte ikke overdrive!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 9:14 am

Adams kommentare pissede Esben af i en sådan grad at hans ansigt antig en svag rødlig kullør.
Med et brutalt stød, skubbede han Adam fra sig - eller han forsøgte i hvert fald.
"Hvad fanden er det for noget pis at fyre af!?" hvæste han vredt.. Esben havde et ufatteligt iltert temperament.
"Hvad siger du til at du inden 2-3 minutter skrupper ud af mit hjem!?" råbte han... hans underlæbe dirrede i vrede, mens hænderne rystede af nervøsitet..
"Hvem tror du lige du er!?" råbte han så op, trak fat i kraven på den anden med de bævende hænder.
"Du kan kraft edme ikke regne med at du ka molestrere andre mennesker som du selv lyster det, og så blive tilgivet bagefter!? sådan fungere verden altså ikke!"
Hvis man havde 'studeret Esben' i hans vrede øjeblikke, ville man kunne aflæse at årsagen til hans vrede var at hans facader var ved at blive brudt ned.. Hans øjne blinkede oftere end normalt, og han trak vejret igennem munden, mens blikket flakkede rundt i den andens ansigt istedetfor at fastholde øjenkontakt..
Selv om Esben kunne virke som en rapkæftet fyr fuld af selvtillid og selvværd, så var det ikke helt rigtigt.. I virkeligheden var han en meget usikker dreng, og han havde ikke rigtig nogen at betro sig til med noget som helst.. Han følte aldrig rigtig at han var god nok, og følte sig derfor nødsaget til at nedgøre andre, for at føle sig stærk... men når man først fik slået hul på denne hårde skald, så skulle man ikke grave ret længe for at nå ind til den bløde og følsomme kerne... Og Adam havde slået det første hul.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 9:22 am

Adam så overrasket på Esben da han tog fat i hans krave. Han havde ikke ventet at Esben faktisk ville prøve at gøre modstand.
Han smilte blot et skævt men selvsikkert smil og svarede igen med; "Man kan heller ikke svine folk til dag ud og dag ind uden at slippe godt fra det~"
Han lod sine hænder føre op til Esbens og lagde dem derpå. "Slap af man, tag det køligt. Det var jo kun et forslag. Jeg gør dig jo ikk noget"
Grinte han igen og studerede Esbens usikre blikke, så han øjne var alle steder i hans fjæs pånær hans øjne. mærkede hvordan den mindre ryste.
Adam klemte nu til om Esbens hænder, ikke så det gjorde ondt, men mere for at få ham til at slappe af.
Han smilte nu mildt og så selv ind i øjnene på den anden, tros blikket ikke var gengældt på samme måde. "Undskyld~" Han havde efterhånden
gentaget sig ret mange gange, han orkede snart ikke sige undskyld meget mere men fortsatte hvis det var det der skulle til.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 9:29 am

Esben skulle til at slynge en spydig kommentar afsted, indtil det gik op for ham hvad Adam sagde...
Han havde vist en pointe...
Esben slap langsomt kraven, lod armene glide ned langs siden, mens hans ansigt sank..
døren havde lukket i bag dem, den var med automatisk lås. Esben var stille i nogen tid, men hørte så en nøgle i låsen.. hans øjne spærredes op på vid gab, og i et sekund kunne han ikke mærke sit hjerte overhovedet...
"Fuck!" hvæste han, og uden at tænke over det trak han fat i Adams arm, trak ham brutalt afsted med et "FUCK!!" i en hvæsende lyd, ind på værelset i det han hørte døren gå op ude i forgangen.. han smækkede døren i efter sig, slap først nu Adam, inden han flåede skabslågen op.
"Ind med dig!" hviskede han i en fortsat hæs, hvæsende tone, og skubbede nærmest Adam ind.
"Vær stille eller jeg slår dig i hjel!" hviskede han i en rasende, men næsten panisk tone.. så lukkede han skabslågen i, satte sig på sengen og tændte tv'et..
Ude i gangen kunne man høre nogen rode rundt med nogle flasker... det lød som glasflasker i en plastikpose..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 9:47 am

Adam så undrene tilbage på døren da han kunne høre lyden af nøgler i nøglehuldet.
Før han vidste af det havde Esben hevet ham mínd på sit værelse og ind i sit skab og lukket døren.
Inden Esben lukkede skabs døren kiggede han bare forvirret på denne. Hva mun der foregik?
Adam sad nu bare helt stille og lyttede til hva dder nu end ville komme til at foregå..
Og .. FUCK, hvor sad han enlig dårligt inde i Esbens skab! Han sad med sin ene balle på et par sko
eller sådan noget? Havde Esbens mor sko i hans skab? For det føltes som højehæle! AV~!
Han ventede nu, helt stille og roligt på at blive lukket ud.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 9:58 am

Der gik nogle minutter inden en mørk, rusten stemme kunne høres kalde..
"ESBEN!!" halvskreg den.. Esben rejste sig fra sengen, gik hen til skabet; "Du bliver derinde til jeg åbner!" snerrede han lavt..
"JA FAR?" råbte han tilbage mens han gik mod døren.. han trådte ud, lukkede den efter sig... så var der stille i lang tid... Men så kunne man høre hvordan den rustne stemme råbte op.. nu lød den vred, råbte om et eller andet med at der ikke var ryddet op i stuen, og så nogle andre ting som ikke rigtig var til at høre fra Adams plads i skabet.. Men snart kunne det høres hvordan Esben også råbte op, og et skænderi var igang..
Der gik nogen tid, inden en flaske hørtes smadret, og så blev der råbt noget mere.. Det hele måtte være utydeligt fra Adams plads gemt i skabet, men snart var der nogle tydelige ord.
"NEJ FAR!! STOP!!! NEJ!" lød det nærmest skrigende, inden der lød et ordenligt raballer og et kvalt skrig fra Esben... så blev der råbt noget mere, inden døren ud til smækkede i så man kunne høre pudset drysse af væggene nogle steder under tapetet...
Der gik lidt tid inden døren ind til værelset igen blev åbnet, og skabet flået op dernæst.. Esben trak fat i Adams arm.
"Ud med dig!" råbte han rasende, men med et underligt knæk i stemmen.. hans øjne var blodsprængte, som hvis han havde grædt, og hele hans krop rystede.
"UD!!" han var næsten helt hysterisk nu.. Det var ikke meningen at nogen skulle vide noget om det.. og da slet ikke Adam!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 10:11 am

Som Adam sad derinde i skabet forsøgte han at lytte med til hvad der foregik, men det var svært... hvorfor skulle han ind her?
Han sukkede og spærrede øjnene op da han kunne høre Esben skrige, Han havde mest af alt lyst til at hoppe ud af skabet
og så gå ud og hjælpe Esben, men Esben havde sagt at Adam skulle blive i skabet, ellers ville han.. yeah, som om han kunne det..
Men det ville ikke være klogt at gå ud hvis han ville ha håb om at blive tilgivet af sin rødbrunettede klassekamerat.
Han knyttede næverne og bed sig i læben for at holde sig tilbage, pluslig sagde det bang, og døren blev smækket i~!
Esben kom ind og åbnede døren, hev Adam ug og forsøgte at få ham til at skride.
Adam fik øje på Esbens ret så røde øjne, hva var det der var sket? tænkte han og vendte sog mod Esben. "H-hey? Er du okay?"
Han greb fat i Esbens skuldre så han ikke kunne skubbe til Adam og stirrede på Esbens ansigt med et ganske bekymret blik.
"Esben, hva skete der lige der? Hvorfor skulle jeg ind i det skab?" spurgte han med en alvorlig stemme.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jun 16, 2011 10:23 am

Esben holdt et vredt udtryk, mens de havde øjenkontakt. Men da Adam holdt om hans skuldre, mærkede Esben det hele ramle ned over sig... Hans ansigt sænkedes, og ligenu forbandede han sig selv for at have pandehåret strittende, så kunne det ikke dække hans øjne..
Så brød han sammen.. alt ramlede og tårerne fik frit løb... han trak en hånd op, gemte munden og næsen væk i håndryggen, for at holde gråden inde... Men det var svært.. Han forberedte sig mentalt på at Adam ville håne ham nu...
Esben var sygeligt bange for at græde i andres nærværd.. Han var opvokset med, at hvis man græd, så var man svag, og græd han, mobbede hans bror ham med det i flere uger efter, kaldte ham tudeprins og sådan noget.. sådan var det da han var lille, men naturligvis var mobningen på en anden måde nu, og ikke nær så barnlig i sine udtalelser.. nej, nu lo han ham bare direkte op i ansigtet...
Esben forsøgte at træde bagud, for at komme væk fra Adam.
"Skrid med dig!" forsøgte han at snerre, men istedet blev det bare til en rystende stemme..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jun 16, 2011 10:34 am

Det strejfede oss Adam kort at han ville mobbe Esben nu, bare for at gøre gengæld for alle de år som offer for hans dårlige poppede selvtillid!~
Men nej, så ondt et menneske var Adam ikke, faktisk var han et meget rart menneske, et varmt menneske, tros hans fortid.
Altså så længe det nu var væk fra skolen, han havde ikke særlig meget lyst til at være venlig i skolen, kun overfor Pernille.
Han blev jo altid mobbet, og lets face it.. hvem ville være velig overfor mennesker der mobbede en?
Adam så nu blot endnu mere bekymret på Esben, han han havde mest lyst til at være ligeglad og bare skride. men der var noget det holdt
den sorthårede dreng tilbage fra at gå. Han ignorrede Esbens ordre om at han skulle forlade lejligheden og greb dog bedre fat i ham.
Knuggede ham ind til sit bryst da han var mindre en Adam selv. "Ikke så længe du ser sådan der ud..." sagde han med en varm, rolig stemme.
Enlig pisse ligeglad med om Esben blev sur over det.. Han kunne ikke forlade ham.. ikke nå han så sådan ud!
Han førte sin hånd op til Esbens kind og så ham ind i de blodskudte, røde, grædefærdige grønne øjne og tørrede han kind for tåre.
Han så på Esben med et mildt og gánske hjertevarmt blik.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

Tilbage til toppen