Nightmare

disko blasko (18-04-11)

Side 5 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: disko blasko (18-04-11)

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors maj 26, 2011 10:56 pm

Aneliya smilede og rakte Jessica sin hånd for at hilse. "Jeg hedder Aneliya. Vil du ikke med hen til vores bord? Jeg tror at hvis vi bliver heroppe så ender vi bare med at stå i vejen og det ser ikke ud til at min fætter her gider have selskab lige nu." Hun pegede på Bitter da hun snakkede om ham.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren opdagede hvad fyren de gik forbi havde for. Så han tog bare fat i fyrens hånd og vred den væk inden der skete noget. "Det der tror jeg ikke lige du skal gøre." kom det truende fra ham. Han kiggede hen på Billy og fik en fornemmelse af at det var det der var sket før også.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Lyric kiggede på Markus og smilede. "Tak skal du have." hun sad lidt og tænkte og kom så i tanke om at hun slet ikke havde præsenteret sig. Hun rakte hånden frem for at hilse. "Jeg hedder Lyric og ja jeg har kendt Ren rigtig længe. Lige siden jeg var helt lille. Faktisk så er mine forældre rigtig gode venner med hans far og de var også gode venner med hans mor før hun døde." hun fik et lidt trist smil på læberne da hun nævnte Rens mor.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Fre maj 27, 2011 12:17 am

"jeg trore slet ikke at nogen kendte Ren-chan´s baggrund" han lænte dåsen til sin kind.
"alle her virker bare som om at han bare er en der er her he" Markus rykke på skulderne og tog en slurk
helt ubekymret.

Billy tog taknemligt bag Ren og holdt flovt på sin røv som om han prøve at dække den. Han kom frem til at det var
lettest at hive trøjen ned. Fyren rækket bare tunge og gik sin vej da han kom fri.

Honey hørte larmen men han kigge bare kort på hende og fnyste hvor efter han gik sin vej
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 27, 2011 5:14 am

Bitter gryntede af sin kusine da han hørte hende... Han orkede ikke noget nu han var træt af det hele...

Freja kiggede efter Honey da han skulle til at gå, hun ville lade ham gå men kom i tanke om hun ik vidste hvor smart det var han gik alene uden sine håndlagere så hun rejste sig op og råbte efter ham.. "Honey... tror du det smart du går alene hjem nu? Vent i det mindste på dine håndlangere kommer igen...." Hun vendte sig om og gik ind på diskoteket igen... Nu måtte han selv bestemme det, hun havde heller ikke lyst til at diskutere med ham..

Jessica smilte til Aneliya og takkede pænt ja.. Hun kiggede rundt på diskotektet igen inden hun fulgte med. Hun satte sig ned og smilte pænt til de andre... "Hvor blev Honey af?" hun smilte venligt til de andre.
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre maj 27, 2011 8:58 am

"Han står sikkert et eller andet sted og surmuler lige nu. Bare lad ham være, han bliver nok god igen på et eller andet tidspunkt." svarede Aneliya på vej tilbage til bordet, hvor hun satte sig ved siden af Markus igen. Hun klappede på sædet ved siden af sig for at vise at Jessica kunne sidde der. Hun lagde pludselig mærke til hvad Markus sagde til Rens veninde. Hun vendte blikket mod hende. "Vent kender du Rens baggrund?" det kom lidt højere end det var meningen fra hende, men hun vidste ingenting om Ren, ingen i familien vidste noget om ham. Hun havde endda prøvet at sende nogen ud for at finde ud af noget mere om ham, men det var ikke lykkes og det havde gjort hende endnu mere nysgerrigt efter at vide hvem han var.

"Vent vil i virkelig påstå at i ingenting ved om ham?" Lyric kiggede måbende fra den ene til den anden. Hun kunne ikke fatte at dem hun sad overfor ikke vidste noget som helst om Ren. Hvad havde han lige gang i her? Hvorfor holdt han sit liv hemmeligt for dem? Hvem var de i det hele taget? Hun kendte ikke svaret på nogen af disse spørgsmål og hun besluttede sig for at finde det næste gang hun havde mulighed for at snakke alene med Ren. "Men ja, jeg kender hele Rens baggrund. For jeg er mere eller mindre vokset op sammen med ham." Hun kiggede over på Markus "Men gør mig en tjeneste nævn ikke overfor ham at jeg har snakket om hans mor, for det er et lidt ømt punkt for ham og han har ikke talt om hende siden hun døde. Jeg kender ikke selv detaljerne omkring hendes død, men jeg har hørt rygter om at hendes død skulle have været forfærdelig." det triste smil kom tilbage.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren ventede til fyren var helt væk, inden han gik tilbage mod bordet sammen med Billy. "Billy hvis sådan noget sker igen, så tøv ikke med at fortælle mig det." Kom det bekymret fra ham. Da de kom tilbage til bordet nåede han lige at høre det sidste af hvad Lyric sagde og knep munden stramt sammen.

______________________________________________________________________________________________________________________

Lyric lagde mærke til at Ren var kommet tilbage og hun kunne se at han havde hørt det sidste hun havde sagt. "Øhm jeg skal vidst op på scenen igen. Hej hej." Kom det fra hende lige før hun nærmest flygtede om bag scenen igen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre maj 27, 2011 10:18 am

"forresten jeg har os læst ligt om at ham avorkat fyren miste sin kærste på en forfædelig måde" Markus viste godt at ren
var kommet tilbage nok derfor han sendt emlet over på en anden men han ville ikke slippe tingene helt. Han menet at det
var best man fik snakket om nogle ting. "Det stod vist i avisen engang for et år´s tid siden. Han virke så bekend så jeg rodet ligt hehe"

Billy satte sig stille ned med et lille gab

Honey gik bare vider

"ligt utroligt at en som ham er avorkat. Er han ikke ligt...i ved...alsår han linger meget et barn i sit jakkesæt"
Lui var kommet hen til dem igen.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre maj 27, 2011 10:23 am

Freja satte sig stille ved bordet... Hun sagde ikke noget kiggede bare ned i bordet og lyttede til hva de andre sagde....

Bitter lyttede til hvad der skete ved bordet og besluttede sig for at rejse sig og sætte sig ned til dem. Han tog sin drink og gik ned og satte sig imellem Jessica og Freja.... Han nikkede til dem alle og tog en tår af sit glas.. Bitter kiggede på Billy "Er du okay?? Du ser skræmt ud..."

Jessica kiggede på Bitter da han satte sig og smilte sødt.. Hun vendte blikket rundt imod de andre.. "Jeg ved ikke hvem denne advokat fyr er, men måske er hans tøj bare for stort?" Hun smilte venligt... Hun satte sig igen til at side og nulre sit hår imellem sine fingre og hun kiggede op på Ren og sendte ham et sødt smil... "Hvorfor sætter du dig ikke? Jeg bider ikke..." hun nikkede hen imod stolen ved siden af hende som var den eneste fri...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn maj 29, 2011 1:47 am

Aneliya kiggede betænksom efter Lyric. Hvorfor var hun lige pludselig blevet så bange? Var det Ren som havde skræmt pigen? Aneliya kiggede op på ham og besluttede sig for at der intet skræmmende var over ham. Hun vendte tilbage til det Markus havde sagt. "Jake? Hmm hvis det er sandt så virker han da ikke særligt påvirket af det." smilede hun. Hun rykkede sig lidt tættere på Markus, hvilket resulteret i at han var nødt til at lægge sin arm om hende. Det fik hende til at smile lykkeligt til ham.

"Hmpf." kom det bare fra Ren inden han satte sig på den ledig stol ved siden af Jessica. Han så ikke en eneste gang på hende. Han tænkte kun at lige så snart han fik fat på Lyric så ville han sørge for at fortælle hende at man snakkede om folk bag deres ryg og da slet ikke om noget så personligt som hun lige havde gjort.

Lyric var glad for at være nået i sikkerhed omme bag scenen. Hun skiftede om til sit næste sæt tøj hun havde valgt at ville have på, oppe på scenen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn maj 29, 2011 2:08 am

Markus nød den måde de sad på nu "joo jeg tror han er påvirket men bare god til at skujle det dog virker han meget som et nevebrag
et ret godt tegn har jeg fået fortælt
" han tog sig eftertænksomt til hagen. "Gad vide hva han render og fortager sig lige nu den kærer avorkat. jeg ærligt indrømme at Bitter vil være der hvor ham jake fyren vil være"

Billy sad bare og lytte. Han nikke bare til Bitter´s spørgsmål "der er bare mange mennesker her"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn maj 29, 2011 9:01 am

Bitter ignorerede sin kusine og Markus... Han orkede dem ikke.. Ubrugelige.... Han fokuserede i stedet på Billy "vil du gerne udenfor?" han smilte til ham...

Jessica kiggede på Ren og smilte.. "Hey jeg hedder Jessica" hun rakte hånden frem til Ren som for at hilse på ham. Men da han ignorerede hende slog hun ham på armen... "Hey! jeg taler faktisk til dig!!!" hun kiggede irriteret på ham..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man maj 30, 2011 8:38 am

Aneliya kiggede op på Markus og tænkte lidt over det han havde sagt. "Ja nu du siger det. Så har han virket som et rigtig nervevrag de sidste par gange vi har set ham." Hun smilede sødt til ham og nød følelsen af hans arm omkring sig. "Ja det har du ret i. Bitter er mere eller mindre altid i nærheden af Jake og man ved altid hvornår han ikke er tilstede for så bliver Bitter så irriteret." Hun kiggede smilende over på Bitter.

Ren kiggede bare kort på Jessica og sagde bare kort sit navn inden han kiggede væk fra hende igen. Han var ikke i humør til at snakke med nogen som helst lige nu. Han kiggede op på scenen hvor Lyric var kommet frem igen. Han holdte øje med hende lidt inden han holdte øje med hvad der foregik omkring ham i stedet for.

Lyric var glad for at det var sidste del af hendes koncert og så snart hun var færdig ville hendes far været kommet om bag scenen, for at snakke med hende om hvordan han syntes det var gået og så ville hun finde ud om hun endelig ville få den pladekontrakt hun havde ventet så længe på. Lige inden hun og hendes band var gået op på scenen igen, havde hun givet bandet en peptalk om at nu galt det og at de bare skulle give den gas oppe på scenen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man maj 30, 2011 8:47 am

Lui lænte sig op af muren med hænderne på hofterne og sukke "i er ligt af nogen dødbider. Snakker i aldri om normale ting så som har nogen af jer været ude og shoppe noget spændene eller hvor sker de fede fester henne" Hun menet det ikke rigtig hun kunne godt lid føglsen af at være i en gruppe plus ingen af hendes band trore på at hun kunne komme tæt ind på den flok.

Billy viste ikke helt hvad han have lyst til da Bitter spurte ham og det hele begyndt at snurrer rundt for ham et øjeblik.
Han ryste på hovdet og så på Lui da hun talte. "j-jeg var til frisør si-siste uge" Han hev flovt fat i en tot af sit hår.

Markus tog en slurk til sin opdaglse at han allrede have tømt den. "shoppe øhhhh ikke lige min side af gaden hehe"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man maj 30, 2011 9:05 am

Jessice kiggede på Ren og trak på skuldrene så vendte hun sig imod Lui som stillede et spørgsmål... "Jeg er lige kommet hjem fra en tur til London.. Skulle over og vise nogle af mine kreationer frem.." hun smilte og tog en tår af sin drink...

Bitter kiggede på Markus og Aneliya da han hørte deres kommentar... Han sagde ikke noget. Rejste sig bare og gik udenfor... Han lænede sig op imod muren og kiggede op på stjernerne.. Det var en lun nat, sommeren var virkelig på vej.. Han tog et sug af den smøg han lige havde tændt og lod tankerne flyve ud... Han var langt væk.. Han lukkede øjnene og lukkede omverden ude..

Freja kiggede efter Bitter da han gik.. Hun drejede sig om og kiggede på Lui "Du svarede mig egentlig ikke omkring hvad du lavede her..?" Hun talte rolig og stille og var oprigtigt interesseret i at vide hvad hun lavede der...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs maj 31, 2011 6:06 am

Aneliya kiggede op på Lui. "Jeg har lige været i Polen for at aflevere min lillesøster til vores biologiske forældre. Billy her var også med på den tur." Hun smilede venligt til Lui. Hun tænkte lidt på om hun skulle fortælle Lui hvem hun, Bitter og Honey var. For hun var ikke helt sikker på at hun havde hørt da hun fortalte det til Tsura. For de havde nemlig ikke samme muligheder som andre unge mennesker havde, de var nødt til at tænke på hvem de var.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede efter Bitter da han gik. I det mindste var han ikke den eneste som blev irriteret af at se på Aneliya og Markus, men han gad ikke gøre noget ved det nu.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jun 01, 2011 10:03 am

Lui kigge på Freja. hun have forstået at hun ikke gad at have noget med hende at gøre.
"jeg tog med mit band..og for at finde dig" hun rykke på skulderne

Markus kigge rundt "hvor honey drengen??"

Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jun 01, 2011 11:40 am

Freja kiggede på Lui "Finde mig?? hvorfor??" hun kiggede undrende på Lui...

Jessica kiggede på Aneliya og Markus.... "er i egentlig kærester?" hun smilte stort til dem, men i samme øjeblik kom en fyr hen og bød hende en drink... Hun smilte høfligt til ham "nej tak.. jeg har..." han nikkede pænt og gik igen og hun vendte sig igen imod Aneliya...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jun 01, 2011 12:39 pm

Aneliya var ved at tage en tår af sin drink, men var lige ved at få den galt i halsen, da Jessica spurgte om hun og Markus var kæreste. Hun havde håbet lidt at Markus og hende havde fundet ud af det, før de blev stillet det spørgsmål foran andre. Hun var dog glad for at Markus hjalp hende, da hun begyndte at hoste kraftigt efter at hun næsten havde fået sin drink galt i halsen. Han bankede hende blidt på ryggen indtil hun holdte op med at hoste. Hun tog en ny tår inden hun svarede. "Øhm det ved jeg ikke om vi er. Er vi eller?" Hun rødmede svagt da hun sagde det. Det sidste var henvendt til Markus og hun kiggede forlegent op på ham.

Da ingen svarede på spørgsmålet om Honey, valgte Ren at gøre det. "Hvis han ikke er kommet tilbage endnu, så han nok taget hjem eller smuttet ud for at lave ballade. Det plejer og være hans stil, når han bliver utilfreds over noget." Det var det første han havde sagt lige siden han var kommet tilbage med Billy.

Lyric var blevet med anden og sidste del af koncerten og var smuttet ned fra scenen igen. Den første hun får øje er hendes far og hun hoppede glad ind i hans favn. Da de havde krammet lidt, trak Lyric sig lidt tilbage for det var meningen at de skulle snakke forretninger nu. Hun kunne ikke vente med at få begyndt. "Hvordan synes du det gik far?" kom det ivrigt fra hende. "Rolig nu min pige. Skal vi ikke lige finde et sted at sidde først før vi begynder at snakke og måske også få lidt at drikke." faren sagde det på en venlig, men bestemt måde for at få Lyric til at lytte. "Jo, jo selvfølgelig. Vi kan sætte os sammen med Ren og hans venner." hun kiggede ivrigt op på sin far. "Er Ren her? Jamen så lad os da gå ned og hilse på ham." Faderen smilte venligt til sin datter og lod hende om at føre vej ned til bordet hvor Ren og de andre sad.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør jun 04, 2011 4:11 am

"ØHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhh" Markus var skifte til farven rød

"fordi jeg have lyst" Lui rykke på skulderne igen og bøste sin nederdel.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør jun 04, 2011 8:16 am

Freja kiggede på Lui og sendte hende et lille smil..... Hun kiggede på sit tomme glas og trak bare på skuldrene.... Hun kiggede ud på dansegulvet og sendte en længselsfyldt suk..

Jessica grinte da hun så Markus reaktion... Hun smilte "Markus virker en kende nervøs..." hun vendte sig imod Ren, "er du også sådan?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jun 05, 2011 1:25 am

Aneliya hørte Frejas længselsfulde suk. "Kom Freja. Lad os danse." Hun havde hurtigt rejst sig op og rakte sin ene hånd ud mod Freja. Hun var glad for at hun kunne slippe lidt for en pinlig samtale, ved at hive Freja ud på dansegulvet.

"Hmm, nej sådan er jeg ikke." Ren smilede kort. Han ville have sagt noget, men pludselig var der nogen som var ved at vælte ham ned af den stol han sad på. Han så op for at finde ud af hvem det var og da han så at det var Lyric skulle han lige til at skælde hende ud, indtil han fik øje på hans far. Han rejste sig hurtigt op og gik Lyrics far i møde. "Jamen er du her også? Jeg troede kun det var Lyric som var her." Han rakte sin hånd ud mod faren for at hilse.

Lyric var lidt glad for at hun havde sin far med hen til bordet, for det betød at hun ikke ville blive skældt ud af Ren så længe hendes far var der. "Selvfølgelig er far her. Han skal jo bedømme om jeg er blevet god nok til at få den kontrakt han har lovet mig siden jeg stiftede mit band." hun smilede stort da hun sagde det.

------------NPC----------------

Lyrics far tog Bitters hånd og hev ham ind til et ordentlig kram. "Du er da vel ikke allerede blevet for gammel til at få kram. Er du?" kom det grinende fra ham. Han trak sig væk fra Ren igen, så han kunne få set ordentligt på ham. Ren sendte ham et stort smil og sagde, "Selvfølgelig er jeg da ikke blevet for gammel til det. Men sid ned sammen med os." Lyric og hendes far satte sig ned på Rens opfordring. "Du må altså lige undskylde Ren, men jeg vil godt lige snakke om forretninger først med min datter inden vi snakker om alt muligt andet. Jeg håber det er i orden." kom det smilende fra ham inden han vendte sig mod sin datter.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn jun 05, 2011 2:28 am

Jake kigge på døren til baren. han have ikke set Bitter stå med en smøge. dagen hang stadig i hans tanker over den dreng han have mødt der have brandt sin arm. jake ryste på hovdet. det kunne være rart at drikke sig en kæp i øret. han gad virkelig ikke mere.
Klokken tolv midnat er år´s dagen for Simon´s død. Det hang ham tungt ud af halsen så han håbe at drikke sig fuldstængdig lam. så dagen
bare ville forsvind i søvn når han engang fandt hjem igen. Han hev fat i dør håndtaget.

Markus sukke lette da han fik fyret unskylding af at han vil hente sig mere at drikke. "jeg er tilbage om om ligt"

_________________________________________________________________________________

Lui hev fat i en stol da der blev en fri ved det andte bord der var ved siden af dem.
"Guuud forresten Freja jeg skal måske lave en musik video er det ikke bare nice og mit band har næsten fået iden til hvordan den skl være"

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn jun 05, 2011 5:23 am

Bitter hørte nogen bag sig og kiggede sig henkastet over skulderen inden han kiggede op igen... Han tog et sug af sin smøg og tænkte "var det??" han rystede på hovedet, han følte sig ret dum.. Så han nu også syner.... Han sparkede til en sten på jorden og vendte sig om for at gå ind i baren men gik ind i en... "Se dig dog...." han stoppede.... han havde ikke set syner... "Det må du undskylde, jeg havde ikke set dig. Må have været lidt i mine egne tanker..."

Freja kiggede på Lui, derefter Aneliya... "Øjeblik Lui, jeg skal lige danse.." hun smilte undskyldende og tog Aneliyas hånd...

Jessica var træt af hun blev ignoreret så hun 'kom til' at vælte sin drink udover Ren..... "Ej... det må du undskylde, jeg er vist en smule klodset..." hun tog et viskestykke fra tjerneren som gik forbi og hjalp Ren med at tørre hans skjorte... Hun havde sat sig på hug på gulvet for at gøre det, og kiggede op på ham "Det må du undskylde" Hun rødmede lidt. Hun spillede så godt ingen troede på hun havde gjort det med vilje, hun var trods alt øvet...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Seeke on Søn jun 05, 2011 9:10 am

Thorhell kommer gående hen mod et tomt bor da han pludselig vælter også lå han på gulvet. Hans venstre sko rød af og landede en meter væk fra han. Hans venstre bukseben fald samme halvt ned på skenetbenet da der ikke var en fod. "Av..!"

Seeke

Antal indlæg : 15

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jun 08, 2011 3:09 am

Aneliya småløb med Freja ud på dansegulvet og begyndte at danse med hende. Hun viste Freja nogle nye dansetrin.

Ren sprang op ad stolen, da Jessicas drink røg ned af ham. "Forhelvede da også. Pas dog lidt på." kom det irriteret fra ham. Han tog selv et viskestykke fra en anden tjener og begyndte at tørre sig.

Lyric og hendes far var blevet færdig med at diskutere forretninger og hun strålede som en lille sol, for alt var gået lige efter planen. Hun havde nu fået den længe ventede pladekontrakt og hendes far havde bedt hende og hendes band om at komme forbi han kortor næste dag så de kunne underskrive papirerne. Hun opdagede lige pludselig at der var blevet spildt en drink ned over Ren. Hun syntes det så ud som om det var med vilje, men hun slog det ud af hovedet, for det kunne da ikke passe. Hun rejste sig hurtigt og gik hen til ham. "Hey lad mig hjælpe dig med det Ren. Du ødelægger tøjet hvis du bliver ved med at gøre det på den måde." Hun tog viskestykket fra ham og begyndte lidt mere nænsomt at tørre hans dyre jakkesæt af.

------------NPC----------------

Lyrics far så bare til og lod hans datter om at hjælpe. Han begyndte at tænke på at hvis hans datter ikke havde været til piger, så havde hun og Ren sikkert været et par nu. Nå han så de 2 sammen ville han næsten ønske at hans datter stadig var hetero, for Ren ville være et rigtig godt parti som ægtemand. Især når han nu var enearving til både penge og en masse forretninger, ikke at det betød noget, men nogen gange var det bare rart at modparten selv havde penge, for så ville de ikke tage hans datter bare for pengenes skyld.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jun 08, 2011 6:15 am

Lui rykke bare på skuldrene og begyndt at skrive nogle ord ned der kunne linge noget der kunne blive til en sang.
Billy som sad næsten ved siden af kigge på papirt imens det blev fyldt med ord. Han kunne læse nogle af dem men stadig
virke det bare som et papir med bokstaver. "må jeg låne noget papir??" han have lyst til at tegne og han have ikke taget sin tegne bog med.
Lui kigge og på ham "ja selvføglig" svare hun med et smil og gad ham noget hvoretfer hun skrev færdig og små nyde ligt for at tjekke teksten igemmem.

Jake fald til siden idet Bitter var gået ind i ham. Han have allerede fået ligt at drikke hjemme fra men det var blevet for ensomst
at drikke alene.
Honey kom pluslig med fuld fart gåedne. han gik bare forbi Bitter og jake og ind i baren hen imod Ren med bestemmet surer forårt skirdt.
Hans hænder samle sig i knytnæve.

Billy så op fra sit papir der stadig var tomt og hen på Lui "er det en sang" Lui nikke til ham som svar.
Han spurte hende flovt "må jeg hører den for jeg kan ikke læse så godt" Lui smillet til freds og begyndt at synge den.

Markus stod i baren og vente på en tjener skulle komme med hans drink
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jun 08, 2011 8:44 am

Bitter skyndte sig at tage fat i Jakes arm så han ikke faldt... "Wow.. Pas på...." han kiggede bekymret på ham, han havde aldrig set Jake i sådan en tilstand før... "Er du okay?" han spurgte Jake imens han hjalp ham ned at sidde på en stol indenfor, og satte sig ned på hug foran ham.

Jessica rejste sig da hun var færdig med at tørre Rens skjorte. Hun kiggede op på ham "Undskyld... Lad mig gøre det godt igen... Kom jeg giver en drink eller hvad du nu vil have" hun smilte og tog hans hånd og trak ham med op i baren før han kunne protestere... "Hvad kunne du tænke dig??" Hun kiggede spørgende på ham med et smil i øjet..

Freja blev hurtigt forpustet og da hun så en mand vælte gik hun nærmest i panik. Noget i hende sagde klik og hun løb hen til ham med Aneliya i hånden.. Hun slap Aneliyas hånd og forsøgte at hjælpe den fremmede op "Undskyld.." hun sagde det med en frygt og nervøsitet i stemmen... "Jeg... Jeg... Du må ikke blive sur... Undskyld" hun stoppede op og stillede sig med bukket hoved...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen