Nightmare

Du forandrer dig aldrig! (070611)

Go down

Du forandrer dig aldrig! (070611)

Indlæg  Taurus on Tirs jun 07, 2011 12:51 am

"Hvad fuck?" BohnHe's overraskelse var tydelig i hans stemme, da tre mænd, alle højere end ham selv og klædt i sort. Deres ansigter var maskerede af hvide kirug masker, og gjorde at deres øjne stod tydeligere frem. De var fulde af had og vildskab. De havde overrasket BohnHe som han var gået ud af en kiosk i en bus terminal, men favnen fuld af pakker med cigaretter, energi drik og diverse mad varer. Han havde tabt halvdelen, et par flasker, en sandwich. Han knurrede og stirrede på de maskerede mænd, og gentog sig selv, mens han truende smed resten af hans indkøb og holdte to knyttede næver op i forsvar. "Hvad fuck tror I, I har gang i!?" Først svarede de ikke, men stod helt stille, hvilket bare gjorde ham endnu mere irriteret end han allerede var. Han havde lovet sig selv at han ikke ville være kriminel længere, og hans voldenlige adfærd ville blive lagt bag ham. Men disse fyre bad selv om det, ikke? Hvad fuck bildte de sig ind! Han knurrede igen, lidt højere, hvorefter en af de før nævnte fyre begyndte at grine højlydt. Folk vendte sig om og sendte dem blikke, men ingen brød ind. Ikke en sagde det mindste. Selv vagten holdt sig på afstand.

Et smil bredte sig over BohnHe's læber og skilte dem, da han igen, denne gang råbende, spurgte hvad de havde gang i.

En af dem mumlede noget uforståeligt på et andet sprog, noget der lød tyrkisk, ellers lød der ingen svar. Bullshit, tænkte han og gik så uden tøven til angreb på den nærmeste. Han slog ham i kæben nedefra, hvilket fik den arme stakkel til forbavset at gå et par skridt tilbage, hans hånd omkring hans hage. Forskrækkelsen var tydelig i hans øjne, da han kiggede på BohnHe, som bare smilte og svang næven en gang til. Denne gang ramte han ikke i ansigtet, men direkte i maven, på ham, og fulgte intenst hvordan luften blev banket ud af ham og han faldt, gispende efter luft. "Nå? Er der flere der vil ha' en omgang?" Han smilede igen, hans stemme var rolig denne gang, fyldt med selvtillid. Jeg kan klare dem alle. Jeg slår dem ihjel. "Jeg slår jer ihjel . . ." hviskede han og små lo for sig selv, hvorefter han gentog sig selv så de kunne høre det. "Jeg slår jeg ihjel!"

Som var det et stikord satte en af de andre af fra jorden og sprang på ryggen af BohnHe, hans hænder om hans hals, i et desperat forsøg på at få ham ned. BohnHe sparkede bagud og op, ramte den anden i skridtet, hvilket naturligt fik ham til at give slip. Da han var nede, vendte BohnHe sig og slog ham flere gange i ansigtet, hørte hans næse brække og tyede derefter til maven og de nedre regioner. Den anden faldt om hvorefter han gik mod den sidste. "Nå. . . Så er det bare dig og mig.." Den sidste så til i skræk som BohnHe kom tættere på, trådte bagud, var ved at snuble over en flaske hvorefter han vendte sig og løb. BohnHe fnyste og sparkede til en af dem der lå ned, samlede sine ting op og gik roligt ud af terminalen. Vagten skyndte sig hen til ofrene, forundret over hvordan BohnHe enemand kunne slå dem ned. Han så temmelig splejset ud - hans hår farvet en falmet rød, hans tøj for stort, hans krop spinkel, men stadig lettere muskuløs på grund af manglende næring.

Ha satte sig ned på en bænk lige uden for terminalen, smed sine indkøb ved siden af sig og tændte en smøg. "Jeg forandrer mig aldrig.." Mumlede han, som om det en skjult sandhed gik op for ham. Smøgen i hans ene mundvig brændte ivrigt, men han inhalerede næsten intet af den. Den sad bare, rygende mellem hans læber. En halv dag og han havde allerede brudt det løfte han havde lavet aftenen før. Han kiggede på hans arm, der nu var indbundet med gaze bind. Han fnøs og kiggede væk, inhalerede af sin cigaret en enkelt gang hvorefter han smed den og trampede den ud.
Taurus

Antal indlæg : 227
Geografisk sted : Århus

Vis brugerens profil http://cielhinoiri.darkfolio.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen