Nightmare

disko blasko (18-04-11)

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: disko blasko (18-04-11)

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre maj 13, 2011 5:09 am

Tsura blev en smule nedtrykt. "Ingen har fortjent at blive kaldt møgkøter." kom det lavt fra hende. Hun ville have spurgt efter den andens navn også, men nåede det ikke før han var smuttet hen til en anden fyr. Tsura opdagede lige pludselig 2 piger nærme sig dem og hun opdagede at den ene var hende som havde redet hende på baren. Hun begyndte straks at blive nervøs igen, for hvad nu hvis pigen havde ombestemt sig og besluttet sig for at det havde været en dårlig idé at beskytte hende fra bartenderen.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya smilte da hun så at Freja fulgte efter hende. Hun lagde mærke til at der var en eller anden tøs der generede Ren, men besluttede sig for at lade Bitter klare det. De nåede hen til Billy og Tsura. Aneliya lagde sin ene arm om Billys skulder. "Nå Billy hygger du dig?" hun sendte ham et venligt smil. Hun vendte sig mod Tsura. "Hey er det ikke dig fra baren?" hun smilte stadig. "Vi har vist ikke få hilst på hinanden. Mit navn er Aneliya og jeg må vist hellere gøre det klart fra starten af, at mig og mine 2 fætre her er fra den danske mafia" Hun pegede hen på Bitter og Honey. "Ren derover er min livvagt og han er også chef for mine andre livvagter." hun pegede endnu en gang, denne gang over mod Ren, for at vise at det var ham hun mente. "Og Billy her er nyt medlem. Jeg er nemlig hans værge indtil han fylder 18." hun smilte stadig. Hun håbede at det ikke skræmte pigen, at hun fortalte ligeud hvem de var.

____________________________________________________________________________________________________________________

"Mit navn er Tsura." Hun gad ikke at fortælle sit efternavn og hendes afstamning denne gang. Hun blev dog en smule overvældet over at finde ud af at de stort set allesammen var fra mafiaen, men det gjorde hende ikke så meget. Hun følte sig mere trygt efter at have fået det at vide og hun kunne med det samme se at Aneliya ikke havde fortrudt det hun havde gjort for hende på baren, for så ville hun have vist det nu.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren blev irriteret over at Bitter skulle blande sig. Der kom en fyr hen imod dem, som så ud til at han gerne ville have pigen med ud at danse. Han skubbede pigen over mod den nye fyr. "Se. Der er en som gerne vil danse og han har også tid til det." Heldigvis valgte pigen at danse med den anden fyr i stedet for. Ren vendte sig mod Bitter. "Hvad skulle du egentlig blande dig for? Er det da ikke dig som gerne så at jeg passede mit arbejde i stedet for at lave alt muligt andet?" han smilte skummelt til ham.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Fre maj 13, 2011 5:25 am

"ud af alle de gange min kære kusine har kunne smutte fra dig er fået mig til at under mig over om du overhovdet passer dit job"
Honey kom gåedne imod Bitter og Ren. "detsuden tror jeg heler ikke at min så kaldte bror kan danse han er jo ret skæv benet"
et smil dukke probekerne op

_________________________________-

"men men jeg har altid troret at møj køter var mit andte navn" et forvirret udtryk viste sig i Billy´s ansigt. skønt han ikke viste at det betød noget dårligt "selvom han altid var sur når han bruget det" han tog hånden til munden og så eftertænksomt ud
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 13, 2011 6:56 am

Bitter kiggede på Ren "Men, nu syntes jeg du i din arbejdstid skulle tage en dans, og så skal du jo egentlig adlyde mig..." han smilte overlegent til ham....
Han hørte Honeys ord og kiggede bare på ham "I det mindste er jeg ikke bange for at stå ved hvem jeg er.."

Freja stod og trippede bag Aneliya og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.. Hun kiggede op på scenen hvor hendes kusine stod. Hvorfor var hun her.. Hun kiggede rundt om sig og hev så fat i Billy "hvor blev Markus af?" hun kiggede undrende på ham...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre maj 13, 2011 7:19 am

Aneliya kom lige pludselig i tanke om at hun havde glemt at præsentere Freja. "Forresten det her er Freja.^^" hun stillede sig sådan Tsura kunne se hende. Da hun hørte Freja spørge efter Markus, begyndte hun også at undre sig over hvor han var. Hun syntes ikke rigtig at have set ham et stykke tid.
Hun hørte hvad Billy sagde. "Sødeste Billy, møgkøter er et skældsord man bruger om hunde der ikke opfører sig ordentligt." Hun smilte venligt til ham.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Tsura kiggede nysgerrigt på Freja. Hun så ud til at være samme alder som hende selv. Hun fulgte Frejas blik op mod scenen. Hun tog mod til sig og spurgte: "Kender du hende?" Hun pegede op på pigen oppe på scenen.

Ren vendte sig om mod pigen, som om han havde tænkt sig at gøre som Bitter sagde. "Desværre ser det ud til at tøsen er travlt optaget af at snave den fyr jeg skubbede hende ind i armene på." han smilte overlegent til Bitter. "Desuden hvis du vidste hvem jeg virkelig var, ville du nok ikke være så hurtig til at give mig ordre." han smilte stadig lige indtil han kom i tanke om hvad det egentlig var han havde sagt. Han blev straks irriteret på sig selv og ville ønske han kunne bide tungen af sig selv, så han ikke kom til at sige mere han ikke burde sige. Hvorfor havde han også sagt det?
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre maj 13, 2011 10:01 am

"virkelig" Billy linge en der tykke på ordene ligt "ah Markus gik vist på wc"

"HOLD DIN FUCKING KÆFT!!" kom det ud af munden på Honey og folk standse op i hva de have gang i og kigge på dem.
Honey sendte dem blikket og de forsat hurtig med hva de var gang med igen.
Han kigge på Ren "Hvem du virkelige er!!?? hva fanden mener du med det er du en spion!!" Han tog fat i kraven på Ren
"og vis du er så kommer du ikke til at leve meget længe for du holder bare fingerne væk fra min kusine dit røvhul"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 13, 2011 11:26 am

Freja kiggede tøvende på den nye pige... "Det min kusine..." ordene var kolde og uden synderlig begejstring.... Hun vendte sig om da hun hørte Honey råbte, og krøb sammen. Hun stod og overvejede om hun skulle løbe derover.... Men tøvede...

Bitter kiggede forbavset på Honey, "Sikke et humør du er i i dag hva.... Er der en fyr du lun på som ikke vil have dig?" han havde et fjoget grin på læben og i en provokerende tone..... Han tændte en smøg og lænte sig tilbage mod baren og tog en tår af sin drink...

Freja blev urolig over balladen og løb over til Billy og krammede sig ind til ham og gemte sit hoved i hans bryst.. Hun klemte hårdt uden hun selv lagde mærke til det...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn maj 15, 2011 12:27 am

Tsura kiggede endnu engang op på Frejas kusine. "Hun er god til at synge." Hun smilte venligt til Freja. Hun stadig lyst til selv at gå op scenen og synge.

________________________________________________________________________________________________________________________

"tch. Det kunne du lide at vide hvad stump?!" spurgte Ren provokerende Honey. "Men jeg kan fortælle så meget at jeg ikke er spion." han smilte overlegent. Han var glad for at Aneliya ikke var tæt nok på til at kunne høre dem.

________________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya blev lidt rolig over at vide at Markus ikke bare var smuttet uden at have sagt farvel, men bare gået på toilettet. "Hmm det har han da været længe om så." kom det smilende fra hende. Hun håbede at han snart kom tilbage. Hun ville gerne danse noget mere med ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn maj 15, 2011 2:57 am

en lussing blev afleveret på Ren´s og Bitter´s kind og med det var Honey gået i vrede væk fra dem i blandt menneskerne der danse imens
han trak sin mobil frem

______________________________________________________________________________--

Billy føglt pluslig en smerte i sit bryst og fald bag over. Hans krop have ikke noget at stå imod med da freja ligepluslig havet hivet fat i ham
"ah"

_________________________________________________________________________________

Markus kom tilfreds tilbage som tydlig tegn på at det trykket længe dog blev hans hænder ved med at rode ved bælte,
Det havet lykkes hans lynlås til bukserne at sidde fast i skjorten så han have kæmpet længe med det men måtte så give op.
"Øhm drenge vil en af jer give en hånd ^^; " med et fjovet grin og ligt rødmene
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn maj 15, 2011 6:08 am

Bitter kiggede efter Honey da han gik ud imellem folket og rystede bare på hovedet af ham. Han stak Ren et klap i baghovedet med en flad hånd.. "Hvad betød alt det der lige med vi ikke ved hvem du er??" han kiggede surt på Ren..

Freja faldt ovenpå Billy og følte sig flov. Hun kiggede på Billy da hun lå der og hun kunne mærke hun rødmede så hun gemte sit hoved i hans bryst "undskyld, undskyld, undskyld!" gentog hun igen og igen imens hun lå der..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn maj 15, 2011 10:46 pm

Aneliya så at Markus kom tilbage. Da der ikke var nogen som tilbød at hjælpe ham med sin lynlås, valgte hun at gøre det. "Her lad mig hjælpe dig med den." hun smilte et rigtig flirtende smil til ham. Hun gik hen til ham og lagde sig på knæ foran og begyndte at hjælpe med at få lynlås og skjorten fra hinanden.

Ren rystede hoved som for at ryste lussing af sig igen. Da han mærkede at Bitter daskede ham i hovedet. Han kiggede kort på ham. "Det kan være lige meget." det kom kort fra ham, inden han gav tegn til en af de andre livvagter om at holde øje mens han lige gik på toilettet og begyndte at gå mod toilettet.

Tsura anede ikke hvad hun skulle gøre, da hun opdagede at både Billy og Freja lå jorden. Hun endte ud med at hjælpe dem op igen og gik hen til dem for at gøre det.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn maj 15, 2011 11:19 pm

Billy lå og ømme sig for en stund

_____________________________________-

Markus kunne tydlig mærke hvordan den røde farve sted i ansigte på ham men han prøve at spille cool.
selvom det så meget forkert ud fra hans vinkle.
"m-mange tak" ^^
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man maj 16, 2011 8:28 am

Freja kiggede flovt ned i jorden og vidste slet ikke hvor hun skulle gøre af sig selv, men nåede da lige at sige tak til Tsura... Hun stod længe og fumlede med sine fingre før hun kiggede op på Billy, selvom hun vidste hendes kinder var røde "Undskyld Billy, jeg tænkte mig ikke om..."

Bitter kiggede efter Ren da han gik... "Idiot, hvis han tror han slipper så nemt er han dum" mumlede han for sig selv inden han tændte en smøg og kiggede efter Honey...

Jessica var gået ind på diskoet, og hun havde afleveret sin jakke i garderobe, hun havde en flot sort kjole på som sad tæt til kroppen, med nogle fine detaljer omkring brystet, og på fødderne havde hun nogle flotte høje hæle. Hendes lange lyserøde hår var samlet i en lang fletning som hang henover den ene skulder. I hånden havde hun en taske som matchede, og hendes makeup var fejlfri. Hun hoppede et par skridt til siden da en lille fyr med lyst hår der fumlede med sin mobil var ved at gå ind i hende.. "Hov, pas lige på lille ven.." fik hun sagt inden hun gik videre, om han fulgte efter hende vidste hun ikke hun var også ligeglad.
Hun satte sig ved et bord og så en samling folk stå sammen og hun kiggede nysgerrigt på dem. Hun så en fyr gå fra baren og ud på toilettet. Hun satte sig og holdt øje med dem og nulrede enden af sin fletning imellem sine fingre som hun så tit gjorde.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man maj 16, 2011 9:39 am

Aneliya kiggede smilende op til Markus. "Så lidt." kort tid efter lykkes det hende at få skjorten fri at lynlåsen. "Sådan. Så er det ordnet." Hun lukkede bukserne for ham og sørgede for at skjorten ikke kom i klemme igen, inden hun rejste sig op. Hun smilede stadig og lagde mærke til at han var knaldrød i ansigtet. Det fik hende til at smile endnu mere. "Hey har du lyst til at danse en gang til?" kom det flirtende fra hende.

______________________________________________________________________________________________________________________

Tsura smilte glad. "Det var så lidt." kom det en smule forlegent fra hende. Hun var absolut ikke vant til at folk sagde tak til hende, når hun hjalp dem.

Da Ren kom ud på gangen hvor toilettet var, var der bare én lang kø. Han håbede at folk ville skynde sig lidt. Han havde brug for at være alene et lille øjeblik for at samle sig selv og for at sørge for at han kom til at sige noget mere han ikke skulle sige.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man maj 16, 2011 9:43 am

Honey tabet mobilen idet han bliver ramt ind i en fremmede pige. Hun sage noget men han gad ikke at gør noget ved det.
Han begynder at lede efter sin mobil på gulvet "forhelve"

Markus smillet "det vil jeg da selvføglig" han tog hendes hånd og trak hende med ud på danse gulvet.

"det er okay" svart billy stille

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man maj 16, 2011 9:47 am

Freja prøvede at samle sig, hun kiggede desperat ud imellem folkene, men hun kunne ikke se ham... Hun sukkede stille for sig selv...

Bitter gik hen bagved Freja og gav hende et kram, hun stivnede et sekund men slappede så af.... Han kiggede på Tsura "hey... du må undskylde jeg fik lige travlt... Hvem er du? Er du en ven af Billy?" han smilte venligt til Billy...

Jessica kiggede på Aneliya og Markus som dansede.. Hun følte en sug af jalousi i sig, hun var træt af at være alene, men der var aldrig nogle mænd som var gode nok. Hun spejdede lokalet, men fandt ingen. Hun sukkede opgivende....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man maj 16, 2011 10:42 am

Aneliya smilte rigtig glad, da Markus sagde ja til at danse med hende. "Fedt." Var det eneste hun lige kunne komme på. Hun nød at danse med ham og syntes at han var rigtig god til det.

Tsura fik et lille chok da Bitter dukkede op bag Freja, hun havde slet ikke set ham komme. Hun blev en smule forlegent, for denne gang kunne hun bedre se ham og da hun så at han så rigtig godt ud. Begyndte hun at rødme. Hun rakte sin hånd frem for at sige goddag. "Jeg hedder Tsura og jeg har kun lige mødt Billy i dag." hun sendte ham et lille forsigtigt smil.

Det blev endelig Rens tur og han skyndte sig ind på toilettet. Han stillede sig foran spejlet og kiggede kort ind i det inden han tændte for vandhanen og lod vandet rende lidt inden han plaskede det i hovedet. Han fik det straks lidt bedre. Han blev der nogle minutter mere inden han gik ud derfra. Da han var på vej ind på selve diskoteket igen stødte han ind i en rødhåret pige. "Det må du sgu undskylde." Han hjalp hende med at finde balancen igen. Da hun havde fundet den igen, fik han set ordentlig på hende og han syntes hun så underligt bekendt ud.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Lyric mærkede nogen støde ind i hende, men hun fik ikke set hvem det var, for hun mistede balancen og kæmpede med at få den igen. Heldigvis var ham som var stødt ind i hende, galant nok til at sige undskyld og at hjælpe hende med at finde balancen. Da hun havde fundet den kiggede hun op på ham. Da hun så at det var Ren blev hun helt vildt glad. Det var længe siden hun havde set ham sidst og havde ikke forventet at se ham i Danmark. "OMG*. Er det dig Ren? Det er godt nok længe siden jeg har set dig." kom det glad fra hende og hun faldt ham straks om halsen for at give ham et ordentlig knus. Da hun kunne se at han ikke rigtig komme i tanke om hvem hun var, udbrød hun anklagende: "Sig mig kan du ikke huske mig? Det er mig Lyric." hun smilte for at vise at hun ikke var rigtig sur.

Der gik endelig et lys op for Ren, da han hørte hendes. "Ja, det er så sandelig længe siden." sagde han smilende. Han gav hende et kram for at undskylde at han ikke havde kunnet genkende hende med det samme.

*Oh My God = åh min gud.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs maj 17, 2011 12:53 am

Honey stod pluslig bag den let lyserød hårt pige. "DU budet faktis os tag se dig for! jeg prøve faktis at ungå at ramme dig"
Han stod fornærmet men hænderne over kors med mobilen i den ene hånd eller det der var tilbage af den. Nogle af dem der danse
have ikke noget at se den før de pluslig var kommet til at træde på den.

Lui var nu bag scenen for at få for aften fortjensete
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs maj 17, 2011 1:32 am

Bitter smilte til Tsura... "Hey Tsura, jeg er Bitter...." han rakte hende høfligt hånden for at hilse på hende...

Freja kiggede på Billy tøvende vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv... Turde hun?? Hun samlede sit mod.. "Billy...." hun stod og kiggede genert ned i jorden "Vil du danse??" hun kunne mærke kinderne blev røde, hun var ikke en god danser men syntes det var sjovt...

Jessica kiggede på den lille fyr "Undskyld, det var ikke med vilje.. Jeg tror vi begge var lidt skyld i det" Hun smilte flirtende til ham... Hun opdagede hans telefon og kiggede undrende på den... "gik den i stykker?? det jeg ked af.. Lad mig give dig en drink" hun smilte undskyldende til ham og klappede på pladsen ved siden af sig..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons maj 18, 2011 3:13 am

Tsura rødmede svagt og klemte Bitters hånd inden hun slap den igen. "Hej Bitter." Hun smilte forlegent og anede ikke hvor hun skulle gøre af sig selv. Hun var slet ikke vant til at fyre ofrede hende nogen form for opmærksomhed.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede over mod de andre og nu så han at Aneliya dansede med Markus igen. Han så ikke særlig tilfreds ud ved synet af det. Han vendte sit blik tilbage til Lyric og sukkede. "Jeg må vist hellere se at komme tilbage til mit arbejde som livvagt." han smilte svagt til hende og begyndte at gå over mod de andre igen. Han mærkede lige pludselig at Lyric tog fat i ham. "Hey lad mig komme med. Så kan du præsentere mig. Jeg har alligevel ikke noget bedre at fortage den næste halve time." kom det smilende fra hende. Han kiggede lidt på hende og kiggede så over mod de andre. Han vidste ikke hvor god en idé det var, men besluttede sig for at lade hende komme med. "Så kom da." svarede han hende og begyndte endnu en gang at gå mod de andre.

Lyric gav et lille hop af glæde over at få lov til at komme med. Hun måtte småløbe for at kunne følge med Ren. Da de kom derhen så Lyric 2 piger som så rimelig godt ud og hun tog fat i Rens arm for ikke at komme til at tage på dem. Det ville være for uhøfligt af hende. Især når hun slet ikke kendte dem. Hun lagde lige pludselig mærke til at en anden pige, som også så pænt godt ud, faktisk så syntes hun at hun så fantastisk godt ud, men hun opdagede at pigen holdte en fyr i hånden og det lagde med det samme beslag på hende. For hun brød sig ikke om at tage på andre folks piger.

____________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya havde taget Markus i hånden og begyndte at gå tilbage til de andre, da musikken holdt op. Hun var også blevet tørstig. "Har du lyst til noget at drikke?" Spurgte hun Markus smilende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons maj 18, 2011 6:59 am

Honey sukke og rulle med øjne hvor efter han satte sig hvor pigen have klappet på en stol.
Han nikke til en drink hvor efter han stak manden på baren hans mobil og ba ham om at smide den ud.
"Du er ikke bange af dig"

Billy ryste på hovdet. Han have ikke lige frem lyst til at blive slæpt ud på dansegulvet igen

_________________________________________-

Lui kom hen til dem "fik du lige afslag kære kusine" Hun smillet bare venligt og fri gav sit hår fra rottehalerne.
"vil du have en sodavand Freja??" Hun hev sin pung frem fra skuldertasken.
Hun mærke tydeligt freja´s kolde blik og det gik Lui meget på men hun viste det ikke.

___________________________-

Markus hygge sig stort
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons maj 18, 2011 8:27 am

Jessice bestilte noget til sig selv og til Honey.. Hun kiggede overraskende på Honey "bange?" hun undrede sig over hans udtryk og små grinte lidt.. Hun nulrede sit hår i fingrene og kiggede op igennem sine lange øjenvipper "Burde jeg være bange for dig da?" hun have en anelse af flirt i tonen...

Freja skulle til at svarer Billy da hun hørte sin kusine. Hun knyttede sine hænder og vendte sig om, og skulle til at sige noget med droppede det. Hun orkede hende ikke... Hun kiggede bare på hende... "Jeg har noget at drikke tak, det har Bitter sørget for" hun nikkede over imod ham..
Hun vendte sig igen imod Billy.. "Er du sikker? jeg ikke god til at danse, men kunne da være sjovt" hun smilte venligt...

Bitter kiggede på Tsura og lagde mærke til Tsura rødmede og smilte lidt for sig selv... Han kunne hører Ren bagved sig og vendte sig om.. "Tror du virkelig du slipper så nemt? Jeg har ikke tænkt mig at glemme den kommentar...." han vendte sig igen mod Tsura.. "Vil du ha noget at drikke? Du ser tørstig ud." på hans mest galante måde tog han hendes hånd imens han spurgte hende... Han kunne godt lide hun blev så genert. det styrkede hans selvtilid.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons maj 18, 2011 9:15 am

"Hvilken kommentar?" kom det fra Lyric. Hun kiggede undrende op på Ren, for at finde ud af hvad der foregik. Hun knugede stadig om hans arm, for hun var ikke sikker nok på sig selv endnu til at hun ville slippe. Hun kiggede frem mellem dem alle sammen. Hendes nysgerrighed var vågnet og hun ville frygteligt gerne vide hvad der foregik.

Ren kiggede kort på Lyric inden han sagde: "Det skal du ikke bryde dit kønne lille hoved med." han smilede til hende. Han kiggede irriteret efter Bitter. Han håbede ikke at Lyric kom til at fortælle noget hun ikke skulle om ham, det ville være rigtig uheldigt at gøre det på nuværende tidspunkt.

"Årh kom nuu." Lyric sendte Ren et par hundeøjne og en trutmund for at få ham til at fortælle det hun gerne ville vide. Det havde altid hjulpet at sende ham hundeøjne og en trutmund, men det så ikke ud til at ville hjælpe denne gang, for han sagde: "Det, der hjælper ikke denne gang min pige og det har det ikke gjort siden du fortalte mig at du var til piger." han sendte hende et drillende smil.

Tsura rødmede endnu mere da Bitter tog hendes hånd. "J-ja tak. D-det ville være d-dejligt med noget at drikke." Hun fulgte forlegent efter ham op til baren. Hun kom i tanke om at hun hellere måtte sige at hun ikke måtte drikke alkohol. "M-men ingen alkohol. J-jeg må ikke drikke det." kom det fra hende.

Aneliya nåede at se at Bitter var på vej op til baren. "Hey finder du ikke et bord hvor vi alle sammen kan sidde?" spurgte hun Markus. "Så sørger Bitter og jeg for noget at drikke. Hvad vil du have?" fortsatte hun smilende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors maj 19, 2011 3:04 am

Billy ryste endnu mere på hovdet og bakke bag ud men han støtte ind i en dreng

Honey løtfe et øjnebryn men æod det falde igen. "jeg er alsår 16" han føglte engrund til at nævne sin adler.
Han tog sin pund op og viste hende mafians logo. Det budte hun da kende og der var en ingen grund til at sige det så alle
kunne hører det plus han føglte ikke rigtig for at tale.

"jo selvføglig. bare en sommerbye vil være fint" Markus begyndt at gå ledene efter et bor hvor de alle kunne
være.

_________________________________________________-

"Årh hold dog op freja hva fanden har jeg overhovdet gjordt dig??" nu gik det Lui for meget på
at hun bare måtte ud med det. "eller er det fordi jeg er på den forkerte side af famillen??" Hun stod med hænderne
i siden
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors maj 19, 2011 3:20 am

Freja kiggede på Billy og blev enig om at acceptere hans nej... Hun kiggede på Lui... "Familie..." hun tyggede på ordene.. Hun vidste ikke helt hvorfor hun var så sur på Lui, det var nok mest af alt fordi hun var sur på alle dem som ikke havde gjort noget for at få hende ud af det mareridt hun levede i.. Men... Kunne hun bebrejde dem det, vidste Lui det overhovedet? Hun stod i sine egne tanker om vågnede først op da Bitter kom tilbage med hende og tog hende og Lui med over til bordet ved de andre. Hun satte sig bare og kiggede ned i bordet..

Bitter stillede al drikkelsen de havde købt på bordet og tændte sin smøg og lænede sig godt tilbage i sædet... "Hvor blev Honey af?" han kiggede efter ham, men kunne ikke få øje på ham...

Jessica kiggede bare på Honeys pung som et stort spørgsmålstegn og smågrinte lidt... "Du er nu lidt kær" hun nussede ham lidt i håret inden hun satte sig og drak det tjeneren var kommet med... Hun kiggede på Honey "Undskyld mine manér.. Jeg hedder Jessica..." hun rakte ham hånden som for at hilse på ham...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors maj 19, 2011 4:03 am

Aneliya havde hjulpet Bitter og Tsura med at bære al drikkelsen ned til bordet. Hun hørte hans spørgsmål. "Jeg tror jeg så ham sammen med en eller anden pige for et øjeblik siden." hun smilede. "Hehe, jeg tror faktisk hun prøvede at flirte med ham, men kan hun godt glemme alt om." hun begyndte at grine. Hun rakte Markus hans sommersby og satte sig ved siden af ham. Hun tog en tår af den drink hun havde valgt.

Tsura havde også stillet den drikkelse hun havde båret på bordet og taget den ene cola. Hun vidste ikke rigtig hvor hun skulle sætte sig, men besluttede sig så for at sætte sig ved siden af Bitter. Hun kom lige pludselig i tanke om at hun egentlig var her sammen med sin kusine. Hun begyndte at kigge sig om efter hende igen, som hun havde gjort før hun var stødt ind i dem omkring sig.

Ren var fulgt efter de andre hen til bordet og sat sig på en stol, hvorfra han kunne holde øje med det hele. Før han vidste af det havde Lyric sat sig på skødet af ham. "Hvad skulle det nu til for?" spurgte han hende.

"Relax honey*. Jeg sidder her kun fordi der ikke er andre steder at sidde." hun sendte ham et charmerende smil. "Desuden så skal jeg alligevel snart op på scenen sammen med mit band." Hun kiggede over på Lui. "Hey det lød mega godt, det du lavede oppe på scenen." Hun sendte hende et venligt smil.

*Rolig skat
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen