Nightmare

disko blasko (18-04-11)

Side 7 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Re: disko blasko (18-04-11)

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre jul 01, 2011 3:44 am

Lyric kiggede smilende op på Lui. "Ja i lige måde^^ Det kan jo være vi ses i morgen hvis du kommer forbi min fars kontor." Hun vinkede til hende.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya smilede til Billy. "Det er helt i orden Billy. Vi ses morgen." Aneliya opdagede lige pludselig at Lui hev af sted med Freja. Hun skyndte sig efter dem og hørte hvad vagten sagde. "Ja det er rigtig Lui. Freja bor hos mig nu." hun smilede venligt til pigerne. "Desuden er det første aften hjemme hos mig for Freja i dag, så vil nok være bedst hvis hun kom med mig hjem i stedet for, men i kan jo finde ud af noget på et andet tidspunkt." hun smilede stadig og lagde en arm om Freja.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede bare kort op på Jessica. "Hvis du synes." kom det roligt fra ham. Han var ikke den nemmeste at provokere med den slags.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Lør jul 02, 2011 7:57 am

Lui nikke bare med et smil og gik smillen væk (lui er ude)

Jake vil sige imod men han have føglsen af at vis han åbne sin mund vil han kaste op igen men af en eller mærkelig
grund lykkes det ham i sin fuldhed at kalde Bitter for en "PREV!!" fordi han sage det med at tag ham med hjem hva hans fulde hjerne til at tænke at han må være en prevsting

Billy kig med vagten hjem (Billy er ude)

(honey er ude)

Markus kig med herren hen til bordet
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør jul 02, 2011 10:01 am

Freja løb efter Billy og fulgtes med ham og vagten hjem.. Hun vinkede dog til sin kusine inden hun smuttede... (Freja er ude)

Jessica smilte bare til Ren og vinkede farvel til de andre og gik (Jessica er ude)

Bitter sukkede opgivende af Jake.. "fint nok.. så må du komme med mig.. Du kan låne min seng, så sover jeg på sofaen i værelset ved siden af.." Han tog fat i Jake og da de nåede hen til Aneliya kiggede han på hende "Jeg får ham her i seng.. Ring hvis der bliver noget eller faktisk.." han vinkede en af vagterne over og bad ham blive og hjælpe Ren med at passe sit arbejde..
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Søn jul 03, 2011 11:09 am

Thorhell gik hen Aneliya. "Her er din drink."

Seeke

Antal indlæg : 15

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jul 06, 2011 4:04 am

Aneliya kiggede smilende op på Bitter. "Helt i orden. Hvis i skynder jer, kan i nå at følges med Freja og Billy noget af vejen." Hun smilede stadig og var også glad for at Bitter lod en af vagterne blive og hjælpe Ren, for hun syntes lige pludselig at Ren virkede lidt fraværende i det. Hun vendte sig om da hun hørte Thorhell snakkede til hende. "Mange tak." Hun smilede et venligt smil til ham og skævede flirtende op til Markus.
Hun kom lige pludselig i tanke om at hendes far havde snakket om at han snart ville holde noget familie halløj for hele familien og havde bedt hende om at sige noget til hendes fætre hvis hun så dem før han gjorde. Hun anede dog ikke hvorfor hendes far lige pludselig ville holde noget familie halløj, og da hun havde spurgt ham om det, havde han bare sagt det var en hemmelighed. Hun opdagede at Bitter og Jake var begyndt at gå. "Hov forresten. Far bad mig om at sige at han snart ville holde noget familie halløj." Råbte hun lidt halvhørt for at være sikker på at Bitter hørte det.

Lyric begyndte at kigge sig omkring og så at selvskabet var ved at bryde op. Hun kiggede på klokken for at se hvad den var blevet. Da hun opdagede at den var blevet halv 2 besluttede hun sig også for at smutte hjem. Hun rejste sig og samlede sine ting inden hun gik over for at sige farvel til Ren. "Nå Ren. Jeg vil smutte hjem nu. Jeg håber jeg ser dig på et andet tidspunkt." Hun smilede til ham og gav ham et kram.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede lidt ligegyldigt op på den vagt der satte sig ved siden af ham. Han blev dog lidt mere nærværende da han hørte at Lyric ville tage hjem. "Vent lidt, så hjælper jeg dig med at komme hjem." Han tog sin mobil op og ringede kort til chaufføren som holdte udenfor og ventede. Han forklarede kort at han gerne ville have at han lige kørte en pige hjem for ham, da han havde lovet at sørge for at hun kom godt hjem, og når han havde gjort det skulle han komme tilbage og køre resten hjem. "Så den klaret. Kom så viser jeg dig ud til bilen." Ren smilede venligt til Lyric. Lyric smilede tilbage til Ren, taknemmelig over at hun ikke selv skulle sørge for transport hjem. Hun gik med ham ud til bilen og gav ham endnu et kram inden hun steg ind i bilen. Ren kiggede lidt efter bilen inden han gik ind igen. (Lyric er ude)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jul 06, 2011 5:10 am

Jake lod sig blive trukket væk eftersom han have mere travlet med at hold maven ro

markus "sikke en aften og alle går nu??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre jul 08, 2011 9:12 am

Bitter stoppede op og stak Ren en på baghovedet da Lyric var gået... "En anden gang så låner du ikke bare familiens egendom ud uden at have fået lov...." han kiggede bestemt på ham og før Ren nåede at kunne sige noget tog Bitter godt fat om Jake og gik ud af døren med ham (Bitter er ude)
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Søn jul 10, 2011 6:18 am

"Selv tak.." Thorhell sætter sig ned på en stol og drikker sin gin og tonic.! Han vender sig mod Markus "Det ser sådanne ud."

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jul 10, 2011 6:28 am

Aneliya rystede svagt på hovedet, da det så ud til at Bitter ikke havde hørt hende. Så måtte hun bare sige det i morgen i stedet for.
Hun vendte sig om mod de andre igen. "Ja jeg tror nogle af dem var lidt trætte og de andre gik nok fordi her begynder at virke lidt dødt." hun smilede til Markus da hun sagde det. "Jeg tror også jeg tager hjem efter at have drukket min drink. Vil i køre med når det er?" hun smilede stadig.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren tog sig lidt til baghovedet efter at Bitter havde ramt ham. Han var ligeglad med hvad Bitter havde sagt. Han havde jo lovet Lyrics far at han ville sørge for at hun kom godt hjem og det havde han gjort. Han blev dog lidt glad da Aneliya sagde at hun snart også ville tage hjem. Så han satte sig bare ned og ventede.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn jul 10, 2011 8:50 pm

Markus tog en slurk "tja jeg har ingen planer så hvorfor ik" Han rykke smillene på skuldrene
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Søn jul 17, 2011 10:02 am

"Ja tak.. Jeg kunne godt bruge et lift hjem. I sær nu hvor min fod er i stykker." sagde Thorhell smilede og lavet et halvt buk for Aneliya.

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jul 19, 2011 12:02 am

Aneliya havde lige drukket det sidste af sin drink og begyndte at samle sine ting sammen. "Det lyder fint. Så hvis i er klar til at tage af sted. Så holder bilen udenfor og venter på os." Hun smilede venligt til dem. Hun havde en skjult tanke om at hun håbede på at kunne lokke Markus til at tage med hende hjem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors jul 21, 2011 8:20 am

"venter på os?" Markus smillet "Tja jeg må nok heler føgle dig hjem for en god ordens skyld"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Tirs jul 26, 2011 9:07 am

Thorhell små gridet lidt for sig selv efter det Markus sagde.. "Så lad so se at komme af sted."

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jul 26, 2011 9:32 am

Aneliya smilede flirtende til Markus efter at han havde sagt han ville følge hende helt hjem. Nu håbede hun bare at hun kunne lokke ham med indenfor, når de så endelig kom hjem til hende. Hun tog Markus i hånden og begyndte at gå mod udgangen samtidig med at hun sagde "Så kom, bilen holder lige herude foran.". Da hun opdagede at hendes livvagt Ren ikke fulgte efter dem, stoppede hun op og vendte sig halvt for at se hvad han foretog siden han ikke fulgte efter. Da hun opdagede at han sad og døsede i stolen, blev hun vred. "REN" kom det skarpt fra hende, "Kan du så se og lette røven. Det er meningen at du skal forestille og være min livvagt. I stedet sidder du bare der og dovner den af, bare vent til min far hører om det her." Hun vendte sig vredt om mod udgangen igen og begyndte at gå videre. Hun smøg sig lidt tættere op ad Markus jo længere de kom hen imod bilen. Da de kom hen til bilen, fortalte hun kort chaufføren at hun havde tilbudt Thorhell et lift hjem eftersom at han var kommet til skade. Hun ville ikke fortælle chaufføren at manden havde et kunstigt ben. Derefter satte hun sig ind i bilen og sørgede for at Markus kom til at sidde ved siden af hende. (Aneliya er ude)

Ren fik sig lidt af et chok da han hørte Aneliya's skarpe stemme. Han havde slet ikke opdaget at han døset hen, mens han ventede på at hun blev færdig med sin drink. Hvorfor havde Bitters håndlanger dog ikke puffede til ham, men det så ud til at han lige så stille bare var fuldt efter Aneliya og hendes venner uden så meget som et ord til ham om at de var på vej hjem. Da han hørte at Aneliya havde tænkt sig at reportere ham til sin far, løb det ham koldt ned af ryggen. Nu håbede han bare at han ikke blevet fyret for at have døset lidt. Han måtte komme med en virkelig god forklaring på hvorfor det var sket. Han skyndte sig at følge efter de andre ud. Da han kom ud til bilen og skulle til at sætte sig ind i den, opdagede han at han ikke ville kunne sidde ved siden af Aneliya som han plejede for der sad Markus i stedet for. Han blev irriteret på sig selv over at han var kommet til at døse hen i stedet for at være opmærksom på hvad der skete omkring ham. I stedet satte han sig ved siden af Thorhell. Bitters håndlanger satte sig på forsædet ved siden af chaufføren. (Ren og Bitters håndlanger er ude)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors jul 28, 2011 6:30 am

Markus måtte lige synke en klump noget sage ham at aften ikke var slut endnu eller tog han helt fejl
Det glæde ham men han mærke flovheden stige en lille smule. Han søge bare for at smille for skjule det hele (markus er ude)
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Tors jul 28, 2011 9:14 pm

Thorhell går hen og sætter sig ind i bilen. (Thorhell er ude)

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 7 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen