Nightmare

disko blasko (18-04-11)

Side 4 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: disko blasko (18-04-11)

Indlæg  Wolfy on Tors maj 19, 2011 6:41 am

Markus tog glædligt imod sin sommersby og satte sig godt til rette med armen over ryglænet med sin
drik i sin anden hånd. "hehe han ser ikke ligefrem ud til at nyde hendes selvskab"

Billy lunte stille forsigtigt efter de andre

Lui gik med dem. hun ville ikke give op. "Freja du skal ikke inorrer mig. Hvorfor taler famillen om dig som de gør??"
Hun sat på en stol overfor freja. da den nye til kommene pige som satte sig på skødte af Ren talte til hende
smille Lui stolt "Mange tak. Vi have elles kun øvet i en uge men jeg glæder mig til at hører dig der oppe"

Honey kigge bare på hendes hånd og så væk igen "Du kan kald mig for Honey"
Et eller andet sted var han ligt ligeglad med at hun ikke vist hva logoet stod for.
Han kigge på alle fyrene der gik forbi og dem der danse imens hun talte til ham. han var ret
ligeglad med om han var udøflig. Og hva fanden menet hun med at kalde ham for kær.
Honey sukke bare og tog et nip af sin drink. "er du ny i byen frøken Jessica??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Felix on Tors maj 19, 2011 6:56 am

Freja kiggede op på sin kusine da hun hørte hvad hun sagde "HOLD DIN KÆFT!" hun rejste sig op og slog begge hænder ned i bordet...... Hun stod sådan noget tid og prøvede at samle sig igen... "Jeg ligeglad hvad de siger om mig, de ikke min familie og jeg gider ikke snakke om dem!!" hun forsøgte at styrer sig, hun vidste godt hun var gået lidt amok, og satte sig ned igen og slappede af..

Bitter reagerede da Freja tydeligvis blev ked af det og han henvendte sig til Lui "Du velkommen til at være her, så længe det okay med Freja, men jeg vil bede dig om ikke at gøre hende vred igen.. Freja betyder meget for os her... Så hvis hun ikke vil snakke om dem vil jeg bede dig respektere dette!" han havde taget sin voksne stemme på, men var også en smule truende og beskyttende i stemmen..... Han tog et sug af sin smøg.. "Sæt dig hellere ned og drik en drink med os andre..." han smilte til Lui..

Jessica sukkede og rullede med øjnene da Honey ikke engang ville tage hendes hånd... Hun fulgte hans blik og nu gik det op for hende hvorfor der ingen respons var når hun flirtede med ham... "Nej jeg er ikke ny her, jeg har bare været ude og rejse lidt." hun tog en tår af sin drink og kiggede rundt... "Er du her alene?"
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors maj 19, 2011 7:16 am

Lyric smilte glad. "Wow så er det virkelig godt klaret af jer." Hun kiggede på klokken og så at hun hellere måtte smutte nu, hvis hun skulle nå at skifte inden hun skulle på scenen. "Jeg er nødt til at gå nu. Jeg skal skifte over til noget som ikke er så varmt at have på oppe på scenen." hun smilte og pegede ned af sig for at vise at hvad hun mente. Hun havde et par stramme jeans og en stor hættetrøje med lynlås på sammen med et par flade støvler. Hun rejste sig fra Rens skød og vinkede farvel inden hun småløb om bag scenen.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren vinkede til Lyric, da hun smuttede. Han vendte sin opmærksomhed tilbage til de andre igen og håbede samtidig med at folk ikke begyndte at spørge alt for meget ind til ham.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Tsura blev en smule bange da Freja blev vred. Hun faldt dog hurtigt ned da hun hørte hvad Bitter sagde, så hun fortsatte bare med at kigge efter sin kusine.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya så at Billy ikke havde sat sig endnu. Hun rykkede sig tættere på Markus. "Billy der er plads her ved siden af mig." hun klappede på sædet ved siden af hende og smilte venligt. Da hun hørte hvad Markus sagde "haha du skulle bare vide." grinede hun.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors maj 19, 2011 7:38 am

"det føgls som om jeg er alene" Honey så over mod de andre "og andre gange vil jeg ønske at jeg var alene"
Han sukke opgivene.

____________________________________________________--

Billy satte sig ned efter at han kom over forskræksen over freja´s udbrud.

_____________________________________-

Lui rejset sig op "jeg...jeg skal lige over og snakke med mit bandt" HUn fatte íkke at hun gad med fint vis hendes famille
ikke gad at have noget med hende at gøre hvorfor skul hun så prøve

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors maj 19, 2011 7:49 am

Freja kiggede på sin kusine... "Du må gerne sidde her.. Gider bare ikke snakke om..... Dem...." hun kiggede ned i bordet...

Jessice kiggede på Honey.. Hun tyggede lidt på det han havde sagt, sikke en problemfyldt ung fyr... Hun sad længe og overvejede hvad hun skulle sige eller gøre... "Vil du gerne over til dem? jeg går gerne med" hun smilte venligt til Honey og gav ham et kærligt klap på ryggen...

Bitter kiggede på Ren "Nå nå, hvem er det så?" han smilte provokerende....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors maj 19, 2011 8:29 am

Ren kiggede bare på Bitter et kort øjeblik, så begyndte han at smile. "Nårh bare en gammel barndomsveninde. Hvis du havde tænkt dig at prøve noget med hende, kan du lige så godt droppe det. For hun er nemlig til piger." da han sagde det sidste, begyndte han at grine provokerende. Han nød virkelig når han fik mulighed for at provokerer Bitter lidt.

Lyric var kommet frem på scenen nu sammen med sit band. Hun havde skiftet over til en kort, sort og rød nederdel, hun havde skiftet hættetrøjen ud med en flot sort corsage og støvlerne havde hun skiftet ud med et par knaldrøde højhælede sko. Hun fik pift fra flere nede foran scenen. Hun smilede til publikum og præsenterede sig selv og bandet. Derefter begyndte bandet at spille og hun begyndte at synge.

Tsura kiggede på klokken og så at den var langt over midnat. Hun kiggede sig hurtigt omkring i et sidste forsøg på at finde kusinen, da hun stadig ikke kunne se hende nogen steder besluttede hun sig for at gå hjem. "Jeg må hellere se at komme hjem nu. Jeg burde slet ikke være her. Hvis min familie finder ud ad det, så bliver der bare ballade." Hun drak det sidste af sin cola og rejste sig op for at gå. "Det var hyggeligt at møde jer allesammen." var det sidste hun sagde inden hun vinkede farvel til dem og gik sin vej. (Tsura er ude)

______________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya kiggede kort efter Tsura da hun gik sin vej. "Gad vide hvad hun lavede her, siden hun ikke burde være her. Det ligner ikke ligefrem et sted hendes far ville komme." mumlede hun til sig selv. Hun huskede sig selv på at spørge hende næste gang de mødtes. Hun lænede sig op ad Markus. "Sidste gang vi mødtes snakkede du om at du arbejdede i en børnehave. Hvor længe har du så gjort det?" spurgte hun oprigtigt interesseret. Hun smilte charmerende til Markus.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors maj 19, 2011 9:11 am

Lui var gået om bag scenen og stod bare og lyttede

_______________________________________-

Markus lyste ligt op "det har jeg gjort over et år nu he" han tog en slurk
"det helt utroligt at bruge sin daglig dag på børn man får jo næsten lov til at lege og prøve at sætte sig ind i deres verden of være deres helt hehe" han smillet glad "hva render du rundt og laver??"

____________________________________-

Honey så på pigen "naahh han henter mig når det piner ham for meget" honey fik øjnen kontakt med Bitter som han
hurtigt afbrød. han vil afprøve kræsen.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors maj 19, 2011 10:31 am

Jessica kiggede på Honey... "han???" hun undrede sig over hvad der skete.... Hun begyndte at sidde og kigge rundt på fyrene i baren.. Der var nu en del søde imellem... Hun begyndte igen at nulre sit hår imens hun kiggede på Honey.... "Hvad betød det mærke der?" hun var blevet nysgerrig....

Freja kiggede efter sin kusine da hun gik.. Så må hun også selvom det.... Hun tog en tår af sin cola og fulgte med i samtalen med de andre..

Bitter smilte overlegent til Ren.... "Årh så det derfor hun vil omgås dig... Hun er til piger" han grinte højlydt.... Han vendte sig imod sin kusine... "Hvis du kan løsrive dig fra alt dit flirteri, er det måske en god at finde ud af hvor Freja skal sove?" Han ignorerede på nuværende tidspunkt den øjenkontakt han havde haft med Honey, han undrede sig dog over hvem pigen var han sad med...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors maj 19, 2011 10:32 pm

Aneliya blev lidt irriteret over at være blevet afbrudt i den samtale hun havde med Markus. "Jeg må lige vende tilbage til dit spørgsmål om et øjeblik søde. Der er vist en som er lidt utålmodig." hun smilede drillende til Bitter. "Men jeg har et værelse ved siden af mit eget, som jeg stort set ikke bruger mere. Det kan hun bare få, men vi skal lige indrette det med seng osv, for det tror jeg nemlig ikke at der er længere." hun smilede "Men indtil da kan hun bare sove inde hos mig. Så kan vi også rigtig tøsesnakke." Hun smilede betroende til Freja, for at give hende det indtryk at hun kunne fortælle hende alt hun havde brug for at komme af med. Da hun havde sagt det vendte hun tilbage til den samtale hun havde haft med Markus inden de blev afbrudt. "Nå hvor kom vi fra? Nå ja du spurgte mig om hvad jeg lavede. Lige nu laver jeg ikke rigtig noget udover at nyde livet. Jeg har ikke rigtig besluttet mig hvilken retning jeg vil gå endnu, men jeg er så også kun 18, så jeg har god tid til at beslutte mig i." hun smilede rigtig sødt til ham.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren smilede stadig. Han ville ikke lade sådan en kommentar genere ham og han ville da slet ikke give Bitter den tilfredsstillelse at reagere på den som han troede han ville. "Jeg kan så sige så meget at hun ikke altid har været til piger og jeg ved det netop fordi jeg har kendt hende siden hun blev født." han smilede stadig. Han kiggede op på scenen for at se hvordan Lyric klarede sig. Han brød sig ikke særligt meget om det tøj hun havde valgt, men han kunne ikke gøre så meget ved det. Hun var jo trods alt 19 år nu. Hun var god til at synge, det kunne han også se på dem der stod nede foran scenen. De var virkelig vilde med hende. Han vendte sin opmærksomhed tilbage til Bitter, han var glad at han havde glemt alt om den uheldige kommentar for et stykke tid.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Lyric nød at se at publikummet var med hende og det fik hende til at give den endnu mere gas på scenen. Måske ville hendes far give dem en pladekontrakt i dag efter deres koncert. Hun vidste han befandt sig et eller andet sted i diskotekets VIP sektion og lyttede med.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre maj 20, 2011 1:36 am

"det er mafia´s logo" Munle Honey og lænet sig til baren med den ene hånd.
Han opfføret sig som om at det var ingen ting men bare en helt amelig ting imens omgrin dem slog
en meter omkreds om dem når de gik forbi af dem der høret det. Selv to fyr der holdt hinandens hænder slap pluslig hinanden
og gik langt væk fra dem indtil de ikke kunne se dem mere.
Honey skulde imod folk med et smil på læben. Han nød folk have resbekt for ham.

Markus smille bare "aah det ligesom børnene i børnehaven de kan heler ikke vente haha"
han kunne lade være han måtte bare sige det. "du har helt ret du har god tid med at finde noget og med den famille i har
under det mig ikke vis i har ligt mere tid end os andre"

Lui kigge på scenen bag fra. Hun var virkelig god og det gjorder Lui usikker. hun vil meget gerne have fast sang arbejde med sit band
men vis de blev overdøvet af et andte bandt ville de måske ikke have en chanse.
"hva så lui hva gør vi nu" Det var en fra hendes band der kom hen til hende.
Lui smillet bare og klappe person på kinden "vi nyder livet hva ellers" Hendes band skulle ikke mærke hendes usikkerhed.
Hun rette tasken og gik væk fra scenen.

________________________________________-

Billy kunne tydelig mærke han ikke var van til sådan nogen steder. Han var igang med at forsøge med at bevæge sig hen imod toiletterne.
"ah unskyld" fik han sagt op til flere gange når han ramt ind i folk
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 20, 2011 3:29 am

Jessica kiggede på Honey og sagde henkastet "nåh okay.." hun tog en tår af sin drink som om hun ikke helt havde hørt det.... Jessica kiggede over imod bordet hvor dem Honey kendte sad og hun så en fyr der så ret godt ud.. Hun smilte lidt for sig selv "Hvad med at præsentere mig for dine venner?" hun smilte venligt til Honey..

Bitter lænede sig ind over bordet og klap Markus en i baghovedet.... "Pas du hellere på, skulle jo nødig ske noget med dit kønne lille ansigt" han satte sig tilbage i stolen og tog et sug af sin smøg....

Freja sad bare for sig selv og kiggede ikke rigtig på de andre. Hun var helt væk i sine egne tanker...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre maj 20, 2011 4:01 am

Aneliya grinede af Markus' kommentar. Hun kunne tydeligt høre at den var møntet på Bitter. Hun fik sig lidt af et chok da Bitter lige pludselig slog Markus i baghovedet. "Heey, han sagde det bare for sjovt. Det er ingen grund til at blive grov." hun kiggede anklagende på Bitter. Hun vendte sig om mod Markus. "Er du okay Søde? Det gjorde vel ikke ondt?" hun begyndte at nusse ham der hvor Bitter havde slået ham.
Hun kom i tanke om at Markus egentlig havde sagt noget mere."Det har vi sikkert. Jeg har dog bare en far som presser meget på for at få mig til at studere økonomi, men det er bare så frygteligt kedeligt." hun smilede et skævt smil.

Ren grinede også af Markus kommentar. Han havde dog ondt af Markus da han fik et slag af Bitter. Han lagde dog hurtigt mærke til at Billy forsøgte at gå på toilettet selv og han skyndte sig derhen for at hjælpe ham. Han lagde armen beskyttende om Billys skulder. "Undskyld. Vær venlig at gøre plads." gentog han igen og igen for at få folk til at flytte sig.

Lyric var snart færdig med første halvdel af deres koncert. Da de var færdig skyndte hun sig ned fra scenen. Hun tog en trøje på for ikke at komme til at fryse. Hun kiggede sig om efter Lui, for hun havde nemlig set hende gå om bag scenen. Lyric så at hun var på vej væk fra scenen igen. Hun måtte småløbe efter hende. "Nå hvad syntes du om mig og mit indtil videre?" Kom det opstemt fra hende mens hun lagde en hånd på Lui's ene skulder da hun fik indhentet hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre maj 20, 2011 11:17 am

Markus smillet bare fjovet med et bedrøvet udtryk, men han tog ikke slagt så tungt.

________________________________________________-

Billy kigge taknemlig på ren og lunte med ud til toiletterne

Honey sukke "jaja" Han rejste sig og gik hen mod bordet

__________________________________________-

Lui vente sig og stoppe op og smille "det lød fedt ^^"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 20, 2011 7:44 pm

Freja havde listet sig væk, og hun håbede ikke nogen havde set hende. Hun var gået udenfor og var kravlet op i et træ i nærheden... Her sad hun og kiggede på stjernerne og månen. Selvom hun var omgivet af en masse mennesker, følte hun sig alligevel så alene. Hun kiggede over sin skulder ind igennem vinduet i baren hvor de andre sad. Hun så dem hygge sig og drejede hovedet væk igen. Hun trak benene op under sig og lagde hovedet på sine knæ og kiggede bare op på himlen inden hun gav et suk fra sig.

Bitter kiggede på Markus og Aneliya og fnyste bare... Han rejste sig og var på vej op til baren men gik ind i Honey som var på vej over til bordet med Jessica... "Se dig dog for..." han vrissede og gik videre op til baren hvor han bestilte en ny drink..

Jessica kiggede på Honey "Er du okay? Det var ikke specielt pænt gjort det der af ham..." hun rettede Honeys bluse... "Så du fin igen" hun smilte venligt til ham..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn maj 22, 2011 10:32 pm

Lyric smilede glad. "Godt, nu håber jeg bare at min far syntes det samme." hun kiggede ud mod VIP'en for at se om hun kunne se ham, men det kunne hun ikke. Hun træk ubekymret på skulderne. "Hey, vil du med ned til de andre igen?" hun sendte Lui et venligt smil.

Aneliya grinede lidt over Bitters reaktion. Hun lagde mærke til at Honey var på vej hen til dem sammen med den anden pige. "Nå der er du. Det ser da ud til at har hygget dig mens du var væk." hun smilede venligt til Honey. Hun vendte blikket om mod Markus igen og i forbifarten lagde hun mærke til at Freja var forsvundet. "Hey, hvor er Freja blevet af?" kom det lidt bekymret fra hende.

Ren blev stående ude foran toilettet og ventede på at Billy blev færdig.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn maj 22, 2011 11:00 pm

Honey vente sig i vrede og tyret det glas han have i hånden lige imod Bitter "RØVHUL!!!! DIN ÅNDSVAG IDEOT!!!"

Lui ryste på hovdet "jeg skal lige snakke med mit bandt ligt" Hun smille tilbage

Markus have det udmærket og han slappet mere af nu hvor Bitter gik sin vej
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn maj 22, 2011 11:50 pm

Bitter nåede lige at undgå glasset som splintrede på gulvet... Han kiggede bare på det og satte sig ned.. En fra baren gik hen og ryddede det op, de kendte godt brødrene, og derfor sagde ingen af dem noget...

Jessica kiggede overrasket på Honey... "Du har da vist temperament" hun smilte venligt til ham og grinte lidt for sig selv.... "Men han var nu også selv ude om det".... hun spejdede rundt og opdagede at fyren der var gået ind i Honey sad i baren... "Kender du ham egentlig?"

Freja havde ikke rykket sig.. Nogle folk havde lagt mærke til hun sad der og kiggede op, men hun var ligeglad. De kunne glo lige så meget de ville. Hun sukkede igen og kiggede op imod himlen..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man maj 23, 2011 12:03 am

Honey så helt ophiste på Bitter "Det er min åndsvag bror" Han gik igemmen folk og hen til Bitter og sit tybisk sure udtryk.
Han slog ham og han slog til. det godt vær Honey var en spinkel fyr men han kunne slå til.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man maj 23, 2011 12:21 am

Bitter kiggede overrasket på Honey.... "Hvad fanden er der galt med dig?" han stak ham en lussing....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man maj 23, 2011 1:27 am

"Okay helt i orden." smilede Lyric. Hun vinkede og gik hen til bordet hvor de andre sad. Hun så at Ren ikke var der, men tænkte at han sikkert var på toilettet. Så hun satte sig bare ned og ventede på at han kom tilbage. Hun lagde lige pludselig mærke til at der var noget tumult oppe ved baren. "Hey. Hvad sker der deroppe?" kom det fra hende. Hun håbede at det ikke var Ren som var røget i slagsmål. Hun kunne godt huske da han var en del af en bande hvor han røg ud i slagsmål konstant.

Aneliya hørte hvad Rens veninde sagde og det fik hende til at kigge op mod baren. Da hun så hvem det var skyld i tumulten, sukkede hun. "Åhh nej ikke igen." Hun rejste sig og gik op mod baren. "Okay hvad sker der her drenge?" hun stod og kiggede fra den ene til den anden og ventede på en forklaring. "Hvis i vil slås kan i så i det mindste ikke gå udenfor og gøre det? I stedet for at risikere at indblande nogen som ikke skal indblandes?" hun ventede stadig på en forklaring, men hun gad ikke have dem inde på diskoteket hvis de bare skulle slås.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man maj 23, 2011 2:11 am

Honey svare ikke han kom kun med et "HMP!" og så gik han bare sin vej uden noget vider.
ud af døren og stalt sig op af den. Han sendt dræber blikket til dørmændene så de hurtigt forlod døren imens han var der.

______________________________-

Markus drak bare vider. han have efterhånden regnet nu at det ikke var noget man blande sig i.
"det lød meget godt. Fik din far hørt det??" Markus valgte at starte en ny samtale med Lyric.
Han var vantil piger der er til piger så det fald ham helt normalt. men så igen Markus kan næsten snakke med alle vis han gad.

(kan ikke huske om Billy er kommet fra toilette)

Billy vasket sine hænder og kunne ikke lade vær med at kigge studrene på de fulde fyre og det hvide pulver stas som de
åbenbart putte op i næsen og gjorder et mærkelig skræmmen udtryk idet de fik det op.
En af fyren nev Billy i ballen idet de gik forbi ham på vej ud. "IH!" O///O Billy spran en meter op i chok
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man maj 23, 2011 3:29 am

Bitter kiggede efter Honey da han gik og gav en utilfreds lyd fra sig.. Han vendte sig om og drak videre. Han hørte godt sin kusine "pas du hellere din lille kæreste".... han vendte sig ikke om imod hende, og sagde det med en provokerende tone.

Jessica kiggede forvirret rundt, hun var ikke klar over hvad der var sket... Hun stod ved siden af Aneliya og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv..

Freja hørte tumult ved døren og kiggede sig over skuldren.. Hun så Honey stå der.. Hun sad der lidt og kiggede på ham, men rykkede sig ikke... hun håbede lidt han ikke så hende... Hun ønskede ikke nogen så hende i den tilstand det var derfor hun var gået ud.. Men så igen, hendes tøj var ikke just beregnet til at gemme sig i nu hun var blevet mere piget... Hun gemte sit hoved imellem sine arme og prøvede at gøre sig usynlig...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs maj 24, 2011 10:58 pm

Aneliya kiggede efter Honey da han gik sin vej. Derefter vendte hun blikket tilbage til Bitter i håb om at han så ville give hende en forklaring på hvad der var sket, men det så ikke ud til at han ville. Hun fik lidt af et chok da han derimod kaldte Markus hendes lille kæreste. "Vi er da ikke kærester....... Endnu." Hvis det stod til hende, skulle de nok blive kærester snart. Da hun ikke fik de svar hun ville have, vendte hun sig om for at gå tilbage til bordet, men støtte ved et uheld ind i Jessica. "Guud det må du virkelig undskylde, jeg havde ikke set du var kommet så tæt på." hun smilede undskyldende.

Lyric kiggede over mod Markus. Hun anede ikke hvem han var, men hun var glad for at der endelig var en som gad at snakke med hende foruden Ren og Lui. "Tak. Det håber jeg at han gjorde, for ellers er det ikke sikkert jeg får den pladekontrakt han har lovet mig." hun smilede et skævt smil.

Ren hørte Billys udbrud og skyndte sig ind til ham. "Hvad skete der Billy?" han kiggede bekymret på ham. Det ville ikke være så godt hvis der skete ham noget. Da det ikke så ud til at være sket noget alvorligt. "Kom Billy du kan fortælle det til mig på vej tilbage til bordet." Ren tænkte at det nok var en bedre idé at gå tilbage til bordet inden der rent faktisk skete noget alvorligt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons maj 25, 2011 3:40 am

"jeg krydser finger for dig" svare Markus med et smil imens han vister sine finger krydse over hinanden.
"så du har kendt Ren-chan længe??"

Billy holdt sin flovt på røven med sin ene hånd. Han var for flov til at sige noget og fuldte bare efter Ren.
De gik forbi fyren der have gjort det som sto med et stort grin da Billy gik forbi ham og rakte sin hånd ud for at rive ham i den anden balle.

Honey så bare ned i jorden. hans håndlanger kom hen til ham. "Kan i ikke fis hjem og skaf mig en ny mobil"
håndlangerne så ligt på hinanden efter som at man normalt ikke kan skaffe en mobil kl lort om natten og de var heler ikke
glade for at gå fra ham i det tidsrum "SIG MIG BLIVER DET I DAG ELLER OM HUNDEREDE ÅR!!" Honey have ikke tålmodighed til
noget lige nu og håndlangerne skyndte sig afsted.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons maj 25, 2011 9:48 am

Freja fik et chok da Honey råbte. Hun havde siddet i sin egen verden så hun faldt ned af træet, og slog sit hoved.. Hun lå og ømmede sig stille og rykkede sig ikke.. Måske havde ingen set hende...

Bitter sad bare for sig selv han gad ik nogen nu. En pige gik hen for at ville danse med ham, men han afviste hende pænt og hun gik igen... Han så Billy og Ren og besluttede at holde lidt øje med dem..

Jessica kiggede op... "Det gør ikke noget.... Vidste bare ikke lige hvor jeg skulle gå hen..." hun smilte.... "Jeg hedder Jessica.." hun rakte hånden frem for at hilse på Aneliya..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen