Nightmare

disko blasko (18-04-11)

Side 2 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: disko blasko (18-04-11)

Indlæg  Pretty--Kitty on Man apr 25, 2011 5:54 am

Aneliya lagde sit hoved ned på Markus' ene skulder og trykkede sig endnu tættere ind til ham. Da sangen sluttede tog hun ham i hånden og gik tilbage mod de andre. Hun fik lidt af et chok da hun så hvad der var sket og hvad der muligvis snart ville ske. Aneliya tænkte sig hurtigt om for at finde en mulighed for at stoppe det, men hun glemte det i det øjeblik hun hørte den fremmede fyrs kommentar om Bitter og Billy. Hun slap Markus' hånd og gik stille og roligt tættere på fyren. "Nu synes jeg du skal tage og passe lidt på hvad du siger om MIN familie. Det kunne gå hen og gå grueligt galt lige pludselig." Hun havde skjult sit ansigt bag sit hår indtil hun kom helt hen til fyren. Nu rejste hun sig i sin fulde højde, skubbede håret tilbage så det ikke længere skjulte ansigtet. Hendes ansigtsudtryk var koldt og vredt. Hun begyndte langsomt at få et smil frem på læberne og det var alt andet end venligt. Der var også kommet noget myndigt over hende nu.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren fik styr på sig selv og valgte ikke at kommentere det Bitter havde sagt til ham. Da han hørte hvad fyren sagde om Billy, tog han sin jakke af og lagde den på en stol som var i nærheden. I det han gjorde det kunne man se at han havde en pistol på sig. Han havde tænkt at det nok havde været en god idé at have en eller anden form for våben på sig i tilfælde af der skulle ske noget, men han havde håbet at han ikke ville få brug for den. Han tog fat i Billy og skubbede ham hen til Markus og pigen fra scenen. "Her, pas på ham. Der er ingen grund til at han bliver blandet i det her også." han måtte nærmest råbe det til dem for dj'en havde lige skruet op for musikken. Han stillede sig hen ved siden af Aneliya for at passe på hende.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Man apr 25, 2011 8:26 am

Billy snuplet næsten da han blev sendt over til Markus og Lui.

Markus lade en rolig hånd på skulderne af Billy "Okay dokey Ren-chan den er i vinkl" svare han med et smil

Lui lade armene på kryds og skifte vægt over til den anden fod og da hun skulle til at sige noget var der pluslig
dukket en ny dreng op som spærdet med sin ene hånd Ren´s pistol så Ren ikke kun tag den og før andre så den.

______________________________________________________________________________________

"er du fuldstændi gået fra forstangen!!!" Honey så meget ud tilfreds på Ren. Han vifte med hånd og hans håndlaner stalt sig ved den fuld fyr for at hjælpe ham ud. "SKYDE VÅBEN I ET DISKOTEK!! DET ER NOGET MAN ORDENE UDEN FOR DIN IDEOT!!" Honey var temlig muggen og nu have han ligt mulighed for at komme ligt af med det.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man apr 25, 2011 8:31 am

Bitter lagde sin smøg i askebægeret og trak vejret tungt.. Han skubbede sig igennem alle de andre og sørgede for Ren faldt på røven da han skubbede til ham, inden han knyttede sin hånd og slog igennem med al sin kraft mod den andens fyrs kind, så aklede bagover.... Han skulle til at slå igen da Freja kom løbende ind og krammede sig ind til ham "Lad være...." hun gemte sit hoved i hans bryst.... "Jeg vil ikke have der sker dig noget..."
Freja ligende ikke sig selv, hun gik i mere piget tøj efter opholdet hos familien hansen... Hun havde en kort nedredel på der havde skørt der struttede ud til alle sider, og lange strømper der sad over knæene. Hun havde også en sort top på... Hendes hår så for en gangs skyld ordenligt ud.. Hun var kommet sammen med Honey men havde holdt sig i baggrunden...

Bitter kiggede ned på hende og samlede sine tanker og sin vrede, men rørte sig ikke ud af stedet...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Ons apr 27, 2011 10:50 am

------NPC------
fyren med 70 brillerne og pigen var nu slæbt helt væk, selvom det aldrig gik op for ham at det var håndlanger og ikke dørmænd der smed ham ud.
tilgengæld var håndlangerne nu travlt optaget med at diskutere med de rigtige dørmænd efter der var kommet nogle enkelte folk hen og sagt at der var tale om at flokken havde en pistol på sig. men det lykkedes dem at få dem overtalt til at lade det gå hen siden de var professionelle bodyguards.

og efter lidt tid var folk omkring gruppen heller ikke så nysgerrige mere, de havde trossalt set bedre slagsmål på diskoteket.
Lemming

Antal indlæg : 21

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons apr 27, 2011 7:50 pm

Ren sukkede over at Markus stadig kaldte ham chan, men han kunne ikke gøre så meget ved det. Han kiggede irriteret ned på Honey. "Undskyld men var der nogen som snakkede om at bruge den herinde? Jeg havde højst tænkt mig at bruge det til at skræmme fyren med." Ren mærkede pludselig nogen skubbede til ham og han røg en tur på gulvet. Lige i det han ramte gulvet var han glad for at han havde sørget for at hans pistol var låst sådan at den ikke ville gå af. Han kiggede vredt op på Bitter, men da han så hans udtryk valgte han at lade være med at sige noget til ham, for Bitter lignede ikke en der havde set Ren havde en pistol på sig, men han havde muligvis hørt hvad Honey havde råbt.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya begyndte først at slappe af igen da håndlangerne førte fyren og hans pige væk fra dem. Hun lagde sin ene hånd på Bitters skulder for at få hans opmærksomhed. "Det var et godt slag." Hun smilte venligt til ham for at vise at mente det. Hun opdagede lige pludselig at Freja og Honey var kommet til. "Jamen dog Freja. Hvordan er det du ser ud?" Hun trak Freja smilende hen til sig. Hun stillede Freja sådan at hun kunne se hende ordentlig. "Det ser godt ud." Hun smilte et oprigtigt smil til hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 28, 2011 1:23 am

"DET GIVER SKU DA FLERE PROBLEMMER NÅR ALLE KAN SE DET!! HELDIGT FOR DIG AT DØREMANDEN IK GAD GØR NOGET UD AF DET!!!"
Honey havet hivet fat i Ren´s krave imens han sad ned for det passe til Honey at kunne nå nu. Han så
ikke lige frem tilfreds ud honey. Han var trådt i mafia leder posisoin forengangs skyld.
"og styr din kammer tone" Han slap Ren da han sage det siste ord. "for engang skyld skal du være glad for at min bror var der"

Markus studer ligt drengen de kaldte for Honey og huske første møde med dem. opføret Honey sig ikke ligt mere moden
end siste gang. Markus rykke bare på skuldrene med en lille lettes over at det ikke var gået værrer. han klappe roligt Billy på
ryggen. "Hva er en diskotek uden slåes kamp XD"

Billy nikke bare OO;;;

Lui stod og kigge på sine negle et øjne blik "drenge suk" hvorefter da flok flytte ligt rundt kunne hun se Freja og især da aneliye nævnte hendes navn. "jamen dog jamen dog kusine længe siden" Hun stod nu med hænderne i siden.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 28, 2011 8:50 am

Bitter vendte sig om mod Ren og skulle til at sige noget, men opdagede Honey kom ham langt i forekøbet og han smilte bare tilfreds i stedet..... Han gik hen til Honey og stoppede og kiggede på ham men sagde intet.... Før han til sidst spurgte ham "skal du ha noget at drikke?" Han kiggede på Billy inden Honey nåede at svarer... "Er du okay Billy?? Lad være og høre efter hvad han sagde, han er bare fuld.. Kom,lad os finde din cola.." Han lagde armen om Billy og tog ham med hen til baren.. han vendte sig lige hurtigt om mod Honey "Tilbudet står fast hvis du vil have noget at drikke.."

Freja kiggede forlegent på Aneliya og stod og fumlede med sine hænder bag ryggen.... "Det noget af det jeg fik af dig, og noget af det Honey har givet mig" hun smilte stort da hun nævnte hans navn og følte hun blev rød i kinderne så hun kiggede ned i jorden... Så hørte hun stemmen... Hun kiggede langsomt op "Lui....." hun kiggede bare på hende med kolde øjne.... "Hvad laver du her??"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 30, 2011 10:49 pm

Ren sukkede endnu engang og rejste sig op. "Han gør netop ikke noget ud af det fordi han har fået af vide at vi er professionelle bodyguards og de har sjovt nok ret til at have våben på sig for at kunne passe på dem, de nu engang skal passe på." han smilte et blændende smil til Honey.

______________________________________________________________________________________________________________________

Tsura var blevet hevet med i byen af en af sine kusiner som skulle mødes med en eller anden, som Tsura ikke vidste hvem var. Hun havde måtte holde det hemmeligt for at der ikke var nogen i familien som fandt ud af at de var taget i byen. For det var ikke ligefrem noget en sigøjner havde lov til at gøre, Så hun havde fået kusinen til at love at de højst ville blive en time og så gå igen, men nu var de blevet væk fra hinanden og Tsura havde gået og ledt efter hende. Hun var gået forbi scenen et par gange og hun havde også højt hende pigen som havde været deroppe og synge. Hun ville selv gerne derop og synge men hun turde ikke at spørge nogen af dem som arbejdede der om hun måtte, hun var bange for hvordan de ville reagere når de så hun var sigøjner.
Uden at se sig for var hun kommet til at gå ind i en fyr med noget mørke brunt hår. Hun vendte sig om og kiggede forskræmt op ham. "Undskyld det var ikke med vilje." kom det lavt fra hende. Hun vidste ikke rigtig hvor hun skulle gøre af sig.

______________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya kiggede stadig smilende på Freja. "Jeg er glad for at høre at de har taget sig ordentlig af dig mens jeg har været væk." Hun nussede Freja i håret. Aneliya lagde mærke til at Freja fik et koldt udtryk i øjnene og hun kiggede sig om for at finde grunden til det og hendes blik faldt på Lui. Nu kom hun i tanke hvem det var pigen sådan lignede. Det var jo den lille Freja hun lignede.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn maj 01, 2011 7:22 am

Markus vente sig om for at se hvem der ramte ham "haløj du der ^^"

Honey viste sit tybiske oppuste muggen udtryk til Ren.

Lui tog fat i freja´s arm "Uhhh du har forandre dig kusine hihi"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn maj 01, 2011 9:12 am

Freja trak sin arm til sig... Hun kiggede op på sin kusine som hun havde gjort mod Honey og Bitters far, med selvsikkerhed "Du svarede mig ikke på hvad du laver her..." hun forholdt sig helt rolig, noget hun havde lært var godt at kunne efter hun havde boet en uge hos familien Hansen, der var man nødt til det...

Bitter drak det sidste af sit glas, og gik hen bag Ren og gav ham en dumflad i baghovedet... "Det giver dig ikke ret til at trække den når det passer dig, eller vise den frem.. Eller kompensere du for noget?" Han var ikke i godt humør i dag, der var noget som gik ham på, men han var ikke selv helt klar over hvad. Han hørte Freja og vendte sig om for at se hvad der skete og gik hen ved siden af Honey og puffede provokerende til ham "Skal du ikke passe på din kæreste? Hun virker ikke tilfreds" han grinte smørret..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn maj 01, 2011 10:40 pm

Aneliya stod lidt og betragtede de 2 piger. "Freja, søde. Har hun gjort dig noget, som gør at du ikke vil være i nærheden af hende? For jeg kan hurtigt arrangere det sådan at hun ikke længere opholder sig her." hun smilte et venligt smil til Freja og ofrede ikke noget af sin opmærksomhed til Lui. Hun havde ikke helt brudt sig om den tone der var i hendes stemme, da hun havde kommenteret at Freja havde forandret sig.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Tsura var som frosset fast til stedet. Hun anede ikke hvad hun skulle gøre. Hun troede at fyren ville blive sur over at hun var stødt ind i ham, men det viste sig at han rent faktisk var venlig overfor hende. Det gjorde hende endnu mere rådvild om hvad hun skulle gøre. "D-d-det må d-d-du virkelig un-un-undskylde, d-d-det var ikke med vilje." Hun begyndte at stamme, da hun gentaget sin undskyldning og begyndte at bakke sig væk fra ham, hvorefter hun straks kom til at gå ind i en anden person. Hun så ikke hvem det var hun gik ind i denne gang, men hun fik et glimt af noget blondt.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren gad ikke og svare på det Bitter sagde. Han var ved at være godt træt af den måde de var begyndt at behandle ham på. Så træt at han gentagne gange havde været tæt på at afsløre hvem han i virkeligheden var til Aneliyas far. Han havde overvejet at fortælle dem hvem han var, men han var stadig lidt betænkeligt over det. Han var dog sikker på at de ville behandle ham anderledes hvis han fortalte det. Han havde heldigvis sørget for at de ikke kunne finde ud af noget om ham på egen hånd. Han havde lært en ting eller 2 om hvordan man skjulte sine spor i den bande han var medlem af engang.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man maj 02, 2011 8:45 am

Honey sukke over sin bror kommetar men unlod at svare på den "men han har ret han passe jo sit arbejde og eftersom du har snakket med ejeren her inde så trækker jeg mine ord tilbage" han gjorder et hurtig buk for ren men han nået ikke at rette sig op da en pige ramte ham så han fald over mod Ren.

Billy kigge bare forvirret frem og tilbage

Lui smille roligt "for at lede efter dig hva elles nu må jeg jo selv besteme hva jeg vil plus jeg blev træt at hør familen snakke som om du ikke fandtens alsår. du er jo trods al min kusine" svar hun bestemt
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man maj 02, 2011 10:20 pm

Freja kiggede bare på sin kusine, og vidste ikke helt hvad hun skulle svarer, hun anede Honey var ved at falde og løb direkte forbi sin kusine og over for at hjælpe Honey... "Er du okay?" hun kiggede bekymrende på ham....

Bitter kiggede på det hele der smilte og grinte lidt for sig selv.. Han vendte sig imod sin kusine, "Nåh.. Skal vi finde noget du kan drikke? Ren har jo ikke sørget for det.." han kiggede over mod Markus "Du må også gerne få noget at drikke.." Han gik over til baren og bestilte hvad de ville have før han igen kiggede på sin kusine "Hvad planen egentlig med Freja?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man maj 02, 2011 11:23 pm

Aneliya kiggede smilende på Bitter. "Det lyder som en god idé." Hun fulgte efter ham op til baren. Hun kiggede op på ham, da han nævnte Freja. "Hmm, jeg ved ikke. I første omgang et ordentligt sted at bo i stedet for den grotte hun har valgt at bo i. Jeg tror også hun måske har brug for noget psykologhjælp eller måske bare en at snakke mere privat med." hun kiggede over mod Freja et øjeblik før hun vendte sit blik tilbage til Bitter. "Jeg tror nemlig hun har nogle problemer som hun er nødt til at snakke om. Jeg har nemlig lagt mærke til at hun nærmest går i panik, når vi begynder at lyde bare den mindste smule vrede eller hvis der er vold indblandet. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der sket hende, siden hun reagere så voldsomt på det." Hun havde fået et lidt bekymret udtryk i øjnene nu, for hun havde en fornemmelse af at hun nok ikke ville bryde sig særligt meget om det svar hun ville få. Hun tog imod drinken Bitter rakte hende og tog en tår inden fortsatte. "Derefter kan vi så overveje om hun skal have en uddannelse eller et job. Men hvad siger du til det?" hun kiggede op på ham med et smil.

Ren fik sig noget af en overraskelse da Honey lige pludselig faldt over imod ham. Han greb ham dog i sidste øjeblik inden han ramte gulvet.

Tsura blev rigtig fortvivlet nu. Kunne hun da ikke gøre noget rigtigt eller hvad? Hun vendte sig om mod Honey."D-det må du vi-virkeligt undskylde. E-er du o-okay?" Hun begyndte at stamme igen. Hun turde ikke rigtigt at række en hjælpende hånd til ham i tilfælde af at han ville slå hendes hånd væk og ikke acceptere at hun bare ville hjælpe.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs maj 03, 2011 6:44 am

Billy bakke ligt for folk kunne forbi men han støtte ind i den fortivilet pige. "ah unskyld unskyld" han have vent sig imod hende og bukke hurtig buk imens han unskylde mange gange.

Honey rette sig op og han så ikke særlig tilfreds ud men stadig fortumlet ud. Man kunne tydlige se at han prøve at find ud af hvordan han skulle takle det hele lige nu hvad fik ham til at tage krammene om sin bamse. "se dig dog for for pokker" det blev sagt i en nomal toneleje

______________________________________--

"yo men jeg har fået relig at drikke indtil vider" svare Markus med et stort smil

Lui sukke "når jeg skal op på scenen igen. pengene tjener sig trods alt ikke alene"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs maj 03, 2011 8:35 am

Freja kiggede sørgmodigt på Honey da han tydeligvis bare ignorerede hende. Hun kiggede ned i jorden og gik over og satte sig for sig selv ved et bord.

Bitter kiggede på Aneliya.. Han tændte en smøg og tog et sug af den imens han tænkte... "Tror først og fremmest det vigtigst at få hende til at føle sig tilpas, er lidt bekymret for hende.." Han pustede røgen ud og fortsatte "Hun har vist mest af alt brug for stabilitet på nuværende tidspunkt." Han havde holdt øje med Freja og Honey, men kunne ikke hører hvad der foregik. "Hvad har Honey nu gjort.." han sukkede opgivende og nikkede hen imod Freja..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons maj 04, 2011 12:08 am

Tsura blev overrasket over at ham hun var ramlet ind i, slet ikke lød vred over det. Hun blev dog hurtigt lidt fraværende da hun hørte nogen sige ordet scene. Hun vendte sig om mod scene og kiggede længselsfuldt efter den. Hun havde sådan en lyst til at gå derop og bare synge. Hun turde bare ikke. Hvad nu hvis publikummet ikke kunne lide hende. Det ville hun ikke kunne klare og da slet ikke efter der var sket på baren hvor hun skulle hente sin far.
Hun fik et chok da der var en som stødte ind hende og det viste sig at også han var venlig over for hende. Hun kunne ikke forstå hvorfor folk pludselig var så venlige over for hende.

Aneliya havde lige pludselig selv fået lyst til at ryge. Hvilket ikke var noget hun normalt ikke havde lyst til at gøre og det var normalt også Chaos der røg og ikke hende. Hun rakte ud mod Bitters smøg. "Du har nok ret." Hun smilede til ham og ventede på at han ville give hende sin smøg, så hun kunne få et sug af den. Hun kiggede over mod Honey, da Bitter nævnte hans navn. "Hey, det er da hende sigøjnerpigen fra baren." Hun undrede sig over hvad hun lavede her, for det var ikke et sted man normalt så sigøjner. Hun besluttede sig for at holde lidt øje med hende, så der ikke skete det samme som på baren.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren lagde en venlig hånd på Markus' skulder "Du behøver jo ikke at vælge noget der indeholder alkohol." han smilede og gik op mod baren igen for at tage jakken på igen, selvom der var varmt inde på diskoteket. Han drak det sidste af sin whiskey og bestilte noget sodavand med is. Han kan kunne godt lide at veksle mellem alkohol og sodavand når han var i byen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons maj 04, 2011 3:55 am

Markus smille bare og nikke mod vej til wc "nej jeg mener mere at jeg skal der ud først enden jeg drikker mere hehe"
Han klappe Ren på ryggen og drog ud imellem folk på vej imod wc.

Billy kigge nygariget på pigen "er du osse sanger??"

"JEG HAR FORHELVE IKKE GJORT NOGET!!!" han have hørt Bitter´s kommetar svagt. Honey kaste et plastikbæger med øl i hen imod Bitter.
"HER EN PLET TIL SAMLING!!"

Lui var kommet op på scenen igen
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons maj 04, 2011 5:09 am

Bitter rykkede sig for kruset, men nåede det ikke.. Han kiggede ned af sig selv og kunne mærke hans vrede stadig var det... "DET VAR DA SOM EN I HELVEDE" han gav Aneliya sin smøg og gik hen og tog fat i kraven på Honey "HVAD FANDEN SKULLE DET NU GØRE GODT FOR????" Han så Frejas ulykkelige blik, hun havde opdaget dem, og han slap ham igen og fnyste af ham "Skarnsunge" tilføjede han da han gik tilbage til baren for endnu en gang at tørre sig....

Freja rejste sig da Bitter gik tilbage til baren og løb hen og knugede sig ind til Honeys arm.. "I må ikke slås.. Hører du??" sagde hun med ængstelig og trist stemme. hun rystede sit hoved fra side til side... "Hold nu op.."tilføjede hun ganske lavt, før hun faldt langsomt sammen på gulvet og kun holdt fast i Honeys hånd med begge sine.... Hun kunne mærke tårene presse på, men hun holdt dem tilbage..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors maj 05, 2011 7:34 pm

Aneliya tog nogle sug af smøgen og lagde den fra sig ned på et askebæger. Hun tog imod de håndklæder bartenderen rakte hende og gav Bitter det ene, da han kom tilbage til baren. Hun hjalp ham med at blive tør igen. Da han var blevet tør igen gik hun over til Freja og lagde armen om hende. "Så, så de skal nok lagde være med at slås." Hun smilte opmuntrende til hende.

Tsura kiggede overraskende op på Billy. Hun havde ikke forventet han ville spørge ind til hende. "N-n-nej. J-j-jeg kan bare godt lide at synge." Hun hadede sig selv fordi hun ikke kunne falde så meget til ro at hun holdt op med at stamme. Hun prøvede at sende ham et smil, men det føltes lidt akavet.

Ren smilte bare til Markus for at vise at han havde hørt ham. Han tog en tår af sin cola og vendte sig om for at kunne holde med hvad der foregik.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs maj 10, 2011 6:12 am

Honey have bare kigget koldt på bitter og puffe freja væk. hva fanden blandt hun sig for.

_______________________________-

Billy kigge nysgarig på pigen. han viste ikke helt hav han skulle sige af gernethed
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs maj 10, 2011 8:13 am

Freja kiggede op på Honey med tårer i øjnene og tørrede dem væk med sit ene ærme. Hun rejste sig op med knyttede hænder og skubbede til Honey.... "Hvorfor er du altid så dum?" Hun kiggede surt på ham og opdagede ikke hun automatisk lavede hans sure ansigt, så det måske kunne opfattes som en provokation...

Bitter opdagede Billy og den nye pige og gik derover for at lede tankerne væk "Hvem er din nye ven?" han smilte til Billy og Tsura.....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons maj 11, 2011 10:29 pm

Tsura fik sig et chok da hun hørte en fremmede fyrs stemme. Hun kiggede ængsteligt op Bitter og syntes at han så en smule skræmmende, men også godt ud. Hun prøvede at besvare hans smil. Hun kom i tanke om at hun slet ikke kendte den andens navn og hun kunne have slået sig selv oven i hovedet for ikke at have præsenteret sig endnu. Tsura vendte blikket mod Billy igen. Hun var ikke så bange for ham igen, men der sad stadig en lille frygt i hende for at han kunne vende humøret i løbet af ingen ting. "Vi er vidst ikke blevet præsenteret for hinanden endnu." Hun var glad for at hun endelig var holdt op med at stamme. "Mit navn er Tsura Petulengro og jeg er...... Sigøjner. Hvad er dit navn?" Hun tøvede en smule for hun sagde ordet sigøjner, for hun var ikke sikker på hvordan de ville tage det.

Mens Ren stod og betragtede det hele, kom der en pige hen til ham. "Hey, lyst til at danse?" spurgte hun. Ren kiggede kort ned på hende. "Desværre jeg er på arbejde, måske en anden gang." han smilte et undskyldende smil til hende. "Årh kom nu. En enkelt dans skader da ikke." hun forsøgte at hive ham ud på dansegulvet. Ren vristede hende forsigtigt af sig igen. "Nej, jeg har ikke tid. Find en anden en at danse med." Han begyndte at blive irriteret over pigens opførelse og først nu begyndte han at lægge mærke til at hun var småfuld.

Aneliya sukkede næppe hørligt. "Kom Freja lad os gå over til Billy, ser ud til at han har fundet sig en ny ven." hun smilte til hende og pegede over mod Billy og Tsura.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors maj 12, 2011 12:13 am

"jeg er sku da ikke dummer end dig" Honey fik gjordt god afstang imellem dem.

Billy vente sig ikom Bitter men igen til pigen da hun fortalt hvem hun var. Billy gjorder et hurtig buk og tog navøst hånden bag nakken
"mit navn er Billy osse kladt møj køter" Han viste ikke berder han have altid trort at det var et extar navn hans far have tildelt ham.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors maj 12, 2011 2:24 am

Bitter tog blidt fat i Billys arm og vendte ham om mod sig så han kiggede ham i øjnene.. "Du er ikke en møg køter, du en del af familien Hansen nu...." han sagde det med en bestemt tone, og rodede i Billys hår med den anden hånd imens han sagde det.
Han hørte hvad der foregik bag sig og kunne fornemme at Ren ikke brød sig om den fulde pige så han undskyldte sig overfor Billy og Tsura og gik hen til Ren og skubbede ham i armene på den fulde pige.. "Årh kom nu Ren, jeg sikker på du godt kan klarer det" han grinte provkerende....

Freja kiggede på Honey et øjeblik, men fulgte så med Aneliya...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen