Nightmare

disko blasko (18-04-11)

Side 6 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: disko blasko (18-04-11)

Indlæg  Seeke on Ons jun 08, 2011 8:54 am

"Undskyld..? Blive sur.? Du har da ikke gjort noget. Det var bare min fod der fald igen." Thorhell begynde at grine venligt. "Vis du nu bare kan hjælpe mig hen til en stole og hen mine fod vil jeg være taknemlig."

Seeke

Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør jun 11, 2011 11:28 pm

Aneliya havde holdt lidt øje med hvad der foregik mellem Freja og den fremmede, da hun hørte at han bad om at blive hjulpet hen til en stol, gik hun tættere på for at hjælpe. "Kom Freja lad os hjælpe ham. Du tager den side og så tager jeg den her." Hun pegede for vise hvilken side hun snakkede om. Hun gik hen til den side hun havde valgt og lagde armen over hendes skulder for at støtte manden. Hun ventede på at Freja gjorde det samme.

_______________________________________________________________________________________________________________________

"Wow." kom det overrasket fra Ren. da han lige pludselig blev slæbt af sted af Jessica op mod baren. "Øhm, bare en cola." kom det lidt fraværende fra ham, da de var nået op til baren. Han havde øjnene stift rettet mod det der skete ude på dansegulvet. Han så lidt barsk ud ham manden, Aneliya og Freja prøvede at hjælpe derude. Han overvejede kort at gå hen for hjælpe og også for at tjekke manden ud, så han var sikker på at han ikke var farlig, men det så ud til at de klarede det, for nu var de på vej hen til de andre.

______________________________________________________________________________________________________________________

Lyric var ved at falde bagover, da det var at Jessica bare hev af sted med Ren. Hun fandt dog hurtigt balancen igen og rejste sig op. Der foregik helt sikkert noget mærkeligt her. Hun kiggede en ekstra gang på Jessica og et lille smil begyndte at spille på hendes mund. "Jamen dog, jamen dog. Det ser vist ud til at Ren har fået sig en lille beundrer. Det skal nok blive sjovt at se hvordan det kommer til at gå." hun mumlede det så lavt at ingen af de andre kunne høre hende. Hun satte sig ned ved siden af sin far igen og tog sin mobil frem. Hun skrev en kort besked til Ren om at han skulle tage noget at drikke med til hende og hendes far. Da hun havde fået gjort det og lagt mobilen væk igen. Lagde hun mærke til hvad Lui og Billy lavede. Hun lyttede lidt inden hun brød ind. "Lui hvis du ændrer det vers og det her lidt, vil det komme til at lyde vildt godt." Hun smilede til pigen. "Det er ikke for at kritisere eller noget, men jeg har fået lidt undervisning i det at være sangskriver. Sangen er god nok, men hvis du vil have en perfekt sang så er du nødt at ændre lidt i de vers jeg pegede ud for dig." Hun havde lagt mærke til at Luis ansigtsudtryk var ved at ændre sig til et irriteret et, så hun havde skyndt sig at forklare hvorfor hun ville ændre ved sangen.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn jun 12, 2011 8:56 am

"men vis jeg ændre det er det jo slet ikke det jeg vil utrykke mig mere" kom det ud af Lui uden hun tængte over det.
det have bare været et af hendes tybiske ord ond savn hun bare have ud. Det var ikke plan at det skulle blive til noget men det skul bare ud.
"jeg ved godt hvordan man skriver sange." hun pjege med et smil hen imod en fra sit band "Hans far har lært os det"
Hun tog et nyt stykke papir og skrev en hurtigt sang ned ligesom den skulle være "Se jeg kan godt ;P" sage hun ligt næsvis

først var Billy bange for at de ville blive sure på hinanden men da han så hvordan lui tog det ånde han lette ud

Jake så ligt stille på Bitter hvor efter han bare klappet ham på hovdet "En wisky tak" sage han til næmste tjener der gik forbi.
Han begyndt med besvæger at smige jakken.

Honey var tæt på at nå at ramme Ren men pigen nåde at trække Ren med sig at honey bare stod tilbage med et forvirret
blik. Han gik hen til Bitter "DET RØVHUL HAR EN FINGER ET STED HAN IKKE BURDTE!!" han fik øje på Jake.
"jeg er ikke din tjener =3="
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn jun 12, 2011 10:58 am

Freja kiggede på den fremmede og vågnede lidt op da Aneliya snakkede til hende og hun gik meget forsigtigt hen og hjalp manden.. Så snart han sad ned rykkede hun sig instinktivt om bagved Aneliya og kiggede bare frem svagt...

Jessica bestilte en cola til hende og Ren... Hun gad ikke drikke mere på nuværende tidspunkt med procenter i... Hun tog en tår og kiggede op på Ren "Hvad laver du så her?? Er det dine venner?" hun kiggede nysgerrigt på ham og smilte forsigtigt...

Bitter smilte lidt af Jake, han opdagede Jake vist var lidt fuld... Han hjalp ham af med jakken, før han kiggede på Honey... "Hvad snakker du nu om??" han kiggede undrende på Honey... Bitter grinte lidt da han hørte Jake han kiggede på ham "tror ikke du skal have mere lige nu...." han smilte venligt og strøg Jakes hår væk fra hans øjne... han hev fat i en tjener der gik forbi og bad ham bringe en cola.... Tjeneren kom og stillede den foran Jake..
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Søn jun 12, 2011 11:02 pm

"Mange tak skal i ha." Thorhell skulle lige til at gå da han kom i tænke om at han ikke havde fået sin fod på i nu... "Er der ikke en af jeg der ville være søde at hen min sko og fod.? Ellers kan jeg ikke rigtig komme nogle vejen" han smilete venligt til pigerne.

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man jun 13, 2011 12:53 am

Ren blev lidt distraheret da han hørte at der kom en besked ind på hans mobil. Han tog den op ad sin lomme og så at det var Lyric som skrev at hun gerne ville have han tog en drink og en whisky med ned til hende og hendes far. Han fik fat på bartenderen igen og bad om en sex on the beach drink, da det var Lyrics ynglingsdrink sidst han så hende, og en whisky. Mens han ventede på at bartenderen blev færdig med hans ordre, kom han i tanke om at Jessica egentlig havde spurgt ham om noget. "Jeg er på arbejde. Jeg er hendes livvagt." kom det fra ham, mens han pegede hen på Aneliya. "Og det er kun Lyric og hendes far som er mine venner." Han pegede hen på den rødhårede pige som sad derhenne. Da Lyric opdagede at Ren kiggede der hen, holdte hun sin hånd op og vinkede glad til ham. Han vinkede tilbage til hende. Bartenderen rømmede for at vise at han var færdig med ordreren og kun ventede på betaling. Ren betalte ham og bad om en bakke til at bære både hans og deres drikkelse ned til bordet igen. Han fik bakken og stillede alt drikkelsen på den og begyndte at gå ned mod bordet igen.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Lyric havde holdt øje med Ren og pigen ud af øjenkrogen. Da hun opdagede at han kiggede ned mod dem, vinkede hun til ham. Hun hørte hvad Lui sagde. "Jeg har hellere ikke sagt at du ikke kunne skrive sange. Jeg synes bare at nogle af de ord du har valgt i de 2 vers ikke helt passer sammen med resten af sangen." hun smilede venligt til pigen. Hun tog et stykke papir og en blyant og omskrev versene sådan at de stadig udtrykte det Lui ville, men hun havde bare lavet ordene lidt om, så det sangen udtrykte kom lidt mere frem. "Her, prøv og se. Du udtrykker stadig det du vil, men ordene er anderledes og de passer meget bedre ind i resten af teksten." hun smilte stadig og håbede

------------NPC----------------

Før nogen af dem nåede at sige mere, havde Lyrics far taget begge stykker papir og læste dem igennem. "Jeg må ærlig erkende Lui, men min datter har faktisk ret på det her punkt og jeg burde vide det siden jeg er producer inden for musik og film." Han smilte venligt til pigerne. Han kiggede betænksom på Lui, hvis pigen fik lidt mere træning og øvelse i det at være både sanger og sangskriver, så kunne hun sælge lige så stort som hans egen datter. "Hmm hvad siger du og dit band til også at komme ind forbi mit kontor imorgen? For hvis i får den rette træning, så kan i blive ligeså gode som Lyric og hendes band er." han smilte og gav Lui hans kort.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya havde lagt mærke til at Freja virkede en smule skræmt. "Jo selvfølgelig. Freja vil du være så venlig at hente hans sko og fod? For vi kan da ikke have han går rundt uden." hun smilte venligt. Hun havde sagt det for at få Freja til at falde lidt ned igen og det kunne være det hjalp for pigen at komme lidt væk fra manden først.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man jun 13, 2011 1:13 am

Lui lænte sig over bordet "er det en udfordrin for jeg er hurtigt lærernem" da hendes band så hvordan Lui opførte sig viste de tydligt at hun var gang igen de sukke og smutte hen til hende for at hører hva hun nu rode sig us i.

___________________________________________________________________________________________

Markus samle en fod og en sko op. Han kigge ligt på den med et undrene utryk "øøøhhh nogen mangler en fod oO;;?"
han trore et eller andte sted at han var at være godt fuld eller sov han hvor efter han fik øje på manden der mangle den.
Han kom hurtigt lunterne hen til fyren "Jamen haløj den herrre jeg tror den her til hører dig" han hjælpen fyren den på
"Den er vist lige din str" Markus rejste sig op "unskyld jeg kunne ikke lade være hehe håber de er okay"

__________________________________________________________________________________________

"REN!!" Honey stampet i jorden

__________________________________________________________________________________________-

Jake så ligt på cola´en men hans tanker var jo ikke væk endnu han ville have mere han vil drunke sinne tanker i sprut og wisky.
"Jeg bad om en Wisky" det kom i en bestemt tone med desprat utryk. Han resjet sig op og svinge ligt. Han slog cola ned fra bordet og svinge ligt mere. Ikke normal handling fra Jake ret tydlig at han var godt fuld i forvejen. "JEG KAN STADIG HUSKE HVAD DAG DET ER IMORGEN!!"

________________________________________________________________________________

Billy kigge frem og tilbage på lui og pigen hvorefter han så jake rejse sig og slå til cola´en. Billy når lige at redde glaste fra at ramme jorden
men det betyd så osse at han sad med røven i verjet og hans tegning var sat til af cola.

__________________________________________________________________________________________
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man jun 13, 2011 1:27 am

Freja kiggede skræmt på Aneliya.... "fo.. fo.. fod??" hun kiggede med store øjne da Markus kom gående. Hun havde aldrig set noget lignende.. Hun forsøgte at samle sig men det gik ikke super godt... Så hun blev bagved Aneliya..

Jessica sukkede opgivende og tog sin drink og gik med ned og satte sig ved bordet.

Bitter kiggede med store øjne på Jake da han slog colaen ned fra bordet.... "Tror ikke det godt du drikker mere lige nu... Hvis du drikker et glas cola kan vi snakke om det.." han havde skiftet til en mere kommanderende tone, den tone hans far bedst kunne lide.. Det gøs i ham da han opdagede det... Han tog fat under Jakes hage med sin ene hånd og kiggede ham i øjnene "Jake... Hvad der galt??" han var oprigtigt bekymret nu. Han havde ALDRIG set Jake sådan før...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Man jun 13, 2011 2:23 am

"Mange tak.." Sagde Thorhell i mens han tog sin fod og sko på. "Vil i havde en drink som tak for hjælpen?"

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jun 19, 2011 12:34 am

Lyrics far valgte ikke at svare på det Lui sagde. Hvis hun virkelig gerne ville vide om det var en udfordring, så kunne hun bare komme ind forbi hans kontor dagens efter. I stedet kiggede han på uret og så at det var ved at blive sent. Han måtte hellere se at komme hjem inden hans hustru blev urolig. "Jeg er nødt til at smutte nu min pige. Vi kan jo ikke have din mor bliver alt urolig over at jeg ikke er kommet hjem endnu." Han rejste sig op. "Har du lyst til at køre med? Dit band må også godt køre med hvis det er." han sendte hende et venligt smil.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Lyric overvejede det kort, men besluttede sig for at blive hængende lidt lidt endnu. Hun ville nemlig gerne se hvordan det ville gå for pigen med at få Rens opmærksomhed. "Nej tak, far. Jeg tror jeg bliver her lidt endnu." Hun smilede og gav sin far et farvel kram og kys på kinden. Hun kiggede hen på pigen og overvejede lidt om hun skulle hjælpe hende med at få Rens opmærksomhed, men besluttede sig så for at se hvordan pigen klarede det selv inden hun trådte hjælpende til.

____________________________________________________________________________________________________________________

Ren var kommet tilbage til bordet og så at Lyrics far var på vej til at gå. "Går de allerede Hr. Dixon?" Han lød en smule skuffet, men håbede at der ikke var nogen som kunne høre det i hans stemme. Han stillede bakken med drikkelsen på bordet, for at kunne give et farvel kram til Lyrics far.

Lyrics far kiggede på ham. "Ja desværre Ren. Diane bryder sig ikke særligt meget om at jeg bliver for længe ude i byen." Han smilede til Ren. "Og Ren jeg mindes at have sagt til dig før at du skulle kalde mig Blake i stedet for Hr. Dixon. At blive kaldt Hr. Dixon får mig til at føle mig så gammel." Blake smilede endnu engang og opdagede at der stod en whisky til ham på bordet. Han tog den op og fik drukket den i 2 slurke, inden han stillede glasset tilbage på bordet. Han gav Ren et knus inden han begyndte at gå. "Vi ses og pas nu godt på min datter for mig og sørg lige for at hun kommer sikkert og godt hjem, nå det er." det var det sidste han sagde inden han forsvandt i mængden på vej mod udgangen.

Både Lyric og Ren vinkede til Blake inden de satte sig ned. Lyric satte sig ved siden af Lui, så de kunne snakke om alt hvad der var inde for sanger og musiker karrieren. Ren satte sig ved siden af Lyric, for der havde han god udsyn til at kunne holde øje med Aneliya.

Aneliya kiggede på Freja og opdagede hvad der skete for Billy. "Freja, hvorfor går du ikke hen og hjælper Billy med at komme op og med at få hans tegning tørret igen?" Hun smilede opmuntrende til hende og pegede hen på Billy, for at vise at han muligvis godt kunne bruge lidt hjælp. Hun vendte sin opmærksomhed tilbage til Markus og den fremmede. "Jo tak, nu du siger det så kunne jeg egentlig godt trænge til noget at drikke. Men bare lige så du ved det, så er hun under 18 og må ikke drikke alkohol her." Hun pegede på Freja mens hun sagde det sidste.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man jun 20, 2011 12:37 am

Jake skubbe sig selv væk fra Bitter. Lige nu føglte han at bitter kom for tæt på. men han fald bag over på gulvet. Han blev sætten ligt og tog sig til hovdet..."hans års dag....døden" han rejset sig og ryste på hovdet "jeg kan selv hente en wisky" han gik ligt slængerne hen mod baren.

Honey sukket irretert "REN ER EN HEL ANDEN PERSON!!"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man jun 20, 2011 1:39 am

Freja gik over til Billy og hjalp ham.. Imens hun gik drejede hun hovedet og kiggede på manden med ... foden... det gøs i hende og hun gik ind i Billy fordi hun ikke så sig for...
"Undskyld Billy!" hun kiggede ned i jorden og følte sig til grin...

Bitter kiggede undrende på Jake, han overvejede om han skulle følge efter ham men blev enig med sig selv om han sagtens kunne holde øje med ham fra hvor han var..
Han drejede hovedet imod sin lillebror... "Honey slap nu lige af.." Han trak vejret dybt og fortsatte... "Hvad mener du med han er en helt anden person?" han kiggede på Honey med et nysgerrigt glimt i øjet.

Jessica sad og kiggede lidt på de andre. Hun fik øje på en sød fyr der stod over i et hjørne og så ensom ud. Hun rejste sig og gik hen og tog hans hånd og hev ham med ud at danse. Fyren kiggede overrasket på Jessica men fulgte så med og smilte til hende...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Man jun 20, 2011 1:53 am

"Ved du hvad hun vil havde nu da hun er gået.? Når men I kan komme med hen til bar så i kan får deres drink." Thorhell begyndte at gå hen mod baren.

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jun 21, 2011 12:23 am

Aneliya smilte. "Jeg tror bare hun skal have en cola. Vi skal da med glæde gå med op til baren, ikke sandt Markus?" hun kiggede smilende hen på Markus da hun sagde hans navn. "Forresten mit navn er Aneliya." kom det stadig smilende fra hende da hun rakte sin hånd ud for at hilse.

Ren sad bare i sine egne tanker mens han holdte øje med Aneliya. Han røg dog hurtigt ud af dem, da han hørte hvad Honey sagde til Bitter. Det her var ikke godt, hvordan havde Honey fundet ud af det? Han kiggede sig hurtigt omkring for at se hvem der ellers havde hørt det, men alle så ud til at være dybt optaget af deres egne samtaler. Han tog en hurtigt beslutning, rejste sig op og gik hen til Honey og Bitter. "Hvad har du fundet ud af?" kom det stille fra ham, for at de andre ikke skulle høre hvad de snakkede om. "Nej vent med at sige noget. Lad os finde et sted hvor vi er alene først. Jeg foretrækker at der ikke er alt for mange der hører det her." kom det hurtigt fra ham, da han så Honey åbne munden for at sige noget.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jun 22, 2011 5:33 am

Billy smille bare flovt over hva der var sket. han rejset sig op "jeg tror at jeg vil søge t-tilbage nu. jeg er temlig træt"

Jake fik sin wisky oppe ved baren og han blev sættene der.

Honey skul til at sige noget men så kom Ren og så vil han sige noget igen men Ren afbrød ham hva der pisse ham af.
"Det kommer fanme ikke dig ved bare hold dig væk fra min kusine!!!"

Markus bukke og viste for sjov vej med hånden
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jun 22, 2011 5:39 am

Bitter observerede roligt Ren og Honey... Han kiggede koldt på Ren.. "Vi går ingen steder...." han stoppede og tog et sug af sin smøg... "Og gider du så godt skride, jeg snakker med min lillebror ikke med dig.." han kiggede på Honey et øjeblik før han drejede blikket over på Ren igen, han rejste sig... "Kend din plads og gå hen og pas dit arbejde!" Bitter kiggede Ren lige ind i øjnene og lod det ikke rykke..

Freja kiggede på Billy han så ret træt ud. Hun smilte venligt til ham "Kan du ik få nogen til at følge dig hjem?" hun kiggede rundt men Aneliya var endnu ikke at se.

Jessica blev træt af at sidde alene og hun gik op i baren og stillede sig ved siden af Jake.. Hun bestilte et shot og drak det i en slurk, hun kiggede lidt ned i bordet og kiggede så på Jake.. "Hård dag?" hun smilede venligt.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Ons jun 22, 2011 8:04 am

"Mit navn er Thorhell." Sagde Thorhell smilede og tog hendes hånd og hilste igen.. "Og hej til dig Markus" sagde Thorhell og hilste på Markus.. "Når lad os komme hen til baren"

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jun 22, 2011 8:24 am

Ren kiggede bare koldt på dem og begyndte at smile. "Tro mig, hvis Honey har fat i noget af det rigtige, så tror jeg godt i vil høre hvad jeg har at sige, for det kan vise sig at meget vigtigt for jeres egen sikkerheds skyld. Men i da i åbenbart ikke er interesseret i jeres sikkerhed eller jeres kusines sikkerhed, for den sags skyld, så skal jeg da med glæde holde min mund." Han vendte sig om og begyndte at gå tilbage til hvor han havde siddet før han havde hørt hvad Honey havde sagt.

________________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya smilte og lod Thorhell gå først op mod baren. Hvor hun derefter fulgte efter ham derop.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre jun 24, 2011 8:20 am

jake nikke stille. da han endelig fik sin wisky endt han med at bare at sidde og stirrer på den.
han føglt pluslig en meget stort kvamle tranne sig på.

Billy pjege på en af vargeterne "Ham der holde heletiden øje med mig lige meget hvor jeg går hen så tror at han føgler mig hjem"
Billy smille endnu mere ved at kalde det nye sted for hjem. det gad en rar føglse.

Honey gik hen til Ren og hiv fat hans krave bagfra og hvisket ham i øret af alt han have fundet ud af hvorefter han slap Ren og
gik foran ham og råbt "JEG VED UDMÆRKET HVA DER ER BEST FOR MIN KUSINE!!!"

lui undre sig lidt over den ballede der nu var eller det den lys hår højt råbene dreng lavede
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre jun 24, 2011 11:04 am

Bitter gik hen til Ren og skubbede til ham "Skrid så med dig!"
Han lagde armen om Honey og trak ham med sig udenfor... Han kiggede og sikrede sig Ren ikke fulgte efter... Han så Honey så utilfreds ud.. "Du kan gå amok på ham efter... Først fortæller du mig hvad du ved..." han kiggede strengt på sin lillebror....

Freja kiggede på Billy det lød ik dårligt med at komme hjem... "Gad vide.." hun stoppede kort og samlede mod "Gad vide hvor jeg bor.. Er det ved Bitter og Honey eller er det ved Aneliya?" hun kiggede forvirret på Billy i håb om han vidste det..

Jessica kiggede lidt på Jake inden hun kiggede op i spejlet på baren overfor... "Hvis du har lyst til lidt selskab bliver jeg her gerne, men vil helst ikke trænge mig på" hendes normale flirtende fason var væk på nuværende tidspunkt. Hun kunne fornemme den var gal med Jake, og det var ikke passende at være flirtende nu..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Fre jun 24, 2011 10:29 pm

Thorhell går op til baren. "En Gin og Tonic.." Sagde han bartender.. "Og hvad skal i havde.?" Han kigge på Aneliya og Markus..

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man jun 27, 2011 1:00 am

Ren smilede en smule lettet, da han fandt ud af at Honey ikke vidste nok til at det kunne bringe nogen i fare, men det varede sikkert ikke længe, så han besluttede sig for at holde et vågent øje med dem. Det betød så bare at han ville få mere arbejde på sine skuldre.
Da Bitter skubbede til ham, lod han ham bare gøre det og gik derefter ned og satte sig igen. Han opdagede at Lyric kiggede bekymret på, så han lænede sig ind til hende, så han hviskende kunne fortælle hende at alt var okay og at det bare havde været lidt uenigheder. Han smilede til hende. Han overvejede et øjeblik om han skulle sørge for at hun ikke fortalte mere om ham end hun allerede havde gjort, men valgte at gøre det senere hvor han havde mulighed for at ringe og hvor han kunne sørge for at hendes forældre fik samme besked om at passe på med hvad de fortalte om ham.

Lyric havde bekymret holdt øje med Ren, da hun så at der var optrak til ballade. Hun kiggede bekymret på ham, da han kom hen og satte sig igen, men hun smilte hurtigt lettet for Ren havde hvisket til hende at alt var som det skulle være og hun fortalte Lui, det hun havde fået af Ren. Hun havde nemlig lagt mærke til at hun undrede sig over balladen.

______________________________________________________________________________________________________________________

"Jeg skal bare have en drink." Aneliya smilte og kiggede ventende op på Markus. Hun kiggede ned mod de andre og opdagede at Freja lignede et stort spørgsmålstegn. "Jeg må hellere gå ned til de andre igen og se hvordan Freja har det. I kommer bare ned når i er færdig." hun smilte og gik hen til de andre.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jun 29, 2011 6:09 am

lui ryste på hovdet "drengerøve de kan aldri styrer sig når man er byen suk" hun rejste sig op "det var hyggeligt at møde dig ^^"
hun smille og hev fat i frejas arm på sin vej. hun have hørt hvad sin kusine have sagt "Du skal da selvføglig med mig hjem og sove hihi"
hun vente sig mod de andre igen "bye bye <3" hvor efter hun gik sin vej med hevene freja efter sig.

Billy skulle til at sige noget men så Freja blive trukket væk så han endt med at vinke kun imens han selv sage til aneliye at han tog med den vagt hjem der skul passer på ham. for han var blevet for træt til at kunne mere for den aften. så han vinket og bukket hurtigt til de andre og løb efter vagten som en lille hund.

Honey var ikke særlig tilfreds overhovdet så han endt med at bare at gå sin vej

Jake mærke et skub i sin mave og så kom det bare op. han nået at skubbe sig ligt bagud så han kun brække sig på gulvet og ikke disken hvor efter han fald ned af stolen da han ingen balnce gang have i sin fuldhed. Han var blevet noget glat øjet

"yup yup" svare Markus hende "jeg skal bare have cider"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jun 29, 2011 6:16 am

Freja kiggede bedende på Aneliya da hun blev slæbt med. Hun havde ikke lyst til at skulle hjem til Lui.. Det var jo også.. Den familie... Hun hev fat i vagten Billy skulle med hjem og kiggede på ham med store bedende øjne.. Vagten opfangede det straks og forklarede Lui at Freja altså boede hos Familien Hansen nu... Og hun måtte henvende sig til Aneliya hvis hun ikke var tilfreds..

Bitter havde kigget opgivende efter Honey og gik ind på baren han skulle til at gå over til Ren, da han så Jake kaste op.. Han halv løb over til ham og lagde hånden på hans skulder... "SÅ det vist på tide du kommer hjem i seng... Og jeg vil slet ikke hører noget nej".. han hjalp Jake op og fortsatte "Og nægter du mig at fortælle hvor du bor så kommer du til at sove i mit hus.. Så kan du selv vælge" man kunne tydeligt se i hans ansigt der ingen tøven var og han mente det...
Han fik en flaske vand i baren og undskyldede et par gange inden han lagde armen om Jake og tog ham med sig...

Jessica kiggede på det der skete og skyndte sig at hive fat i nogen til at tørre op, men da Bitter havde styr på Jake gad hun ikke blande sig. Hun kiggede over på pigen som hed Aneliya og ned på bordet og besluttede sig for måske var det bedre at gå hjem i seng. Hun skulle trods alt ordne et par ting tidligst næste morgen.. Hun gik ned til bordet og kiggede på de andre "Nååh. jeg vil hjem..." hun smilte og lænede sig ned til Ren og hviskede ham i øret "En skam du er lidt en tøs" hun grinte lidt og rejste sig op igen og gik hen til sine ting der hang på en stol...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Ons jun 29, 2011 6:59 am

"Det de sagde.. Når ja og en cola." Thorhell betalte og tog bakken med drikkevarerne.. Gav Markus hans cider. "Her er den cider" Så gik han hen til de andre..

Seeke

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen