Nightmare

Hjemtur (7/4-2011)

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Hjemtur (7/4-2011)

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 09, 2011 12:38 am

"Det skal vi nok. Pas på Freja for mig og sørg for at Honey ikke gør noget, som jeg skal få ham til at fortryde når jeg kommer hjem." svarede Aneliya Bitter. Da hun så Frejas reaktion på posens indhold, kunne hun ikke lade være med at grine. "Lige en sidste ting Freja, hvis du vil snakke med mig eller Billy, så sig det til Bitter og han vil hjælpe dig med at få kontakt til os." kom det fra hende, inden hun vinkede et sidste farvel og derpå gik op og ind i flyet. Hun satte sig ved et vindue med Asia på skødet, så de kunne vinke til de andre, når flyet begyndte at sætte sig i gang. (Aneliya er ude)

________________________________________________________________________________________________________________________

Der var begyndt at rende små tårer ned af Asias kinder da de begyndte at gå ind i flyet. Hun vendte sig sådan at hun kunne se Bitter over Aneliyas skulder og blev ved med at vinke indtil de var inde i flyet og døren lukkede efter at Billy også var kommet ind. Da de havde sat sig ned, lænede hun sig tæt op ad vinduet, så hun hele tiden kunne se Bitter. (Asia er ude)
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Lør apr 09, 2011 12:50 am

Honey sukke og gik roligt hen og satte sig på hug ved bunken hun havet lavet efter han havet vinket orden farvel.
Han holdt en trøje op. "Det er det tøj far normalt regner med jeg budte gå i, men tror du kan passe det. Jeg har haft brugt det men tja"
Han retter stalt på benene igen. "hmm kærste jo ser du normalt finde en dreng og en pige sammen" Han skar en grinmasse
"som kan lid hinanden og danner par og ender med at flytte sammen og leve sammen..for de fleste par. for dit ved kommene har du bare et sted at slå dig ned nogle par dage"
Han så på Bitter og smillet skummlet
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 09, 2011 12:57 am

Bitter vinkede til Asia hele vejen....."Nååh kom så i 2.. vi må hellere gå ind de skal lette om lidt. Vi kan vinke fra VIP loungen..... ohh og Honey... Jeg holder øje med dig..."
han smilte provokerende til ham...

Freja trak sig lidt tilbage da Honey satte sig ned ved siden af ham, og holdt om sin ene hånd med den anden... Hun huskede stadig dagen i gyden, men han virkede anderledes på en måde nu.... Hun satte sig tilbage på sin plads og samlede tingene sammen.... "Kæreste...." hun sagde det lavt for sig selv... og skyndte sig så at løbe efter Bitter....
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man apr 11, 2011 7:07 pm

Bitter kiggede bagud og så at de begge fulgte efter ham og han smilte tilfreds... De vinkede alle fra VIP rummet og smuttede hjem.. (Bitter og Freja er ude).
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Tilbage til toppen